نوشته شده توسط : هانی

کادو تولد برای دختر

کادو تولد برای دختربه جرات می توان گفت خرید کادو تولد برای دختر از جمله کارهایی است که نیاز به وقت بیشتری دارد تا بتوان در میان گزینه های متنوع، بهترین و لاکچری ترین هدیه را انتخاب کرد.

اگر می خواهید هدیه تولد برای دختر خانم های نوجوان بسیار ارزشمند باشد و در عین حال زیبا و منحصر به فرد جلوه کند پیشنهاد می کنیم که حتماً این بخش از مطلب ما را مطالعه کنید.

کادو تولد برای دختر

آیا می دانید چه چیزهایی به عنوان بهترین کادو دخترانه ، دختر خانم های شما را خوشحال و راضی می کند؟ یکی از کارهایی که همیشه برای دختر خانم های نوجوان جذاب و هیجان انگیز است و هیچ گاه تکراری و خسته کننده نمی شود هدیه دادن به آن ها در روز تولدشان است.

معمولاً هدیه ای که به آن ها داده می شود بایستی متناسب با شخصیت، شرایط سنی، احساسات و نیز سلیقه شان در نظر گرفته شود.

در واقع این هدیه قرار است به آن ها نشان دهد که شما تا چه اندازه ای به یادش بوده اید و به او اهمیت می دهید. اگر می خواهید هدیه تولد برای دختر خانم های نوجوان بسیار ارزشمند باشد و در عین حال زیبا و منحصر به فرد جلوه کند پیشنهاد می کنیم که حتماً این بخش از مطلب ما را مطالعه کنید.

همه چیز درباره خرید کادو تولد برای دختر

به جرات می توان گفت خرید هدیه تولد برای دختر از جمله کارهایی است که نیاز به وقت بیشتری دارد تا بتوان در میان گزینه های متنوع، بهترین و لاکچری ترین هدیه را انتخاب کرد.

همان طور که می دانید سلیقه دختران نوجوان بسیار متنوع است و از طرفی هم روحیه حساس تری نسب به پسرها دارند.

آن ها همیشه به هنگام گرفتن کادو بسیار ذوق زده و هیجان زده می شوند. به همین دلیل است که والدین و اطرافیانشان به هنگام هدیه دادن به آن ها ذهنشان درگیر این قضیه می شود که چه هدیه ای را برای آن ها خریداری کنند.

اما همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که در کادو دادن به آن ها هیچ گاه تأخیر نکنید. چرا که هدیه دادن به موقع از نظر آنان هزار برابر از هدیه گران قیمتی که به تأخیر داده می شود با ارزش تر است.

بهترین کادو تولد برای دختر چیست؟

بهترین کادو تولد برای دختر خانم های نوجوان چیست؟ این سؤالی است که بسیاری از والدین از خودشان می پرسند. اما از همین ابتدای کار این نکته را در ذهن خود داشته باشید که بهترین هدیه برای آنان تعریف ثابتی ندارد و ممکن است معنی آن از یک دختر تا یک دختر نوجوان دیگر فرق کند. برای همین اول از همه نیاز است تا شناخت کافی از روحیات و احساسات دختر خانمی که قرار است برایش هدیه تولد بخرید پیدا کنید.

ما در ادامه این بخش از مطلب خود می خواهیم ایده های بسیار جذاب و شنیدنی را درباره خرید کادو تولد برای دختر در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن ها بتوانید قدم بزرگی را در خرید بهترین هدیه بردارید.

ایده های جذاب برای خرید بهترین کادو تولد برای دختر

خرید یک دستبند با سنگ ماه تولدش

یک دختر خانم نوجوان بیش از همه چیز دوست دارد به دیگران بگوید دقیقاً در چه ماهی متولد شده است. به واقع با عمل می خواهد رفتار شخصیتی خود را مطابق ماه تولدش به رخ دیگران بکشد.

پس خرید یک دستبند با سنگ ماه تولد می تواند بهترین کادو تولد برای دختر خانم ها به حساب آید. پس اگر تولد دخترتان نزدیک است از چنین پیشنهاد ایده آلی به خوبی استقبال کنید.

عروسک پشمالوی بزرگ

همان طور که از قبل هم به آن اشاره شد دختر خانم ها دارای روحیه لطیف تر و حساس تری نسبت به پسرها هستند. آن ها احساساتشان بسیار سریع تر تحریک می شود و ممکن است با هر چیزی هیجان زده شوند. از طرفی هم کودک درونشان در هر سنی با دیدن عروسک های پشمالوی بزرگ ذوق زده می شود.

بنابراین اگر می خواهید خرید کادو تولد برای دختر خانم ها به گونه ای باشد که آن ها را بیش از هر چیزی ذوق زده کند عروسک پشمالوی بزرگ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

دفتر خاطرات

از آنجایی که بسیاری از دختر خانم های نوجوان علاقه شدیدی به ثبت خاطراتشان دارند و همواره دوست دارند لحظه لحظه زندگی شان را با نوشتن در دفتر خاطرات در ذهنشان زنده نگاه دارند.

از این رو خرید یک دفتر خاطرات با ظاهری شیک و دوست داشتنی می تواند به عنوان بهترین کادو تولد برای دختر خانم نوجوانتان به حساب آید. البته به شرطی که علاقه ای به نوشتن داشته باشد.

قانون عطر خریدن را فراموش نکنید

هدیه تولد برای دختر

یکی از هدیه هایی که به عنوان کادو تولد برای دختر می تواند همیشه و در همه حال برای خانم ها فارغ از سن و سالشان شیرین و دوست داشتنی باشد عطر است.

در واقع این هدیه می تواند در همه حال یاد و خاطره شما را در ذهن او تداعی کند. برای خرید چنین هدیه ای ابتدا سعی کنید متوجه این قضیه شوید که دختر خانم نوجوانتان در مورد رایحه عطرها چه سلیقه ای دارد و به عبارتی از چه بویی بیشتر خوشش می آید. بوی شیرین و گرم را بیشتر ترجیح می دهد یا بوی سرد و تلخ؟

خریدن لباس مجلسی و شیک را از یاد نبرید

هدیه جالبی که می تواند دختر خانم های نوجوان را بیش از حد شگفت زده و خوشحال کند یک لباس مجلسی شیک و متفاوت است.

پس حواستان باشد که این نوع هدیه در لیست گزینه های بهترین کادو تولد برای دختر قرار گیرد. ولی مطمئن شوید که یکی از بهترین راه های نشان دادن علاقه تان به طرف مقابل همین مدل هدیه خریدن است.

همچنین به خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید به دختر خانم نوجوانتان لباس هدیه دهید حتماً سایز وی را به طور دقیق بدانید. چرا که هدیه دادن لباسی که با سایز آن ها مغایرت داشته باشد ممکن است اندکی شما را به دردسر بیندازد.

پس اگر از سایز دقیق آن ها مطلع نیستید پیشنهاد می کنیم از چنین خریدی صرفه نظر کرده و به جای آن یک روسری یا شال به عنوان هدیه تولد برای دختر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو تعیین جنسیت

کادو تعیین جنسیت : برای کادو تعیین جنسیت چی بخرم؟ این روزها گرفتن جشن تعیین جنسیت برای بسیاری از خانواده ها به یک مد تبدیل شده است و والدین به محض اطلاع از جنسیت فرزندشان دوست دارند این جشن هیجان انگیز را برای یادبود بین خود و اقوامشان برگزار کنند.

کادو تعیین جنسیت

در واقع جشن تعیین جنسیت بهانه بسیار خوبی است تا والدینی که در آستانه اطلاع از جنسیت فرزندشان هستند خبر آن را به خانواده و اطرافیانشان اعلام کنند.

شاید از نظر بسیاری از مردم گرفتن چنین مراسمی اندکی تجملاتی به نظر آید. اما برخی دیگر بر این باور هستند که برپایی این مراسم به هنگام اطلاع از جنسیت فرزند می تواند بعدها به یک خاطره ای ماندگار و شیرین مبدل گردد. به شرطی که با مقداری خلاقیت، غافلگیری و شیرین کاری همراه باشد.

