نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی : در دنیای شرکتی امروز، طراحی یک سایت شرکتی که می‌تواند بیننده را به خود جلب کند، به رقابت شما در میان رقیبانتان کمک می‌کند. بدین ترتیب، این یک عنصر اصلی برای همه شرکت‌ها است که یک وب‌سایت داشته باشند که هم نشان‌دهنده طراحی خلاقانه و هم جوهر شرکت باشد. در طراحی این سایت، باید از اجزای مختلف استفاده کرد. از طراحی خاص گرفته تا الگوهای رنگی جذاب.

طرح و ارائه طراحی وب‌سایت شرکت‌ها نیز باید معنی‌دار باشد تا بتواند هدف شرکت را مشخص کند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکت‌ها یک عامل تعیین‌کننده است که شما را از رقیبان خود جدا می‌کند. شرکت‌های مختلف، با درگیر کردن استعدادهای متعارف و ایده‌های نوآورانه با کمک فن‌آوری‌های نوین سعی در تقویت و افزایش فضای وب خود دارند. طراحی و گرافیک وب‌سایت‌های الهام‌بخش شرکتی، تأثیر ماندگاری بر روان بینندگان می‌گذارد که بعداً آن‌ها را تبدیل به مشتری بالقوه خواهند کرد. تلاش‌هایی که در قالب وب‌سایت‌های شرکتی طراحی و ارائه می‌شوند، قطعاً مزد زحمات خود را خواهند گرفت.

ارائه، گرافیک و پالت‌های رنگی هر شرکت مظهر عناصر خاصی است که آن‌ها را از سایر شرکت‌ها منحصربه‌فرد می‌کند. این بدان دلیل است که هر طراحی، رنگ و الگو بر افراد مختلف، تأثیر می‌گذارد. بنابراین چنین چیزی وجود ندارد که یک طراحی خاص، کم‌وبیش از دیگری معنی‌دار باشد.

بنابراین، داشتن یک وب‌سایت شرکتی الهام‌بخش و معنی‌دار که بیانگر خلاقیت، دسترسی در همه زمان و نسبتاً حرفه‌ای است، یک عامل ضروری است. با این حال، مهم‌ترین چیزی که یک شرکت باید در خاطر داشته باشد، ساده نگه‌داشتن آن است بدون هیچ‌گونه ابهامی.

اما این بدان معنا نیست که یک طراحی فوق‌العاده خاص و زیبا در بازار رقابتی امروز کاربردی‌تر خواهند بود. در بازار کنونی شرکت‌هایی که از آخرین روند و تکنولوژی پیشرفته غافل هستند و فقط به ظاهر سایت خود توجه می‌کنند، آشکارا از دیگر رقیبان خود عقب خواهند ماند.

 

اکنون به چند مورد از مزیت‌های داشتن یک سایت شرکتی برای کسب‌وکارتان اشاره می‌کنیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 بهبود بخشیدن به اعتبار کسب‌ و کارتان

یک روش ساده برای مشاهده یک وب‌سایت این است که آدرس کسب‌وکار شما به صورت آنلاین در دسترس باشد. اینجاست که مشتریان و همکاران شما برای یافتن شما در اینترنت به آنجا می‌روند.

این کار اعتبار شما را بهبود می‌بخشد و به کسب‌وکار شما در فضای مجازی هویت می‌دهد.

ساختن تجارت خودتان

قبل از گسترش فناوری در سال 2004، وب‌سایت‌ها در درجه اول برای اهداف بازاریابی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شدند. شاید فکر کنید داشتن یک وب‌سایت بیشتر شبیه به داشتن یک بروشور برای نشان دادن شما در فضای مجازی است تا از رقابت عقب نمانید اما در پشت این موضوع محتوای فکری و هدف زیادی وجود دارد.

برای نتیجه گرفتن بهتر و بیشتر سایت خود، داستان خود را در سایتتان به اشتراک بگذارید.

به مخاطبان خود بگویید که چرا این تجارت و اهداف خود را آغاز کرده‌اید و امیدوارید که با آن به چه نتیجه‌ای برسید.

تقویت حضور آنلاین خود

از 7.4 میلیارد نفر در این جهان، روزانه 3.5 میلیارد نفر یا 47 درصد آنلاین هستند. آن‌ها در جستجوی اطلاعات، اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی یا خرید در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی هستند.

بنابراین داشتن یک وب‌سایت شرکتی برای کسب‌وکار خود به شما کمک می‌کند تا از فرصت‌های موجود در اینترنت استفاده کنید.

برقراری رابطه‌ای محکم با بازار خود

یک تجارت طبق تعریف، یک موجود زنده است. وفاداری زمانی حاصل می‌شود که مشتریان بدانند که با شرکتی که در حال معامله هستند نیازهای آن‌ها را درک می‌کند و نه فقط شرکتی که می‌خواهد سود کسب کند.

تقویت اعتبار خود به عنوان یک مقام

اگر کسب‌وکار شما در یک صنعت رقابتی قرار دارد، یک وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد تا اعتبار خود را به عنوان یک شخصیت قدرتمند تقویت کنید.

ایجاد ابزاری برای تولید فروش

یک وب‌سایت همچنین می‌تواند یک ابزار فعال و غیرفعال برای تولید درآمد باشد زیرا این نقطه خاتمه یا خروج در قیف فروش است.

تبدیل فروش در رسانه‌های اجتماعی کاری بسیار دشوار است. اما اگر با درایت کافی و برنامه‌ درست پیش بروید می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

به نمایش گذاشتن کار خود

در وب‌سایت خود، یک صفحه مخصوص نمونه کارهایتان درج کنید و نمونه کارهای خود را در آنجا قرار دهید که نشان‌دهنده کار شما باشد.

پیگیری مشاغل خود در زمان واقعی

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن وب‌سایت برای یک تجارت کوچک این است که شما می‌توانید با استفاده از تجزیه‌وتحلیل، عملکرد آن را در زمان واقعی پیگیری کنید.

به عنوان مثال:

تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما

تعداد “بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد” یا کسانی که فقط یک بار به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند

تعداد بازدیدکنندگان صفحات با مطالب شما در وب‌سایتتان

میانگین زمان در سایت نشان می‌دهد بازدیدکنندگان چه مدت محتوای شما را مشاهده می‌کنند. هرچه مدت زمان متوسط ​​سایت بیشتر باشد، وب‌سایت شما بهتر است.

تعداد بازدیدکنندگانی که فقط برای چند لحظه به وب‌سایت شما مراجعه کرده و سپس وب‌سایتتان را ترک کردند.

حرفه‌ای کردن برند خود

شما باید قبل از راه‌اندازی تجارت خود شروع به کار روی نام تجاری خود کنید. این برند به کسب‌وکار شما هویت خود را می‌بخشد و درک و فهمیدن را برای مشتریان شما راحت‌تر می‌کند.

وب‌سایت شرکتی، موثرترین و کارآمدترین راه برای ساخت و حرفه‌ای کردن نام تجاری شما است.

به علاوه، تکنیک‌های بهینه‌سازی وب‌سایت می‌تواند به کاربران اینترنتی کمک کند تا برند شما را راحت‌تر پیدا کنند.

یک وب‌سایت شرکتی و یک برند حرفه‌ای نشان می‌دهد که در مورد تجارت خود جدی هستید.

سخن پایانی

وب‌سایت‌های شرکتی معمولاً سطح تبلیغاتی دارند. زیرا هدفشان ارائه شرکت است.

مخاطبان اصلی آن‌ها مشتریانی هستند که خدمات خریداری می‌کنند و تبدیل آن‌ها به معامله یا قرارداد منجر می شود. البته در این بین وب‌سایت‌های شرکتی دیگری نیز هستند که مخاطبانشان از آن‌ها، کالا خریداری کنند اما درصد خرید خدمات در وب‌سایت‌های شرکتی بالاتر است زیرا معمولاً شرکت‌هایی که تولیدکننده یا عرضه‌کننده کالا هستند ترجیح به طراحی سایت فروشگاهی می‌دهند تا طراحی سایت شرکتی.

یک وب‌سایت شرکتی چیزی بیش از یک چهره تجارت برای شما است. شما نیز باید این را به خاطر داشته باشید که قبل از شروع طراحی سایت شرکتی خود، تعیین اهداف، برنامه‌های کاربردی و شناخت کاربرانتان، مهم‌ترین کار شما است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت علمی مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت علمی

طراحی سایت علمی در عصر حاضر که عرصه‌های مختلف به سرعت در حال پیشرفت و تغییر و تحول هستند، انتشار اخباری از این تغییرات و پیشرفت‌ها و انتقال اطلاعات به‌روز و جدید به مردم می‌تواند بسیار جذاب و مفید باشد. یکی از روش‌های بسیار مناسب برای انتقال این اطلاعات، طراحی سایت علمی است که دانشمندان در حوزه‌های مختلف علمی می‌توانند از این طریق جدیدترین اخبار حوزه فعالیت خود را به دیگران منتقل کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با زیروبم طراحی یک سایت علمی و مزایای آن آشنا کنیم پس در صورت تمایل به آشنایی با این نوع طراحی سایت در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت علمی

چکیده

وب سایت علمی به وب‌سایتی گفته می‌شود که افرادی مانند اساتید، دانشمندان و سایر افراد متخصص در یک زمینه علمی خاص، جهت انتقال به‌روزترین اطلاعات حوزه فعالیتی خود به دیگران از آن استفاده می‌کنند. با توجه به گسترده بودن دامنه علوم، وب‌سایتی که بتوان از طریق آن اطلاعات جدید و مفید را در اختیار کاربران قرار داد می‌تواند برای هر کاربری جالب و جذاب باشد.

 

هدف از طراحی سایت علمی چیست؟

اصلی‌ترین هدف یک وب سایت علمی، انتشار انواع مطالب و مقالات علمی که حاصل تحقیق و پژوهش پژوهشگران هستند در قالب اینترنت است که دلیل استفاده از آن هم سرعت بالای انتقال اطلاعات در اینترنت و قابلیت دسترسی بالا در نقاط مختلف جهان است. نکته مهمی که باید در زمینه طراحی سایت علمی مدنظر قرار دهید این است که لازم است برای ماندگار کردن چنین وب‌سایتی همواره در حال تولید و ارائه محتوای جدید باشید.

مزایای طراحی سایت علمی

وظیفه یک وب سایت علمی در مرحله اول، انتقال اطلاعات علمی مفید و جدید است بنابراین وب‌سایتی که بتواند این کار را به نحو مناسب و درست انجام دهد می‌تواند از مزایای انجام این کار بهره‌مند شود. برخی از مزایای طراحی سایت علمی شامل موارد زیرند:

  • یک وب سایت علمی به خوبی طراحی‌شده با توجه به دربرداشتن اطلاعات جدید و جالب می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد و نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
  • با توجه به حجم بالای مطالب در چنین وب‌سایت‌هایی، طراحی خوب و سازمان‌دهی متن‌ها می‌تواند باعث بالا رفتن رتبه سایت در رتبه‌بندی موتورهای جستجویی مانند گوگل شود.
  • شما می‌توانید در چنین وب‌سایتی درباره توانایی‌های خود به کاربران توضیح دهید و برای تأثیرگذاری بیشتر از تصاویر باکیفیت و متنوع استفاده کنید تا کاربران را در مدت زمان کوتاهی به چیزی که می‌خواهند برسانید و در عین حال آن‌ها را در صفحه خود ماندگار کنید.
  • شما این امکان را در اختیاردارید تا علاوه بر انتقال اطلاعات علمی از طریق این وب‌سایت‌ها، از آن‌ها به عنوان یک منبع درآمد در بستر اینترنت استفاده کنید.
  • یک وب سایت علمی می‌تواند افرادی که در زمینه علمی مشابه فعالیت دارند را کنار هم جمع کند و دامنه فعالیت شما را گسترش دهد.
  • افراد می‌توانند با عضویت در وب‌سایتی که در زمینه علمی تخصصی آن‌ها فعالیت می‌کند مقالات و جزوه‌های علمی خود را در با دیگران به اشتراک بگذارند و در نتیجه محتوای علمی سایت روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.
  • مراکز علمی و آموزشی می‌توانند با استفاده از چنین وب‌سایتی از لحاظ علمی رابطه نزدیکی میان اساتید و دانش‌آموختگان ایجاد کنند و در عین حال افراد دیگر را نیز وارد بحث کنند. این ارتباط شامل به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های علمی و همچنین بحث‌های علمی و تبادل نظر درباره چنین مسائلی می‌شود.
  • دانشمندان با استفاده از این نوع وب‌سایت‌ها دستاوردها و یافته‌های علمی خود را به تمام مردم معرفی کنند.
  • شما می‌توانید در وب سایت علمی خود بخشی را به عنوان دریافت تبلیغات تعیین کنید و با استفاده از آن درآمدزایی کنید.
  • با معرفی شبکه‌های اجتماعی مختلف خود مانند یوتیوب، فیس‌بوک و… می‌توانید کاربران وب‌سایت خود را به آنجا روانه کنید و دامنه فعالیت مجازی خود را گسترش دهید.

 

ویژگی‌ها و امکانات یک وب سایت علمی

  • انتشار اخباری با موضوع‌های مختلف علمی و فناوری.
  • داشتن بخشی با عنوان پرسش و پاسخ برای برقراری ارتباط نزدیک با کاربران آنلاین و فعال وب‌سایت و همچنین تبادل نظر میان آن‌ها.
  • بخش مقالات که مقالات مختلف هر حوزه علمی خاص را شامل می‌شود.
  • قسمتی با عنوان ثبت‌نام یا ورود که افراد متخصص می‌توانند از طریق آن در وب‌سایت عضو شوند و در آن به فعالیت بپردازند.
  • انتشار مطالبی درباره زندگی‌نامه بزرگان در هر حوزه علمی.
  • بخشی با عنوان معرفی کتاب که در آن به معرفی کتاب‌های مفید و معتبر علمی می‌پردازید.

علاوه بر موارد گفته‌شده، فهرست مطالبی که به خوبی طراحی شده باشد یکی دیگر از موارد اساسی در طراحی سایت علمی است که دسترسی کاربران را به مطالب، راحت‌تر می‌کند و در عین حال باعث وفاداری آن‌ها به وب‌سایتتان خواهد شد.

مواردی که برای طراحی حرفه‌ای یک سایت علمی نیاز است

طراحی سایت علمی به‌خودی‌خود نمی‌تواند باعث جذب کاربر شود و در کار خود موفق باشد به همین دلیل لازم است که پیش از طراحی چنین سایتی نکاتی را مدنظر قرار دهید تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. از جمله این نکات می‌توان به مواردی مانند بهره‌گیری از طراحان مجرب و حرفه‌ای، مطالب خاص و منحصربه‌فرد، قالب‌بندی خوب، کارهای گرافیکی، برنامه‌نویسی و سئو حرفه‌ای اشاره کرد که همه آن‌ها به نوبه خود در میزان تأثیرگذاری یک سایت موثر هستند.

در طراحی یک وب سایت علمی مهم‌ترین بخش موجود محتوا است که باید به طور ویژه به آن توجه شود زیرا اگر ساده از کنار آن بگذرید این امکان وجود دارد که در رونق دادن وب‌سایتتان با شکست مواجه شوید. سعی کنید برای محتوای سایت از متن‌هایی استفاده کنید که مفید، تازه و مناسب هستند. از طرف دیگر به بهینه‌سازی مطالب سایت نیز بسیار توجه کنید زیرا این مسئله است که تعیین می‌کند وب‌سایت شما در لیست مطالب جستجو شده گوگل در چه رتبه‌ای قرار بگیرد.

نتیجه‌گیری

طراحی سایت علمی اگر به درستی انجام شود می‌تواند علاوه بر تبادل اطلاعات میان افراد علاقه‌مند به علوم و آگاهی سازی عمومی، برای مدیر یک وب‌سایت به درآمدزایی نیز منجر شود و سودآور نیز باشد؛ به همین دلیل لازم است که برای انجام این کار از افراد کارآزموده و مجرب بهره گرفته شود تا بهترین نتیجه را به دست بدهد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت آموزشی مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

آشنایی با طراحی سایت

آشنایی با طراحی سایت : اگر قصد دارید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع نمایید، به جای درستی آمده‌اید … اکثر مشتریان انتظار دارند شغل شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. برای این که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید یا اطلاعاتی در مورد شغل و اطلاعات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک وب‌سایت ضروری است. ایده خوبی است که پیش از ایجاد سایت خود، در مورد آنچه که می‌خواهید از وب‌سایت خود به دست بیاورید، فکر کنید. تحقیق در وب‌سایت‌های رقبای شما می‌تواند به شما در درک آنچه برایتان بهتر است، کمک کند.

طراحی سایت

آشنایی با طراحی سایت  و نکات اصلی آن که باید به آن‌ها توجه کنید:

برای ایجاد یک وب‌سایت، باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.

۱. نام دامنه خود را ثبت کنید

آشنایی با طراحی سایت : نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند به راحتی کسب‌وکارتان را از طریق موتور جستجو پیدا کنند. مشتریانتان همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه شما شبیه به نام تجاری شما باشد.

از نام دامنه شما، همچنین برای آدرس ایمیل خود استفاده خواهد شد. در حالی که می‌توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید، ارسال ایمیل از آدرس کسب‌وکار حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. برای ثبت نام دامنه خود، باید یک ثبت‌کننده معتبر پیدا کنید و هزینه‌ای را بپردازید.

۲. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید

آشنایی با طراحی سایت : برای به دست آوردن نام دامنه خود در اینترنت، باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. بسیاری از ارائه‌دهندگان اصلی خدمات اینترنتی، خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند چند آدرس ایمیل در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ماهانه میزبانی وب بسته به اینکه وب‌سایت شما چقدر بزرگ است و تعداد بازدید شما چقدر می‌باشد، متفاوت خواهد بود.

۳. مطالب خود را آماده کنید

آشنایی با طراحی سایت : در مورد آنچه می‌خواهید مشتریان از طریق وب‌سایت شما انجام دهند، فکر کنید. این امر به شما کمک می‌کند قسمت‌ها یا صفحاتی را که می‌خواهید در سایت خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معامله‌ای را می‌خواهند و مطمئن شوید که سایت ساختار یافته است تا به مشتریان کمک کند هر چیزی را که می‌خواهند، پیدا کنند.

دقیقاً همانطور که ممکن است یک حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، همچنین ممکن است بخواهید یک فرد حرفه‌ای را برای نوشتن و ایجاد مطالب خود استخدام کنید.

وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن آسان می‌باشد، به شما در برجسته کردن کسب‌ و کار خود کمک می‌کند. داشتن مطالب و تصاویر مناسب و مرتبط، به مشتریان در درک محصولات و خدمات شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در خرید از کسب‌ و کار شما، احساس راحتی کنند.

۴- وب‌سایت خود را ایجاد کنید

آشنایی با طراحی سایت : می‌توانید وب‌سایت خود را خودتان بسازید یا از یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای کمک بگیرید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما ایجاد کند. وب‌سایت‌ها باید به روز باشند، بنابراین حتماً برای به روز رسانی مداوم، برنامه‌ریزی داشته باشید.

در صورت تازه کار بودن در تجارت آنلاین، کمک گرفتن از شخص دیگری برای ایجاد یک وب‌سایت، ایده خوبی است. یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای می‌تواند سایت شما را به سرعت راه‌اندازی کند و راهنمایی‌هایی را در زمینه طراحی وب موفق ارائه دهد. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا ارائه خدمات دیگری از طریق وب‌سایت خود هستید، استخدام یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند بسیار مفید باشد.

حواستان باشد که وب‌سایت شما باید طوری طراحی شود که نه تنها روی دسکتاپ قابل اجرا باشد، بلکه روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز به راحتی اجرا شود. در واقع، بهتر است بگوییم که سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بهینه‌سازی وب‌سایت خود، به منظور ریسپانسیو بودن آن، به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن همراه و تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند از سایت شما در هر صفحه نمایشی استفاده نمایند.

 

آشنایی با طراحی سایت و نکات اصلی که باید در این رابطه بدانید

۱. در مورد آنچه مشتریان شما می‌خواهند بدانند، فکر کنید، نه فقط آنچه شما  می‌خواهید به آن‌ها بگویید!

۲. از متخصصان طراحی سایت کمک بگیرید. یک وب‌سایت غیرحرفه‌ای، به طور بالقوه می‌تواند مشتریان را دور کند.

۳. به طور مرتب وب‌سایت خود را به روز کنید، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت‌های محصولات و خدمات خود روی سایتتان قرار داده‌اید.

۴. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما برای مشتریان، مناسب صحیح و آسان است.

۵. وب‌سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آدرس آن را در کارت‌های ویزیت خود قرار دهید.

۶. دریابید که چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه‌سازی کنید. به این کار، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) گفته می‌شود. یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند در سئوی وب‌سایت به شما کمک کند.

۷. وب‌سایت شما باید کاربرپسند باشد.

۸. سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بدین معنی که وب‌سایت شما را بتوان روی هر صفحه نمایشی از جمله تبلت، لپ تاپ و تلفن‌های همراه اجرا کرد. اگر سایت شما طوری باشد که تنها روی لپ تاپ اجرا شود، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را از دست بدهید!

سخن پایانی

آشنایی با طراحی سایت : اگر می‌خواهید سایت خودتان را طراحی کنید، نکاتی وجود دارد که باید ابتدا به آن‌ها توجه کنید. ما در این مطلب در مورد طراحی سایت و نکات اصلی آن صحبت کردیم و سعی داشتیم تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت تخفیف گروهی  مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

بهینه سازی دیتابیس برای بالابردن سرعت وب سایت

بهینه سازی دیتابیس برای بالابردن سرعت وب سایت : بهینه سازی دیتابیس یکی از مسائل مهمی است که به طور مداوم باید انجام شود تا داده‌های غیر ضروری که نیازی به آنها  نداریم را از دیتابیس پاک کرده تا سرعت سایت افزایش یابد . وقتی شما هر روز در حال اضافه کردن انواع داده و محتوا در دیتابیس  هستید تمام اطلاعات سایت مثل متن، تصاویر، تغییرات انجام گرفته بر روی تنظیمات اصلی سایت، اطلاعات مربوط به افزونه ها و… بر روی دیتابیس سایت ذخیره می شود. با هر بار بروز رسانی سایت، اطلاعات جدیدی به دیتابیس یا همان پایگاه داده اضافه می شود  انباشته شدن اطلاعات در پایگاه داده درطول زمان باعث کاهش سرعت لود سایت  میشود و در نتیجه بازدید کنندگان سایت کم میشود. این داده‌ها مدام در حال بیشتر و بیشتر شدن هستن که به بسیاری  از این داده‌ها اصلا نیازی نداریم و وجود آنها در دیتابیس فقط  باعث اشغال شدن حجم دیتابیس می شود که در این صورت سایت شما با کندی مواجه میشود و باعث مصرف بیش از حد منابع CPU در هاست می شود  .وقتی سایت کند باشه دیر لود شده  که یکی از اصول سئو که  سرعت لود سایت حداکثر ۷ ثانیه باشد  را زیر پا میگذارد.

بالا بودن سرعت وب سایت از جمله عواملی است که می تواند  بازدید کنندگان سایت را حفظ کند و رتبه بهتری در جایگاه گوگل نصیب سایت شما کند.

برای سیستم هایی که مدیریت محتوای آنها وردپرس  است میتوان از  افزونه ای به اسم WP-Optimize  که در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و افزونه ای پر امتیاز است استفاده کرد  با استفاده از این افزونه می توانید دیتابیس خود را بهینه سازی کنید .

در غیر اینصورت مراحل بهینه سازی دیتابیس به صورت دستی را بخوانید .

مراحل بهینه سازی دیتابیس برای بالا بردن سرعت وب سایت

برای بهینه سازی دیتابیس باید چندین کار انجام دهید که هر کدام از این مراحل نقش زیادی در کم حجم شدن پایگاه داده و بهینه سازی آن دارند. حالا به بررسی این مراحل پرداخته و توضیحاتی در مورد نحوه انجام هر مرحله ارائه می دهیم.

حذف اطلاعات بدون استفاده

اولین مرحله بهینه سازی دیتابیس که مطمئناً به ذهن ادمین های سایت خواهید رسید حذف اطلاعاتی از پایگاه داده  است که مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیهوده فضای پایگاه داده را اشغال کرده اند. همچنین ممکن است هنگامی که مطلب جدیدی را ایجاد می کنید چند نسخه کپی از مطلب شما در دیتابیس ایجاد شود که شما با حذف آن ها می توانید فضای قابل توجهی از دیتابیس را آزاد نمایید.

 

حذف افزونه های بدون کاربرد

یک سری از  افزونه ها به طور پیش فرض بر روی سیستم های مدیریت محتوا نصب شده اند که ممکن است بعضی از آن ها مورد استفاده سایت شما قرار بگیرند و برخی از آن ها به درد شما نخورند و حذف آن ها می تواند در بهینه سازی دیتابیس موثر باشد. گاهی  مدیران سایت برای آن که امکان جدیدی در سایت خود فراهم کنند اقدام به نصب افزونه های مورد نیاز خود می کنند که بعد از مدتی آن ها را غیرفعال کرده و دیگر از آنها استفاده نمی کنند. این افزونه ها هم بهتر است از پایگاه داده به طور کامل پاک شوند .

 

در پایان اگر به دنبال یک تیم حرفه ای با سالها سابقه عملی و هزاران پروژه انجام شده برای پروژه طراحی سایت خود هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟

اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟ در شرایط فعلی اقتصادی کشور یکی از دغدغه های مردم شناسایی روش هایی برای حفظ سرمایه و جلوگیری از کاهش ارزش آن است. اما افرادی که روحیه کارآفرینی دارند به دنبال فعالیت در کسب و کارهایی هستند که برای حال حاضر و در سال های آینده از رشد و سود مناسبی برخوردار باشند. از دیدگاه کارشناسان یکی از چند گزینه اصلی، بهره گیری مناسب از پتانسیل های فضای مجازی و اینترنت است. این روش بدلیل کاهش قابل ملاحظه سرمایه اولیه مورد نیاز و نیز ظرفیت ۴۰ میلیون کاربر اینترنت یک بستر کاملا مستعد برای رشدهای نمائی و چندبرابری است. اما در همین شرایط عده زیادی به سمت فضای مجازی آمده و با طراحی سایت شکست خورده اند.
در این گفتگو با آقای دکتر مهرداد سیجانی قصد داریم با روش های موفقیت و دلایل شکست آشنا شویم. آیا واقعا طراحی سایت و اپلیکیشن راهکار خوبی برای پول سازی است. حدود بودجه مورد نیاز برای این کار چقدر است. چه عواملی در موفقیت و شکست من تاثیر جدی دارند. دکتر مهرداد سیجانی، مدیرعامل گروه شرکت های فناوری اطلاعات فراکارانت، مدرس دانشگاه و عضو هیئت مدیره دو دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای به این سوالات پاسخ داده اند.

در سه سال اخیر حضور در فضای مجازی علی الخصوص طراحی سایت و فروشگاه و اپلیکیشن با استقبال بسیار مواجه شده است. آیا واقعا حرکت به این سمت ثمربخش و سود آور است یا یک تب است که فروکش می کند؟
سیجانی: راه اندازی یک کسب و کار در فضای مجازی و یا حرکت یک کسب و کار سنتی به سمت اینترنت قطعا سودآور است و سودآوری آن به دلایل متعدد با سایر روش های موجود کارآفرینی قابل قیاس نیست اما راه و روش های خاص خود را دارد.
این عادت وجود دارد که زمانی که موفقیت یک عده را در یک حوزه می بینیم تنها به پوسته ظاهری آن توجه کنیم و بدون در نظرگیری روش و مسیر به طور هیجانی رفتار کنیم. ناشی از این رفتار هم عده ای فورا روش های کپسولی موفقیت را در قالب کپی عملکرد به متقاضیان بی اطلاع پیشنهاد می دهند. خوب طبیعتا افراد حرفه ای در مدیریت و کسب و کار در این راه موفق می شوند و یک عده زیادی هم به امید موفقیت مقداری از پول و وقت خود را از دست می دهند.
اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟
سیجانی: ما برای رفع این مشکل دو راه حل تضمین کننده موفقیت داریم.
اول اینکه مراحل و خط سیر حضور در فضای مجازی را مرحله به مرحله و کامل طی کنیم.
دوم اینکه کار را به شرکتی بسپاریم که حرفه ای کار میکند .
این مراحل چیست؟
سیجانی:  اول باید به این سوالات پاسخ بدهیم. چه می خواهم، هدف من چیست، مخاطب من کیست، رقبای من چه کسانی هستند، چه چیزهایی برای مشتریان دارم، آن ها چه چیزی نیاز دارند و فرق من با رقبا چیست؟
پاسخ به این سوالات به شکل صحیح خود موضوع یک پروژه مدیریتی و همراه با تحقیقات بازار است اما امکان فشرده سازی این مرحله با استفاده از مشاورین مجرب و مسلط وجود دارد
مرحله بعد تدوین استراتژی مناسب برای عملیاتی شدن  اهداف با رویکرد استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود ؛ حالا می خواهد طراحی سایت باشد، حضور در شبکه اجتماعی یا اپلیکیشن موبایل این مرحله از استراتژی محتوا شروع می شود. به بایدهای طراحی سایت می رسد و روش های جذب مخاطب را در دیجیتال مارکتینگ تعیین می کند وسپس ویژگیهای هاست و سرور را هم با توجه به جامعه هدف تعیین مینماید
یعنی شما معتقدید ورود به این عرصه راه و روش خاصی دارد. خوب در این صورت اگر این ظرفیت برای همگان مناسب نیست با اصل تاثیرگذاری جدی آن در اقتصاد در تناقض قرار نمی گیرد؟
سیجانی: شما در واقعیت هیچ کسب و کاری را با دیدن ظاهر آن انتخاب نمی کنید. چه بسیار افرادی که با شنیدن سودآوری قابل توجه کسب و کارهای مرتبط با خوراک و غذا به سمت تاسیس انواع واحدهای صنفی غذائی رفته اند. مقداری هم سرمایه گذاری کرده اند و پس از مدتی آن را با زیان تعطیل کرده اند. هر کار راه و روشی دارد و نیازمند انجام دقیق مراحل آن است.
هنوز هم معتقدم کسب و کارهای حوزه فضای مجازی بدلیل نیاز بالای جامعه، بازار هدف وسیع و آماده و سرمایه اولیه مورد نیاز کم تر از سایر کسب و کارها بهترین راه رشد و موفقیت است.
متاسفانه ما به جای کاری که باید انجام دهیم خیلی وقت ها کاری را انجام می دهیم که می توانیم.
وقتی می خواهیم در فضای مجازی موفقیت کسب کنیم به جای برنامه ریزی استراتژیک، بررسی داشته ها، بررسی بازار و تدوین استراتژی محتوا؛ مستقیم می رویم سراغ طراحی سایت آنهم بشکل دم دستی به شرکت یا شخصی که کمترین هزینه را پیشنهاد میکند یا بهتر ما را متقاعد میسازد موارد زیادی دیده شده که به ارایه کننده خدمت ثبت شرکت یا چاپ کاتالوگ و کارت ویزیت هم سپرده اند
در بررسی که از بهترین شرکت های طراحی سایت به عمل آوردیم اکثر سفارشات با مشکل تامین محتوا روبروست و این یعنی سفارش دهنده حتی در این مرحله هنوز نمی داند چه می خواهد ولی می خواهد سایت یا اپلیکیشن داشته باشد و دوست دارد موفق شود.
متاسفانه کم تر شرکت طراحی سایتی را می یابید که دانش ارائه این خدمات مشاوره مدیریتی را به شکل کامل داشته باشد. در این مرحله شما به یک مشاور حرفه ای نیاز دارید. خروجی این مرحله تقریبا تکلیف مجری پروژه را مشخص می کند.
اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟ ما بدلیل نیاز مشتریانمان در فراکارانت به ارایه خدمات فاز مشاوره به طور جدی وارد شده ایم و اعتقاد داریم انجام صحیح این مرحله از پریدن به مرحله اجرای پروژه بسیار مهم تر است. شرط لازم برای ارائه این مشاوره وجود دانش آکادمیک به همراه تجربه طولانی در این صنعت است.
به هر روی خروجی این بخش باید تکلیف صفر تا صد کارهایی که لازم است انجام شود را تعیین کرده باشد.
با انجام این کار انتخاب یک مجری و یا حتی تقسیم پروژه بین چند مجری به راحتی قابل انجام می شود.
در خروجی های این مشاوره پاسخ های دقیق و قانع کننده ای برای سرمایه گذار و مالک کسب و کار تهیه می شود و مسیر حرکتی پروژه در مراحل طراحی سایت شامل تکمیل محتوا، فرآیندهای تعاملی آن با مخاطب و نیز برنامه های دیجیتال مارکتینگ کاملا مشخص است. یعنی نمی شود این مرحله را انجام نداد.
شاید عده بسیار محدودی بدلیل وجود شم تجاری و یا شانس و یا کپی از طراحی سایت دیگران بدون انجام این مراحل وارد مرحله طراحی سایت و سپس هم خرید هاست و راه اندازی شوند و توفیقاتی هم کسب کنند اما پایه این کسب و کار لرزان است و نمی دانند فردا در برابر اقدامات جدید رقیب چه کنند.
هزینه ای که در این مرحله می کنیم اولا احتمال شکست پروژه را به حداقل می رساند و ثانیا هزینه اجرای پروژه را کاملا کاهش می دهد.
هزینه اجرای پروژه چطور کاهش می یابد؟
سیجانی: فرض کنید زمینی دارید و دوست دارید در آن یک ساختمان داشته باشید. احتمال دوباره کاری، ساختن و خراب کردن ها، کم تر فرض کردن بودجه مورد نیاز پروژه یا گران تر خریدن خدمت از میان پیمانکاران تنها زمانی ناچیز می شود که شما نقشه کاملا روشنی از آنچه باید انجام شود در اختیار دارید و با آن مجری متناسب و بهینه را انتخاب می کنید.
این مشاوره را از کجا بگیریم؟
سیجانی: در حال حاضر بدلیل عدم توجه بازار به این نیاز این بخش چندان شکل نگرفته است.
ما به کمک دوستانمان در مراحل پایانی راه اندازی مرکزی برای معرفی افرادی که واجد شرایط ارائه خدمات مشاوره هستیم که ان شاءالله در آن بتوانیم خدمات مشاورین با تجربه ای که هم در بعد مشاوره و هم در خدمات فضای مجازی دارای توانایی و تجربه کافی هستند را معرفی کنیم.
 حالا پس از انجام خدمات مشاوره چه شرکتی برای اجرا و طراحی سایت یا اپلیکیشن یا دیجیتال مارکتینگ و هاست و سرور مناسب است؟
سیجانی: به اعتقاد من ناشی از تقاضای بازار در این سالیان شرکت های ارائه خدمات به دو سمت حرکت کرده اند. یکی سمت تامین خواسته مشتریان یعنی با حداقل هزینه و ظاهری شبیه یک کسب و کار موفق که منجر به ایجاد کلیدواژه های طراحی سایت ارزان ، هاست ارزان ، سرور ارزان و دیجیتال مارکتینگ ارزان شده است که متاسفانه نه تنها هیچ بازگشت سرمایه ای برای سفارش دهنده ایجاد نکرده بلکه موجب تخریب نگرش جامعه نسبت به امکان راه اندازی کسب و کار موفق و جدی در محیط اینترنت شده است.
ویژگی این نوع پروژه ها برداشتن یک نسخه کپی از یک قالب و راه اندازی یک شبه پروژه در فرآیندهای طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن هاست که باعث کاهش جدی منابع مورد نیاز سرویس هایی مانند هاست و سرور مجازی و یا ایجاد روش های متقلبانه برای سئو و بهینه سازی سایت ها و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ شده است.
عموم خریداران هم بعد از دریافت پروژه به مشکل بر می خورند ولی چون هزینه ای که کرده اند حتی ارزش شکایت و اعتراض ندارد صرفا سرخورده می شوند. رقابت بین ارائه کنندگان هم برای بدست آوردن تعداد بیش تر خریدار این قالب ها و سایت ها و مشتری برای خدمات هر روز بیش تر می شود و حتی شما کف پیاده رو هم می توانید قیمت های این اشخاص را ببینید. قیمت هایی که غیر منطقی بودنشان در خودشان کاملا نمایان است اما ما اصولا دروغ شیرین را به حقیقت تلخ ترجیح می دهیم و در رویای موفقیت مقداری زمان و پول را از دست می دهیم.
گروه دوم شرکت ها بدلیل اینکه نگاه برند به کسب و کار خود داشته اند وارد این بازی نشده اند. شرکت های با سابقه و با حسن شهرت هستند و برنامه مشخصی برای ارائه خدمات و خدمات پس از فروش دارند.
خوب البته بدلیل معدود بودن شناسایی این شرکت ها هم چندان آسان نیست.
شاخصی برای انتخاب شرکت های مناسب برای انتخاب وجود دارد؟
سیجانی: سفارش دهنده برای کسب نتیجه مناسب پس از انتخاب شرکت مجری آینده کسب و کار خود را با آن شرکت گره می زند.
از این رو در سه مرحله قبل از خرید، حین انجام پروژه و پس از انجام پروژه موضوع را برای پاسخ به این سوال بررسی کرده ایم:
برخی مواردی که می تواند تا حدود زیادی در بین شرکت های حرفه ای مشترک باشد را شامل می شود بدین شرح است
اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟ هرچند وجود این موارد برای مناسب بودن شرکت کافی نیست ولی اصولا شرط لازم سپردن پروژه های شما خواهد بود.
۱٫ داشتن تعرفه قیمتی مشخص بابت اقلام خدمات و تعیین محدوده کیفی انجام آن.
۲٫ امکان ارائه مشاوره حضوری در محل فروشنده.
۳٫ نظام تعرفه مشخص خدمات با جزئیات و تعیین محدوده کیفیت انجام در وب سایت.
۴٫ امکان ارائه مشاوره اولیه حضوری در محل شرکت مجری.
۵٫ درج آدرس دفتر شرکت در سایت.
۶٫ عدم نیاز به هماهنگی برای مراجعه به محل شرکت.
۷٫ عضویت حقوقی در سازمان نظام صنفی رایانه ای.
۸٫ امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور و قرارداد رسمی.
۹٫ وجود سابقه کاری بیش تر از ۱۰ سال و حسن شهرت صنفی و نمونه پروژه های انجام شده متعدد .
۱۰٫ گارانتی خدمات انجام شده به مدت یک سال به طور رسمی.
۱۱٫ وجود واحد مدیریت پروژه مستقل و فرآیندهای انجام پروژه استاندارد.
۱۲٫ امکان طراحی گرافیکی رابط کاربری در حضور خریدار و جلسات بررسی حضوری.
۱۳٫ وجود واحد خدمات پس از فروش مستقل.
۱۴٫ وجود واحد هاست و سرور بطور تخصصی و گسترده یا استفاده از خدمات شرکتهای معتبر هاست.

امیدواریم شرایط فعلی حاکم بر اقتصاد محرک مناسبی برای حرکت صحیح کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای مدرن شود.

در این شرایط عده زیادی امید خود را از دست می دهند و تنها به مدیریت هزینه می پردازند. یادمان باشد که در همین شرایط عده دیگری با تصمیم های جسورانه خود متمایز می شوند و غول های اقتصادی آینده را خواهند ساخت.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت اصفهان

شرکت فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه دارای حرفه ای ترین تیم طراحی سایت بوده و مفتخر است خدمات طراحی سایت را به هم وطنان خود در استان اصفهان ارائه دهد.

استان اصفهان با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت سومین استان پرجمعیت کشور و مرکز آن شهر اصفهان پس از تهران دومین شهر پهناور ایران است. این استان با بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و براساس شاخص ها و مطالعات وزارت صنعت رتبه اول توسعه یافتگی صنعتی، تجاری و معدنی کشور را داراست.

مرکزیت استان اصفهان و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی کشور و وجود صنایع متعدد مادر این استان را به قطب صنعتی کشور با ضریب بالای ایمنی سرمایه گذاری و قوای محرکه ای برای صنایع کوچک تر و پیش رو در زمینه اشتغال تبدیل کرده است. تیم فراکارانت خدمات طراحی سایت حرفه ای را متناسب با  صنایع متعدد این استان مانند صنایع خودروسازی، فولاد، سنگ و … ارائه می دهد.

اهمیت استان اصفهان از نظر فرهنگی و گردشگری بر کسی پوشیده نیست. شهر اصفهان به تنهایی موزه کاملی از آثار معماری، هنری و  صنایع دستی و نمایانگر شکوه  شهر از دیرباز و پیشینه کهن آن می باشد و آن را به پایتخت  فرهنگی ایران تبدیل کرده است. اصفهان از جمله اولین شهرهای ایران است که در سال ۱۳۹۴ به شبکه شهرهای خلاق جهان زیرنظر یونسکو پیوست. براساس استاندارد یونسکو شهر خلاق شهری ست که از نوآوری ها و توانمندی های شهروندان در جهت توسعه شهری استفاده می شود. فعالان حوزه گردشگری می توانند جهت برآورد هزینه طراحی سایت، اطلاع از پروموشن های مختص به این حوزه و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران فراکارانت تماس حاصل نمایند.

در دنیای امروز که ابتدایی ترین کسب و کارها نیز با طراحی سایت فروشگاهی پا به عرصه تجارت آنلاین گذاشته اند؛ بدون شک صاحبان کسب و کار و هنرمندان صنایع متنوع استان مانند صنعت فرش و قالی، صنایع دستی قلم کاری، خاتم کاری و … با بهره گیری از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت می توانند مشتریان وفاداری از اقشار مردم ایران بیابند.

تیم فراکارانت همچون گذشته خدمات طراحی سایت حرفه ای و نگهداری وب سایت را جهت شناساندن هر چه بهتر  ظرفیت های استان اصفهان که در زمینه های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری و فرهنگ و هنر پرچمدار و سرآمد کشور است ارائه می دهد.

شرکت فراکارانت با ارائه پروموشن های ویژه استان اصفهان بستری را فراهم آورده تا هم وطنان علاوه بر بهره مند شدن از امکانات شرکت طراحی سایت تهران، هزینه طراحی سایت متناسب با نیازهای خود داشته باشند. جهت اطلاع از پروموشن های مختص استان اصفهان و لیست قیمت طراحی سایت به لینک زیر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی : ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قبل از انتخاب یک مرکز آموزشی، سعی در چک کردن وب‌سایت‌های مختلف داشته باشید و مطمئناً قبول دارید که طراحی سایت تأثیر زیادی در جذب کاربران دارد و اولین جنبه هر سایت است که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. ما قصد داریم در این مقاله تعدادی از ویژگی‌ها، نکات و روش‌های مهم را در طراحی سایت آموزشی به شما معرفی کنیم پس اگر می‌خواهید یک وب‌سایت آموزشی خوب داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت آموزشی

چکیده

طراحی وب‌سایت از زمان ابداع آن تا به امروز پیشرفت‌های بسیاری داشته است. اگرچه ممکن است طراحی برخی از سایت‌های آموزشی اندکی قدیمی به نظر برسد اما تمام وب‌سایت‌های دانشگاهی این مشکل را ندارند. در عین حال فقط تعداد کمی از مدارس، موسسه‌ها و دانشگاه‌ها وجود دارند که از وب‌سایت‌هایی با جلوه بصری زیبا و مفید برخوردارند. یک وب‌سایت آموزشی خوب باید بتواند انتظار کاربران که بیشتر دانشجویان و دانش آموزان هستند را برآورده کند و از انواع محتواهای آموزشی و اطلاعات مفید درباره موسسه مورد نظر برخوردار باشد.

هدف از طراحی سایت آموزشی

در طول چند سال اخیر آموزش آنلاین با سرعت بسیار زیادی در حال ترویج و گسترش است و بسیاری از دانشجویان به‌جای مراجعه و آموزش حضوری ترجیح می‌دهند که ابتدا وب‌سایت موسسه‌های مختلف را بررسی و تا حد امکان آموزش‌های خود را از این طریق دریافت کنند یا این که پیش از مراجعه حضوری از شرایط و کیفیت کار آن موسسه باخبر شوند؛ به همین دلیل در اینجا است که طراحی سایت آموزشی به صورت حرفه‌ای و با هدف جذب مخاطب اهمیت پیدا می‌کند.

یک سایت آموزشی خوب طراحی‌شده می‌تواند اطلاعات لازم و کافی را در اختیار کاربران قرار دهد، دوره‌های آموزشی آنلاین مفیدی داشته باشد، نیاز به حضور در موسسه‌ها را کاهش دهد و برای کاربران از جذابیت برخوردار باشد. از سوی دیگر وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده باشد می‌تواند با به دست آوردن رتبه مناسب در گوگل برای کسب‌وکار آموزشی شما مشتری جذب کند و این به معنی دست‌یابی به سود بیشتر است.

نقش طراحی وب در تصمیم دانشجو

در تحقیقی که در زمینه نقش طراحی وب در انتخاب یک موسسه آموزشی انجام شد همه دانشجویان به این مسئله اشاره کردند که طراحی وب‌سایت دانشگاه نقش مهمی در فرآیند انتخاب آن‌ها داشته است. اگر در یک وب‌سایت آموزشی به اندازه کافی از مقالات، عکس، فیلم، مطالب به روز و متن‌های جذاب استفاده شده باشد دانشجو نسبت به کیفیت آموزش تا حدود زیادی مطمئن‌تر می‌شود.

نکات مهم در طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی به خاطر وظیفه خاصی که این نوع سایت‌ها بر عهده دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک سایت آموزشی خوب باید بتواند مخاطبان را به هدفی که به دنبال آن هستند برساند به همین دلیل رعایت نکات زیر در طراحی چنین وب‌سایت‌هایی لازم است:

1.     استفاده از تصاویر جذاب و به‌جا (مخصوصاً در صفحه اصلی)

تصاویر، نقشی اساسی در جذابیت سایت‌های آموزشی دارند. این دقیقاً همان سیاستی است که دانشگاهی مانند مونتانا از آن پیروی می‌کند و سعی کرده با قرار دادن تعدادی تصویر زیبا در صفحه اصلی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند در حالی که خود دانشگاه ممکن است به آن زیبایی که می‌نماید نباشد.

  1. استفاده کمتر از متن

جزئیات را کنار بگذارید و تنها به ارائه اطلاعات ضروری درباره موسسه خود و خدماتی که عرضه می‌کند بپردازید. در عین حال توجه کنید که در متن‌ها از فونت‌ها و رنگ‌های جذاب و مناسب استفاده کنید و اصول سئو در آن‌ها رعایت شده باشد.

  1. سرعت بالا

اگرچه استفاده از تصاویر و متن‌های خوب در جذابیت یک سایت موثر است اما سرعت پایین می‌تواند اثربخشی این موارد را تا حد زیادی کاهش دهد. سرعت بالا یکی از نیازهای اصلی گوگل برای تجربه بهتر کاربر است؛ بنابراین وب‌سایتی که بارگذاری آن بیش از 10 ثانیه طول بکشد می‌تواند در رسیدن به اهداف سایت آموزشی شما فاجعه‌بار باشد.

  1. بخش‌بندی مناسب

تحقیقات نشان داده است که 48 درصد از دانشجویان تنها به این دلیل یک وب‌سایت آموزشی را ترک می‌کنند که نمی‌توانند در آن به مطلب مورد نظر خود دست پیدا کنند. بنابراین توجه کنید که با استفاده از رنگ‌بندی مناسب و راهنمایی‌های مفید، دسترسی کاربران را به مطالب مختلف راحت‌تر کنید.

  1. ویدیوهای باکیفیت

انتقال مفهوم از طریق ویدیو یکی از بهترین شیوه‌ها برای جذب مخاطب است. سعی کنید علاوه بر ویدیوهای آموزشی آنلاین باکیفیت، برای معرفی موسسه خود نیز از ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید. این ویدیوها می‌تواند شامل معرفی اساتید و پرسنل، نشان دادن زندگی دانشجویی و کمک به کاربران برای تصور خود به عنوان دانشجو باشد.

  1. بهره‌گیری از افراد کارآزموده

طراحی سایت در هر زمینه‌ای که باشد مستلزم آگاهی و تجربه کافی است؛ به همین دلیل سعی کنید حتماً طراحی سایت آموزشی خود را به افراد کاردان بسپارید زیرا در غیر این صورت نه تنها یک وب‌سایت موفق نخواهید داشت بلکه قطعاً با شکست سختی مواجه خواهید شد.

هدف خود را مشخص کنید

علاوه بر نکاتی که در قسمت قبل به آن‌ها اشاره شد، در طراحی سایت اولین نکته‌ای که باید پیش از انتخاب قالب، مورد توجه قرار گیرد هدفی است که دنبال می‌کنید. به عنوان مثال در نظر بگیرید که هدف شما از آموزش کدام رده سنی است و با توجه به آن چیدمان مناسبی را برای سایت انتخاب کنید. مثلاً اگر هدف شما کودکان هستند باید وب‌سایت طراحی شده شما هم برای کودکان و هم والدین آن‌ها جذابیت داشته باشد اما در صورتی که جامعه هدف شما افرادی در رده سنی و مقاطع تحصیلی بالاتر هستند باید روی حرفه‌ای‌تر نشان دادن سایت تمرکز کنید.

نتایج طراحی حرفه‌ای سایت آموزشی

در قسمت زیر به برخی از مهم‌ترین نتایجی که طراحی حرفه‌ای سایت آموزشی به دنبال دارد اشاره شده است:

  • استفاده از تصاویر جذاب و جالب و طراحی خوب در ایجاد ارتباط عاطفی محکم دانشجو با موسسه تأثیرگذار است.
  • دانشجویان، بیشتر به وب‌سایت‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند زیرا آن‌ها را معتبرتر می‌دانند و در نتیجه مدت زمان استفاده از محتوا و دوره‌های آموزشی آن‌ها طولانی‌تر خواهد شد.
  • بسیاری از دانشجویان اعتبار وب‌سایت را به مواردی مانند تایپوگرافی، رنگ بندی، چیدمان، اندازه فونت و طراحی کلی آن ربط می‌دهند و از این طریق آن‌ها را مورد قضاوت قرار می‌دهند.
  • طراحی سایت نقش بسیار مهمی روی جذب کاربران و افزایش تعداد ثبت‌نام‌ها دارد.
  • یک وب‌سایت حرفه‌ای می‌تواند رتبه سایت را در موتورهای جستجو بالا ببرد.