بهترین کادو تعیین جنسیت کدام است؟

 کادو تعیین جنسیت با الگوریتم خاص و منحصر به فردش یکی از مهم ترین پارامترهایی برگزاری مراسم جشن تعیین جنسیت است که مسلماً در برگزاری هرچه باشکوه تر آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بنابراین برای اینکه بتوانید هدیه ای کاربردی و مورد استفاده تقدیم کنید بایستی قبل از هر چیزی از مشخص شدن جنسیت فرزند مطلع شوید.

در بسیاری از مواقع برخی از والدین دلشان می خواهد خودشان نیز به همراه مهمانان برای اطلاع از جنسیت نوزادان سورپرایز شوند.

در چنین شرایطی بهترین ایده برای خرید کادو تعیین جنسیت کدام است؟ آیا می توان هدیه ای کاربردی و مناسب را تقدیم والدین نمود؟ اگر شما هم در چنین شرایطی به دام افتاده اید و نمی دانید که بهترین هدیه تعیین جنسیت کدام است و از طرفی هم می خواهید هدیه تان در همان بدو ورود اهالی جشن و مهمانان را غافلگیر سازد پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از مقاله مان را مطالعه کنید.

چرا که ما ایده های متنوع و جذابی از این دسته هدایا را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی کادو مناسب و مورد پسندی را تقدیم نمایید.

ایده های جذاب و متنوع برای خرید کادو تعیین جنسیت

گزینه های متنوع و جذابی برای خرید کادو تعیین جنسیت وجود دارند که با انتخاب هریک از آن ها می توان هیجان و شادی مضاعفی را به هنگام برگزاری جشن به وجود آورد.

اگر سری وب سایت ویستور بزنید با راه کارها و پیشنهادات مخصوصی در این باره رو به رو می شوید.

اگر شما یا یکی از اقوامتان در آستانه بچه دار شدن هستید و درباره این موضوع که برای جشن تعیین جنسیت چه کادویی تهیه کنید بسیار هیجان زده هستید، اگر به دنبال آن هستید تا با تهیه شیک ترین و جذاب ترین هدیه، تک تک لحظات مربوط به جشن را متفاوت تر سازید و به کمک آن ها خاطره های ماندگار را به ثبت رسانید می توانید از ایده های متنوعی که برایتان در نظر داریم الهام بگیرید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم تمامی گزینه های پیشنهادی مان بتوانند شما را به عنوان یک هدیه دهنده به سمت خود جذب کنند.

لباس های سرهمی زیبا

شکی نیست که انتخاب و خرید کادو تعیین جنسیت یکی از شیرین ترین و شاید دشوارترین کار ممکن برای اغلب افراد باشد.

به ویژه آنکه از جنسیت نوزاد هم هیچ گونه اطلاعی نداشته باشید. از آنجایی که همیشه لزومی ندارد برای یک نوزاد هدایای گران قیمت و تجملاتی خریداری کنیم و طبیعتاً کادو تعیین جنسیت هم از این قاعده مستثنی نیست پس برای آنکه کادویی که خریداری می کنید کاربردی و مناسب باشد و از طرفی هم به خاطر عدم اطلاع از جنسیت نوزاد هزینه های زیادی را صرف لوازم غیر ضروری نکنید پیشنهاد می کنیم یک دست لباس سرهمی شیک و زیبا که میان نوزادان دختر و پسر مشترک است انتخاب کنید. البته لازم است کمی سلیقه و خلاقیت هم در این زمینه به خرج دهید.

وسایل تزئینی اتاق نوزاد

اگر در حال آماده شدن برای جشن تعیین جنسیت یکی از عزیزانتان هستید و برای خرید هدیه درخور نیاز دچار سردرگمی شده اید، اگر دوست ندارید هدیه تان بعد از مدتی بلااستفاده گردد پیشنهاد می کنیم وسایل تزئینی اتاق نوزاد را در لیست انتخاب هایتان قرار دهید.

به جرات می توان گفت لوازم تزئینی اتاق نوزاد ایده جذاب و متنوعی است که امروزه مدل ها و طرح های بسیار شیک و زیبای آن در بازارها و فروشگاه های اینترنتی مختلف موجود است.

البته می توانید از طرح ها و رنگ هایی در انتخاب لوازم تزئینی به عنوان کادو تعیین جنسیت استفاده کنید که میان نوزادان دختر و پسر مشترک است.

صندلی های نوزادی

یکی دیگر از ایده های متنوع و جذابی که به عنوان بهترین کادو تعیین جنسیت برایتان در نظر گرفته ایم صندلی های نوزادی است.

از آنجایی که به خاطر مسافرت های درون شهری و بروش شهری بسیاری از والدین برای حفظ راحتی و امنیت بیشتر نوزادان خود به یک سری لوازم و صندلی های امنیتی همانند صندلی های نوزاد پناه می برند این رو می‌توان گفت انتخاب چنین هدیه ای که امروزه به یکی از لوازم ضروری نوزادان تبدیل شده است هم بسیار کاربردی و هم کاملاً متفاوت است.

امیدواریم که تمامی ایده ها و پیشنهادات ما در رابطه با خرید هدیه تعیین جنسیت مورد پسند و رضایت شما همراهان و دوستان همیشگی مان قرار گیرد و با الهام گرفتن از آن ها بتوانید بهترین و مناسب ترین هدیه ممکن را برای هرچه باشکوه تر ساختن جشن تعیین جنسیت انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو پسرانه

کادو پسرانه : کادو دادن برای بعضی از افراد کاری لذت بخش و برای برخی دیگر بسیار اضطراب آور است. اکثر اوقات پیدا کردن کادو پسرانه برای برادر یا یک دوست می تواند دشوار باشد.

در حالی که بسیاری از دختران با دادن گل یا حتی شکلات هم خوشحال می شوند اما اغلب اوقات پیدا کردن یک هدیه که بتواند پسری را به این اندازه خوشحال کند بسیار مشکل است.

بهتر است با این مشکل و برای انجام چنین کاری به ویژه برای مرد های گوناگون که سلیقه و علایق مختلفی دارند دست و پنجه نرم کنید.

کادو پسرانه

اگر در مورد خرید کادو برای پسر مورد نظر خو بسیار فکر کرده اید اما ایده ای پیدا نکرده اید در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بهترین کادو پسرانه را متناسب با هر سلیقه ای انتخاب کنید.

خرید کادو پسرانه بر اساس علایق

درباره خرید هدیه پسرانه بر اساس علایق مطالب متنوع و جالبی وجود دارد. اگر مدام با فردی که می خواهید برایش هدیه بخرید در ارتباط هستید و با او صحبت می کنید در میان صحبت هایتان از او بپرسید که به چه چیزی علاقه دارد بیشتر پسر ها راحت هستند و می گویند که چه چیزی می خواهند.

در بعضی از دوستی ها رک بودن حدی دارد مواظب باشید که مکالمه ای سالم داشته باشید و پیام اشتباه را به پسر موردنظر منتقل نکنید و منظورتان را لو ندهید. چرا که شما می توانید کادو پسرانه را لو ندهید و خیلی آسان در موردش از طرف بپرسید.

اگر پسری به شما نزدیک باشد می توانید به راحتی ورزش های یا فعالیت هایی مورد علاقه اش را بشناسید. در پیرامون این موارد به دنبال کادو پسرانه باشید.

بهتر است بدانید که کادویی که می خواهید بخرید مهم نیست که معنی دار باشد یا احساسی آن‌ها بیشتر هدیه پسرانه کاربردی را ترجیح می دهند.

  • در خرید کادو پسرانه برای پسری که به موسیقی یا هنر علاقه‌مند است می توان وسایل موسیقی یا لوازم هنری هدیه داد یا اینکه می توان مجموعه موسیقی مورد علاقه اش را به او کادو داد.
  • اگر به ورزشی علاقه دارد امضای بازیکن مورد علاقه اش روی توپ یا تی شرت، بلیت یک بازی می تواند فوق العاده ترین کادو پسرانه باشند.
  • ممکن است با یک علاقه‌مند به گیمر طرف باشید که در این صورت با خریدن یک بازی به روز و جدید یا یک بخش سخت افزاری برای سیستم، او را غافلگیر کنید.
  • خرید کادو به شخص هنرمند کمی آسان تر است چون در این صورت به لوازم جدید نیاز دارند پس با خریدن یک قلم موی جدید یا رنگ نقاشی او را خوشحال کنید.