نتیجه‌گیری

طراحی سایت آموزشی به صورت حرفه‌ای تأثیر بسیار زیادی روی اثربخشی هر چه بیشتر آن دارد و می‌تواند در رونق کسب‌وکار آموزشی تأثیر بسزایی داشته باشد به همین دلیل باید برای انجام این کار از افراد متخصص بهره گرفته شود تا بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایت تخفیف گروهی تخفیف واژه‌ای است که برای همه مردم از جذابیت خاصی برخوردار است و هر جا که حرف از تخفیف باشد خودبه‌خود به سمت آن کشیده خواهیم شد. با توسعه روزافزون تکنولوژی، دست‌یابی به محصولاتی که از تخفیف مناسب برخوردارند به راحتی چند کلیک کردن شده است. طراحی سایت تخفیف گروهی از جمله موارد مناسب برای استفاده از چنین امکاناتی به عنوان نوعی کسب‌وکار است که فروشگاه‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در آن عضویت دارند و از طریق کدهای تخفیفی ارائه‌شده توسط صاحبان مشاغل و کارفرمایان برای آن‌ها مشتری جذب می‌کنند و کاربران را نیز به محصول مورد نظر خود می‌رسانند.

طراحی سایت تخفیف گروهی

چکیده

وب‌سایت‌های تخفیفی مجموعه‌ای از کالاها و خدمات تخفیف‌دار از جمله انواع مختلفی از فروشگاه‌ها، تورهای مسافرتی، اماکن گردشگری، تفریحی، علمی، رستوران‌ها و هر جا که کالا یا خدمتی به دیگران ارائه می‌دهد را شامل می‌شوند که تمام این موارد تنها با خریداری بن تخفیف، دریافت کد و ارائه آن به صاحبان مشاغل قابل خریداری هستند. چنین وب‌سایتی علاوه بر داشتن سود دو طرفه برای صاحبان مشاغل و کاربران باعث رسیدن درصدی سود به مدیر سایت، افزایش میزان بازدید و بالا رفتن رتبه سایت او در گوگل نیز می‌شود.

اهداف طراحی سایت تخفیف

طراحی سایت تخفیف گروهی که یک فضای فوق‌العاده را برای معرفی انواع کالاها و خدمات به وجود آورده است در حال حاضر یکی از موارد پرطرفدار در کسب‌وکارهای اینترنتی به شمار می‌آید. نحوه عملکرد چنین سایت‌هایی به این صورت است که انواع مختلفی از خدمات کسب‌وکارهایی که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند را به همراه تخفیف‌های چشم‌گیری که دارند در سایت خود به نمایش می‌گذارند. این نوع طراحی سایت در سراسر جهان و بیشتر به خاطر علاقه‌مندی مردم به کالاهای تخفیفی طرفداران بسیار زیادی دارد.

به طور کلی همان‌طور که مشخص است هدف از طراحی سایت تخفیفی ایجاد نوعی پل ارتباطی بین صاحبان مشاغل در حوزه‌های مختلف و علاقه‌مندان به هر حوزه برای خریدوفروش کالاهای تخفیفی است. نحوه ارائه محصول در این سایت‌ها به این صورت است که مشتری باید پیش از وارد شدن به یک حوزه کاری خاص بن تخفیفی را خریداری کند، سپس پرینت بن را به صاحب آن کسب‌وکار ارائه دهد و در نهایت خرید خود را به شیوه‌ای کاملاً مطمئن انجام دهد.

تاریخچه طراحی وب‌سایت تخفیف گروهی

ایده طراحی سایت تخفیف گروهی نخستین بار در سال 2008 میلادی توسط وب‌سایت groupon اجرایی شد. اگرچه در آن دوره این گونه مشاغل اینترنتی رواج آن‌چنانی نداشتند اما این وب‌سایت تخفیفی به زودی و با انتشار آگهی توانست به جایگاه مناسبی در میان کاربران اینترنتی دست پیدا کند و به عنوان بخش مهمی از بازار خریدوفروش آنلاین با قدرت به کار خود ادامه دهد.

امروزه تعداد چنین وب‌سایت‌هایی مخصوصاً در ایالات متحده روزبه‌روز رو به افزایش است و تعداد آن‌ها به حدود 600 مورد رسیده است اما این در حالی است که هنوز در بسیاری از کشورهای در حال توسعه چنین مسئله‌ای هنوز تقریباً ناشناخته است و یا در مراحل ابتدایی کار خود قرار دارد.

مشخصات طراحی سایت تخفیف گروهی

در این نوع کسب‌وکار اینترنتی، محصولات و خدمات با تخفیف‌های ویژه به گونه‌ای عرضه می‌شوند که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کنند. ترفندی که این نوع سایت‌ها برای جذب مخاطب به کار می‌گیرند استفاده از بن‌های تخفیفی برای کالاهای متنوع است. در نهایت این تخفیف و تنوع در کالاها و خدمات باعث می‌شوند که تعداد بازدیدهای سایت بیشتر شود و به دنبال آن رتبه سایت در گوگل نسبت به رقبا بالاتر برود.

یکی از مشخصات مهمی که باید یک وب سایت تخفیف گروهی از آن برخوردار باشد بخشی به عنوان جستجوی پیشرفته است. کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند به راحتی به انواع کالاها و خدماتی که از طریق بن تخفیف ارائه می‌شوند دسترسی پیدا کنند. در عین حال در حالت کلی معمولاً کاربران نسبت به وب‌سایت‌هایی بیشترین رضایت را دارند که در آن بتوانند راحت‌تر به کالا یا خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

یکی دیگر از مواردی که در افزایش میزان رضایت کاربران در طراحی سایت تخفیف گروهی موثر است استفاده از یک شیوه بازاریابی برای اطلاع‌رسانی سریع کاربران نسبت به تمام تخفیف‌های ارائه‌شده به صورت روزانه است که این کار می‌تواند از طریق ارسال روزانه ایمیل انجام شود.

یک سایت تخفیف گروهی باید از چه امکاناتی برخوردار باشد؟

علاوه بر امکانات اختصاصی هر وب سایت تخفیف گروهی، یک سری امکانات عمومی وجود دارند که باید برای موفقیت یک وب‌سایت در طراحی آن اعمال شوند. از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل، پیامک و روش‌های مناسب دیگر
  • اختصاص دادن کد تخفیف به کلیه محصولات
  • گزارش‌های مدیریتی و مالی
  • بنرهای تبلیغاتی
  • ارائه اطلاعات لازم برای هر صفحه
  • تعیین قسمت قوانین و مقالات
  • نظارت و مدیریت بر انواع بن‌های تخفیف
  • امکان اضافه کردن موارد تخفیفی جدید
  • قسمت نظرسنجی، دیدگاه‌ها و پیشنهاد کاربران
  • مدیریت دوره‌های تخفیف
  • ارائه پرینت بن تخفیف به کاربران
  • گالری تصاویر و ویدیوها
  • درگاه‌های بانکی مختلف
  • دسته‌بندی گروه‌های تخفیفی
  • گروه‌بندی محصولات با توجه به استان و شهر
  • ارائه آمار بازدید و خرید هر محصول یا خدمت
  • راهنما
  • امکان گفتگو

عوامل موفقیت یک سایت تخفیف

با وجود این که گزینه‌های گفته‌شده از جمله مواردی هستند که باید یک سایت تخفیف خوب از آن‌ها برخوردار باشد؛ اما توجه داشته باشید که تنها رعایت این موارد برای موفقیت یک سایت تخفیف کافی نیست. در هر طراحی وب سایت تخفیف گروهی یک سری موارد فنی و تخصصی مرتبط با مدیریت وب سایت، موتورهای جستجوگر، محیط اینترنت و… وجود دارند که عدم توجه به آن‌ها ممکن است برابر با شکست وب سایت طراحی شده باشد؛ بنابراین توجه داشته باشید که پیش از طراحی سایت حتماً چنین مواردی را شناسایی و در کار خود مورد توجه قرار دهید.

اهمیت سئو در یک وب سایت تخفیف

اگرچه طراحی زیبای یک وب سایت تخفیف برای جذب مخاطب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما از آن مهم‌تر این است که کاربران بتوانند از طریق موتورهای جستجو به خصوص گوگل دسترسی راحتی به سایت داشته باشند و در عین حال ارتباط مداوم و بدون قطعی با آن برقرار کنند که این موارد مستلزم رعایت اصول سئو و برخورداری از رتبه مناسب در رتبه‌بندی موتورهای جستجو است. به عنوان مثال اگر شما در گوگل عبارت «رستوران تهران» را جستجو کنید و وب سایت شما در رده اولین نتایج قرار بگیرد به این معنی است که از سئو مناسب و رتبه بالایی در گوگل برخوردار هستید.

نتیجه‌گیری

توجه داشته باشید که در طراحی سایت تخفیف گروهی موارد مختلفی از جمله سئو مناسب، مدیریت خوب، بک لینک‌سازی مناسب و باکیفیت و… باید در نظر گرفته شوند تا سایت مورد نظر بتواند از جنبه‌های مختلف بهینه شود و در جایگاه مناسبی نسبت به رقبایش قرار بگیرد؛ به همین دلیل سعی کنید تا حد امکان این کار را به افراد کارآزموده و باتجربه بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت

طراحی سایت : اگر قصد دارید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع نمایید، به جای درستی آمده‌اید … اکثر مشتریان انتظار دارند شغل شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. برای این که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید یا اطلاعاتی در مورد شغل و اطلاعات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک وب‌سایت ضروری است. ایده خوبی است که پیش از ایجاد سایت خود، در مورد آنچه که می‌خواهید از وب‌سایت خود به دست بیاورید، فکر کنید. تحقیق در وب‌سایت‌های رقبای شما می‌تواند به شما در درک آنچه برایتان بهتر است، کمک کند.

طراحی سایت

طراحی سایت و نکات اصلی آن که باید به آن‌ها توجه کنید:

برای ایجاد یک وب‌سایت، باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.

۱. نام دامنه خود را ثبت کنید

نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند به راحتی کسب‌وکارتان را از طریق موتور جستجو پیدا کنند. مشتریانتان همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه شما شبیه به نام تجاری شما باشد.

از نام دامنه شما، همچنین برای آدرس ایمیل خود استفاده خواهد شد. در حالی که می‌توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید، ارسال ایمیل از آدرس کسب‌وکار حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. برای ثبت نام دامنه خود، باید یک ثبت‌کننده معتبر پیدا کنید و هزینه‌ای را بپردازید.

۲. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید

برای به دست آوردن نام دامنه خود در اینترنت، باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. بسیاری از ارائه‌دهندگان اصلی خدمات اینترنتی، خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند چند آدرس ایمیل در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ماهانه میزبانی وب بسته به اینکه وب‌سایت شما چقدر بزرگ است و تعداد بازدید شما چقدر می‌باشد، متفاوت خواهد بود.

۳. مطالب خود را آماده کنید

در مورد آنچه می‌خواهید مشتریان از طریق وب‌سایت شما انجام دهند، فکر کنید. این امر به شما کمک می‌کند قسمت‌ها یا صفحاتی را که می‌خواهید در سایت خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معامله‌ای را می‌خواهند و مطمئن شوید که سایت ساختار یافته است تا به مشتریان کمک کند هر چیزی را که می‌خواهند، پیدا کنند.

دقیقاً همانطور که ممکن است یک حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، همچنین ممکن است بخواهید یک فرد حرفه‌ای را برای نوشتن و ایجاد مطالب خود استخدام کنید.

وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن آسان می‌باشد، به شما در برجسته کردن کسب‌ و کار خود کمک می‌کند. داشتن مطالب و تصاویر مناسب و مرتبط، به مشتریان در درک محصولات و خدمات شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در خرید از کسب‌ و کار شما، احساس راحتی کنند.

۴- وب‌سایت خود را ایجاد کنید

می‌توانید وب‌سایت خود را خودتان بسازید یا از یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای کمک بگیرید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما ایجاد کند. وب‌سایت‌ها باید به روز باشند، بنابراین حتماً برای به روز رسانی مداوم، برنامه‌ریزی داشته باشید.

در صورت تازه کار بودن در تجارت آنلاین، کمک گرفتن از شخص دیگری برای ایجاد یک وب‌سایت، ایده خوبی است. یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای می‌تواند سایت شما را به سرعت راه‌اندازی کند و راهنمایی‌هایی را در زمینه طراحی وب موفق ارائه دهد. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا ارائه خدمات دیگری از طریق وب‌سایت خود هستید، استخدام یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند بسیار مفید باشد.

حواستان باشد که وب‌سایت شما باید طوری طراحی شود که نه تنها روی دسکتاپ قابل اجرا باشد، بلکه روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز به راحتی اجرا شود. در واقع، بهتر است بگوییم که سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بهینه‌سازی وب‌سایت خود، به منظور ریسپانسیو بودن آن، به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن همراه و تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند از سایت شما در هر صفحه نمایشی استفاده نمایند.

طراحی و نکات اصلی که باید در این رابطه بدانید

۱. در مورد آنچه مشتریان شما می‌خواهند بدانند، فکر کنید، نه فقط آنچه شما  می‌خواهید به آن‌ها بگویید!

۲. از متخصصان طراحی سایت کمک بگیرید. یک وب‌سایت غیرحرفه‌ای، به طور بالقوه می‌تواند مشتریان را دور کند.

۳. به طور مرتب وب‌سایت خود را به روز کنید، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت‌های محصولات و خدمات خود روی سایتتان قرار داده‌اید.

۴. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما برای مشتریان، مناسب صحیح و آسان است.

۵. وب‌سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آدرس آن را در کارت‌های ویزیت خود قرار دهید.

۶. دریابید که چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه‌سازی کنید. به این کار، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) گفته می‌شود. یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند در سئوی وب‌سایت به شما کمک کند.

۷. وب‌سایت شما باید کاربرپسند باشد.

۸. سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بدین معنی که وب‌سایت شما را بتوان روی هر صفحه نمایشی از جمله تبلت، لپ تاپ و تلفن‌های همراه اجرا کرد. اگر سایت شما طوری باشد که تنها روی لپ تاپ اجرا شود، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را از دست بدهید!

سخن پایانی

اگر می‌خواهید سایت خودتان را طراحی کنید، نکاتی وجود دارد که باید ابتدا به آن‌ها توجه کنید. ما در این مطلب در مورد طراحی سایت و نکات اصلی آن صحبت کردیم و سعی داشتیم تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی
 

طراحی سایت لباس و کیف و کفش

طراحی سایت لباس و کیف و کفش : امروزه خرید و فروش اینترنتی بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهد و بسیاری بر این عقیده‌اند که دیگر روش‌های سنتی، آن‌طور که باید پاسخ‌گو نیستند و اگر فروشندگان به دنبال سود بیشتر در کسب‌وکار خود هستند، لازم است که از شیوه‌های جدیدتر بهره بگیرند. به عنوان مثال، طراحی سایت لباس و کیف و کفش به گونه‌ای که بتواند روی جلب مشتری تأثیرگذار باشد، یک روش خوب و مطمئن در زمینه فروش این لوازم است. در ادامه، با ما همراه باشید تا شما را از مزایای طراحی سایت لباس و کیف و کفش و همچنین نحوه طراحی یک سایت مناسب برای این کار، آگاه کنیم.

طراحی سایت لباس و کیف و کفش

چکیده

طراحی سایت لباس و کیف و کفش در حال حاضر یکی از روش‌های رایج فروشندگان برای افزایش نظم و ترتیب در فروش و دست‌یابی به طیف گسترده‌تری از مشتریان است که در عین حال برای خریداران نیز از مزایای متعددی برخوردار است. در چنین وب‌سایت‌هایی می‌توان وسایل را با نظم و ترتیب خاصی در معرض دید مشتری قرار داد و به شیوه‌ای بسیار راحت، آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش رساند.

چرا طراحی سایت لباس و کیف و کفش؟

لباس، اولین چیزی است که در هر شخص به چشم می‌خورد و تا حد زیادی می‌تواند نشان‌گر شخصیت فرد و موقعیت اجتماعی او باشد. در عین حال، علاوه بر این که افراد زیادی در زمینه طراحی و مد فعالیت دارند و دوست دارند محصولات خود را به روش‌های مختلف به فروش برسانند، افرادی نیز وجود دارند که تمایل دارند با صرف کمترین زمان از جدیدترین و به‌روزترین مدهای لباس، کیف و کفش باخبر شوند. به همین دلیل رابطی که بتواند این دو دسته را به یکدیگر متصل کند، می‌تواند یک حوزه کسب‌وکار خاص و پر رونق را برای خود داشته باشد و چه بهتر که این رابط، وب‌سایتی باشد که بتواند به این ارتباط تا چندین برابر سرعت ببخشد.

مزایای طراحی وب‌سایت لباس و کیف و کفش

استفاده از سایتی که به صورت حرفه‌ای برای عرضه کیف و کفش و لباس طراحی شده باشد، از مزایای متعددی برخوردار است که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مدت زمان کوتاهی و تنها با چند کلیک ساده کاربران را به هدف مورد نظرشان می‌رساند.
  • یک طراحی خوب می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و احتمال خرید از وب‌سایت را بالا ببرد.
  • در صورت موفقیت در جلب رضایت کاربران، احتمال این که کالای شما توسط آن‌ها تبلیغ شود، افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه روز به روز بر تعداد مشتریانتان افزوده می‌شود.
  • وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده باشد، می‌تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بالا ببرد و در نتیجه احتمال دیده شدنتان افزایش پیدا می‌کند.
  • در وقت و هزینه‌های رفت‌وآمد و گشتن به دنبال محصول مورد نظر برای مشتری صرفه‌جویی می‌شود.
  • می‌توانید در وب‌سایت خود برای محصولاتی که به صورت حضوری به فروش می‌رسانید نیز تبلیغ کنید یا این که با قرار دادن تبلیغ برای کسب‌وکارهای مشابه، کسب درآمد کنید.

نکات مهم در طراحی سایت لباس و کیف و کفش

بدون شک داشتن یک وب‌سایت برای خریدوفروش نمی‌تواند به تنهایی در موفقیت کسب‌وکار شما موثر باشد، بلکه در طراحی سایت لباس و کیف و کفش نیز مانند هر وب‌سایت دیگری باید به یک سری نکات اساسی توجه شود تا احتمال موفقیتتان بالا برود. تعدادی از نکات مهم در زمینه طراحی چنین وب‌سایت‌هایی به شرح زیر است:

  • سعی کنید حتماً اطلاعات کافی درباره هر یک از کالاهایی که عرضه می‌کنید، ارائه دهید؛ زیرا بسیاری از کاربران پیش از این که قصد خرید داشته باشند، تمایل دارند تا درباره انواع محصولات موجود اطلاعات کسب کنند. در صورتی که اطلاعات کافی در دسترس مشتری قرار بگیرد، انتخاب برای او راحت‌تر می‌شود و ممکن است همان مراجعه‌های اولیه او به خرید منجر شوند.
  • دسته‌بندی مناسب محصولات که باعث می‌شود کاربران سریع‌تر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند، یکی دیگر از مواردی است که باعث برقراری ارتباط عاطفی بیشتر کاربران با وب‌سایت شما می‌شود.
  • وب‌سایتی که از سرعت کافی برخوردار باشد و کاربران را برای مدت زمان طولانی منتظر نگذارد، می‌تواند خریدوفروش موفق‌تری داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که حتماً سرعت بالا را به عنوان یکی از ملاک‌های مهم در طراحی سایت در نظر بگیرید.
  • ارائه اطلاعات از جشنواره‌ها و تخفیف‌های مختلف از دیگر مواردی است که باعث وفادار ماندن مشتری به وب‌سایت شما می‌شود.
  • یکی از اصول اساسی که باید برای جلب توجه کاربران در طراحی هر وب‌سایتی مورد توجه قرار گیرد، استفاده از تصاویر باکیفیت است که در این مورد چون هدف به فروش رساندن محصولاتی چون لباس و کیف و کفش می‌باشد، لازم است که تصاویر علاوه بر کیفیت خوب از تنوع کافی نیز برخوردار باشند.
  • استفاده از متون خوبی که در آن‌ها از کلمات کلیدی مناسب و پرجستجو استفاده شده باشد می‌تواند رتبه وب‌سایت شما را در گوگل بالاتر ببرد و احتمال دیده شدن شما را بیشتر کند.
  • قسمت دیدگاه‌ها، یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند در اعتمادسازی برای کاربران بسیار موثر باشد، زیرا معمولاً نظر خریدارانی که قبلاً از محصولی استفاده کرده‌اند، برای کاربران مهم است.
  • می‌توانید از طریق بخشی به نام درباره ما یا تماس با ما، در طول شبانه روز با مشتریان خود در تماس باشید و خاطره خوشی از خودتان برایشان بسازید.
  • این که کاربران بتوانند در وب‌سایت شما، محصولات را بر اساس ویژگی‌های مختلفی از جمله رنگ، اندازه، جنس، سایز و… جستجو کنند، یک ویژگی مثبت دیگر است که با در نظر گرفتن آن، رضایت مشتری تا حدود زیادی جلب می‌شود.

یک وب‌سایت فروش لباس و کیف و کفش شامل چه قسمت‌هایی است؟

در قسمت بالا به نکاتی که باید در طراحی سایت لباس و کیف و کفش رعایت شوند اشاره کردیم، اما یکی از سوال‌هایی که در این زمینه وجود دارد، این است که به طور کلی یک وب‌سایت فروشگاهی در زمینه فروش لباس و کیف و کفش از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

در هر وب‌سایت فروشگاهی باید صفحات زیر وجود داشته باشند:

  • گروه‌بندی محصولات
  • درباره ما
  • عضویت در سایت
  • خرید آنلاین
  • جستجو
  • اخبار و مقالات
  • دیدگاه کاربران
  • راه‌های ارتباطی
  • نمایندگان

نتیجه‌گیری

طراحی سایت لباس و کیف و کفش، یکی از جدیدترین روش‌ها برای افزایش سود در کسب‌وکار فروشگاهی است که مستلزم رعایت یک سری نکات اساسی است. اگرچه این کار در صورتی که به درستی انجام شود می‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شما شود، اما اگر آن را به دست طراحان بی‌تجربه و ناکارآمد بسپارید، ممکن است نتیجه عکس به دنبال داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

برآورد هزینه طراحی سایت

بخش سوم : نحوه اجرای پروژه طراحی سایت به روش فازبندی

اولین و مهم ترین قدم برای برآورد هزینه طراحی سایت مطالعه دقیق کسب و کار و بررسی نیازهای آن است. از جمله نیازهای اساسی جهت ورود نتیجه بخش به فضای دیجیتال و طراحی سایت می توان بخش های زیر را نام برد :

بخش مربوط به خلاقیت مانند گرافیک، نحوه اجرا و نمایش. بخش محتوا شامل اطلاعات، عکس برداری و فیلم برداری. و بخش امکانات که بصورت عملکردها و فرآیندهای مختلف تعریف می شود.

بسیار مشاهده شده که اغلب شرکت های به ظاهر معتبر در زمینه طراحی سایت در فاز اول پروژه بخش مطالعات را به کلی نادیده گرفته و یا بدرستی اجرا نمی کنند. چنین رویکرد مخربی می تواند ناشی از عدم شناخت و آگاهی از اهمیت این موضوع، دانش اندک آن ها در این زمینه و نبود نیروی متخصص، و یا ارجحیت دادن منافع خود به منافع کسب و کار و مشتری باشد.

این گونه شرکت ها اغلب  براساس داشته ها و امکانات خود پروپوزال هایی برای طراحی سایت ارائه می دهند که فاقد موارد ضروری و حاوی چند مورد کم اهمیت تر و هزینه بر است. در واقع آن ها سعی دارند با ارائه لیستی از امکانات، وجود تمام یا بخش قابل توجهی از آن ها را در ذهن مشتری ضروری جلوه دهند. حال آنکه توجه به این نکته حائز اهمیت است که امکانات (فارغ از اینکه تا چه حد صحیح عمل کند) به تنهایی ضامن موفقیت نبوده و ارزش چندانی ندارد. در پروژه هایی مانند طراحی سایت نتیجه گرا بودن ضامن موفقیت است. در واقع سرمایه ی محدود کسب و کار باید در راهی صرف شود که تضمین کننده ی نتیجه و خروجی باشد.

جهت آشنایی با مراحل طراحی سایت، نحوه فازبندی یک پروژه و تاثیرات آن بر هزینه طراحی سایت به مقالات مرتبط زیر مراجعه نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

نگهداری وب سایت

بخش هفتم : معرفی خدمات امنیت وب سایت

یک وب سایت پس از پایان مرحله طراحی سایت و بارگذاری همواره در معرض خطرات تهاجمی قرار خواهد داشت. از این رو خدمات امنیت وب سایت که در گروه خدمات نگهداری وب سایت قرار می گیرند بسیار حائز اهمیت است.