ایده های کلی برای خرید بهترین هدیه پسرانه

مناسبت هایی مانند روز تولد، شب یلدا یا عید نوروز بهانه های خوبی برای کادو دادن به پسر ها است. پس می توانید از فرصت ها استفاده کنید و برای عزیزانتان کادو بخرید. بهتر است بدانید که پسر ها چیز هایی را که قبلاً نداشته اند دوست دارند کادو بگیرند.

  • کادو هایی که به عنوان بهترینکادو پسرانه خنده را بر لب پسران می آورد می تواند جز به یاد ماندنی ترین کادو پسرانه باشد.
  • پسر ها در سن نوجوانی و جوانی به فکر تناسب اندام خود می باشند پس می توانید عضویت در باشگاه ورزشی یا وسایل دیجیتالی تناسب اندام به او هدیه داد.
  • باید بر حسب سن و سال و متناسب با سلیقه شان به پسران هدیه داد.
  • یکی از ایده آل ترین هدیه ها که اکثر پسر ها از آن خوششان می آید می توان به ساعت اشاره کرد، که در طرح و مدل های گوناگون با قیمت های مناسبی در بازار می توان خرید.
  • عطر یا ادکلن می تواند یک هدیه خوب و مناسبی برای پسر ها باشد که با استفاده از ادکلن یا عطر، خاطره شما همیشه در ذهنش می ماند.
  • امروزه پسرهای جوان به دنبال چیز هایی که مطابق مد روز است می‌گردند، پس باید به این نکته توجه کرد که هدیه ای که می خرید به روز می باشد یا نه؟

کادو پسرانه که آن ها را غافلگیر و خوشحال می کند

یکی از کار های لذت بخش در دنیا، کادو گرفتن از افراد خاص زندگی است که شاید به نظر کار ساده ای است اما زمانی که به عمق ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است. در اینجا چند پیشنهاد برای کادو پسرانه که آن‌ها را سورپرایز می کند ارائه می دهیم.

  • برای پسری که عاشق موسیقی است بهترین کادو هدفون های بیتس می باشد که هر بار با گوش دادن به موزیک های آلبوم مورد علاقه خود قدر دادن شما می باشد. این هدفون ها به صورتی طراحی شده اند که از کیفیت بالایی برخوردارند، این هدفون یک کادو مناسب و عالی برای پسر ها می باشد.
  • یکی دیگر از کادو پسرانه که به عنوان محبوب ترین کادو در میان پسر ها به شمار می آید ساعت هوشمند اپل واچ است، این ساعت با ویژگی های منحصر به فردی که دارد آن را به یک ساعت عالی برای افزایش بهره وری، تناسب اندام یا حتی بازی کردن تبدیل کرده است. پس این ساعت ها بهترین گزینه برای هدیه پسرانه است.
  • دوربین فوری فوجی فیلم می تواند بهترین کادو برای خوشحال کردن پسر ها باشد، این دوربین کوچک گزینه مناسبی برای گرفتن عکس های به یاد ماندنی بدون نیاز به دوربین های بزرگ و حرفه ای است. دوربین فوری فوجی فیلم بلافاصله عکس ها را چاپ می کنند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای پسر

کادو برای پسر: انتخاب کادو پسرانه یکی از معضل هایی است که بسیاری از خانم ها به هنگام خرید هدیه به مناسبت های مختلف با آن مواجه می شوند.

این مقاله ما ایده های جذاب و سورپرایزی را به شما پیشنهاد می دهد تا به هنگام خرید هدیه برای پسر، فارغ از هر سن و سالی کار را برایتان راحت تر کند.

کادو برای پسر

بسیاری از ما به هنگام نزدیک شدن به یکی از مناسب های مختلف ویژه آقایان با این سؤال مواجه می شویم که کادو برای پسر چه چیزی بخریم.

کادو دادن و کادو گرفتن در هر حالتی لذت بخش و هیجان انگیز است. درست است در موقعیت هایی نظیر خرید کادو برای پسر یک سری اضطراب ها بر ما حاکم می شود اما اگر با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشیم و با دقت بیشتر به فرایند هدیه خریدن بپردازیم قطعاً می توانیم تجربه ای شیرین و متفاوت را کسب کنیم.

اینکه پسرها همانند دخترها انتخاب های متنوعی برای گرفتن کادو ندارد موضوعی انکار ناپذیر است. به همین خاطر است که بسیاری از مردم با این ایده که خرید کادو برای پسر سختی های زیادی به دنبال دارد راهی فروشگاه های مختلف می شوند.

اما ایده هایی را که ما در این بخش از مطلب خود بیان می کنیم تماماً ایده های جذابی هستند که موجب می شوند تا با کم ترین هزینه ها بهترین و متفاوت ترین انتخاب ها را داشته باشیم.

ایده های کلی برای خرید کادو برای پسر

شاید آقایان به اندازه خانم ها روحیه هیجان انگیزی به هنگام دریافت کادو نداشته باشند. اما مطمئناً زمانی که در یک مناسبت خاص هدیه ای تحت عنوان کادو برای پسر دریافت کنند به ویژه آنکه مورد علاقه و سلیقه شان هم باشد نه تنها می توانید غافلگیرشان کنید بلکه موجبات رضایت و خرسندی شان را به طرز شگفت انگیزی فراهم آورید.

فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که فرایند انتخاب و خرید کادو پسرها با دخترها کاملاً متفاوت است و این امر نقش مهمی در انتخاب نوع هدیه دارد.

اگر هنوز هم در مورد خرید هدیه برای پسر مورد نظر خود دچار تردید و دودلی هستید، اگر برای انتخاب یک هدیه مناسب بسیار فکر کرده اید ولی هنوز چیزی به ذهنتان نرسیده است پیشنهاد می کنیم با ایده های جذاب و سورپرایزی ما آشنا شوید.

پلیرها

به جرات می توان گفت کمتر پسری وجود دارد که به موسیقی علاقه ای نداشته باشد. کادوهای متنوع بسیاری در زمینه برای آن ها وجود دارد که در میان آن ها می توان پلیرها را به عنوان بهترین کادو برای پسر مورد نظر خود انتخاب و خریداری کرد.

این مدل از پخش کننده موسیقی یک سری لوازم جانبی هم از جمله اسپیکرهای قابل حمل، هدست های موبایل که به هنگام پخش موسیقی هم آلارم دارند با خود به همراه دارد.

اگر می خواهید بهترین گزینه انتخابی را برای کادو پسر خودتان در نظر بگیرید پیشنهاد می کنیم از پلیرها غافل نشوید.

لباس

درست است که پسران همانند دختران زیاد تشریفاتی نیستند اما در هر سنی که باشند برای هرچه بهتر و خوش تیپ تر دیده شدن دست کمی از آن ها ندارند.

بنابراین لباس یکی از بهترین هدایایی است که می توانید از آن به عنوان کادو برای پسر استفاده کنید. به شرطی که بدانید چه مدل لباس و چه سایزی را برای کسی که می خواهید به او هدیه دهید انتخاب کنید.

اگر در این دو موارد زیر مطمئن نیستید می توانید ایده ای خلاقانه تر به کار گیرید و آن هم این است که بن خرید یک دست لباس شیک و زیبا را به عنوان کادو پسر به او هدیه دهید.

هدایای ورزشی بهترین کادو برای پسر

پسرها از هر چیزی به ندرت خوششان بیاید یقیناً از انواع هدایایی ورزشی شیک و متنوع استقبال می کنند. از طرفی هم به خاطر تنوع در انواع محصولات ورزشی، دستتان برای انتخاب چنین هدیه ای به عنوان کادو برای پسر باز است.

کیف ورزشی، ست ورزشی، تیشرت ورزشی شیک و متفاوت، میله ورزشی و… تماماً گزینه های بسیار مناسبی هستند که می توانید از آن ها برای دادن هدیه به پسرتان استفاده کنید.

اگر فرزندتان جزء کسانی باشد که در خانه ورزش و یا یکی از باشگاه های ورزشی فعالیت داشته باشد بدون شک از چنین کادویی که برایش در نظر گرفته اید استقبال می کند.

لوازم ماشین

از گذشته تا به امروز همه مردم پسرها را از کودکی تا بزرگ سالی به عشق ماشین می شناسند. پس هرگونه لوازمی که به ماشین ربط داشته باشند از نظر آن ها جذاب و خوشایند است.

پس به جرات می توان گفت بهترین هدیه برای آنان لوازم ماشین است. به ویژه اگر خودشان هم ماشین داشته باشند.

ایده های جذاب و سورپرایزی که برای این مدل هدیه در نظر گرفته ایم شامل کیف پشت صندلی برای لوازم شخصی، جای تبلت و موبایل داشبوردی، کاور صندلی، دور فرمان، جاکلیدی زیبا و یا حتی جعبه کمک های اولیه با ظاهری شیک و متفاوت برای ماشین است.

اگر می خواهید پسرتان را با کادو پسر شگفت زده و غافلگیر کنید حتما یکی از این لوازم ذکر شده را برای او خریداری کنید.

کجت لیوان جادویی

بسیاری از پسرهای نوجوان خوردن چایی عصرانه آن هم در لیوان مخصوص خود را می پسند‌ند. به ویژه اگر این لیوان از طرف یک شخص مهمی همچون مادر، خواهر، پدر به آن ها هدیه داده شده باشد.

اگر می خواهید یک هدیه شیک و لاکچری را به آن ها به ویژه پسرهایی علاقه مند به قهوه و چایی دهید پیشنهاد می کنیم نگاهی به کجت لیوان جادویی هم بیندازید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو پسر بچه 

کادو پسر بچهدر رابطه با اینکه بهترین کادو پسر بچه کدام است مطالب متنوع و جذابی در سایت های مختلف وجود دارد. اما آنچه واقعیت دارد این است که پسر بچه ها همانند دخترها انتخاب های متنوعی ندارند و این می تواند کار شما را برای یک خرید ایده آل و منحصر به فرد آسان کند. فقط کافی است تا حدودی با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشید.

کادو پسر بچه

آیا شما هم به دنبال ایده های جدید و منحصر به فرد برای خرید بهترین کادو پسر بچه هستید؟ در پست های قبلی اطلاعات متنوع و جذابی را برای تهیه انواع کادو برای مناسبت های مختلف در اختیارتان قرار دادیم.

امیدواریم مورد پسند و رضایتتان واقع شده باشد و به کمک آن ها توانسته باشید بدون تردید و دو دلی بهترین هدیه ممکن را برای عزیزانتان تهیه کرده باشید.

حال در این بخش از مطلب خود می خواهیم ایده های جالبی برای خرید کادو پسر بچه که همه سلیقه ها را راضی می کند در اختیارتان قرار دهیم تا به این طریق بتوانیم شما را در خرید بهترین کادو برای پسر بچه مورد نظرتان یاری کنیم.

بهترین کادو پسر بچه کدام است؟

در رابطه با اینکه بهترین کادو پسر بچه کدام است مطالب متنوع و جذابی در سایت های مختلف وجود دارد. اما آنچه واقعیت دارد این است که پسر بچه ها همانند دخترها انتخاب های متنوعی ندارند و این می تواند کار شما را برای یک خرید ایده آل و منحصر به فرد آسان کند. فقط کافی است تا حدودی با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشید.

اگر شما هم جز مادران حساس و مشکل پسندی هستید که به هنگام خرید هدیه پسر بچه برای کودکتان وسواس زیادی به خرج می دهید قبل از هر چیزی باید بدانید شرط اول خرید خوب انتخاب است.

آنچه که باعث می شود همه کودکان به ویژه پسر بچه ها از یک کادو به گرمی استقبال کنند جذابیت و زیبایی آن است.

پس اگر می خواهید به مناسبت های مختلف، هدیه ای متفاوت و دوست داشتنی برای پسربچه خود خریداری کنید بر حسب سلیقه، جنسیت و سن او کادویی هیجان انگیز خریداری کنید.

ایده های جالب برای خرید کادو پسر بچه

هر چند ایده های بسیاری برای خرید کادو پسر بچه وجود دارد. اما هدیه ای که خاص و منحصر به فرد باشد و بتواند توجه کودکان را به خود جلب کند کم و محدود است.

از آنجایی که بسیاری از والدین دوست دارند هدیه ای را به پسر بچه های خود تقدیم کنند که هم کاربردی باشد و هم از جذابیت هیجان انگیزی برخوردار باشد.

بیشتر آن ها می خواهند کادویی را به عنوان کادو پسر بچه تهیه کنند که تأثیر بسیاری بر روی قوه تخیل و حافظه کودکانشان بگذارد.

اگر شما هم جز آن دسته از والدین هستید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب ما را مطالعه کنید.

کادو پسرانه شخصی

این دسته از هدایا که اغلب در زمره وسایل و لوازم شخصی به حساب می آیند از آن دسته هدایایی است که مطمئناً هم مورد نیاز پسر بچه ها واقع می شود و هم برایشان جذاب و دوست داشتنی است.

این نوع هدایا که شامل مواردی از قبیل انواع پوشاک، کفش، کیف و دیگر لوازم شخصی و ضروری است هر یک از آن ها می تواند بهترین کادو پسر بچه به حساب آید.

بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز

بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز در زمره بهترین کادو پسر بچه ها است که مورد پسند سنین مختلفی از آن ها واقعاً می شود.

پس اگر می خواهید با کادویی که خریداری کرده اید هدیه گیرنده تان را سورپرایز و شگفت زده کنید به طوری که تا مدت های طولانی از هدیه تان استفاده کند پیشنهاد می کنیم از بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز غافل نشوید.

تنوع در خرید این دسته از هدایای بسیار زیاد است که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل: بازی های مختلف کامپیوتری، بازی های فکری، وسایل ورزشی و… اشاره کرد.

کافی است اندکی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید به مناسب هایی همچون روز تولد، روز کودک، شب عید و…. کادو مورد علاقه فرزند دلبندتان را تقدیم کنید.

کتاب داستان جذاب، بهترین کادو پسر بچه

گزینه جالب دیگری که برای خرید بهترین کادو به شما معرفی می کنیم کتاب داستان با موضوعات متنوع است.

در واقع شما با خرید یک کتاب فوق العاده که موضوع جذاب و خواندنی داشته باشد می توانید با یک تیر دو نشانه را هدف گیری کنید.

اول اینکه فرزند دلبندتان را به کتاب خوانی و یادگیری از طریق کتاب عادت دهید دوم اینکه با خرید چنین هدیه ای با موضوعات هیجان انگیز به شدت او را غافلگیر سازید.

وسایل الکترونیکی را فراموش نکنید

قریب به اکثریت پسر بچه ها از همان عنفوان کودکی علاقه شدیدی به تعمیرات و بازی با لوازم الکترونیکی دارند و دلشان می خواهد از خود نوآوری و کشفیات تازه ای ایجاد کنند.

طبیعی است هدایایی همانند وسایل الکتریکی می تواند برایشان بسیار جالب و غافلگیر کننده باشد. از جمله لوازمی که می تواند به عنوان کادو برای فرزند دلبندتان تهیه کنید عبارت اند از:

  • ماشین های کنترل دار مدل جدید
  • روبیک مستر
  • پازل های سه بعدی
  • بلوک های چوبی متنوع
  • جنگا برجک

لوازم خمیر بازی

اگر به دنبال یک هدیه ساده ولی کاربردی برای پسر بچه ها هستید هیچ چیزی به اندازه لوازم مربوط به خمیر بازی نمی تواند به عنوان کادو آن ها را خوشحال و راضی کند.