هر وب سایت با توجه به کابرد خود از درجات امنیتی مختلفی برخوردار است. به عنوان مثال وب سایت یک بانک نیاز به درجه بالایی از امنیت دارد. خدمات امنیت وب سایت شامل چندین بخش است.

بخش اول امن سازی فضای هاست و میزبانی ست؛ به طوری که نوع و میزان دسترسی ها و فعالیت های فضای هاست و میزبانی کاملا مشخص می گردد.

بخش دوم تنظیمات استاندارد و مشخصی ست که باید بر روی پایگاه داده ی وب سایت اعمال گردد. باید توجه داشت یک وب سایت بدون این تنظیمات نیز عملکرد صحیح خود را خواهد داشت. اما  در این صورت مهاجمین به راحتی امکان نفوذ و استفاده از منابع را می یابند. این تنظیمات امنیتی به سخت سازی یا مقاوم سازی معروف است.

اقدامات امنیتی برخلاف سایر خدمات نگهداری سایت عموما یک بار صورت می گیرد و در مقاطع زمانی مختلف با توجه به استاندارهای جدید مورد بررسی قرار گرفته  و در صورت نیاز بروزرسانی می شوند.

بخش سوم امنیت وب سایت مربوط به رفتار راهبر سایت است که تا چه حد از گذرواژه های خود حفاظت کند. تیم طراحی سایت فراکارانت این قبیل مسائل مربوط به امنیت وب سایت را در جلسات آموزشی و پس از پایان فاز طراحی به فرد نماینده دارنده سایت کاملا آموزش می دهد.

خدمات نگهداری وب سایت شامل انواع مختلفی ست که آگاهی و استفاده از آن ها برای تمام دارندگان سایت ضروری ست. جهت آشنایی کامل به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمائید.

هم چنین جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه پشتیبانی سایت با واحد مشاوره فراکارانت تماس حاصل نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

بهترین هدیه مردانه برای روز پدر

 

بهترین هدیه مردانه برای روز پدرتصمیم‌گیری در مورد هدیه روز پدر می‌تواند آسان‌ترین و دشوارترین تصمیم برای یک فرد باشد. آسان از این لحاظ که شما قطعا شناخت خوبی از روحیات و علایق پدر خود دارید.

و البته سخت چون شما احتمالا بارها و بارها برای پدر خود هدایایی تهیه کرده‌اید و پیدا کردن یک ایده جدید جهت قدردانی از پدر خود ممکن است دشوار باشد.

اگرچه در انتخاب هدیه برای پدرها می‌توانید از ایده‌های مختلف هدیه برای استفاده کنید اما ممکن است بخواهید بدانید چه چیزهایی برای این منظور مناسب‌ترند. در این مطلب می‌خواهیم به برخی موارد که شاید تا کنون به عنوان کادو مناسب روز پدر مورد توجه شما قرار نگرفته‌اند بپردازیم.

۱- خواب راحت را به عنوان هدیه روز پدر خود انتخاب کنید!

روش‌های مختلفی برای حل مشکل به خواب رفتن افراد توصیه می‌شوند که یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها گوش کردن به موسیقی‌ها و یا نوفه‌های مخصوص این موضوع می‌باشد.

اسپیکرها و سایر پخش کننده‌های متداول عموما عملکرد مناسبی در این زمینه ندارند و معمولا استفاده از هدفون یا هدست توصیه می‌شوند که استفاده از آن‌ها در هنگام خواب خود مخل آسایش است.

اما امروزه محصولات دیجیتال ویژه همچون پخش کننده‌های Google Home به خوبی این مسئله را مد نظر قرار داده و قابلیت پخش نویز سفید، صداهای طبیعت و سایر اصوات آرامش‌بخش را ارائه می‌دهند. چنین محصولاتی می‌توانند از کاندیداهای بهترین هدیه روز پدر باشند.

۲- هدیه روز پدر بامزه و کاربردی برای پدرهای اهل مطالعه

شاید یک درصد هم به این فکر نکرده باشید که می‌توانید برای روز پدر یک استند نگهدارنده عینک تهیه کنید. برای یک پدر اهل مطالعه (و بعضی وقت‌ها هم پدری که زیاد دنبال عینکش می‌گردد)، خریدن این وسیله خلاقانه و بامزه برای نگهداری عینک می‌تواند ایده خوبی باشد.

حتی می‌توانید ذوق بیشتری به خرج داده و مدل‌های مخصوص با ایده‌های ابتکاری خودتان برای این منظور سفارش دهید.

۳- انواع ماساژور را فراموش نکنید!

با گذر سن نیاز به لوازمی جهت کاهش مشکلات جسمانی و افزایش آرامش بیشتر احساس می‌شود. در انتخاب هدیه روز پدر از انواع ماساژورهای الکتریکی، حرکتی، لرزشی و ضربه‌ای و البته صندلی‌های ماساژ غافل نشوید.

خوشبختانه گزینه‌های متعددی در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خود و سن و وضعیت جسمانی پدر هدیه‌ای عالی، کاربردی و به یادماندنی تهیه کنید.

    ۴- بازی‌های فکری به عنوان هدیه روز پدر عالی هستند.

بازی‌های فکری اگر درست انتخاب شوند به طور کلی گزینه مناسبی به عنوان هدیه برای آقایان محسوب می‌شوند. اغلب آقایان علاقه بسیاری به بازی‌های همچون شطرنج و حل پازل‌های متناسب با سن‌شان دارند.

ولی در مورد پدرها که اندکی پا به سن گذاشته‌اند، این گونه هدایا کمی فراتر از خوب هستند! چراکه به جز جنبه سرگرم کننده، از ضعف حافظه در سنین سالخوردگی و سایر مشکلات شایع این دوران نیز جلوگیری می‌کنند.

بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری مخصوصی نیز برای این رده‌های سنین طراحی و تولید می‌شوند که می‌توانند انتخاب به‌جایی به عنوان هدیه روز پدر باشند.

۵- آلبوم عکس خانوادگی: یک هدیه مناسب برای روز پدر

به طور کلی آلبوم فانتزی خالی، هدیه مناسب برای آقایان محسوب نمی‌شود. ولی یک آلبوم سفارشی مخصوص پر از عکس‌های خانوادگی که توسط خودتان گلچین شده باشند، چه طور؟ حداقل پدرها از دریافت چنین هدیه‌ای خوشحال خواهند شد.

می‌توانید یک آلبوم زیبا متناسب با سلیقه پدر خود سفارش دهید که اسم او یا نام خانوادگی‌تان روی آن حک شده باشد. و بعد عکس‌های پرخاطره و زیبای خانوادگی را گردآوری کنید. هدیه روز پدر منحصربه‌فرد شما آماده است!

۶- آرامش با موسیقی، یک انتخاب ایده‌آل به عنوان هدیه روز پدر

پدرها گرایش زیادی به گوش کردن به رادیو و موسیقی دارند و لوازم صوتی همواره می‌توانند از بهترین گزینه‌های هدیه روز پدر باشند. اسپیکرهای هوشمند جدید با قابلیت‌های ویژه نظیر امکان اتصال و کنترل از طریق تلفن‌های همراه هوشمند، ابعاد و وزن مناسب، و کیفیت عالی به خوبی جای لوازم کلاسیک پخش صوتی را برای پدرتان پر خواهند کرد.

۷- کفش‌های راحتی و لوازم سفری: از بهترین گزینه‌های هدیه روز پدر برای باباهای بازنشسته!

پیاده‌روی از برنامه‌های ثابت روزانه اکثر پدرهایی است که بازنشسته شده‌اند. یک جفت کفش راحتی سبک، استاندارد و باکیفیت می‌تواند هدیه مناسبی برای این پدرها باشد.

همچنین گشت و گذار در طبیعت و تعامل با دوستان نیز از جمله فعالیت‌های مورد علاقه اغلب آقایان محسوب می‌شود که با کاهش بار فعالیت‌های کاری می‌توانند بیشتر به آن بپردازند.

می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و نوع فعالیت‌هایی که پدرتان انجام می‌دهد لوازمی در این زمینه نظیر کوله‌پشتی، لباس‌های ورزشی و … را نیز به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید.

توصیه آخر

در این مطلب به معرفی تعدادی از هدایا که می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر انتخاب کنید پرداختیم. به طور کلی در انتخاب و خرید هدیه برای پدرها علاوه بر انواع لوازم مردانه که می‌توانند هدیه مناسب برای آقایان محسوب شوند، می‌توانید تمرکز بیشتری روی لوازم مرتبط با سلامتی، آرامش و بهداشت جسمی و روحی که از ملزومات حتمی رده‌های سنی بالا هستند داشته باشید.

انتخاب انواع ماساژورها، کفش‌های راحتی، بازی‌های فکری و سرگرم کننده، محصولات خواب و … برای این منظور می‌تواند عالی باشد. گردآوری مجموعه‌های خاطره‌انگیز همچون آلبوم عکس یا مجموعه‌ای از موسیقی‌ها و برنامه‌های قدیمی مورد علاقه پدرتان نیز می‌تواند ایده‌ای جالب برای تهیه یک هدیه منحصر به ‌فرد در روز پدر باشد.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان

 

انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان: روز تولد هر شخص برای او روز ویژه‌ای است و اطرافیان او همواره سعی می‌کنند با انتخاب بهترین هدایا در شادی او سهیم باشند. در انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان باور عمومی آن است که آقایان هدایای کاربردی‌تر را بیشتر می‌پسندند. این مطلب تا حدی صحت دارد اما باید حواسمان باشد که در این زمینه دچار افراط نشویم و هدایای‌مان کسل کننده یا حتی ناراحت کننده نباشند. در ادامه به برخی نکات مهم و «نباید‌ها» در این زمینه اشاره می‌کنیم.

 هدایای مداخله‌گر! اولین خط قرمز در انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان

منظور از هدایای مداخله‌گر دقیقا چیست؟! هدیه هایی که می‌توانند نصیحت یا توصیه غیرمستقیم محسوب شوند! به عنوان مثال خرید لوازم لاغری به عنوان هدیه روز تولد برای آقایانی که اضافه وزن دارند می‌توانند این پیام را داشته باشد که کمی ورزش کن! این لیست می‌تواند گسترده‌تر شود مانند پک‌های مراقبت از مو، مکمل‌ها، لباس‌هایی که او معمولا نمی‌پوشد و مواردی از این قبیل.

همه ما می‌دانیم که دریافت چنین هدایایی چقدر می‌تواند ناراحت کننده باشد، اما گاه ممکن است به دلیل افراط در کاربردگرایی از ابعاد روحی هدیه غافل شده و دچار اشتباه شویم یا اینکه به کلی از پیام پنهان هدیه خود غافل باشیم.

هدایای ملال‌آور به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان دست کمی از هدایای مداخله‌گر ندارند!

ممکن است فکر کنیم اگر کسی قصد تغییر سبک زندگی‌اش ما با خریدن یک هدیه مرتبط در این زمینه او را خوشحال خواهیم کرد. مثلا خرید پک آموزشی زبان به عنوان هدیه روز تولد برای آقایانی که به جد و جهد قصد دارند امسال زبان خود را تقویت کنند! اگرچه این کار برای عده کمی از افراد ممکن است اثر مثبت و تشویقی داشته باشد اما به طور عمومی در این مورد باید احتیاط کنیم! تغییر کردن برای اغلب افراد دشوار است و نمی‌خواهند در روز تولدشان با فکر کردن به این موضوعات اوقات خود را تلخ کنند.

پس دریافت هدایایی از این قبیل برای اکثر آقایان ناخوشایند خواهد بود چراکه آن‌ها را به فکر کردن به جنبه‌هایی از زندگی وادار می‌کند که برایشان سخت، کسل کننده و ملا‌ل‌آور به نظر می‌رسند.

 در برنامه‌ریزی‌های دو نفره به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان احتیاط کنید!

در ایده‌های انتخاب کادو برای آقایان یکی از بهترین ایده‌ها، تدارک دیدن برنامه‌هایی برای فعالیت‌های دو نفره به عنوان هدیه معرفی شد. در روز تولد در انتخاب این برنامه‌ها باید با احتیاط عمل کنید.

روز تولد، روزی منحصر به اوست نه روز هر دوی شما، پس بهتر است هدیه روز تولد برای آقایان حالت اختصاصی‌تری نسبت به سایر مناسبت‌ها داشته باشد. در صورتی که به دنبال ایده‌ای برای برنامه‌ریزی دو نفره در روز تولد هستید می‌توانید مواردی را مد نظر قرار دهید که جنبه غافل‌گیر کننده داشته باشد.

شرکت در برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که معمولا شما علاقه نداشته و هیچ وقت همراهی نکرده‌اید (مثلا بازی‌‌های رایانه‌ای یا تماشای مسابقات فوتبال) می‌توانند بسیار ویژه و خوشایند باشند.

لوازم ارزان و بی کیفیت انتخاب مناسبی به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان نیستند!

از کودکی همیشه شنیده‌ایم که ارزش معنوی هدیه بیش از جنبه مادی آن است. نکته فوق هیچ تناقضی با این آموخته اخلاقی ندارد. اصلا قرار نیست برای هدیه روز تولد برای آقایان حتما هزینه‌ای فراتر از توان خود در نظر بگیریم.

کافیست از خریدن لوازم ارزان و بی‌کیفیت صرف نظر کنیم! به عنوان یک مثال به جای خرید یک ساعت مچی ارزان و فیک که هیچ تناسبی با روحیات و سلیقه فرد مورد نظر نداشته باشد و هرگز مورد استفاده قرار نگیرد، می‌توان یک قلم یا خودنویس نفیس تهیه کرد که همیشه همراه او باشد.

دو روی سکه: هدایای نقدی در روز تولد آقایان

آقایانی با شخصیت حسابگر احتمالا از دریافت هدایای نقدی نظیر کارت‌های هدیه بسیار خوشحال شوند و برخی نیز ممکن است نظرشان نسبت به این هدایا خنثی باشد.

اما برای برخی دیگر افراد، این هدایا دقیقه نودی محسوب شده و گزینه ایده‌آل هدیه روز تولد برای آقایان نخواهند بود، چراکه می‌توانند القا کننده حس بی‌توجهی و یک انتخاب سرسری باشند.

بنابراین برای انتخاب این هدیه بهتر است شناخت کاملی از روحیات فرد مقابل داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از آقایان به خصوص تیپ‌های شخصیتی درونگرا علاقه‌ای به بروز حساسیت‌های خود ندارند و ممکن است هیچ گاه متوجه نشوید که آن‌ها از دریافت چنین هدیه‌ای چندان خوشحال نیستند.

دو روی سکه: هدایای دست‌ساز به عنوان هدیه روز تولد برای آقایان

مورد دیگری که جای فکر و تأمل بیشتری داشته و شناخت کامل از روحیات فرد مقابل را طلب می‌کند هدایای دست‌ساز است. برخی افراد، هدایای دست‌ساز را بسیار ارزشمند و بیانگر اوج توجه فرد هدیه دهنده می‌دانند.

با این وجود اغلب این هدایا ممکن است کیفیت و تر و تمیزی یک هدیه لوکس را نداشته باشند و اگر هدیه روز تولد برای آقایان سخت‌پسند و لوکس‌گرا باشند می‌توانند دلسرد کننده باشند.

برای برخی افراد این گونه هدایا کودکانه و گاه اهانت‌آمیز تلقی می‌شوند پس بهتر است پیش از صرف زمان و انرژی بیشتر دقت کنید.

توصیه آخر

در این مطلب سعی شد در کنار مطالب گوناگونی که در خصوص انتخاب هدیه روز تولد برای آقایان ارائه می‌شوند، یک بار هم به جنبه مخالف موضوع پرداخته و به معرفی هدایایی بپردازیم که ممکن است در برخی موقعیت‌ها چندان مناسب نباشند.

گردآوری این مطلب بر اساس نظرات عمومی آقایان صورت گرفته است و قطعا تمامی نکات ذکر شده در مورد تمامی افراد صادق نخواهند بود.

بنابراین بهتر است در مورد هر یک از نکات به طور مجزا فکر کرده و میزان تطابق آن با روحیات و خلقیات فرد مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید یک انتخاب عالی و رضایت‌بخش داشته باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

شش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایان

شش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایان : در مقدمه به نقش جنسیت در انتخاب هدیه و اهمیت اطلاع از ایده‌های هدیه مردانه مناسب اشاره شد. در ادامه شش ایده معرفی و شرح داده شدند. در ایده سوم به سایت فروشگاه ویستور به عنوان یک روش در انتخاب ارجاع داده شد. در پایان جمع‌بندی و توصیه‌های نهایی صورت گرفت.

شش ایده انتخاب هدیه مناسب برای آقایان

اگرچه همه افراد هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست دارند اما جنسیت نقش پررنگی در نوع نگاه آن‌ها به این مقوله دارد. بنابراین در انتخاب هدیه مناسب برای آقایان این موضوع باید مد نظر باشد که ممکن است نوع نگرش آن‌ها به موضوع هدیه تفاوت اساسی با خانم‌ها داشته باشد. همین موضوع می‌تواند موجب سردرگمی ما در انتخاب هدیه برای آقایان باشد. در این مطلب به شش ایده که می‌توانند ما را برای داشتن یک انتخاب ایده‌ال کمک کنند می‌پردازیم.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده اول: لیستی از علایق و سرگرمی‌های او را تهیه کنید!

اولین شیوه برای انتخاب یک هدیه هدیه مناسب برای آقایان بسیار ساده و سرراست به نظر می‌رسد طوری‌که ممکن است این کار را پیش پا افتاده بدانید. اما این کار را دست کم نگیرید.

نوشتن و تهیه فهرست همیشه باعث افزایش اشراف شما بر ابعاد مختلف موضوع خواهد شد. به عنوان مثال برای یک آقای ورزشکار شاید در نگاه اول تهیه یک وسیله ورزشی بهترین گزینه به نظر برسد، اما وقتی به جزئیات توجه کنید متوجه می‌شوید او تمامی وسایل ورزشی مورد نیازش را دارد و شاید خرید یک هدست برای گوش کردن به موسیقی در حین ورزش کردن ایده بهتری باشد.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده دوم: از گفتگوهای روزمره به نحو احسن استفاده کنید!

برای انتخاب بهترین هدیه برای آقایان از خودشان بپرسید! صحبت کردن در مورد علایق و لوازم مورد نیاز محدود به زمان و مناسبت خاصی نیست.

انتخاب هوشمندانه هدیه مناسب برای آقایان می‌تواند مدت‌ها پیش از فرا رسیدن موعد مورد نظر صورت گرفته باشد. کافیست یک بحث بسیار عادی و روزمره را در تاریخی که چندان به روز تولد، سالگرد ازدواج یا سال نو نزدیک نیست طوری هدایت کنید که تا به سادگی متوجه شوید در شرایط موجود چه چیزی واقعا او را خوشحال می‌کند.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده سوم: به فروشگاه بروید تا یادتان بیاید!

بسیاری از اوقات ما وقتی موضوعی را بیش از حد زیر ذره‌بین می‌بریم ممکن است ساده‌ترین موارد را فراموش کنیم. انتخاب هدیه مناسب برای آقایان از این قاعده مستثنی نیست.

کافیست سری به یک فروشگاه بزنیم تا بسیاری از گزینه‌هایی که می‌توانستیم انتخاب کنیم یادمان بیاید. در عصر حاضر، برای این کار لازم نیست زمان زیادی صرف رفت‌وآمد کنیم.

در هر شرایط زمانی و مکانی کافیست به فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود مراجعه و گزینه‌های مورد نظر را به فهرست علاقه‌مندی‌هایمان اضافه کنیم. با این کار به راحتی می‌توانیم با سبک و سنگین کردن گزینه‌های مختلف و حذف گزینه! انتخاب نهایی را برای خودمان آسان کنیم.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده چهارم: گزینه‌های خود را محدود کنید!

یک اصطلاح معروف هست که می‌گوید کسی که بیش از سه اولویت دارد در واقع هیچ اولویتی ندارد. این موضوع در زمینه‌های مختلف صادق است از مدیریت ساده‌ترین امور شخصی و روزمره گرفته تا مدیریت پروژه‌های بسیار پیچیده! برای یافتن یک هدیه مناسب برای آقایان نیز می‌توانید از این الگو پیروی کنید.

قطعا در ابتدا گزینه‌های زیادی در سر دارید اما می‌دانید که برخی از آن‌ها چندان جالب نیستند، در مورد برخی عکس‌العمل احتمالی طرف مقابل برایتان مبهم است و برخی نیز از نظر اقتصادی جای تأمل دارند. پس به سرعت گزینه‌های متفرقه را حذف کنید به صورتی که در انتها تنها سه گزینه باقی بماند. حالا می‌توانید با خیال راحت و بدون سردرگمی به مقایسه گزینه و انتخاب هدیه ایده‌آل خود بپردازید.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده پنجم: از فعالیت‌های دو نفره غافل نشوید!

اگر در مراحل قبلی به نتیجه‌ دلخواه خود نرسیدید احتمالا دلیلش این باشد که مخاطب‌تان همه چیز دارد یا شما شناخت زیادی از او ندارید. نگران نباشید؛ گزینه فعالیت‌های دو نفره همیشه روی میز است! فعالیت‌های دو نفره اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند یک هدیه مناسب برای آقایان باشند.

برای داشتن یک انتخاب ایده‌آل در این زمینه اطلاعات نسبتا کمتری نیاز دارید و کافیست گرایش کلی او را بدانید؛ اینکه به فعالیت‌های هنری علاقه دارد یا فعالیت‌های مهیج ورزشی و … . در نهایت باید گوش به زنگ باشید و از تاریخ‌های رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نظیر اجرای کنسرت‌ها، نمایش‌های تئاتر، نمایشگاه‌های هنری و … مطلع باشید.

در مورد آقایان علاقه‌مند به ورزش شاید حضور دو نفره در رویدادهای ورزشی نظیر مسابقات برایتان مقدور نباشد، در این حالت به عنوان جایگزین می‌توانید به شهر بازی‌های بزرگ‌سالان و مواردی از این دست فکر کنید

اگر در مورد انتخاب خود تردید دارید می‌توانید از تکنیک گفتگوی روزمره (ایده دوم) استفاده کنید. مثلا یک سؤال غیر مستقیم در خصوص تجارب مشابهی در گذشته؛ اینکه او تا کنون در رویداد مشابهی شرکت کرده است یا خیر و نظرش در مورد این گونه برنامه‌ها چیست می‌تواند راهنمای خوبی برایتان باشد.

انتخاب هدیه مناسب برای آقایان  ایده ششم: هدایایی که هیچ وقت تکراری نمی‌شوند!

فکر کردن به هدایای متداول و روتین همچون ساعت مچی، عینک، ست‌های چرم و …. ممکن است ملال‌آور به نظر برسد.

اما در صورتی که نتوانید در مراحل قبلی یک انتخاب مطمئن به عنوان هدیه مناسب برای آقایان داشته باشید حتما به این گزینه‌ها فکر کنید. یک هدیه شایسته و درخور، حتی اگر بسیار خاص و منحصربه‌فرد نباشد قطعا بهتر از انتخابی خواهد بود که مطمئن نیستید بتواند طرف مقابل را خوشحال کند.

در انتخاب این هدایا می‌توانید از تیپ ظاهری او الگو بگیرید و هدیه‌ای انتخاب کنید که مطمئن باشید استفاده می‌کند. با جستجوی دقیق اجناس موجود در بازار می‌توانید انتخاب‌هایی شیک و منحصر‌به‌فرد در این زمینه داشته باشید.

توصیه آخر

در این مطلب شش ایده به عنوان راهنمای انتخاب و خرید کادو مناسب برای آقایان معرفی شدند. ایده‌ها از مرحله اول تا ششم به مرور عمومی‌تر می‌شوند؛ به این معنی که اگر ایده‌های اولیه برای شما کاربرد نداشت می‌توانید از ایده‌های آخر که متداول‌تر هستند استفاده کنید.

به طور کلی توصیه می‌شود اگر شناخت کافی در مورد روحیات، علایق و سلایق شخص مورد نظر ندارید انتخاب هدایای ساده و مناسب را مد نظر قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

فروشگاه هدیه مردانه

فروشگاه هدیه مردانه این امکان را به شما می دهد که با صرف زمان کمی، بتوانید انتخاب فوق العاده ای داشته باشید. چگونه از فروشگاهها خرید کنیم؟ ویستور این امکان را به شما داده است که با صرف زمان کم، محصولات جدید و مناسب را بازدید کنید. این محصولات در دو دسته هدیه برای خانم ها و هدیه برای آقایان دسته بندی شده است.

فروشگاه هدیه مردانه

هدیه مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با وقت کم و هزینه های مناسب چگونه یک انتخاب عالی برای هدیه مردانه داشته باشیم؟ از کجا خرید کنیم بهتر است؟ این ها سوالاتی هستند که احتمالا شما نیز بارها در مناسبت ها و زمان های مختلف از خود پرسیده اید و به دنبال جواب مناسبی برای آنها بوده اید.

در این متن تلاش شده است که مفیدترین راهنمایی ها در این زمینه به شما داده شود. برای خرید هدیه مردانه می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. این نوع خرید بسیار در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد.