درست است که کودکان زیر ۳ سال به دلیل خطرناک بودن لوازم خمیر بازی نباید از چنین سرگرمی هایی استفاده کنند اما همان طور که می دانیم این بازی موجبات افزایش خلاقیت و مهارت های حرکتی را در کودکان فراهم می آورد.

پس اگر می خواهید با دستان خود خلاقیت و نوآوری را به فرد هدیه گیرنده اهدا کنید پیشنهاد می کنیم حتماً لوازم خمیر بازی را در لیست هدایای انتخابیتان قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

استفاده از تابلوهای لایت

استفاده از تابلوهای لایتوقتی کلمه اثر هنری را می شنوید ، ممکن است فکر کنید که ین کلمه  به آثار هنری کلاسیک و گران قیمت اشاره دارد که به دیوار آویزان شده اند.

اما آثار هنری می توانند به موارد مختلف دیگری اشاره داشته باشد  که یک شخصیت یا یک  ارزش احساسی را به یک اتاق اضافه می کند بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد.

یک تابلوی نقاشی ساده ، یک قطعه هنری دست ساز و یا یک مجسمه دیواری خلاقانه می تواند ارزشی به اندازه آثار هنری فوق العاده گران قیمت و مشهور داشته باشند.

برای اضافه کردن آثار هنری به خانه خود لزومی ندارد از آثارهنری گران قیمت استفاده کنید.شاید بتوانید  از انباری مادربزگتان چند تابلوهای قدیمی زیبا و خیره کننده پیدا کنید و انها را با وسایل خانه خودتان هماهنگ کنید.

شاید هم بتوانید با وسایل ساده و ارزان قیمت و بلااستفاده ، آثار هنری زیبا و ارزشمندی را خلق کنید.

آثاری که تنها متعلق به خانه شما و شخصیت منحصر به فرد به خود را دارد. در اینجا  به چند نمونه از آثار هنری و نحوه استفاده از آنها در فضای خانه  اشاره می کنیم.

یک کاشی  را امتحان کنید

اگرچه کاشی ها وقتی روی زمین هستند خوب به نظر می رسند ، اما می توانند به عنوان یک اثر هنری  نیز استفاده شوند.

چند کاشی انتخاب کنید و برای طراحی یک دکوراسیون مدرن و خلاق ، آنها را روی  دیوار نصب کنید.گاهی چند کاشی طرح دار ساده در کنار هم و ب روی دیوار طوری خودنمایی می کنند که ارزشی بیشتر از یک تابلوی زیبا یا یک اثر هنری فاخر دارند.

فقط کافیست چند طرح زیبا را انتخاب کرده و انها را به طور  خلاقانه ای کنار هم بچینید.برای این کار ازذوق و سلیقه هنری خودتان استفاده کنید.آنچه که به شما حس خوبی می دهد قطعا مهمان هایتان را نیز خوشنود خواهد کرد.

از وسایل موجود در  فضای باز استفاه کنید

انتخاب برخی متریال و  وسایل از باغ ، مانند چوب و استفاده مجدد از آنها در یک الگوی خلاق می تواند به خلق یک قطعه هنری منجر شود که مطمئناً میهمانان از آن استقبال خواهند کرد.

شاید بتوانید چندتکه چوب زیبا را پیدا کنید و با نصب کردن آنها در کنار هم به یک بی نظمی خاص به آنها زیبایی چند برابری را هدیه بدهید.چوب یکی از عناصر طبیعت است  و علاوه بر آرامش بخش بودن به شما حس تازگی و طراوت می بخشد.

پس بد نیست چند تکه چوبی که در باغچه خانه تان بدون مصرف افتاده اند را امتحان کنید! این تخته های چوبی هر چه ناهموارتر باشند و در الگوی نامنظم تری کنار هم چیده شده باشند زیباتر خواند.

خب! به همین سادگی می توانید برای خود یک تابلوی چوبی زیبا و یک اثر هنری فوق العاده بسازید.

روش درست آویزان کردن تابلوها

گاهی اوقات فقط آثار هنری  نصب شده بر روی دیوار مهم نیستند بلکه چگونگی آویزان کردن این آثار فاخر و ارزشمند نیز مهم هستند.

به طوریکه نحوه آیوزان یک تابلو می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و یا بر عکس می تواند تاثیر هنری ان را کمتر کند.

یادتان باشد تابلوهایتان را به نحوی ارزشمند و چشم نواز اویزان کنید. مثلا به جای استفاده از روش های سنتی مانند چسباندن تابلوها با میخ به دیوار  قاب ، ایده های خلاقانه تری از قبیل استفاده از طناب ، سیم یا زنجیر را برای جلوه ای چشمگیر تر امتحان کنید.

نکته دیگر این است که  بیش از حد بر روی متقارن بودن اثار هنری تمرکز نکنید.

هنگامی که نوبت به تابلوهای هنری می رسد و قصد دارید  قطعات جداگانه ای را  برای ایجاد یک تصویر بزرگتر در کنار هم قرار دهید لزومی ندارد آنها را به ترتیب و با نظم در کنار هم قرار دهید.

گاهی روش های غیر متقارن و نامنظم را  امتحان کنید. این می تواند روشی سرگرم کننده و جذاب برای نمایش آثار  هنری باشد.

اتاقتان را با استفاده از تابلوهای لایت  روشن کنید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.گاهی یک اتاق ساده و بی روح می تواند با نور پردازی درست وزیبا به فضایی شیک و یا رمانتیک و یا مجلل تبدیل شود.

پس از آثار هنری نورانی غافل نشوید.خبر خوب این است که این روزها یکی از تابلوهای زیبا و مدرن که مورد توجه خیلی از علاقه مندان قرار گرفته اند تابلوهای لایت یا همان تابلوهای نورانی هستند.

این تابلوها که با طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند دارای قابلیت اتصال به پریز برق را داشته و تنها با فشار دادن یک دکمه بخش هایی از آنها توسط ال ای دی های کوچک و رنگارنگ روشن می شوند.

این تابلوهای مدرون و زیبا می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند.

تابلوهای لایت زیبایی وجود دارند که به تنوع بی نظیر خود این اجازه را به شما می دهند که از میان تنوع بالای موجود بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید.

قفسه هایی  با شخصیت متفاوت

قفسه های دیورای نیز می توانند به خودی خود  یک اثر هنری باشند. میتوانید به نوع چیدمانی که برای  قفسه های دیورای خود انتخاب می کنید  یک طراحی جالب روی دیوار ایجاد کنید.

این قفسه هاعلاوه بر این که بر زیبایی دیوارهای شما می افزایند و می توانید از آنها به عنوان تابلوهای دیواری متفاوت و باشخصیتی متفاوت استفاده کنید ،می توانند برای نگه داری وسایل شما نیز مکان مناسبی هستندو مجسمه های قدیمی ، شمع ، گل و یا حتی کتاب به این قفسه های شخصیتی متفاوت می بخشند.

خاطرات شخصی

دکوراسیون منزل شما باید نشانگر اشیاء مهم برای شما باشند. نترسید و اجازه بدهید که تابلوها و قاب عکس های روی دیوار بعد درونی شخصیت شما را بازگو کنند.

به کار نه تنها یک اثر هنری با حجم احساسی را وارد خانه خود کرده اید بلکه خانه خود را به عنوان فضایی منحر به فرد و مختص خودتان نشان می دهید.

می توانید یادداشت های قدیمی ، عکس های خانوادگی و یا تابلوهای نقاشی دوران کودکی تان را بر روی دیوار نصب و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می کنم سری به وب سایت رویامد بزنید و آثار هنری این وب سایت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری: اگر شما جزو آن دسته از افراد ی هستید که در خانه خود یک اتاق نهار خوری دارید باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید.

معمولا اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است که شما و خانواده تان اغلب زمان خود را در آن سپری می کنید.

همچینین اتاق پذیرایی جایی که با مهمان هایتان در آن وقت می گذارنید.به همین دلیل قطعا نهایت تلاش خود را می کنید تا در آن فضایی دلچسب و زیبا بیافرینید.

حتما قسمت عمده بودجه خود را صرف وسایل تزینی این اتاق می کنید و برای طراحی دکوراسیون آن وقت زیادی صرف می کنید.

اتاق خواب هم بخش خصوصی خانه محسوب می شود.پناهگاهی امنی که باید برای شما آرامش و اطمینان را به همراه بیاورد.

پس برای دکور آن قطعا زحمت زیادی می کشید.اما اتاق نهار خوری جزو آن دسته از بخش هایی است که کمتر بدان توجه می شود.

معمولا تنها چیزی که در ابتدا ه بذهن می رسد این است که اتاق نهار خوری باید با میز و صندلی ست نهارخوری پر شود.

اما برای بقیه فضای اتاق نهارخوری چه فکری کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که دیوارهای خالی و سفید و ساده می توانند اشتهای شما را کور کنند و یا لذت غذا خوردن را کاهش بدهند.

اتاق نهار خوری نیز مانند دیگر بخش های خانه مهم است و باید بدان توجه شود.چون غذا خوردن یکی از مهمترین  لذت های دنیا محسوب می شود و باید در آرامش انجام شود.

پس بهتر است کمی وقت بگذارید و برای دیوارهای اتاق نهار خوری خود از آثار هنری ارزشمند و زیبا استفاده کنید.بدین ترتیب می توانید حس آرامش توآم با لذت را در ساعاتی که در این اتاق صرف می کنید ،تجربه کنید.

اینکه باید برای اتاق نهارخوری خود از آثار هنری و نقاشی های ارزشمند استفاده یا یک تابلوی چاپی ساده و یا عکسی از طبیعت ، به سلیقه شما بستگی دارد.

نکته مهم این است که تابلوی انتخابی باید به شما حس خوبی بدهد و از طرفی با دیگر وسایل اتاق نهارخوری مطابقت داشته باشد.

در این جا می خواهیم به ایده هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توانید به اتاق نهارخوری خود روح ببخشید.

یک اثر هنری زیبا و فوق العاده می تواند به اتاق نهارخوری شما بعد،عمق و روح ببخشد.پس در انتخاب آن دقت کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوهایی به رنگ نقره ایی یا طلایی حالا حالاها مهمان خانه شما هستند و هنوز از مد افتاده نشده اند.

پس بد نیست یک تابلوی مدرن زیبا با رنگ های غالب نقره ایی یا طلایی را برای دیوار اتاق نهارخوری انتخاب کنید.

شاید میز و صندلی هایی که در اتاق نهار خوری گذاشته اید نیز به رنگ نقره ایی یا طلایی باشند.

در این صورت اتاق نهارخوری شما اگرچه ظاهری شیک و مجلل پیدا می کند ،ظاهر مدرن خود را نیز حفظ خواهد کرد.

عکس زیر یکی از تابلوهای زیبا و مدرن جاشوا شیکر است که در آن از رگه های نقره ایی و خاکستری و طلایی استفاده شده است.

تصور کنید این تابلوی زیبا را بر روی دیوار روبری میز نهارخوری نقره ایی یا طلایی خود نصب کنید.زیبا نیست؟

همچنین می توانید یک تابلو از نقاشی های انتزاعی استفاده کنید.در هنگام انتخاب تابلوی انتزاعی و مدرن خود به رنگ غالب در تابلو دقت کنید.بهتر است از رنگ غالب در تابلو ، در وسایل موجود در اتاق هم استفاده شده باشد.

از تابلوهایی با تصاویر انتزاعی و زیبا استفاده کنید

به تابلوی زیبایی که در ادامه خواهید توجه کنید.این تابلو تحت عنوان Golden Voyage اثر ال بودین است که در آن از تن متالیک به روشی فوق العاده جذاب و خیره کننده استفاده شده است.

 

این رنگ جذاب می تواند با رنگ هر یک از وسایل موجود در اتاق نهارخوری شما هماهنگ شود چون در دورن خود یک هارمونی ذاتی دارد.

از رنگ دیوار ها گرفته تا دیگر وسایل تزئینی داخل اتاق نهارخوری , همه و همه می توانند خود را با این رنگ جذاب هماهنگ کنند.

از تابلوهای کوچک با اشکال هندسی غافل نشوید

یکی از روش های جذاب برای تزئین اتاق های سالن نهارخوری ، استفاده از تابلوهای کوچک در کنار هم با اشکال هندسی است.

این تابلوهای دوست داشتنی به ایجاد فضایی مدرن و جذبا در اتاق نهارخوری کمک می کنند.می توانید از تابلوهایی با نقش های مشابه استفاده کنید.

به این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی توجه کنید.در این تابلوها، اشکال هندسی با ظرافت و دقتی خاص با تسفاده از نخ ابیشم بر روی پارچه مخمل دوخته شده اند.قطعا نمی توان جذابیت آنخا را انکار کرد!

تابلوهای دیواری برجسته

نظرتان در مورد تابلوهای دیورای برجسه با اشکال زیبا و هندسی چیست؟ می توانید چند تابلوی دیواری برجسته کوچک را خریداری کرده و به صورت نامنظم بر روی دیوار نصب کنید.

اگر این تابلوها ظاهری نامنظم دارند اما میتوانند به اتاق نهارخوری شما ظاهری دلچسب و زیبا هدیه کنند.بد نیست چند ستاره به رنگ طلایی یا نقره ایی پیدا کنید. هارمونی میان رنگ این ستاره ها با میز نهارخوریتان می تواند ظاهر جذاب سالن نهارخوری را چند برابر کند.

تابلوی نقاشی کلاسیک

شاید نقاشی های کلاسیک کمی قدیمی و یکنواخت شده باشند اما همیشه و در همه زمانها  طرفداران خودشان را دارند.

سالن نهارخوری یکی از بهترین فضاهایی است که می توانید در آن از نقاشی های کلاسیک استفاده کنید.می توانید با نصب یک نقاشی کلاسیک بر روی تابلو فرش به سالن نهارخوری خود ظاهری مجلل و سلطنتی بدهید.

البته پیشنهاد می کنم از این گونه تابلوها درکنار میز نهار خوری کلاسیک استفاده کنید.در این صورت هارمونی میان وسایل اتاق نهارخوری شما حفظ می شود.می توانید در این سالن مانند یک پاشده بنشینید و با غذا خوردن در کنار ملکه خود از زندگی  لذت ببرید!

از ظروف تزئینی به جای تابلو استفاده کنید

یکی از روشهای قدیمی و کلاسیک و البته جذاب برای تزئین دیوارهای سالن نهارخوری استفاده از ظورف زیبا و گران قیمت و قدیمی است.

سالن نهارخوری کلاسیک با میز نهارخوری و صندلی هایی به رنگ چوب که دورتادور آنها را ظروف کلاسیک و قدیمی فرا گرفته اند ما را به یاد خانه های سلطنتی می اندازند.

هنوز هم خیلی از  مردم از غذا خوردن در چنین فضاهایی لذت می برند.پیشنهاد می کنم این روش را نیز امتحان کنید.

سالن نهارخوری یکی از بخش های مهم هر خانه است که در آن اعصای خانواده برای ساعاتی کنار هم جمع می شوند و از خوردن غذا بر سر یک میز لذت می برند.

هرچه دکوراسیون سالن نهار خوری زیباتر باشد این تجربه زیبای در کنار هم بودن نیز لذت بخش تر و خوشایند تر خواهد شد.

پس پیشنهاد می کنم کمی در انتخاب وسایئل تزئینی این اتاق دقت کنید و از سلیقه و ذوق هنری خود برای تزئین آن استفاده کنید.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ: تابلوهای دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که به خانه روح بخشیده و این قابلیت را دارند که  به تنهایی فضای کلی  خانه را تغییر دهند و به آن حس و حالی متفاوت ببخشند.

تابلوهای دیواری که از آثار هنری زیبا و معروف ساخته شده اند گزینه مناسبی برای تغییر اتمسفر خانه محسوب می شوند.

اگر دیوارهای خانه تان به شدت سفید و بی روح هستند کافیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ هایی شاد و خیره کننده انتخاب کنید و شخصا شاهد باشید که این اثر هنری چه معجزه ایی برای شما خواهد داشت.