دیگر نیازی نیست که به بازار و پاساژهای مختلف بروید و روزها در حال گردش باشید تا بتوانید آنچه مد نظرتان است را پیدا کنید. فروشگاه هدیه مردانه ویستور این امکان را به شما داده است که خیلی راحت درمیان اجناس و پیشنهادهای مختلف گردش کنید و تمام اطلاعات لازم در مورد اجناس را بخوانید و در مورد آن فکر کنید.

به علاوه این را در نظر داشته باشید، تمام محصولات در فروشگاه هدیه مردانه کیفیت بسیار بالا دارند و قیمت های آنان بسیار به صرفه است. تنها کافیست آن را با قیمت های بیرون که سود و پورسانت به آن اضافه شده است، مقایسه کنید.

انواع هدیه مردانه

در مناسبت ها و زمان های مختلف، شما اقدام به خرید هدیه مردانه برای آقایان می کنید. البته که نوع مناسبت و قصد هدیه دادن را باید در نوع خرید خود لحاظ کرد، چرا که حائز اهمیت است و بعضی کادوها در مناسبت های خاص جذابیت بیشتری دارند.

  • هدیه مردانه روز پدر
  • هدیه سالگرد ازدواج
  • هدیه مردانه زمستانی
  • هدیه مردانه عاشقانه
  • هدیه روز ولنتاین
  • هدیه روز مرد
  • هدیه عیدی برای آقایان
  • هدیه چشم روشنی

علاوه بر موارد بالا در دیگر مناسبت ها نیز می توان به فکر کادو دادن بود. البته که بدون مناسبت کادو دادن نیز کار بسیار هوشمندانه و پسندیده ای است.

چگونه از فروشگاه ها، هدیه مردانه بخریم؟

این کار راحت است و به جرات میتوان گفت هیچگاه از انجام آن پشیمان نخواهید شد. ارسال ها به در منزل شما انجام می شود و می توانید در زمان معلومی، چنانچه به هر دلیلی از اجناس رای نبودید، درخواست بازگشت آن را بدهید.

فروشگاههای اینترنتی در دنیا حرف اول را می زنند. بسیاری از بازارهای مشهور مجازی همچون ای بی گواهی بر این ادعاست که در آن مغازه های مجازی خود را راه اندازی می کنید. کافیست در وبسایت فروشگاه ویستور یا صفحه ی اینستاگرام در میان آنچه دنبال آن می گردید، بگردید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

از آنجایی که هدف نهایی فروشگاه هدیه مردانه، رضایت مشتری از خرید است. تمام سعی تیم بر این است که کار سفارش ها و تحویل دادن ها در نهایت دقت و کیفیت انجام شود تا ما نیز سهم خود را در هدیه دادن های شما به درستی ایفا کرده باشیم.

کافیست همین الان در میان انواع هدیه مردانه از ساعت های هوشمند، کتاب های جدید، مجسمه های سه بعدی، انواع گل ها، لیوان ها و ست کیف پول ها، پیپ های ساده و طرحدار، جا سیگارهای شیک و زیبا و غیره پرسه بزنید. تمام این هدیه ها در انواع هدیه های تقسیم بندی شده اند و شما با توجه به مناسبت مورد نظر می توانید کادوهای پیشنهادی ما را بازدید کنید.

جدیدترین هدیه های مردانه

محصولاتی که در مغازه های خرید هدیه مردانه وجود دارد، از تنوع و به روز بودن کمی برخوردار است. در فروشگاه های اینترنتی تمام سعی بر این است که بیشترین و جدیدترین محصولات به نمایش درآید. رقابت ها میان این فروشگاهها زیاد است برای همین همه در صدد بالا بردن کیفیت و به دست آوردن رضایت مشتری های خود هستند.

برای همین ویستور با بالا بردن کیفیت خدمات خود توانسته اعتماد درصد بالایی از مخاطبان خود را جلب کند.

هدیه مردانه را باید با وقت و فکر قبلی تهیه کنید. البته که خرید برای مردها، مقداری سخت تر و محدود تر از خانم هاست اما پرسه زدن در فروشگاه هدیه مردانه به شما کمک می کند که غافلگیر شوید و یک دفعه بگویید آهان این دقیقا همان کادویی است که من باید خریداری کنم.

امروزه بسیاری از مردم در میان فروشگاههای مجازی پرسه می زنند، در مواقعی بسیاری از کالاها و محصولات تخفیف های خوبی به خود می گیرند که فرصت بسیار خوبی برای خرید کردن خواهد بود.

محصولات جانبی هدیه مردانه

علاوه بر هدیه مردانه که خریداری می کنید. نوع کادو بندی و تزئینات نیز اهمیت دارد. در مراسم ها و هدیه های خاص این امکان برای شما وجود دارد که با مشاوران ما مشورت کنید.

انواع کادوبندی ها، پکیج های سورپرایز و تزئینات را می توانید بازدید کنید. این نوع پکیج ها کاملا شیک و به روز هستند و نیازی نیست ساعت های زیادی را پای تزئین کردن های پیش پا افتاده و تکراری بکنید.

برای همین توصیه ی ما این است که اگر قصد خرید یک هدیه مردانه را دارید، اول نوع کادو، مناسبت، علایق، سلیقه ها و سن طرف را در نظر بگیرید. سپس از میان فروشگاههای موجود برای عرضه کادوها، بهترین کادوی مناسب خود را تهیه کنید.

ویستور جایی است که با طبقه بندی محصولات، زمان کمتری را از شما می گیرد و هر روز محصولات خود را آپدیت و به روز می کند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۶

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۶ : گواهی‌نامه‌ها و عضویت‌های یک شرکت از دیگر شاخصه‌های شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت می‌باشد. در کشور ما سازمان نظام صنفی رایانه‌ای متولی قانون‌گذاری در فضای دیجیتال و امور مربوط به شرکت‌های فعال در این حوزه است.

شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گام اول برای به وجود آوردن یک اعتماد نسبی را برداشته اند. می‌توان حداقل استاندارهای یک “شرکت”  مانند وجود لیست بیمه و سایر قوانین ابتدایی را از آن‌ها انتظار داشت.

 

عضویت‌ها و گواهی‌نامه ها در بهترین شرکت طراحی سایت

چنانچه یک شرکت طراحی سایت در کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عضویت داشته باشد نشان از پختگی و فعالیت بیشتر آن‌ها دارد. زیرا تصمیم‌گیری‌های کلان حوزه دیجیتال معمولا در این کمیسون رخ می‌دهد. شرکت‌های عضو را می‌توان به عنوان شرکت های بالغ که از مراحل اولیه کسب و کار و رفع نیازهای اولیه خود عبور کرده‌اند، دانست. این شرکت‌ها گزینه‌های اصلی انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می‌باشند.

در این میان می‌توان شرکتی که چندین قدم فراتر رفته و سال‌های طولانی تجربه عضویت و حتی ریاست این کمیسیون را در کارنامه دارد، بهترین شرکت طراحی سایت ایران دانست. زیرا ادامه فعالیت آن تا سالیان سال تضمین شده است. همچنین با انتقال تدریجی تجربه بالای مدیریت به سایر کارکنان، مناسب‌ترین خدمات برای هر کسب و کار با بهترین کیفیت‌ها پیشنهاد و ارائه می گردد.

 

طیف خدمات شرکت طراحی سایت

علاوه بر این حضور یک شرکت طراحی سایت با ارائه خدمات دانش محور در فضاهای استارتاپی نیز حائز اهمیت است. دعوت به کنفرانس‌های شناسایی کننده استارتاپ‌ها جهت ارائه مشاوره نیز نشانه دیگری جهت شناسایی بهترین شرکت طراحی سایت است. این موضوع نشانگر حضور فعال شرکت مذکور در فضاهای مختلف کسب‌و کار و تجارب بالای آن است. همچنین خدمات و کیفیت خدمات یک شرکت سبب می‌شود به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت برگزیده شود .

از جمله خدمات طراحی سایت شرکت فراکارانت می‌توان به طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت داینامیک، طراحی سایت تهران، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، خدمات طراحی سایت و نگهداری  اشاره کرد. این‌ها تنها خدماتی است که در زمینه طراحی سایت انجام می‌شود.

در پایان شایان ذکر است شرکت فراکارانت و مدیرعامل آن جناب آقای مهندس سیجانی با انتخاب شرکت‌های برتر و افراد متقاضی عضویت در کمیسیون خدمات فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بار دیگر به سمت ریاست کمیسیون خدمات فضای مجازی انتخاب شدند. شرکت فراکارانت در سه دوره گذشته و به مدت ۹ سال ریاست این کمیسیون را برعهده داشته است.

جهت دریافت اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.

جهت آشنایی با سایر ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب و نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به سایر مقالات این مجموعه مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

چگونه مجری و پلتفرم مناسب برای طراحی وب‌سایتمان انتخاب کنیم؟

  • وب سایت‌های اطلاع رسانی

چگونه مجری و پلتفرم مناسب برای طراحی وب‌سایتمان انتخاب کنیم؟ : وب سایت‌های اطلاع رسانی آنلاین امروزه اصلی‌ترین نقطه تماس مخاطبین هستند. این نوع وب‌سایت با معماری صحیح اطلاعات و فرآیندها توانسته‌اند ضمن کاهش چشمگیر هزینه‌های اطلاع رسانی نسبت به سایر روش‌های سنتی، افزایش قابل توجهی در اثر بخشی و ایجاد ارزش برای کاربران و مخاطبین ایجاد کنند.

 

  • وب سایت‌های فروشگاهی

مقصود از فروشگاه آنلاین الزاماً پرداخت آنلاین نیست.  سامانه‌ای که امکان مشاهده محصول، انتخاب و بررسی را فراهم آورد نیز فروشگاه آنلاین به شمار رفته و در صورت لزوم نیز می‌تواند دارای پرداخت آنلاین باشد. امروزه فروشگان آنلاین، آسان‌ترین، سریع‌ترین و تضمین شده‌ترین روش برای بررسی، انتخاب و مقایسه محصولات و ایجاد تقاضا و خرید است.

 

  • وب سایت‌های فرایندی

وب سایت‌های فرایندی، دارای ماژول‌های پرکاربردی هستند. این وب‌ سایت‌ها برای یک فرایند خاص برنامه نویسی شده و Back End  برای آن ها به صورت نیمه آماده موجود می‌باشد. می‌توان با طراحی یک قالب و رابط گرافیکی مشابه سایت‌های آژانس‌ هواپیمایی، تور، هتل، دیوار، دیجی‌کالا، فروش لایسنس، تخفیفان و … از آن‌ها بهره‌برداری نمود.

 

  • اپلیکیشن‌های تحت وب

وب اپلیکیشن بر عمل و تعامل تکیه دارد. همچنین امکان دسترسی به اطلاعات کسب و کارها را در هر مکان و زمانی از شبانه روز، برای کاربران اینترنتی فراهم می‌کنند. پس از تجزیه، تحلیل و بررسی یک مجموعه و مشخص نمودن دقیق نقش‌ها، عملکردها و… برای آن وب اپلیکیشن طراحی شده و قابل ارائه در شبکه داخلی و اینترنت می‌باشد.

از مراحل طراحی وب سایت بیشتر بدانیم

  1. شناسایی نیازهای شما و پیدایش بهترین راه حل با کمترین هزینه
  2. انتخاب دامنه یا همان آدرس URL
  3. انتخاب یک هاست یا سرور مناسب که ظرفیت آن با بازدید‌ها و حجم اطلاعات سایت رابطه مستقیم دارد.
  4. بررسی نیازسنجی شما در زمینه ماژول‌های درخواستی، مونتاژ کردن موارد درخواستی شما روی کاغذ و ساخت و کدنویسی ماژول‌ها در Back End سایت
  5. انتخاب رابط گرافیکی که در صفحه HomePage سایت مشاهده می‌کنید. این رابط می‌تواند از طریق قالب‌های طراحی شده در گذشته توسط تیم کارا آی‌تی انتخاب شود و یا بنا به سلیقه شما از ابد تا ازل محیط گرافیکی در کنار شما طراحی گردد.
  6. آپلود وبسایت در هاست و دامنه و همچنین تحویل یک نسخه کامل از سایت در قالب یک DVD . در این صورت دیگر دغدغه این را نداشته باشید که همواره نیازمند ما خواهید بود !!!

دید فنی خود را به سایتمان افزایش دهیم

وقتی می خواهیم خودرویی را خریداری کنیم قطعا به مسائلی از قبیل حجم موتور ، اسب بخار ، شتاب ۰ تا ۱۰۰ و … توجه زیادی می کنیم. حتی در مقایسه بین چند خودرو ملاک اول ما این هست که کدام یک قطعاتش در بازار بیشتر است،  خوش قیمت‌تر است و همچنین در همه شهر‌ها نمایندگی دارد و …

اگر به یک سایت هم با همین دید نگاه کنیم مساله برایمان ساده‌تر خواهد بود. پس ابتدا پاره‌ای از توضیحات راجع به موتور، گیربکس و سوختش را بشنویم، بعد به سراغ تصمیم‌گیری و مقایسه برویم !

 

(سوخت) زبان برنامه نویسی  :

Python, .Net, Java, Jscript, PHP, #C و … پرکاربردترین زبان‌های برنامه نویسی حال حاضر می‌باشند. شما قدرت انتخاب محصول دیجیتال خود را با هر زبانی دارا هستید.

 

(موتور) نرم افزار های مدیریت محتوا :

CMS یا (Content Management System) در واقع نرم‌ افزاری جهت مدیریت محتوای وب سایت‌‌های پویا یا داینامیک، می‌باشد. توسط cmsها می‌توان محتوای سایت شامل : متن‌ها، صفحات، فرم‌ها، فروشگاه‌ها، فرآیندها، تصاویر، فایل‌های ویدئویی و در کل هر نوع فایل دیگری را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، توسعه، ویرایش و مدیریت کرد.

محبوب‌ترین هسته‌های برنامه نویسی :

همان طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید وردپرس، دروپال و جوملا از محبوب‌ترین نرم‌ افزارهای مدیریت محتوا به شمار می‌آیند.

چرا ورد پرس بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است؟

چگونه مجری و پلتفرم مناسب برای طراحی وب‌سایتمان انتخاب کنیم؟ : وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که به آن سیستم عامل وب (web os) می گویند. هزاران قالب و برنامه‌های آماده قابل نصب ( افزونه ) تجاری حرفه‌ای با قابلیت یکپارچگی در آن وجود دارد و هزاران برنامه‌نویس در حال توسعه پلاگین‌ها و ویجت‌های آن می‌باشند. این نرم افزار، یک جامعه ی بزرگ دارد و این بدان معنا است که منابع آموزشی و افزونه‌های فراوانی برای این نرم افزار وجود دارد. از طریق پلاگین‌ها و تم‌های سفارشی آن می‌توانید یک شبکه  اجتماعی، فروم، سایت تجارت الکترونیک و بسیاری از سایت‌های دیگر را به وجود آورید.

به دلیل محبوبیت این cms در میان جامعه طراحان بین المللی وبسایت، انواع ماژول‌های پرکاربرد نظیر خدماتی، فروشگاهی، اطلاع‌رسانی ، مارکت پلیس و … برای این هسته به صورت رایگان و غیر رایگان برنامه نویسی شده است. این موضوع باعث شده کسانی که به دنبال تحقق رویایشان در ایجاد یک وبسایت هستند خیلی سریع تر، با اطمینان عملیاتی بیشتر و با هزینه ای کمتر از دیگر هسته‌های برنامه نویسی به این موضوع دست پیدا کنند.

از مزایای وردپرس بیشتر بدانیم

خوشبختانه شرکت فراکارانت هیچ محدودیتی در  انتخاب زبان برنامه نویسی و پلتفرم آن ندارد. شاهد این ادعا طراحی اولین CMS موفق فارسی جهان  به نام easypage در سال ۱۳۸۳ و تولید انواع اپلیکیشن‌های وب سرویس در این شرکت است. اما نکته حائز اهمیت این است که طراحی افزونه‌های جدیدی که تا به حال در هیچ سایتی طراحی نشده باشند و یا برای یک سازمان توسط تیم داخلی خودشان طراحی شده باشد، هزینه برنامه‌ نویسی ماژول جدید و وفق دادن آن با هسته وردپرس بسیار کمتر از هسته‌های دیگر می‌باشد.

برای روشن‌تر شدن این موضوع در دنیای واقعی وقتی دنبال لوازم یدکی خودروی  تولید داخلی در بازار هستیم به راحتی می‌توانیم به قطعه مورد نظر با صرف کمترین وقت و هزینه دست پیدا کنیم. اما پیدا کردن لوازم خودروهای خارجی در بازار وقت بسیاری از ما گرفته و می‌بایست هزینه بالاتری پرداخت کنیم.

البته باید این نکته را بیاد داشته باشیم همانند دنیای واقعی وسعت این بازار باعث علاقه متقلبان به برنامه ریزی برای سوء استفاده از مشتریان هم می‌شود.

مقایسه بین وردپرس، رهبر بازار و سایر cmsها :

به طور کلی پلتفرم های متفاوتی جهت طراحی یک وبسایت وجود دارد که از نظر کاربرد و تخصص با یکدیگر متفاوت هستند. همانطور که گفته شد این تفاوت‌ها هم در زمینه ی تخصصی پلتفرم اهمیت دارد، هم در ماژول‌ها و افزونه‌های نوشته شده و هم در تعداد کارشناسانی که از نگهداری تخصصی آن آگاهی دارند.

نمونه ای از سایت های معروف که از هسته ورد پرس استفاده می کنند :

  • وبسایت Alexa متعلق به Amazon:

یکی از زیر مجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون است. آمازون دارای برندهای الکسا و AWS است و در سال ۲۰۱۸ جف بیزوس مدیر آن ثروتمندترین مرد جهان شد. الکسا در آوریل سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرد و روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح اینترنت را گسترش داد. الکسا امروزه به‌عنوان یک منبع مفید از داده‌های وبگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود. رتبه الکسا بعد از پیج‌رنک گوگل، برای صاحبان وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی دارد.

این ها نشان دهنده آن است که امنیت ، سرعت و توانایی با وردپرس در بالاترین سطح استاندارد جهان است.پس چرا برخی از وردپرس بد می‌گویند؟بعلت فراوانی مصرف کننده، عده ای سودجو و غیر متخصص وبسایت‌های معیوب را با وردپرس تحویل داده‌اند که کیفیت لازم را ندارد. انتخاب مجری مهم است و مسئولیت کارفرما در انتخاب مجری مناسب زیاد است.

کلام آخر

اگر نیازمند داشتن یک وبسایت هستید و یا در گذشته وبسایتی داشتید و ناراضی بودید خودروی خود را زیر سوال نبرید، شاید انتخاب یک تعمیرکار با سابقه، معتبر و کاربلد بتواند با استفاده از هنرش و انتخاب قطعات اصل و با گارانتی، خودروی شما را همیشه مثل روز اولش نگه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره طراحی سایت فراکارانت با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

امروزه با توجه با رشد تکنولوژی و آگاهی عمومی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از مهم ترین روش های تجارت الکترونیک می باشد که مدیران سایت می توانند سود خوبی را از طریق خرید و فروش مستقیم و غیرمستقیم ارز دیجیتال به دست بیاورند.

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

اولین بار در سال ۲۰۰۸ ارزهای دیجیتال با طراحی نوع بیت کوین به بازار ارائه شدند. ارزهای دیجیتال نوعی از مسکوکات رمزنگاری شده و دیجیتال هستند که برای پرداخت های اینترنتی توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند. سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم روشی مطمئن برای کسانی است که دنبال سرمایه گذاری در زمینه ارز هستند.

طراحی سایت خرید و فروش دیجیتال

امروزه طراحی سایت خرید و فروش دیجیتال بسیار متداول می باشد به همین دلیل در ادامه مطلب اطلاعات کاملی در مورد نحوه راه اندازی، نکته هایی در زمینه طراحی این گونه سایت ها، فرصت ها، موقعیت ها، چالش ها و… آورده ایم.

نحوه راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

اگر شما نیز قصد راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال دارید بهتر است قبل از راه اندازی آن اطلاعات کاملی در مورد امنیت این نوع از سایت ها و هم چنین طراحی سایت های خرید و فروش به صورت آنلاین به دست آورید.

اگر فکر می کنید خودتان توانایی طراحی این گونه از سایت ها را ندارید می توانید از کسانی که در زمینه طراحی سایت های دیجیتال فعالیت دارند، کمک بگیرید. گفتنی است که بیت کوین و اتریوم رایج ترین ارزهای دیجیتالی هستند که در بازارهای خرید و فروش معامله می گردند.

یکی از قابلیت هایی که طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال باید داشته باشد، قابلیت سوییچ آسان بین ارزهای دیجیتال توسط هریک از کاربران است این مطلب به این معناست که هریک از کاربران قادر باشند ارز مورد نظر خود را خریداری کنند و یا ارز دیگری را به فروش برسانند. شما می توانید برای نگه داری دارایی ارز دیجیتال کاربران، کیف پولی را بر روی سایت خود تعریف کنید.

توجه به امنیت بالای طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

امنیت یکی از مهم ترین عواملی است که باید در زمان طراحی سایت خرید و فروش به آن توجه داشت. خرید و فروش آنلاین نیازمند امنیت بالایی است زیرا سایتی که امن باشد افراد زیادی به آن مراجعه می کنند و  به راحتی به آن اعتماد می کنند و با خیال راحت در آن سرمایه گذاری می نمایند.

از اقداماتی که در زمینه  امنیت این گونه از سایت ها انجام می شود می توان به رمزنگاری بانک های اطلاعاتی ، رعایت قوانین کشور در زمینه خرید و فروش های آنلاین و نمایش آنلاین ارزش هر ارز دیجیتال اشاره کرد. در واقع می توان گفت با برقراری امنیت برای سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

قابلیت چند زبانه بودن در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال به چند زبان مختلف موجب می گردد مشتریان زیادی از کشورهای مختلف و از سراسر دنیا برای خرید و فروش ارز دیجیتال وارد سایت شما گردند. طراحی سایت ارز دیجیتال باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند از قسمت منو زبان موردنظر خود را انتخاب کنند تا بتوانند به راحتی با سایت شما ارتباط برقرار کنند.

معمولاً چندزبانه بودن سایت یکی از چالش هایی است که طراحان سایت با آن مواجه هستند و این قابلیت لازم و ضروری است تا کاربران مختلف با هرزبانی قادر به مشاهده سایت شما باشند.

طراحی آسان و قابلیت در دسترس بودن طراحی سایت خرید و فروش دیجیتال

استفاده آسان از سایت یکی از چالش هایی است باید همواره  به آن توجه داشت زیرا درصورتی که کاربر نتواند به آسانی و در مدت زمان کمی کارهای موردنظر خود را انجام دهد آن گاه برای سرمایه گذاری به سایت شما اعتماد نمی کند و سریع از سایت شما خارج می گردد و نکته ی دیگری که باید در طراحی مدنظر داشته باشید توجه به سئو سایت خرید و فروش دیجیتال می باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا فرایند سئو باعث می گردد کاربران بتوانند به راحتی سایت شما را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد می گردد از افراد خبره و با تجربه برای طراحی خرید و فروش ارز دیجیتال کمک بگیرید. طراحی درست و مطابق با اصول سئو سایت بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند باعث افزایش بازده فعالیت شما گردد.

نتیجه گیری کلی در مورد طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

از زمانی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور ما آزاد شد و بستر و شرایط لازم در این زمینه فراهم گردید این بازار مورد استقبال افراد علاقه مند زیادی قرار گرفت و در این زمینه مشغول به فعالیت شدند. طراحی سایت خرید و فروش نیز یکی از فعالیت هایی بود که رونق گرفت و افرادی در این زمینه توانسته اند کسب درآمد کنند.

اگر شما نیز قصد راه اندازی سایتی در این زمینه را دارید بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه دارند راهنمایی و مشورت بخواهید تا با اطلاعات کامل و درستی قدم بردارید و به موفقیت برسید. گفتنی است که هزینه کردن در این زمینه می تواند به منزله سرمایه گذاری بسیار با ارزش و پرسودی باشد که در مدت زمان نه چندان زیادی نتیجه مورد قبولی داشته باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک انواع طراحی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

نحوه طراحی سایت حمل و نقل

نحوه طراحی سایت حمل و نقل : همان طور که می دانید صنعت حمل ونقل یکی از مهم ترین صنایع محسوب می گردد و به منزله ی رگ های خونی بدن هستند که وظیفه ی به مقصد رساندن مسافر یا حمل کالا یا مسافر را بر عهده دارند.

نحوه طراحی سایت حمل و نقل

امروزه موسسه های حمل و نقل زیادی برای حمل ونقل انواع بارها در اندازه های گوناگون وجود دارد، با پیشرفت تکنولوژی تمامی کسب وکارها به سمت خدمات مجازی روی آورده اند و این روش به دلیل راحتی استفاده از طرف افراد زیادی مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی سایت حمل و نقل یکی از اقداماتی است که صنعت حمل ونقل برای حضور در اینترنت و استفاده از ظرفیت نامحدود آن می تواند انجام دهد.