حالا که تابلوی دیواری خود را انتخاب کرده اید باید در خانه کمی جستجو کنید تا بهترین دیوار را بریا نصب آن پیدا کنید.

دیواری که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا از زمینه لازم برای دیده شدن تابلوی هنری شما را داشته باشد.

دیوارهای خالی اتاق نشیمن و یا راهرو می توانند مناسب باشند.ترجیحا تابلوی فاخر خود را در فضای بین دو پنجره یا  در گوشه ایی از خانه که پر از گلدان های طبیعی است و یا مکانی که به سمت حیاط دید دارد نصب نکنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر باید به کانون توجه اتاق تبدیل شود در حالیکه اگر کنار یک پنجره بزرگ رو به حیاط باشدجابیت خود را از دست می دهد چون برای جلب توجه مخاطب مجبور است با عناصر طبیعت رقابت کند.

کلیه وسایل اطراف تابلوی دیواری را با  آن هماهنگ کنید

بهتر است مبلمانتان را به گونه ایی در اتاق بچینید که از تابلو در مرکز آنها قرار بگیرد به طوریکه از روی هر کدام از مبلها بنشینید بتوانید به خوبی به تابلو دید داشته باشید.

پیشنهاد می کنم  مبل ها را  به صورت u شکل بچینید.به این ترتیب زیبایی و شکوه تابلو بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد.

یک روش دیگر این است که کاناپه اصلی را رویروی تابلو قرار داده و دیگر صندلی ها را دو رتا دور اتاق قرار دهید.به طوریکه وی همه صندلی ها به سمت تابلو باشد.

بدین ترتیب تابلوی هنری شما در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.اگر تابلو را در اتاق خواب نصب می کنید بهترین مکان، دیوار بالای تخت است.

اگر فضای اتاق پذیرایی تان کوچک و بسته است می توانید از یک تابلوی دیواری بزرگ روی اصلی ترین دیوار آن استفاه کنید.

این کار باعث می شود که فضای اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.نصب کردن چندین تابلوی کوچک در کنار هم در اتاقی با فضای کوچک باعث می شود که اتاق کوچک تر و به هم ریخته به نظر برسد.

به دنبال تصاویری باشید که شما به خود جلب کند

وقتی به دنبال یک تابلوی خوب برای اتاق پذیرایی تان هستید سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که شما را به خود جب کند.

مثلا تصویر یک پل معلق که در ارتفاع بالایی قرار دارد مثال خوبی در این رابطه است.شاید چنین تابلویی شما را وادار کند که مدت طولانی تری به آن  نگاه کنید تا بتوانید جزئیات آن را کشف کنید.

وقتی مخاطب زمان بیشتری را برای نگاه کردن به یک تابلو صرف می کند این بدین معناست که تابلو ارزش هنری بالایی دارد و قطعا چنین تابلویی می تواند برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و خیره کننده باشد.

تابلوهای دیواری چند تکه

لزومی ندارد اثر هنری مورد علاقه شما به طور کامل در یک قابل قرار داشته باشد.می توانید اث رهنری خود را بر روی چند بوم داشته باشید.

این بوم های متوانند تکمیل کننده یکدیگر باشند و در کنار هم یک تصویر کامل از اثر هنری مورد نظر شما را تشکیل بدهند.

استفاده از تابلوهای چند تکه می تواند ایده مناسبی برای پوشاندن یک دیورا بزرگ و خالی باشد.بدین ترتیب می توانید  حس خوب و فوق العاده اثر هنری خود را بر روی کل دیورا پخش کنید و فضاهای خالی اطراف تابلو را تا حد ممکن کاهش دهیدهر چه خلاقیت در وجودتان دارید در چیدمان این تابلوهیا چند تکه به کار بگیرید.

می توانید قطعات این تابلوی زیبا و رنارنگ را به هر روشی که بخواهید بر روی دیوار بچنید.این به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد.

هرچقدر از خلاقیت بیشتری در چیدمان تکه های تابلو استفاده کنید جذابیت بصری بیشتری ایجاد می کنید.

علاوه بر همه این ها استفاده از تابلوها و یا بوم های چند تکه جابه جا کردن اثار هنری را ساده تر می کند و احتمال آسیب کمتری برای آنها وجود دارد.

از طرفی اگر یک تکه از تابلوها هم خراب شد و از بین رفت می توایند از تکه های دیگر آن همچنان استفاده کنید چون تابلوی شما هنوز به طور کامل از بین نرفته است.پس از قطعات باقی مانده آن لذت برید!

از تابلوهای سه بعدی استقبال کنید

حالا که یک دیورا بزرگ و سفید و خالی دارید چرا یکی از این تابلوهای سه بعدی دوست داشتنی و زیبا را امتحان نمی کنید؟ تابلوهای سه بعدی مدرنی که از قطعات مختلف تشکیل شده اند و میتوانید قطعات آنها را بر روی دیوار پخش کنید.این طرح های جسورانه می توانند فضای خانه شما را مدرن و زیبا کنند.

شاید انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ و یک اثر هنری خلاقانه وزیبا کار سختی باشد اما کافیست کمی وقت صرف آن کنید.یک گزنیه خوب و مناسب قطعا حس و حال خانه شما را تغییر خواهد داد.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی: آیینه ها بهترین ابزار برای تزئین خانه به شمار می ورند.چون با انعکاس تصاویر ،فضا را بزرگتر نشان می دهند و علامه بر این منجر به انعکاس نور شده و زیبایی فضای خانه دو چندان می کنند.

تابلوهای آیینه ایی یکی از انواع تابلوهای مدرن هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

شاید شما بخواهید دیوارهای خانه تان را با آیینه های بزرگ و زیبا و توکار تزئین کنید ولی این کار نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

باید بگوییم تابلوهای آیینه ایی امروزه دیگر جای آیینه هایتوکار و مجل گرفته اند .اگر این تابلو ها ارزانتر هستند و شما را زودتر به هدفتان می رسانند می توان گفت این تابلو ها ظاهری با شکوه تر و مجلل تر از گذشته دارند.

چون می توانید آنها در ابعاد و اشکال مختلف و همچنین در ترکیب با دیگر مواد همچون آهن و چوب پیدا کنید.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال هندسی

در انتخاب تابلوی آیینه ایی اتاق پذیرایی خود کمی جسورانه عمل کنید.می توانید به تابلوهای خلاقانه تر و تابلوهایی که چهارچوب آنها متفاوت با دیگر تابلوهاو خارج از عرف هستند فکر کنید.

یک قاب طلایی با شکل هندسی در هم که در وسط آن یک ایینه بزرگ قرار دارد می تواند گزینه مناسب و ابلته جسورانه ایی برای اتاق پذیرایی شما باشد.

می توانید رد کنار این اثر هنری شگفت انگیز از شمع طلایی و یا یک گلدان طلایی استفاده کنید تا شکوه آن را چند برابر کنید

تابلوی آیینه ایی در حمام

هر کسی در حمام به یک  آیینه نیاز پیدا میکند.حال چه بهتر که به جای استفاده از آیینه های معمولی ، از یک تابلوی آییینه ایی در حمام خود استفاده کنید.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان می زنید :هم از آیینه استفاده می کنید و هم به حمام خود یک دکور شیک و مدرن می بخشید.

تابلوهای آیینه ایی بزرگ برای نصب در حمام می توانند گزینه ایی مناسب باشند.یک تابلوی آیینه ایی ساده و بزرگ در بالای وان به اضافه یک لوستر زیبا و نورانی به همراه چند گلدان کوچک و شمعدان برای شما حمامی می سازد که در آن احساس پادشاه یا ملکه بودن دست بدهد.

تابلوهای آیینه ایی آویز

همانطور که می دانید  آیینه هر چقدر هم که ساده باشد باز هم زیباست .اما نمی شود زیبایی تابلوهای آویز آیینه ایی را انکار کرد.

این تابلوهای آیینه ایی زیبا و دوست داشتنی به اتاق پذیرایی شما ظاهری شیک و مدرن می بخشد .