طراحی سایت حمل ونقل

نحوه طراحی سایت حمل و نقل : شرکت های حمل و نقل کالا به دلیل نقش مهمی که در بخش حمل کالاهای وارداتی و صادراتی کشور دارد و هم چنین به دلیل جهانی شدن هزینه های حمل کالا، ترانزیت کالا و رقابت بالا با شرکت های حمل ونقل خارجی طراحی سایت حمل ونقل بسیار لازم و ضروری است تا این شرکت ها بتوانند به صورت آنلاین با سایر افراد و شرکت های در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشند.

بنابراین هریک از شرکت های حمل ونقل می توانند با طراحی سایتی از نوع طراحی های مدرن و پیشرفته کاربران زیادی را به سایت خود جلب نمایند و هم چنین اطلاعات لازم را در اختیار آنان بگذارند.

شرکت های حمل و نقل می توانند با طراحی سایت حمل و نقل سطح خدمت رسانی و فعالیت های خود را ارتقاء دهند به عبارت دیگر طراحی سایت یکی از بهترین روش های تبلیغ، بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل می باشد.  طراحی سایت حمل و نقل موجب رونق کسب وکار حمل و نقل می گردد و نرخ تبدیل خدمات شما را افرایش می دهد.

اهمیت طراحی سایت حمل و نقل

نحوه طراحی سایت حمل و نقل : با طراحی سایت حمل و نقل استاندارد برای شرکتی که در این زمینه فعالیت می کند می توان مؤلفه‌ها و شاخص های مختلفی را لحاظ نمود. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از طریق کد نویسی استاندارد و رعایت اصول حرفه ای طراحی سایت های شرکتی از مهم ترین مزایای راه اندازی سایت برای انواع کسب و کارها است.

قابلیت دریافت و رهگیری سفارش ها به صورت آنلاین، معرفی آنلاین خدمات، ارائه انواع محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی، ارائه مقالات تخصصی در زمینه صنعت حمل و نقل، باربری و… ، در دسترس گذاشتن اطلاعات تماس و آدرس و… همه این فاکتورها موجب ایجاد تجربه ای جدید در بخش طراحی سایت می گردد.

قابلیت های طراحی سایت حمل و نقل

طراحی سایت حمل و نقل نیز مانند سایر سایت های شرکتی باید برای خدمت رسانی قابلیت ها و امکاناتی را داشته باشید، در زیر به چند نمونه اشاره شده است:

  • قابلیت فیلتر جستجو

قابلیت فیلتر جستجو یکی از مهم ترین قابلیت ها برای طراحی سایت حمل و نقل است. فیلتر جستجو برای رزرو آنلاین و برآورد خواسته ها بسیار کارا و ضروری است.

  • قابلیت پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو

قابلیت پیش بینی کلمات کلیدی عبارت جستجو به عملی گفته می شود که کاربر بلافاصله پس از تایپ عبارت در مکان جستجو مشاهد می کند و دیگر نیازی به کلیک بر روی دکمه جستجو ندارد. استفاده از این قابلیت از نمایش لیست بزرگی از نتایج جلوگیری می کند و باعث افزایش سرعت سایت می گردد. زمانی که کاربر از دستگاه بدون صفحه فیزیکی استفاده کند در زمان تایپ صرفه جویی می گردد.

  • سئو سایت خود را از طریق شناسایی نیاز مشتریان بهبود ببخشید

تجارت الکترونیک یکی از قابلیت های طراحی سایت حمل و نقل می باشد که موجب افزایش نرخ فروش محصولات می گردد. علاوه براین شما می توانید خواسته های مشتریان را بشناسید و از این طریق وضعیت سئوی سایت خود را بهبود ببخشید.

مزایای طراحی سایت حمل و نقل

مؤسسات حمل و نقل می توانند با طراحی سایت حمل و نقل امکانات فراوانی را برای مشتریان خود مهیا کنند. برخی از این امکانات در زیر آورده شده است:

  • امکان ثبت درخواست اینترنتی
  • قابلیت ثبت نام برای هریک از کاربران
  • قابلیت تعریف تخفیف برای کاربران ویژه
  • قابلیت آشنایی با انواع خدمات موسسه حمل و نقل توسط مشتری
  • قابلیت درج نقشه گوگل برای نمایش دقیق آدرس موسسه حمل و نقل
  • امکان مشاهده تعداد ماشین های سبک و سنگین و انواع ماشین های خالی
  • قابلیت برنامه ریزی برای تمام ماشین ها
  • امکان پیگیری وضعیت بار توسط هریک از مشتریان سایت

نکات مهمی که در زمان طراحی سایت حمل و نقل مهم هستند

یک سایت حمل و نقل خوب علاوه بر گرافیک زیبا، محتوای مناسب باید از نظر سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز در رده بالایی قرار گیرد. از تصاویری با کیفیت و کم حجمی استفاده شود تا سرعت بارگزاری سایت افت نکند.

باید به سئو سایت حمل و نقل پرداخته شود تا از موتورهای جستجو بازدید قابل توجهی کسب کند. قطعاً سایتی که بازدید بالایی داشته باشد تأثیر مثبتی بر اقتصاد و افزایش درامد شما خواهند داشت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک طراحی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت حسابداری چگونه سایتی است؟

طراحی سایت حسابداری چگونه سایتی است؟ : امروزه شاهد گسترش تکنولوژی هستیم و روز به روز نیز به تعداد کاربران در فضای اینترنت افزایش پیدا می کند؛ بنابراین نیاز است که تمامی کسب وکارها علاوه بر فضای فیزیکی و سنتی در فضای اینترنت نیز فعالیت داشته باشند. حسابداری نیز یکی از انواع کسب وکارها است که برای به روز شدن و پیشرفت نیاز به طراحی سایت حسابداری دارد.

طراحی سایت حسابداری چگونه سایتی است؟

در حال حاضر می توان گفت هر کسب و کاری یا مجموعه اقتصادی در فضای مجازی و اینترنت فعالیت نداشته باشد پیشرفتی در کارش حاصل نمی گردد. مدیرانی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند نیز به این واقعیت دست یافته اند ازا ین رو بسیاری از این افراد برای معرفی کسب وکار خود در فضای مجازی اقدام به طراحی سایت نموده اند.

طراحی سایت حسابداری

شرکت ها و سازمان های زیادی در سال های گذشته توجهی به فضای مجازی و اینترنت نداشته اند به همین دلیل موقعیت خود را از دست داده اند. در مقابل بعضی شرکت های کوچک توانسته اند با فعالیت در فضای مجازی به موفقیت های چشم گیری دست یابند بنابراین طراحی سایت برای شرکت ها بسیار حائز اهمیت می باشد و موجب برقراری ارتباطی آسان مشتریان با صاحبان کسب و کارها می گردد.

صاحبان کسب وکارها با طراحی سایتی در زمینه فعالیت خود می توانند به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرند و فروش خود را افزایش دهند. به عنوان مثال شما می توانید با طراحی سایتی برای شرکت حسابداری خود ارزش شرکت خود را افزایش دهید و با این کار مشتریان به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند.

بررسی اهمیت طراحی سایت حسابداری:

امروزه شرکت های حسابداری نسبت به گذشته اهمیت زیادی دارند و نسبت به گذشته پرداخت مالیات و سایر حسابرسی ها جدی تر شده است و هم چنین پیشرفت اقتصادی باعث ایجاد اختلافاتی بین شرکا گردیده است. با توجه به رشد اقتصادی و افزایش تقاضا روزبه روز بر تعداد شرکت های حسابداری افزوده می گردد و رقابت برای داشتن مشتری نیز افزایش یافته است.

طراحی سایت حسابداری یکی از اقداماتی است که شرکت ها برای معرفی و تبلیغ فعالیت شرکت خود انجام می دهند. استفاده از این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی ارزان تر است و هم چنین ثبات بیشتری دارد و از قابلیت توسعه بالایی برخوردار می باشد.

شرکت های حسابداری با طراحی سایت می توانند خدمات و شرکت خود را به افراد مختلف در سایر استان ها و شهرها معرفی کنند و از این طریق مشتریان زیادی را جلب کنند.

مزایای طراحی سایت حسابداری:

  • باعث افزایش اعتبار کسب و کار حسابداری شما می گردد.
  • موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت شما می گردد.
  • اطلاع رسانی آسان مشتریان نسبت به خدمات یا محصولات شرکت
  • در دسترس بودن همیشگی سایت
  • طراحی سایت حسابداری نقش یک رسانه برای معرفی کسب وکار شما را دارد.
  • موجب صرفه جویی در زمان شما می گردد.

امکانات طراحی سایت حسابداری:

  • قابلیت کنترل پنل مدیریتی آسان با امکان مدیریت کامل بخش های گوناگون سایت
  • قابلیت مدیریت لینک ها، صفحات، منوها و بلوک های وب سایت
  • امکان کنترل و مدیریت کامل کاربران سایت
  • قابلیت بررسی رسیدهای پرداخت الکترونیکی ، مالی و حسابداری فاکتورها و صورت های مالی دوره ها
  • قابلیت بارگزاری فایل توسط افراد و پیش پرداخت حسابداری
  • امکان تنظیم فرم ثبت سفارش توسط مدیر سایت
  • قابلیت پرداخت هزینه ها و دانلود فایل های حسابداری بعد از پرداخت هایی هزینه ها
  • سئو بالای سایت جهت قرارگیری سایت در نتایج بالای موتورهای جستجو
  • قابلیت نقشه سایت rss به صورت استاندارد و قابل ثبت در گوگل آنالیز

نکات مهم برای طراحی سایت حسابداری:

برای اینکه بتوانیم نتیجه دلخواهی از سایت حسابداری خود داشته باشیم باید به صورت حرفه ای عمل کنیم و در حین طراحی به نکاتی توجه داشته باشیم:

  • از نام دامنه ای ساده و مرتبط با حوزه حسابداری استفاده شود.
  • طراحی بخشی به عنوان درباره کا جهت معرفی شرکت، خدمات و دستاوردها
  • بر روی صفحه اصلی بخشی را به معرفی شرکت خود اختصاص دهید.
  • در صفحه اصلی بخشی را به معرفی خدمات و فعالیت اختصاص دهید.
  • برای معرفی هریک از فرایندهای نحوه ی دریافت امور حسابداری و مالیاتی مشتریان، امور حسابداری، ارائه گزارش ها بخش هایی در صفحه اصلی اختصاص دهید یا برای هریک از این فرایندها صفحه ی مجزایی را طراحی کنید.
  • انواع خدمات خود را با معرفی در بخش فهرست ها، هدر ها به صورت واضح معرفی کنید.
  • بخشی از سایت حسابداری را به معرفی اعضای شرکت و تیم حسابداری اختصاص دهید.
  • طراحی سایت حسابداری شما باید قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، اینستاگرام و… را داشته باشد تا از طریق بازدید سایت شما افزایش یابد.
  • در صفحه تماس با ما شماره های تماس و موقعیت مکانی شرکت حسابداری خود را قرار دهید.
  • سایت حسابداری می تواند بخشی به چت آنلاین اختصاص دهد تا مشتریان بتوانند به صورت آنلاین سؤالات خود را مطرح کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.
  • بخشی را به مقالات و اخبار جدید مربوط به حوزه حسابداری اختصاص دهید زیرا به روز رسانی این مطالب تأثیر مثبتی بر سئو سایت شما دارد.
  • می توانید بر روی صفحه اصلی سایت حسابداری خود ویدئویی برای معرفی شرکت فعالیت خود قرار دهید.
  • طراحی قابلیت ارسال و دریافت ایمیل، انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • طراحی قابلیت تعیین نوبت و وقت مصاحبه در صفحه اصلی سایت

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک نحوه طراحی سایت چند زبانه مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستور

خرید هدیه برای آقایان ازسایت ویستورخرید هدیه برای آقایان می تواند یک تمرین اجتماعی دشوار باشد و اغلب بی فایده به نظر می رسد به این معنی که بسیاری از این هدایا در گوشه­ی کمد خاک می خورند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

حتی وقتی تمام تلاشتان را به کار می بندید و وقت خود را برای خرید هدیه برای آقایان صرف می نمایید باز ممکن است با واکنش سرد و بی طرفانه ای مواجه شوید به طوری که به سختی می توانید تشخیص دهید هدیه ی شما مناسب بوده است یا خیر.

خرید هدیه برای آقایان صرف نظر از این که چه نسبتی با شما دارند همیشه چالش بر انگیز بوده است. همه سعی می کنند با تقدیم هدیه ای شایسته و در خور، به مردانی که نقش مهمی در زندگی آن ها داشته اند، عشق و احترام هدیه کنند.

برای آن که مطمئن شوید خرید هدیه برای آقایان به خوبی صورت می گیرد ما در این قسمت ایده های جالبی برای شما داریم تا بتوانید به گونه ای حساب شده تر به خرید هدیه برای آقایان اقدام نمایید.

عینک آفتابی

هر شخصی برای محافظت از چشمان خود در برابر اشعه های مضر، به یک عینک آفتابی نیاز دارد. به همین دلیل عینک آفتابی می تواند به هنگام خرید هدیه برای آقایان مد نظر قرار گیرد. عینک های آفتابی ظاهر شیکی به استایل آقایان می دهند و بسیار کاربردی هستند. افزون بر این برخلاف لباس ها درد سر سایز و اندازه ندارند.

فروشگاه اینترنتی ویستور مجموعه ای از عینک های جذاب با محدوده قیمت متفاوت را به منظور خرید هدیه برای آقایان عرضه کرده است. اگر عینک آفتابی را جهت خرید هدیه برای آقایان انتخاب کرده اید باید توجه کنید که فریم عینک با فرم صورت شخص هدیه گیرنده متناسب باشد.

به عنوان مثال اگر صورت او گرد است به دنبال قاب های مستطیل یا مربع بروید تا ظاهری ملایم تر به صورت او داده شود. همچنین به استایل و سبک زندگی او دقت کنید. سلیقه­ی او در انتخاب لباس می تواند به شما در خرید عینک مناسب کمک کند.

خوراکی ها

حتماً دلیلی داشته که قدیمی ها می گفتند راه رسیدن به  قلب انسان معده­ی اوست. امروزه نیز برخی به جای خرید هدیه برای آقایان غذای دلخواه آن ها را در منزل طبخ می کنند اما از آن جا که آشپزی باعث می شود تا خسته به نظر برسند و آن طور که باید و شاید نتوانند خوب عمل کنند ترجیح می دهند او را به یک رستوران ببرند.

بدین منظور فروشگاه ویستور یک «پکیج  سورپرایز رستوران» فراهم کرده که با استفاده از آن می توانید اقدام به رزرو رستوران نمایید. همچنین انواعی از پک های هدیه عرضه شده است که پر از تنقلات و شکلات های خوشمزه از برندهای معروف هستند. علاوه بر این اگر جهت خرید هدیه مردانه به خوراکی علاقه مند هستید می توانید دمنوش های ویستور را امتحان کنید.

این دمنوش ها نه تنها خوشمزه هستند، بلکه خستگی را از بدن دور می کنند و موجب تجدید قوا می شوند.

کیف و ست چرمی مردانه

مردان همیشه کالاهای چرمی با کیفیت بالا را دوست دارند. بنابراین یک ست چرمی که حاوی لوازم جانبی مردانه است یک انتخاب عالی و ایده آل به منظور خرید هدیه برای آقایان است.

ست های چرمی که دارای کمربند و کیف پول هستند می توانند به کامل کردن استایل آقایان کمک کنند. هنگامی که صحبت از کیف پول و ست های چرمی مردانه است، یک طراحی ساده و باریک که در عین زیبا بودن، قادر به نگه داشتن همه­ی محتویات درون آن است می تواند انتخاب مناسبی باشد.

در فروشگاه اینترنتی ویستور انواع متنوعی از کیف، کمربند و ست های مختص آقایان وجود دارد که به هنگام خرید کادو برای آقایان می توانید آن ها را انتخاب و خریداری نمایید.

عطر، انتخابی وفادار به هنگام خرید هدیه برای آقایان

عطر ها برای هر مناسبتی ایده آل هستند و از جمله مواردی هستند که همیشه به هنگام خرید هدیه برای آقایان به کمک ما می آیند. عطر ها نه تنها متنوع هستند بلکه کاربردهای فراوانی دارند. عطر دادن به کسی نشانه­ی محبت به او است و بسته بندی های زیبا و رایحه های دوست داشتنی نشان می دهند که گیرنده ارزش صرف وقت و هزینه دارد.

عطر ها بسیار پر کاربرد هستند و روزانه بسیار مصرف می شوند. به همین دلیل بسته بندی این محصولات بسیار مهم است. بسته بندی های جذاب و در دسترس بودن آن ها از جمله مواردی است که

خرید عطر را  آسان و آن را به یکی از گزینه های همیشگی جهت خرید هدیه برای آقایان  تبدیل کرده است.

ما در ویستور طیفی از عطر های خوشبو از برند های معتبر و معروف را ارائه داده ایم که با توجه به سبک و شخصیت گیرنده می توانید آن ها را به منظور خرید هدیه برای آقایان سفارش دهید.

پک های هدیه

پک های هدیه تنوع زیادی دارند و مدت هاست خرید هدیه برای آقایان را آسان نموده اند. این پک های زیبا و فانتزی بسیار پر طرفدار و پر فروش هستند و به دلیل تنوعی که دارند می توانند طیف وسیعی از آقایان را راضی نگه دارند.

هر پک هدیه، تم خاصی دارد و به دلیل جذابیت ظاهری می تواند تأثیر مثبتی روی فرد بگذارد. در بسیاری از این پک های هدیه، ابزار و وسایلی وجود دارد که مناسب خرید هدیه برای آقایان هستند و برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!

تاثیر جالب هدیه کوچک برای آقایان!: فراموش نکنید دادن یک هدیه برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از اعمال به صورت عجیبی بر روی روابط و زندگی زناشویی تاثیر می گذارند. این  اعمال دارای جنبه های محبت آمیز شگفت انگیزی می باشند  که باعث شادی و ایجاد حس خوشایند در آن لحظه می‌شوند و حتی تاثیر این اعمال در آینده نیز بر روابط طرفین  تاثیر جالبی دارند. برای مثال دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بسیاری از مشکلات بین زوجین را برطرف می سازد و تاثیر عمیق  آن در ادامه ی عمر آن رابطه کتمان نشدنی است.

توجه داشته باشید که فرقی نمی کند ، هدیه‌ای که شما برای آقایان در نظر میگیرید بزرگ و کوچک باشد. بیشترین جنبه ی دادن  هدایا داشتن تاثیر عمیق معنوی می باشد ، طرف مقابل شما متوجه خواهد شد که شما به یاد او بوده اید و برای شادی او وقت و هزینه صرف کرده اید.

برای مثال دادن یک هدیه کوچک مانند گل برای آقایان می‌تواند ثابت کند که شما طرف مقابل تان را از یاد نبرده اید و برای او ارزش و احترام  قائل هستید. دادن یک  هدیه کوچک برای آقایان می‌توانند در قالب یک کتاب یا حتی یک کارت هدیه باشد . البته در نظر داشته باشید که برخی از آقایان به طلا و نقره نیز علاقمند هستند و شما می توانید اذین زیورآلات مردانه با پلاک های طلا و نقره به عنوان هدیه کوچک برای آقایان استفاده کنید.

اگر فکر می کنید که در رابطه شما مدتهاست که توجه و محبت جای خود را به دغدغه و چالش های بزرگ زندگی داده است ، بهتر است از این روش به عنوان یک راه حل برای تجدید مهر و محبت در رابطه عاطفی تان استفاده کنید.

دادن هدیه کوچک برای آقایان از راه های آسان برای داشتن یک رابطه خوب !

فراموش نکنید دادن  یک کادو کوچک برای آقایان از روشهای سنتی و قدیمی است که در بسیاری از مواقع  نتیجه مثبتی را به همراه داشته است و برای نشان دادن عشق و محبت می تواند یکی از بهترین روش های بیان باشد.

شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که دچار سوء تفاهم در زندگی زناشویی شده اید و  دعوا های روزانه آرامش زندگیتان را از بین برده است. دادن یک هدیه کوچک برای آقایان بر اساس تحقیقات بسیاری از روانشناسان می تواند این سوء تفاهم ها را از بین ببرد و دعوا های روزانه شما را به محبت و آرامش میدهد .

این باور غلط را از ذهنتان دور کنید که برای هدیه دادن به دنبال مناسبت باشید و یا فکر کنید که باید حتماً هزینه های هنگفت را صرف کنید تا هدیه شما قابل توجه باشد.

در اکثر مواقع شما می توانید بدون آنکه مناسبتی در پیش باشد، با تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان نشان دهید که هیچ مناسبتی با ارزش تر از وجود آن مرد در کنار شما و زندگی شما نمی باشد و مطمئن باشید که ارزش معنوی این هدیه بسیار بالاتر از آن است که شما هدیه ای را با صرف هزینه ای بسیار و با دغدغه فراهم کنید ، بدون آنکه فرصت داشته باشید محبت خود را نیز بروز دهید. شاید  شما فکر کنید که مردان  علاقه‌ای به هدیه گرفتن ندارند و بیشتر بر اساس سنت‌های رایج قدیم بهتر است آقایان در هدیه دادن پیشقدم شوند. اما مطمئن باشید که این باور غلط بوده و پیامدهای خوشایندی را به همراه ندارد .

دادن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند به آنان نشان می‌دهد که جنسیت برای شما در زندگی مشترک مطرح نمی باشد و مردان نیز مانند زنان دارای احساسات انسانی  می‌باشند و به مهر و محبت نیاز دارند.

اجازه ندهید تا زندگی مشترک شما تکراری و روزمره شود!

بر اساس برخی از تحقیقات نشان داده شده است که آقایان در هنگام مواجهه با سختی و مشکلات مانند کودکان خردسال نیازمند توجه بیشتری هستند، تا درک کنند که همسرشان در مسیر زندگی همراه او می باشد و در مواجه شدن با سختی ها و مشکلات تنها نمی باشند. با  فراهم کردن هدیه کوچک برای آقایان به راحتی می توانید این حس توجه و همراهی را به آنان منتقل کند.

شاید با خود فکر کنید که زندگی شما به دور از چالش ها و مشکلات میباشد دیگر نیازی به تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان وجود ندارد. اما بهتر است در نظر داشته باشید که عادت و روزمرگی یکی از مهم  ترین آفت های بدخیم در یک رابطه عاطفی می باشد، زیرا به تدریج باعث میشود که وجود شما و همسرتان در این رابطه کمرنگ شود و طبق عادت لحظه ها را با یکدیگر بگذرانید.

اما فراهم کردن یک هدیه کوچک برای آقایان میتواند مانند یک شوک و اتفاق زیبا به زندگی شما رنگ و بوی تازه ای دهد و به همسرتان ثابت کند که تا جه اندازه شما متوجه ارزش حضور او در کنار خود هستید و اجازه نمی دهد تا مسائل روزمره باعث کمرنگ شدن حضورش شود.

شاید با خود فکر کنید چرا تا این حد تهیه یک هدیه کوچک برای آقایان ارزش دارد، پاسخ این سوال شما آن است که همسر شما به دلیل انکه درگیر مسائل کاری بسیاری است و بر اساس غریزه طبیعی مانند خانمها در بیان و بروز احساسات قوی می باشند نیازمند توجه و محبت از سوی همسرانشان هستند و این توجه می تواند در قالب دادن یک هدیه کوچک برای اقایان انجام شود و یک زندگی و رابطه عاطفی از خطر روزمرگی نجات یابد!

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

 


:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

پک هدیه برای آقایان

پک هدیه برای آقایان: پک هدیه مردانه یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین هدایایی است که می توانید مرد های مشکل پسند را با آن خوشحال نمایید. این پک ها حاوی مجموعه ای از آیتم هایی هستند که تم خاصی دارند و در طراحی آن ها سلیقه و ذائقه­ی طیف وسیعی از آقایان مورد توجه قرار گرفته است.

آیا مردی که در نظر دارید برایش هدیه بخرید از موسیقی لذت می برد؟ آیا به ظاهر خود اهمیت می دهد؟ آیا قهوه دوست دارد؟ پاسخ هر چه باشد این پک ها تنوع زیادی دارند که می توانند بخش قابل توجهی از آقایان را راضی نگه دارند.

ما در ویستور، ۷ پک هدیه اختصاصی ارائه کرده ایم که حاوی انواع و اقسام هدایا و سرگرمی­هایی هستند که  به طور خاص برای آقایان طراحی و سفارشی شده اند. اگر به دنبال کادوی مناسب و درخور توجه می گردید، دیگر جستجو نکنید. پک های هدیه می توانند انتخابی ایده آل باشند و تا مدت ها در خاطر بمانند.

پک هدیه ۱، هدیه ­ای منحصر به فرد و متفاوت

این پک هدیه شامل یک ماگ منحصر به فرد با طرح تبریک روز پدر است که اگر کیو آر کد روی ماگ را با گوشی اسکن کنید آهنگ پخش خواهد شد.

این ماگ، هدیه ای خلاقانه و بی نظیر است که علاوه بر سرگرم کننده بودن، می تواند تأثیر مثبتی روی فردی که هدیه را دریافت می کند بگذارد و حال و هوای او را عوض نماید.

در کنار این ماگ متفاوت، جورابی مردانه از برند معتبر فوگو نیز قرار داده شده است. همچنین یک عدد کوکی طرح خوک به عنوان نماد سال ۱۳۹۸ در این پک وجود دارد.

پک هدیه ۲، هدیه ای ماندگار

اگر به دنبال هدیه­ای تأثیر گذار و ماندگار هستید ما به شما پک هدیه Men 02 را پیشنهاد می کنیم. در این پک، یک موزیک باکس با آهنگ های نوستالژیک قرار دارد که می تواند هدیه­ای هوشمندانه برای افرادی باشد که موسیقی دوست دارند.

گوش دادن به موسیقی با استفاده از این موزیک باکس بسیار الهام بخش است و حال و هوای دیگری دارد. پیپ و تنباکو کاپتان بلک اصل نیز آیتم دیگری است که این پک هدیه را به یک پک مردانه تبدیل کرده است.

همچنین، سه عدد شکلات فرروشر و یک جفت جوراب مردانه فوگو به همراه یک عدد کوکی سال ۱۳۹۸ نیز  در این پک قرار دارند.

پک هدیه ۳، هدیه ای کلیشه ای اما متفاوت

اگر چه هدیه دادن کراوات یا جوراب به آقایان ممکن است کلیشه­ای به نظر برسد اما گاهی اوقات این هدایا واقعاً مورد قدردانی قرار می گیرند به ویژه اگر از یک برند معتبر باشند.

یک کراوات خوب می تواند هدیه ا­ی محبوب، کلاسیک و بسیار کاربردی باشد چرا که علاوه بر مجالس و جشن ها در بسیاری از میتینگ های کاری نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

در پک هدیه Men 03 یک کراوات یا پاپیون به همراه یک جفت جوراب مشکی مردانه  برند فوگو قرار داده شده است.

همین طور در این پک مردانه، سیگار برگ اصل گوآنتامرا، کاتر سیگار برگ،  و فندک طرح بطری جک دنیل نیز وجود دارد.

علاوه بر شکلات تابلرون مشکی و کوکی سال خوک ۱۳۹۸ که پای ثابت این پک هدیه می باشد، یک عدد گلدان کاکتوس نیز وجود دارد.

این هدیه برای افرادی که روزهای سختی را سپری می کنند می تواند نماد استقامت باشد و به پک هدیه شما معنای ویژه ای ببخشد. شما می توانید پیام مورد نظر خود را در کارت موجود در پک بنویسید.

پک هدیه ۴ و سطل ویستور

همگی آیتم های این پک هدیه درون سطل ویستور با تزیینات مخصوص روز مرد قرار گرفته اند. به مناسبت صد سالگی کمپانی کَمِل لیمیتد یک عدد سیگار نیز از این کمپانی درون سطل گذاشته شده است.

همچنین در این سطل، یک جفت جوراب طرح سیبیل، یک فندک طرح انبر، شکلات ریتر اسپرت به همراه کوکی ۱۳۹۸ نیز قرار دارند. علاوه بر این، یک ماگ ویژه­ی روز مرد و یک کارت تبریک نیز  در این پک هدیه گنجانده شده است.

۵، پک بهداشتی

این پک هدیه شامل محصولات بهداشتی است که به آقایان کمک می کند تا بدن خود را تقویت و تجدید قوا نمایند.

درون این پک هدیه شامپو، بدن شور و افتر شیو اوریفیلیم قرار داده شده است. یک جفت جوراب سرمه ای فوگو به همراه یک ست لباس اسپرت  مردانه فوگو در سایزهای مختلف نیز در این پک قرار دارند.

کوکی طرح سال خوک به همراه تزئینات و جعبه مخصوص از دیگر آیتم های پک Men05 هستند.

۶، پک چالش برانگیز

پک هدیه Men06 ویستور به روز مرد اختصاص یافته است. درون این پک، یک پازل سه بعدی قرار دارد که سرگرمی جالب و چالش برانگیزی به حساب می آید.

این پازل سه بعدی می تواند موتور، جیپ یا هلیکوپتر باشد.

همچنین در این پک هدیه یک جفت جوراب طرح سیبیل، یك عدد نوتلا ۳۵۰ گرمی و کوکی سال ۱۳۹۸ به همراه کارت تبریك قرار دارد.

۷، پک  متنوع

این پک هدیه، مجموعه ای از هدایای متنوع است. از بسته های سه عددی سیگار برگ سوماترا مشکی، فندک طرح بطری جک دنیلز به همراه کاتر سیگار برگ گرفته تا جوراب مردانه طرح دلار.

همچنین کیف لوازم بهداشتی مردانه طرح گوچی، دفترچه یادداشت، گلدان کاکتوس، سه عدد کیت کت و چوب دارچین که همگی در جعبه­ی  مخصوص ویستور قرار گرفته اند به  تنوع این پک هدیه­ شگفت انگیز افزوده اند.

پک های هدیه ولنتاین

علاوه بر پک های  نام برده شده، پک های هدیه­ ی ویژه ­ی ولنتاین نیز وجود دارند که می توانید اطلاعات مربوط به آن ها را در بخش ولنتاین مشاهده نمایید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

 


:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه

راهنمایی خرید پک هدیه مردانه : در صورتی که میخواهید یک کادو با قیمت مناسب برای همسر خود خریداری کنید انتخاب یک پک هدیه مردانه بسیار عالی خواهد بود و می تواند همسر شما را سورپرایز و خوشحال کند.

توجه داشته باشید که برای مردن پک های مختلفی به بازار عرضه شده است که مطابق به نیاز و سلیقه همسر خود می توانید اقدام به خرید پک هدیه مردانه نمایید.

از پک های مردانه عرضه شده به بازار می توان به پک کیف پول و کمر بلند ، پک اسپری ، پک اصلاح ، پک فندک و زیرسیگاری ، پک ساعت و عینک ، پک خودکار و جاسوئیچی ، پک لیوان و دستبند و دیگر پک هایی که ممکن است در بازار ببینید اشاره داشت ، انتخاب هر یک از این ست ها برای پک هدیه مردانه باید با توجه به سلیقه مرد شما صورت بگیرد.

به طور مثال در صورتی که شوهر شما سیگاری نیست خرید پک جا سیگاری و فندک اشتباه خواهد بود و یا اگر همسر شما دوست ندارد کیف پول به همراه خود داشته باشد ما خرید این پک را به شما توصیه نمی کنیم.

با توجه داشتن به سلیقه همسر خود می توانید یکی از این پک ها را انتخاب کنید ، به طور مثال پک عینک آفتابی و ساعت یک انتخاب عالی می باشد که مورد پسند اکثر مردان قرار داده میشود.

در صورتی که کادوی شما به شخص بالای ۳۰ سال داده میشود بهتر است از کادو های پک کمربند و کیف پول چرمی استفاده شود که برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود و یک پک هدیه مردانه لاکچری می باشد.

در صورتی که شما قصد خرید پک هدیه مردانه را پیدا کرده اید در ادامه این مقاله قصد داریم به شما انواع پک ها را معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را برای هدیه مورد نظرتان داشته باشید.

خرید پک هدیه مردانه کیف چرم و کمربند

از پک های پرفروش هدیه پک های کیف و چرم می باشد که توسط برند های مختلفی به بازار عرضه شده است ، در صورتی که شما بتوانید کیف پول و کمربند را با چرم گاوی خریداری کنید در انتخاب جنس برد کرده اید.

توجه داشته باشید ، این پک هدیه را از برند های معروف خریداری کنید زیراکه هم باعث لاکچری تر شدن کادوی شما خواهد شد و هم از موضوع جنس به کار رفته شده خیال شما راحت تر خواهد بود.

در صورتی که شما برای پک هدیه مردانه از یک برند ناشناس خریداری کنید ممکن است کیفیت به کار رفته شده برای تولید این پک مناسب نبود و خیلی زود کادوی شما از بین رفته و قابل استفاده نباشد.

از برندی که دارای ست کیف و کمربند با قیمت مناسب نیز است می توان به برند Massimo Dutti  اشاره داشت که دارای ست هایی با قیمت ۱۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان می باشد و شما می توانید مطابق با سلیقه همسرتان یکی از ست های این برند را خریداری کنید.

البته توجه داشته باشید که کیف پول های چرم دست دوز به همراه کمربند دست دوز هم که دارای چرم گاوی باشد انتخابی عالی خواهد بود و زیبایی فوق العاده تری را نسبت به چرم های مصنوعی دارا می باشد.

خرید پک هدیه مردانه اسپری

از دیگر پک های ارائه شده به بازار برای پک هدیه مردانه می توان به پک های اسپری بدن و ادکلن اشاره داشت که یک مجموعه کامل برای مردانه می باشد و می توان گفت یک پک ضروری می باشد.

همسر شما می تواند به صورت روزانه از اسپری بدن قرار داده شده برای جلوگیری از تعرق بدن استفاده کند و همچنین از ادکلن قرار داده شده برای بیرون رفتن ها و مهمانی ها نیز استفاده کند.

توجه داشته باشید که پک هدیه مردانه اسپری و ادکلن دارای برند های مختلفی می باشد و اگر برای شما کیفیت کار دارای اهمیت می باشد و می خواهید عطر و ادکلن قرار داده شده دارای ماندگاری خوبی نیز باشد به شما خرید پک هدیه مردانه را از برند های محبوب پیشنهاد میکنیم.

پک هدیه ساعت و عینک

از محبوبترین پک ها برای شوهر های جوان و لاکچری خرید پک هدیه ساعت و عینک می باشد که می تواند شوهر شما را سوپرایز کرده و از این کادو خیلی خوشش بیاید.

توجه داشته باشید که در این پک ها عینک و ساعت های مختلفی قرار داده شده است که باید عینکی که انتخاب میکنید با توجه به صورت همسر شما باشد.

در ادامه راهنمای خرید پک هدیه مردانه باید گفت ، به طور مثال در صورتی که همسر شما عادت به زدن عینک های آفتابی گرد و یا ریبن دارد باید عینکی در این طرح و مدل برای او خریداری کنید.

همینطور در صورتی که همسر شما طرفدار ساعت های بند چرمی می باشد ، بهترین انتخاب برای شما خرید یک ساعت لاکچری بند چرمی برای پک هدیه مردانه از طرف شما می باشد.

ناگفته نماند شما می توانید برای همسر خود از دیگر پک هایی که در ابتدای این مقاله به شما معرفی کردیم خریداری کنید ولی بهترین پک ها و پرفروشترین آنها همین سه موردی بود که به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار داده شد.

امیدواریم این مقاله که برای پک هدیه مردانه برای شما نوشته شده است مورد پسند شما قرار داده بشود و شما توانسته باشید با این مقاله بهترین کادو را برای همسر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

در صورتی که میخواهید یک هدیه مناسب برای شوهر خود در سالگرد ازدواج انتخاب کرده باشید ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی کاملی را برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج قرار داده باشیم.

برا خلاف خانم ها خرید کردن هدیه برای آقایان کاری بسیار سخت می باشد ، به خصوص زمانی که قرار است شما هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج تهیه کنید و در سالگرد باید کادو ها خاص و ارزان تا جای ممکن نباشد.

البته ما در ادامه این مقاله کادوهای قیمت مناسب را به شما معرفی میکنیم که بسیار عالی برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج خواهد بود.

ولی قبل از اینکه به معرفی انواع کادو ها بپردازیم باید بگوییم که مهمترین موضوعی که در سالگرد ازدواج خود باید برای خرید هدیه به آن توجه داشته باشید ، سلیقه همسر شما می باشد.

ممکن است شما برای خرید یک هدیه هزینه میلیونی هم بکنید ولی چون همسر شما از آن دسته کادو خوشش نمی آید کادوی شما را دوست نخواهد داشت ، پس شما می توانید با پرداخت یک هزینه معقولانه با توجه به سلیقه ای که همسر شما دارد برای سالگرد ازدواج بهترین کادو را تهیه و خریداری کنید.

دسته بندی هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

هدیه مناسب برای خرید سالگرد ازدواج به پنج دسته کلی تقسیم میشه که با توجه به سلیقه همسرتون از این پنج دسته می تونید کادوی مناسبی را خریداری کنید.

دسته بندی های اصلی برای خرید هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج کادو های شخص هستش میباشد ، دسته دوم کادوی سوپردازی است ، دسته سوم لوازم ضروری می باشد ، دسته چهارم هدیه خنده دار بوده و آخرین دسته از هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج هدیه سرگرم کننده می باشد.

در صورتی که میخواهید یک هدیه مردانه عالی خریداری کنید می توانید از ۳ دسته بندی اولی گفته شده انتخاب و خریداری کنید ، ولی اگر چند سال از سالگرد ازدواج شما گذشته است انتخاب هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج از دسته بندی ۴ و ۵ نیز مناسب خواهد بود.

باید گفت یک هدیه شخصی می تواند یک کادوی فوق العاده باشد و یک هدیه سوپرایزی نیز می تواند یک کادوی به یادماندنی باشد ، شما می توانید با توجه به نظر خود هر کدام از این کادو ها را انتخاب و خریداری کنید.

هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج با کادوی شخیص

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک کادوی خاص و بیادماندنی را خریداری کرده باشید می توانید یک کادو که داری موضوعیت تشخیص میباشد تهیه کنید.

اما اولین سوالی که برای شما پیش میاد اینه که کادوی شخصی چی هست که باید در پاسخ گفت کادوی تشخیص میتونه یک تابلو فرش از عکس دو نفری شما باشد و همچنین می توانید تصاویر همسر خود را به صورت تابلو های گرد و مربعی بافته شده با نخ را به صورت سفارشی خریداری کنید.

در کنار تابلو فرش و همچنین تابلو های نخی سفارش می توانید یک باکس گل را نیز خریداری کرده و در کنار آن به همسر خود هدیه بدهید تا کادوی شما از آنچه که هست بهتر دیده شود و باعث سوپرایز شما نیز بشود.

هدیه سورپرایز عالی برای همسر

در صورتی که قصد خرید یک هدیه مردانه برای سالگرد به صورت سورپرایزی را دارید می توانید یک کادوی خاص که همسر شما به آن علاقه بسیار زیادی را دارد خریداری کنید.

به طور مثال در صورتی که همسر شما به موسیقی و نواختن موسیقی علاقه مند می باشد می توانید برای او یک گیتار بخرید و است خودتان و همسرتان را بر روی گیتار با تاریخ سالگردی که داشته اید حک کنید.

در صورتی که این هدیه را به همسر خود بدهید ، خیلی راحت توانسته اید شوهر خود را سوپرایز کرده و بهترین کادویی که انتظار آن را داشته است به او هدیه دهید.

توجه داشته باشید که خرید هدیه سورپرایزی کاملا به سلیقه همسر شما دارد و باید کادویی خریداری کنید که همسر شما همیشه به دنبال آن بوده است و هنگامی که شما این هدیه مردانه برای سالگرد را خریداری کنید ، توانسته اید سوپرایز را به صورت کامل انجام دهید.

خرید کادوی رمانتیک برای هدیه مردانه برای سالگرد ازدواج

یکی از کادوهایی که همیشه مورد پسند آقایان برای هدیه مردانه برای سالگرد قرار میگیرد خرید یک هدیه رمانتیک و عالی می باشد که این هدیه می توان یک دسته گل باشد.

برای اینکه خرید دست گل شما به صورت رمانتیک تر دیده شود می توانید به همراه شکلات آن را به محل کار همسر خود بفرستید تا شروع کارش با دیدن دست گل های شما بوده و با خوردن شکلات ها انرژی بیشتر بگیرد.

توجه داشته باشید که اگر میخواهید یک هدیه گل و شکلاتی خریداری کنید باید تزئینات کردن با کمال صورت بگیرد تا بتواند به صورت کامل جلب توجه کند.

دیگر کادو ها برای هدیه مردانه سالگرد ازدواج

کادو به صورت لوازم ضروری شامل : کیف ، کفش ، شلوار ، کمربند و تمام چیزهایی که مرد شما به آن برای روزمره خود نیاز دارد از وسایل ضروری می باشد که میتوانید آنها را کادو بدهید.

هدیه با توجه به سلیقه و کار : شما می توانید با توجه به کار و سلیقه همسرتون یک کادوی عالی را خریداری کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما بدنسازی را دوست دارد می توانید پودر پروتئین خریداری کنید و یا اگر بازی های کامپیوتری علاقه مند است می توانید جدیدترین بازی ها را برای او خریداری کنید همچنین اگر به دنبال کادویی گرانتر هستید خرید کنسول های بازی مثل پلی استیشن هم عالی خواهد بود.

 

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانه

راهنمایی خرید هدیه اسپرت مردانهیک کادو عالی برای آقایان می تواند شامل یک هدیه اسپرت مردانه باشد که این کادو شامل لباس ، لوازم جانبی ، لوازم الکترونیکی ، دستگاه های گیمینگ ، کفش ، کیف اسپرت و… باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین انتخاب ها را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه مورد بررسی قرار دهیم تا شما توانسته باشید .

در ادامه این مقاله چندین پیشنهاد را برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه عالی به شما پیشنهاد خواهیم کرد ، توجه داشته باشید که شما می توانید در میان پیشنهادات صورت گرفته با توجه به سلیقه همسر خود این کادو را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

در صورتی که شما بتوانید یک کادوی مناسب ، مطابق با چیزی که همسر شما همیشه دوست داشته است خریداری کنید ، بدون شک لبخند را بر روی چهره او مشاهده خواهید کرد و بدون شک قصد خرید هدیه شما نیز همین لبخند همسرتان می باشد.

لیست کادو های هدیه اسپرت مردانه قرار داده شده که در ادامه این مقاله معرفی میکنیم دارای انواع مختلفی می باشد تا ما توانسته باشیم تمامی سلایق که ممکن است یک آقا داشته باشد را پوشش بدهیم.

خرید لباس اسپرت به عنوان هدیه اسپرت مردانه

همانطور که مشخص است اولین چیزی که برای خرید یک هدیه اسپرت مردانه به نظر شما ممکن است برسد خرید لباس و پوشاک می باشد که یک کار آسان و در گاهی اوقات بسیار سخت می باشد.

در صورتی که همسر شما در انتخاب پوشاک خود بسیار سخت گیری می باشد و در انتخاب لباس وسواس به خرج میدهد ، خب بدون شک برای خرید هدیه اسپرت مردانه کار شما سخت خواهد بود.

به صورت کلی در صورتی که همسر شما دارای سن زیر ۲۵ سال می باشد می توانید برای او تیشرت هایی که دارای ارتفاع بلند نسبت به تیشرت های معمولی می باشد را خریداری کنید.

این تیشرت ها اکثر به صورت خاص طراحی شده و بدون شک یک هدیه اسپرت مردانه عالی برای شوهر شما می باشد ( البته توجه داشته باشید که سلیقه همسر شما نیز باید اینگونه باشد و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دکمه ای می باشد خرید این تیشرت انتخابی صحیح نخواهد بود )

در ادامه راهنمای خرید هدیه اسپرت مردانه  باید گفت ، در صورتی که همسر شما از آنهایی می باشد که تیشرت و بلوز نمی پوشد می توانید یک لباس دکمه ای مردانه اسپرت را خریداری کنید که بر روی آن طرح های ساده و چهارخانه ای باشد و به صورت کلی یقه لباس هم اسپرت باشد که انتخابی عالی خواهد بود.

در هنگام خرید لباس اسپرت نیز می توانید از فروشنده کمک بگیرید و از او درخواست کنید که لباس های اسپرت را به شما برای خرید معرفی کند.

خرید کفش اسپرت مردانه برای هدیه دادن

از دیگر کادوهایی که می توانید به همسر خود بدهید ، خرید یک کفش اسپرت با طراحی خاص و زیبا می باشد ، در صورتی که همسر شما جزء افرادی می باشد که کفش های راحتی اسپرت را می بپوشد می توانید از این نوع کفش ها به عنوان هدیه اسپرت مردانه خریداری کنید.

همچنین در صورتی که میخواهید ما به شما یک کفش راحتی اسپرت را پیشنهاد بدهیم خرید کفش های volkan که به صورت اسپرت بوده و مناسب برای تمامی فصول می باشد و از راحتی بالایی هم برخوردار است انتخابی عالی خواهد بود.

قیمت کفش های volkan بسیار مناسب و ارزان می باشد و در صورتی که این کفش ها را برای همسر خود خریداری کنید راحتی کفش را نیز همسرتان متوجه خواهد شد.

قیمت محصولات کفش اسپرت volkan بین ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد و به علت اینکه این کفش یک برند ایرانی می باشد می توانید از سایت های تخفیفی با قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان نیز این کفش را تهیه و خریداری کنید.

خرید هدیه اسپرت مردانه ساعت

از جمله کادوهایی که همیشه مناسب می باشد خرید یک ساعت اسپرت عالی می باشد ، در صورتی که همسر شما همیشه به دست خود یک ساعت می اندازد ، می توانید با خرید یک ساعت او را غافلگیر کنید.

توجه داشته باشید که ساعت های اسپرت به صورت بند چرمی و همچنین بند های مختلف دیگر به تولید رسیده است که باید شما با توجه به سلیقه همسر خودتان نوع ساعت اسپرت را انتخاب کرده و این هدیه اسپرت مردانه را خریداری کنید.

علاوه بر اینکه شما می توانید یک ساعت مچی آلانوگ برای همسر خود خریداری کنید که به صورت اسپرت طراحی شده باشد خرید ساعت های هوشمند نیز انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که همسر شما علاقه کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی دارد ، خرید یک ساعت هوشمند انتخابی بسیار عالی می باشد و می تواند همسر شما بسیار غافلگیر کند.

قیمت ساعت های هوشمند از ۸۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۱۲ میلیون تومان ادامه دارد که مطابق با بودجه ای که دارید می توانید هزینه کنید.

به صورت کلی برای خرید یک ساعت هوشمند خرید ساعت های شیائومی که قیمت بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را دارند از انتخاب های مناسب برای یک هدیه اسپرت مردانه هستند.

در صورتی که می توانید برای خرید بودجه بیشتری را قرار دهید خرید ساعت هوشمند اپل واچ که پایین ترین قیمت آن ۳٫۵ میلیون تومان می باشد هم بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

ناگفته نماند از دیگر کادوها و هدیه اسپرت مردانه می توانید برای همسر خود هدفون ، آیپد ، لپ تاپ ، هندزفری و قاب گوشی نیز تهیه و خرید کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه

 

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه: در صورتی که قصد خرید هدیه پوشاک مردانه را برای همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده را دارید ، به شما توصیه میکنیم که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا یک راهنمای کامل را در رابطه  با هدیه پوشاک مردانه برای شما داشته باشیم.

راهنمایی کامل برای خرید هدیه پوشاک مردانه از فروشگاه

در صورتی که میخواهید برای همسر خود یک پوشاک مناسب را خریداری کنید باید توجه داشته باشید که همسر شما علاقه مند به چه پوشاکی می باشد ، یک پوشاک برای خرید می تواند شامل لباس ، کفش ، ساعت و شلوار باشد.

در صورتی که همسر شما دوست دارد زود به زود تیشرت خریداری کند کار شما راحت خواهد بود و هدیه پوشاک میدانه شما می توانید خرید یک تیشرت لاکچری مردانه با قیمتی بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان می باشد.

البته راهنمای خرید هدیه پوشاک مردانه ما به خرید یک تیشرت ختم نمیشود و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم که بهترین انتخاب را برای هدیه پوشاک مردانه مورد نظر داشته باشید.

در صورتی که شما بتوانید یک هدیه پوشاک مردانه ، متناسب به سلیقه و نیازی که همسر شما دارد خریداری کنید ، یک موفقیت عالی را در سورپرایز کردن همسرتان کسب کرده اید.

هدیه پوشاک مردانه بلوز یا تیشرت

در صورتی که میخواهید یک پوشاک عالی برای همسر خود خریداری کنید توجه داشتن به نوع سلیقه ای که همسر شما دارد از نکات مهم می باشد.

در صورتی که همسر شما طرفدار پوشیدن تیشرت های مختلف می باشد خرید پیراهن برای همسرتان یک هدیه مناسب نخواهد بود ، این موضوع به صورت برعکس قابل اجرا خواهد بود.

توجه داشته باشید که خرید هدیه پوشاک مردانه دارای قاعده خود می باشد و شما علاوه بر اینکه باید توجه کنید که همسر شما بیشتر تیشرت و یا پیراهن پوش می باشد ، باید ببینید که چه نوع تیشرت و یا پیراهنی را دوست دارد.

ممکن است همسر شما طرفدار تیشرت های بلند و لاکچری باشد که به همین علت شما هم باید چنین پوشاکی را به عنوان هدیه برای همسرتان خریداری کنید ، قیمت این تیشرت ها زیرا ۱۵۰ هزار تومان بوده و دارای طرح های متنوعی می باشد. ( برای خرید این تیشرت ها بیشتر در قسمت های بالای شهر می توانید اقدام کنید ).

ممکن است که همسر شما طرفدار تیشرت های یقه گرد و کوتاه و یا یقه هفتی باشد ، توجه به این موارد هم می تواند برای خرید هدیه پوشاک مردانه بسیار عالی باشد.