حالا هم می توانید از آیینه آن استفاده کنید و هم میتوانید از ظاهر زیبای آن لذت بببرید.ترکیب آیینه و زنجیر می تواند شکلی و شمایلی مدرن به اتاق پذیرایی شما ببخشد و دیوارهای ساده و خسته کننده  شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده

تابلوهایی با اشکال بی قاعده درعین بی نظمی ظاهری ، زیبایی فوق العاده ایی دارند که می توانند چشم هر بیننده ایی را به خود خیره کنند.

می توانید یکی از تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده را با میز کنسول چوبی هماهنگ کنید.می توایند آیینه را طوری در اتاق قرار بدهید که تصویر کل اتاق را منعکس کند.

در این صورت اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد.نظرتان در مورد انعکاس نور لوستر در آینه ایی با اشکال بی قاعده چیست؟ ایا می توانید زیبایی چنین تصویری را انکار کنید؟

تابلوهای آیینه ایی بازتابی از هنر ناب

تابلوهای آیینه ایی در قطعات مختلف که به صورت موزاییک های آیینه ایی متصل به هم هستند و از روی دیوار به سمت پایین ادامه دارند یکی از آثار هنری فوق العاده هستند که ظاهری چشم گیر و خیره کننده دارند.

این نوع تابلوها سمبلی از جنبه های مختلف شخصیتی  انسان هستند که هر کدام بخشی از تصویر روبرو را نشان می دهند اما وقتی از دور بدانها نگاهمی کنید میتوانید تصویر را به صورت کلی در آن ها ببینید.

این موازیک های آیینه ایی مثل قطعات گمشده یک اثر هنری هستند که به صورت نامنظم کنار هم قرار گرفته اند و مفهوم شگرف  وعمیقی به اتاق خواب شما می دهند.

ترکیب آیینه و فلز

نظرتان در مورد یک تابلوی بزرگ شبیه به خورشید که از ترکیب فلز و آیینه درست شده چیست؟  این تابلوهای زیبا و خیره کننده مناسب کسانی است که تمایل دارند به اتاق خود ظاهری شیک و لوکس ببخشند.

همچنین تابلوهایی که از ترکیب آیینه و سنگ ساخته شده اند امروزه نظر بسیاری از هنرمندا ن و هنردوستان را به خود جلب می کنند.

همانطور که می دانید آیینه ها از دیرباز یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه محسوب می شده است.

آیینه ها علاوه بر کاربردی که در خانه دارند از قدیم سمبل پاکی و روشنایی بوده اند.آیینه هار دفرهگ بسیاری از مردم جهان نماد خرد خلاق بوده و بازتابنده آسمانها و زمین است.

یکی از بهترین ایده های خلاقانه هنرمندان و طراحان،ترکیب چوب و سنگ و فلز با آیینه و خلق تابلوهای ایینه ایی با ساختارهای هندسی است.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و از تابلوهای آیینه ایی آن دیدن کنید.بد نیست برای طرحی دکوراسیون خانه تان با استفاده از این عنصر زیبا و جذاب ،با ایده های جدیدی روبرو شوید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهای دیواری چند تکه

تابلوهای دیواری چند تکه: به جرات می توانم بگویم ارزش یک مغازه فروش آثار تزئینی به تابلوهایی است که در آن به فروش می رسد.

یک تابلوی تزئینی زیبا و مجلل می تواند ذهنیت ما را نسبت به جایی که برای اولین بدان وارد می شویم تغییر دهد.

امروزه  طراحان مدرن و شیک از تابلوهای دیواری چند تکه برای تزئین خانه و یا محل کار استفاده می کنند.

این تابلوهای دیواری چند تکه یکی از جدیدترین و مدرن ترین وسایل تزئینی هستند که به دنیای دکوراتیو و وسایل تزئینی دیواری رنگ و بویی تازه بخشیده اند.

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که از ریسک کردن دوری می کنید.پس حتما دوست دارید عکسی از طبیعت را به دیوار اتاق پذیرایی تان بزنید اما تا به حال این جسارت را به خرج نداده اید .

چون احمالا با خئدتان فکر می کنید انتخاب یک عکس طبیعی کار بسیار مشکلی است و در صورتی که در انتخاب خود موفق نباشید مورد انتقاد و یا حتی تمسخر دیگران قرار خواهید گرفت.

خبر خوب برای شما دوست عزیز این است که این تابلوهای دیواری چند تکه دقیقا برای افرادی همچون شما ساخته شده اند.

به راحتی می توانید یکی از تابلوهای چند تکه زیبا با تصویری با شکوه از حیوانات را  انتخاب کنید و شکوه و جلال طبیعت را به خانه خود بیاورید.

تابلوهای چند تکه با تصاویر تکمیل کننده یکی ز بهترین گزنیه ها برای استفاده از تصاویر حیوانات است.چطور یکی از تصاویر زیبای شیر جنگل و یا گوزن های زیبا و دوست داشتنی را انتخاب کنید؟

شک نکنید که با این انتخاب زیبا،تحسین اطرافیانتان را برانگیخته خواهید کرد!بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که به رنگ های غالب درون تابلوها دقت کنید.

به رنگ بدن حیوانی که نقطه عطف  تابلو محسوب می شود دقت کنید و سعی کنید کوسن هایی با همان رنگ برای مبلمان خود تهیه کنید.

شما با انتخاب ساده اما  دقیق یک هرامونی شگفت انگیز در اتاق پذیرایی خود ایجاد می کنید.

حتی می توانید از یک اباژور با رنگی نزدیک به رنگ بدن حیوان موجود در تابلو استفاده کنید تا همه چیز در اتاق پیرایی دوست دشاتین شما تکمیل شود.

 از طبیعت الهام بگیرید

یکی از بخش های طبیعت را انتخاب کنید.مثلا غروب خورشید یا تصویری از یک دریاچه و یا یک رودخانه درکنار درختان پاییزی …. هیچ چیز زیباتر از طبیعت نیست و هیچ چیز نمی تواند به اندازه طبیعت انسان را به وجد بیاورد .

تصویری از درختان پاییزی با تم نارنجی بر روی یک تابلوی چند تکه در بالای مبلمان راحتی شما که با کوسن هایی به رنگ نارنجی هماهنگ شده اند قطعا برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و جذاب خواهد بود.

این تابلوهای چند تکه زیبا می توانند نقطه مرکزی خانه شما محسوب شوند به طوری که اگر مشکلی در دیگر وسایل و یا بخش های خانه وجود داشته باشد را به خوبی پوشش می دهند.

بوم های نقاشی چند تکه

اگر علاقه مند به هنر و آثار هنری هستید پیشنهاد می کنم بوم های نقاشی چند تکه با تصاویری انتزاعی را امتحان کنید.

یک بوم نقاشی چند تکه با تصاویر انتزاعی که در ان از رنگ های ملایم استفاده شده باشد می تواند گزینه خوبی برای اتاق پذیرایی مدرن شما باشد.

در صورت تمایل می توانید با رنگ روغن بخشی هایی از بوم نقاشی خود را پر رنگ تر کنید و بخش هایی از تصویر ان را برجسته تر نمایید.

این چیزی است که به ذوق و سلیقه هنری شما بستگی دارد.بد نیست به تابلوها و بوم های چاپی وب سایت رویامد سر بزنید.

قطعا از میان تنوع بالای موجود در تابلوها و بوم های چند تکه وب سایت خوگر یک یا دو گزینه مناسب برای شما پیدا خواهد شد.

تابلوهای دیواری چند تکه بهترین راه برای آشکار کردن ذهنیات شماست

تابلوهای دیواری چند تکه فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آنچه در ذهن دارید را روی دیوار پیاده کنید.

شادی شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به هنرهای زیبا علاقه دارید .

پس درنگ نکنید و یکی از تابلوهای چاپی یا بوم های نقاشی چند تکه را انتخاب کنید و با دید وسیعی که این تابلوهارا به مخاطب می دهند ، ذوق و سلیقه هنری خود را به رخ دیگران بکشید.

این تابلوهای چند تکه به تصویر هنری خانه شما عمق می بخشند و مخاطب را به دنبال  خود می کشند.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()