در صورتی که همسر شما از جلمه افرادی است که دوست دارد پیراهن بپوشد باید نوع پیراهن هایی که همسر شما دوست دارد را مشاهده کنید و مطابق با سلیقه ای که دارد خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که همسر شما دوست دارد لباس های اسپرت بپوشد ، خرید یک لباس اسپرت بسیار عالی خواهد بود و در صورتی که همسر شما طرفدار لباس های دو جیب و یا جعبه ای می باشد می توانید این پیراهن ها را نیز خریداری کنید.

قیمت پیراهن های جعبه ای به طور متوسط بین ۴۰ الی ۹۰ هزار تومان می باشد که این قیمت گذاری بستگی به مکانی که میخواهید خرید خود را انجام بدهید و همچنین جنس به کار رفته شده بستگی دارد.

قیمت پیراهن های اسپرت هم بین ۷۰ الی ۳۵۰ هزار تومان می باشد که باز هم قیمت آن بستگی به مکانی که میخرید ، برند پیراهن و جنس به کار رفته شده در آن می باشد.

هدیه پوشاک مردانه برای خرید کفش

در صورتی که میخواهید با قیمت مناسب یک کفش برای همسر خود خریداری کنید ما به شما خرید از کفش های با برند ایرانی را به شما توصیه می کنیم.

خرید کفش های برند ولکان و بعضی از مدل های تن تاک که از جمله کفش های راحتی و دویدن می باشند انتخابی بسیار عالی به عنوان هدیه پوشاک مردانه هستند که می توانید این هدیه را به همسر خود بدهید.

البته ناگفته نماند در صورتی که شما هزینه بیشتری را می توانید برای کادو دادن صرف کنید ، خرید کفش های آدیداس نیز بسیار عالی می باشد که این کفش ها از راحتی و زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشند ولی از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

در صورتی که شما یک کفش اسپرت ایرانی را به عنوان هدیه پوشاک مردانه خریداری کنید باید هزینه ای بین ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

و در صورتی که برای شما خرید یک کفش برند مد نظر میباشد می توانید بین ۷۰۰ الی ۶ میلیون تومان هزینه کنید.

البته موارد گفته شده برای یک کفش اسپرت می باشد ، ممکن است همسر شما طرفدار کفش های کلاسیک باشد که به همین دلیل شما باید خرید کفش های کلاسیک و چرمی را مد نظر داشته باشید.

مدل های ایرانی کفش های کلاسیک و چرمی ایرانی بسیار زیاد بوده و از قیمت های مناسبی هم برخوردار می باشند که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید کفش تایین کرده اید اقدام به خرید نمایید.

امیدواریم این مطلب قرار داده شده برای هدیه پوشاک مردانه مناسب برای شما بوده و با کمک این مقاله توانسته باشید بهترین پوشاک را برای هدیه دادن خریداری کنید و همسرتان را با یک هدیه عالی سوپرایز کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

آموزش طراحی سایت فروشگاهی

آموزش طراحی سایت فروشگاهی : یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی، که اهمیت ویژه‌ای دارد، مقوله آموزش است. البته نه در رابطه با چگونگی طراحی سایت فروشگاهی، بلکه به عنوان یک شرکت سفارش دهنده وب سایت فروشگاهی، چگونه از سایت خود استفاده بهینه داشته باشیم.

فرآیند آموزش نگهداری از سایت فروشگاهی

ممکن است در ابتدا چندان به فرایند آموزش توجه نشود، اما آن‌چه در ادامه و پس از تحویل سایت، به شدت حائز اهمیت می‌باشد این است: آیا شما می توانید از سایت خود به درستی استفاده کنید؟

پس تاکید بر این موضوع که شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی، توانایی دادن آموزش حضوری یا ارائه فیلم‌های آموزشی را دارد، برای شما بسیار ضروری می باشد.

در این رابطه،ارائه فیلم های آموزشی بیش‌تر پیشنهاد می گردد، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که اگر نحوه کار با بخش خاصی را فراموش کردید، با رجوع به آرشیو خود آموزش لازم را ببینید. همچنین در صورتی که با نحوه کار با سایر بخش‌های سایت دچار اشکال شدید، نگرانی از بابت چگونگی برطرف کردن این مشکل نخواهید داشت.

نکته مهم،تقسیم بندی مباحث آموزشی به چند بخش می باشد، مانند:

  • چگونه در آینده گرافیک سایت خود را آپدیت کرده، رابط کاربری آن را تغییر دهیم و تا حد نیاز آن را اصلاح کنیم؟
  • چگونه اطلاعات لازم در رابطه با محصولات را درون سایت درج کنیم؟
  • در رابطه با عملکرد سایت و فرآیندهای آموزشی، چگونه خدمات، محصولات و یا هر ویژگی دیگری را که می‌خواهیم درون سایت خود به فروش برسانیم را در دسته های مربوطه اضافه کنیم؟

فارغ از تعداد محصولات و خدمات،چه یک وب سایت فروشگاهی کوچک یا خیلی بزرگ داشته باشید، بخش فرآیند فروش، تحویل و به روز آوری اطلاعات بخشی است که باید حتماً از سوی سیستم شما انجام شود.

پس تمام تاکید خود را بر روی کنترل فرآیند فروش، صدور فاکتور و… محصولات داشته باشید و به مقدار لازم آموزش ببینید.

آموزش درج اطلاعات در سایت فروشگاهی

درج اطلاعات محصولات، به این موضع بستگی دارد که شما با چه تعداد محصول و چه حجمی روبرو هستید. اگر تعداد محصولات شما بسیار زیاد است و قیمت و امکانات این محصولات دائما در حال تغییر و روز آوری قیمت و امکانات می باشد، توصیه می شود از مشاورین و نیروی فیکس و تمام وقت در داخل مجموعه بهره ببرید.

اگر محصولات شما تعداد مشخصی دارد و میزان تغییرات آن در طول گذر زمان کمتر است، توصیه اکید این است که به جای صرف هزینه و زمان برای آموزش نیروی کار، مدیریت اطلاعات مرتبط با سایت را به شرکت طراحی سایت بسپارید. زیرا ارزش ندارد که شما برای فروشگاهی که به عنوان مثال تنها ۱۰۰ محصول دارد و تغییر چندانی در آن‌ها صورت نمی گیرد، خود را درگیر فرایند آموزش کرده و یک نیرو را به طور تمام وقت یا پاره وقت به آن تخصیص دهید. در ضمن این را همیشه به یاد داشته باشید که کیفیت اطلاعات درج شده درون فروشگاه توسط یک طراح سایت بسیار بهتر و جذاب تر می‌باشد.

بنابراین زمانی که ما قصد ثبت اطلاعات محصولات درون سایت داریم، باید به این موضوع فکر کنیم که اگر تعداد محصولات ما کمتر از ۱۰۰ یا ۲۰۰ است، آن را به شرکت طراحی سایت برون سپاری کنیم. اما اگر تعداد محصولات ما زیاد است، یا بالعکس، تعداد محصولات ما کم هست اما تغییرات زیادی دارد، از نیروهای خود استفاده کنیم و به طور جدی به آن‌ها آموزش دهیم.

آموزش تغییرات رابط کاربری (UI) در سایت فروشگاهی

سومین نکته در آموزش این است که زمانی که ما می‌خواهیم رابط کاربری سایت را تغییر دهیم، یا قصد اصلاح گرافیک، یا تغییر بنر را داریم ، به طور عملی به بحث طراحی سایت نزدیک می‌شویم، که در این مورد توصیه می شود خود را درگیر این مقوله نکنیم. اما اگر لازم است که به لحاظ بازاریابی، تغییرات جدی و دائمی درون رابط کاربری می‌دهید، لازم است به این نکته که میزان این تغییرات چقدر است، توجه کنید.زیرا برای اعمال تغییرات در سطح بالا، نیاز به دانستن زبان برنامه نویسی می باشد و در شرایط فعلی تکنولوژی، آموزش ابن مباحث به فردی که طراح سایت نیست، مقدور نخواهد بود.

با این وجود، اگر در نهایت انجام این کار لازم شد، بهتر است که یک کارشناس طراحی سایت را به طور پاره وقت در کنار خود داشته باشیم و یا با بستن یک قرارداد مناسب در مورد پشتیبانی با شرکت طراحی سایت این موضوع را برون سپاری کنیم. اما اگر بحث در مورد تغییر بنر و اسلایدر و نمونه پوستر‌‌ها‌یی است که می‌خواهیم بر روی صفحات مختلف سایت خود داشته باشیم، این موضوع قابل آموزش است.

اهمیت فرآیند آموزشی

مقوله آموزش به شدت حائز اهمیت است. زیرا در سایت‌های فروشگاهی وب سایت‌ها فرآیند محور و عملکرد محور هستند و شما باید بر جزئیات سایت خود از زمانی که مخاطب وارد این سایت‌ها می‌شود، تا زمانی که انتخاب خود را انجام داده، موجودی کالا را چک کرده، سپس خرید می‌کند و شما برای آن‌ها فاکتور صادر می‌کنید و کالا آماده و برای آن ارسال شود، تسلط کامل داشته باشید. زیرا این موضوع جز اصول کسب و کار شما هست، پس این مسئله را جدی بگیرید، امکان آموزش حضوری برای این مباحث داشته باشید. از آن فیلم بگیرید تا بتوانید به خوبی از مباحث آموزشی استفاده کنید.

مکتوب سازی فرآیند آموزشی

مباحث گفته شده تا اینجا، اهمیت کسب آموزش از شرکتی که طراحی سایت فروشگاهی شما را انجام می‌دهد، را بیان نمودند. اما نکته‌‌ای در این میان برای خود صاحب کسب و کار مطرح می‌باشد، این است که ما به عنوان شخصی که از فروشگاه‌های آنلاین برای کسب و کار خود استفاده می‌کنیم، همواره با این ریسک روبرو هستیم که کسانی دارند برای ما درون بخشی از فرایند وب سایت نقش آفرینی می‌کنند، ممکن است در آینده کنار سازمان ما نباشند!

بنابراین بهتر است جدولی در رابطه با فرآیندهای لازم بسازیم و آموزش‌های مربوطه را مکتوب کرده و مراحل آن و نقاط ورودی و خروجی را یک بار برای همیشه ثبت کنیم، تا اگر در آینده قصد جابجایی افراد را داشتیم و یا مسئول قبلی به دلایلی تمایل یا امکان ادامه همکاری با شما را نداشت، شما دچار چالش جدی برای آموزش نشوید.

 هرگز به کسی که قبلا با شما همکاری می‌کرده است، مسئولیت آموزش به نفر بعدی را نسپارید.

اگر فرآیند را یک بار مکتوب کنید هرچند امکان دارد سخت و یا مشکل و پر زحمت باشد ولی شما همواره با کیفیت یکسانی نفرات بعدی خود را خواهید داشت و دردسرها و استرس‌هایی که ناشی از ادامه همکاری با افرادی که یک کسری از کل دانش را دارند و یک تسلطی محدودی دارند را به حداقل رسانده اید.

جداول را بر اساس استانداردهای فرآیند سازی بنویسید. جداول استاندارد را می‌توانید دررابطه با این مباحث که جدول ساخت فرایند چه چیزی است؟ ورودی چیست؟ و یا خروجی چیست؟ را در اینترنت سرچ کرده و بعد از مکتوب سازی آن را در مقابل کسی که قصد همکاری با شما را دارد قرار دهید.

تنظیم کردن این فرآیند نیاز به زمان کم و همچنین هزینه دارد، اما در مقابل تضمین می‌کند که سازمان شما تسلط کافی به فرایند کسب و کار را داشته باشد. همچنین به شما کمک می‌کند تا بتوانید، وب سایت فروشگاهی خود را با کیفیت خوب اداره کنید.

جهت مشاوره در رابطه با طراحی سایت بر روی لینک تماس با ما کلیک کنید و یا با شماره تماس ۲۳۰۸۷ -۰۲۱ تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸

شرکت طراحی سایت

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸ : معیار مهم دیگری که باید در شناخت بهترین شرکت طراحی سایت مد نظر داشت، این است که علاوه بر طراحی سایت، سایر خدمات مرتبط با فضای دیجیتال را نیز ارائه دهد. خدماتی همچون پشتیبانی، دیجیتال مارکتینگ، میزبانی سرور و ثبت دامنه در سطوح مختلف.

 

تنوع و یکپارچگی خدمات در طراحی وب سایت

شاید اهمیت این موضوع چندان روشن نباشد، اما کسب و کاری را در نظر بگیرید، این کسب و کار برای طراحی وب سایت خود نیازمند ثبت دامنه و خریداری فضای کافی برای میزبانی وب است. پس از طراحی و بارگذاری سایت به دریافت خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت و دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارد.

اگر این کسب و کار تمامی این خدمات را به صورت یکپارچه از یک شرکت طراحی سایت خوب دریافت کند، برایش بسیار راحت تر و کم هزینه تر هست تا این‌که بین چند شرکت مختلف ارائه دهنده خدمات در حرکت بوده و نقصان در وظایف هر یک بر عهده دیگری گذاشته شود. در چنین حالتی کسب و کار از هدف خود که حرکت در مسیر روبه جلو در دنیای آنلاین است دور خواهد ماند و اتلاف زمان در هر بخش از خدمات، باعث کاهش سرعت پیشرفت و افزایش هزینه کل پروژه می شود.

 

طیف خدمات طراحی سایت

گروه مهندسین فراکارانت علاوه بر طراحی سایت، خدمات طراحی سایت و  انواع خدمات نگهداری سایت را که در بسیاری از شرکت های طراحی سایت به ندرت تعریف شده است، ارائه می دهد. همچنین افتخار داشته است از سال ۲۰۰۰ میلادی مجموعه کاراهاست را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب در اختیار داشته و سرویس های خود را به مشتریان حرفه ای که غالبا به طور تخصصی از طریق میزبانی وب کسب درآمد می کنند، ارائه دهد.

علاوه بر این گروه مهندسین فراکارانت، مجموعه دیجیتال مارکتینگ جامع و ۳۶۰ درجه‌ی فورس را به شکل مجزا ارائه داده است و گروه مشاور مدیریت همکاران را نیز در مجموعه خود دارد. هم چنین شرکت فراکارانت در شتاب دهنده فناوری اطلاعات و ارائه خدمات دانش محور برای استارت آپ‌ها حضور داشته و همواره از آن در حوزه های مختلف استارتاپی به عنوان داور و شناسایی کننده استارتاپ‌ها دعوت به عمل می آید.

تمامی این ویژگی‌ها می تواند آرامش خاطر کسب و کارها را در زمینه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و دریافت مشاوره و خدمات در تمامی حوزه های طراحی سایت اینترنتی و دیجیتال به دنبال داشته باشد.

 

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بستگی به امکاناتی دارد که قرار است روی سایتتان داشته باشید. در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی رضایتمند و غیره دقت کنید. فراکارانت برای برآورد قیمت طراحی سایت، نهایت دقت را به خرج داده تا در ضمن حفظ کیفیت، بتواند قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیرد.

اما چطور می توان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟  برای اطلاعات بیش‌تر، مقاله قیمت طراحی سایت را مطالعه کنید.

گروه فراکارانت، با تکیه بر توانایی‌های فنی خود و تجربیات کسب شده، بهترین‌ها را برای رسیدن به هدفتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارهای مختلف، دید مشتریان و کاربران هدف بسیار مهم هست. بنابراین، سایت باید به گونه ای طراحی شود تا کاربرانی که به سایت وارد می شوند، در نهایت به مشتری تبدیل شوند. طراحی سایت شرکتی، سرمایه ای است که بیش‌ترین تاثیر را در پیشرفت و برند سازی شرکت شما دارد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن، باید حداقل پایه‌ای‌ترین و اصولی‌ترین قوانین طراحی سایت شرکتی را رعایت کنید. امروزه این نوع طراحی سایت با کمک تصاویر مناسب، تیترهای جذاب به همراه صفحه بندی هوشمندانه صورت می پذیرد.

ما به دنبال آنیم تا خدماتی را ارائه دهیم که معرف بهترین نوع از کسب و کار باشد. در نتیجه خیلی مهم است که سایت به صورت کاملا حرفه ای طراحی و پیاده سازی شود. وب سایت یک شرکت، معرف هویت آن شرکت است. برای بهترین شدن با ما همراه باشید.

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی کلیک کنید.

 

طراحی سایت داینامیک

همان طور که می دانید سایت‌ها به لحاظ نوع مدیریت به دو نوع ایستاتیک و داینامیک تقسیم می شوند.  مطالب سایت‌های ایستاتیک ثابت هست و برای اعمال تغییرات، لازم است که مدیر سایت html بلد باشد. در حالی که سایت‌های داینامیک به سایت‌هایی گفته می شود که محتویات سایت بر اساس زمان، کار و غیره، تغییر می کند. به عنوان مثال سایت های خبری، فروشگاه های اینترنتی، مدارس، آموزشی و… به صورت داینامیک راه اندازی می شوند.

طراحی سایت داینامیک و پویا، یکی از روش های طراحی سایت محسوب می شود. در این گونه سایت‌ها، مدیر سایت با استفاده از پنل مدیریت، تغییراتی در محتویات سایت انجام می دهد یا می تواند محتویات جدیدی در وب سایت ایجاد نماید.

با این روش مدیران سایت هر زمانی که بخواهند، می توانند اطلاعات موجود در صفحات را با استفاده از پنل‌های مدیریتی تغییر یا بروز رسانی کنند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک صاحب کسب‌وکار باید انجام دهد، انتخاب یک مشاور جهت طراحی سایت اینترنتی مناسب  می‌باشد. ما با تیم مجرب خود در این راه در کنار شما هستیم. از شما سپاسگزاریم که از سایت فراکارانت دیدن می‌کنید و اگر انتخاب نهایی شما باشیم، با افتخار در کنارتان هستیم.

 

طراحی سایت تهران

طراحی سایت در تهران، موضوع مورد جستجو برای بسیاری از کاربران در تهران می باشد که در جستجوی شرکت طراحی سایت در تهران هستند.

با توجه به افزایش روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و نیاز به دیده شدن در بازار پر رقابت دنیای امروز، نیاز به ایجاد کسب و کار اینترنتی بیش‌تر از پیش احساس می شود.

اکثر مشاغل و کسب و کارها به این دلیل که نیاز کاربران به سمت خدمات آنلاین رفته است، به دیده شدن در فضای مجازی نیاز دارند.بنابراین لازم است کسب و کارهای فیزیکی، برنامه ای برای رفتن به سمت فضای مجازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی یا معرفی شرکت ،خدمات و محصولات خود داشته باشند.

 

طراحی سایت تخصصی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قسمت ۸ : برای طراحی سایت های تخصصی مانند سایت های نوبت دهی مطب، طراحی صنعتی، طراحی معماری و نمای ساختمان، سایت های آمارگیری، طراحی سایت تخصصی برق و صنعت مکانیک و عمران به همراه وب سایت‌ های مشاوره خانواده، علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی،توسط شرکت فراکارانت به صورت تخصصی بررسی شده و به بهترین شکل طراحی و کد نویسی می شود.

در سایت های تخصصی به دلیل خاص بودن کلمات استفاده شده و پراکنده بودن بازدیدکنندگان در کشور، سایت راحت تر دیده شده و تعداد رقیبان کم تری دارید و به مشتریان خود در سرتاسر کشور دسترسی خواهید داشت.‌

 

فروشگاه اینترنتی اختصاصی

بسیاری از کسب و کارهای خرد و کلان، برای اینکه از فضای رقابت در جذب مشتریان بدون محدودیت در مکان و زمان عقب نمانند، به نوع جدیدی از فروش رو آورده‌اند که به آن تجارت الکترونیک می‌گویند. یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تجارت الکترونیک، سایت فروش آنلاین یا همان فروشگاه اینترنتی اختصاصی است.

یکی از اهداف اصلی فراکارانت در طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی، دستیابی به جایگاه مناسب در پروژه های تجارت الکترونیک و ترویج استفاده از این فناوری در سطح کشور می باشد. و همین رویکرد راهبردی، ما را بر آن داشت تا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی اختصاصی وب، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی نماییم.

 

قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات متنوع و مناسب بودن قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی، باعث شده است، بیش‌ترین در خواست های طراحی سایت در ایران را به خود اختصاص دهد. چرا که شما با طراحی فروشگاه اینترنتی، با ما می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را گسترش دهید. اگر شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، کافی است با ما تماس بگیرید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع خدمات مرتبط با فضای مجازی و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۷

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت – قسمت ۷ : میزان رضایت مشتریان از خدمات دریافت شده، از مهم‌ترین شاخص‌ها هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای انجام پروژه طراحی سایت است.

بسیار دیده شده که هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت،  تنها به نتایج صفحه اول گوگل بسنده می شود. حال آن‌که بسیاری از شرکت‌ها با روش های غیراخلاقی و غیراستاندارد مانند استفاده از شماره تماس و نام شرکت‌های دیگر، در تلاشند تا در صدر نتایج جستجو ظاهر شوند. متاسفانه برخی از این روش‌ها تا حدودی برای آن‌ها کارآمد بوده است، در نتیجه رقابت تنگاتنگی برای قرارگیری در جایگاه اول وجود دارد.

 تأثیر رضایت مشتریان در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت مهندسین فراکارانت با وجود این که خود در اکثر جستجوهای مهم در صفحه اول نتایج جستجو گوگل حضور دارد، اما همواره توصیه می کند برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت صفحات دوم و سوم نتایج جستجو نیز بررسی شود. در واقع توجه به این نکته ضروری ست که برای اطمینان از اعتبار یک شرکت تنها به جایگاه آن در صفحات نتایج جستجوی گوگل بسنده نشود. چرا که با انجام برخی روش‌ها همچون خرید لینک‌ها، امکان حضور در صفحه اول نتایج، چندان دور از دسترس نیست.

ضمن آن که یک شرکت طراحی سایت خوب با خدمات و  سرویس های با کیفیت، تکاپوی چندانی برای به دست آوردن این جایگاه‌ها ندارد و بیش از آن که به دنبال کسب مشتریان جدید باشد، مصمم است با ارائه صحیح خدمات، مشتریان فعلی خود را در سطح بالایی از رضایتمندی حفظ کند. البته جذب مشتری جدید، نیز یک استراتژی برای شرکت‌ها محسوب می شود. اما معمولا شرکت های نوپا در ابتدای کار خود تلاش بسیاری در این زمینه دارند.

در حالی که یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت که تعداد زیادی از کسب و کارها سال های متمادی از خدمات آن بهره می برند و طیف وسیعی از مشتریان را پوشش می دهد؛ نیاز چندانی به صرف هزینه جهت دیده شدن در نتایج اول جستجوهای گوگل ندارد. رضایت و مدت زمان همکاری مشتریان با بهترین شرکت طراحی سایت معرف اصلی برای کیفیت کار آن خواهد بود.

ارائه برخی خدمات طراحی سایت در فراکارانت

شرکت فراکارانت تاکنون افتخار ارائه خدمات طراحی سایت در زمینه های طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت داینامیک، قیمت طراحی سایت، قیمت طراحی فروشگاهاینترنتی، طراحی سایت تهران، طراحی سایت اینترنتی، ارائه خدمات طراحی سایت و نگهداری و فروشگاه اینترنتی اختصاصی و  فضای مجازی را به مجموعه کثیری از مشتریان و در مدت زمان طولانی با دو دهه سابقه در کارنامه دارد.  گروه مهندسین فراکارانت برای بسیاری از مشتریان خود از اولین سال فعالیت آن‌ها با وجود تخفیفات و تبلیغات بسیار رقبا، همچنان به عنوان انتخاب اول جهت دریافت خدمات فضای مجازی باقی مانده است.

جهت دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص انواع خدمات فضای مجازی و دریافت مشاوره رایگان با واحد مشاوره فراکارانت در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش

 

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش: خرید هدیه ادکلن مردانه انتخابی عالی برای کادو دادن به همسر ، برادر ، پدر ، عمو و دیگر اعضای خانواده می باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم برای شما بهترین هدیه ادکلن مردانه را در برند های مختلف به شما معرفی کنیم.

راهنمایی خرید هدیه ادکلن مردانه با معرفی ۳ ادکلن پرفروش

در معرفی قرار داده شده برا محصولات در جهت هدیه دادن  از محبوبت ترین برند ادکلن ها و همچنین پر فروش ترین ادکلن ها استفاده شده است که می توانید با توجه به سلیقه ای که همسر ، برادر و یا پدر شما دارد این ادکلن را انتخاب کرده و به عنوان هدیه خریداری کنید.

بعضی از افراد ادکلن با بوی تند دوست دارند و برخی بوی ادکلن شیرین را دوست دارند ، شما باید در خرید خود با توجه به این موضوع اقدام به خرید هدیه ادکلن مردانه کنید ، توجه داشته باشید که بررسی کردن سلیقه مهمترین امر در خرید هدیه می باشد.

ما به شما توصیه میکنیم در صورتی که سلیقه همسر ، پدر و یا برادر خود را برای خرید هدیه نمی دانید ، یک ادکلن با بویی دلنشین خریداری کنید ، زیراکه اگر ادکلن از بوی دلنشین برخوردار باشد مورد پسند همه خواهد بود و به همین دلیل می توانید با خال راحت یک ادکلن با بوی دلنشین خریداری کنید.

ناگفته نماند در صورتی که شما بتوانید یک هدیه خوب برای همسر ، پدر و یا برادر خود خریداری کنید ، او را توانسته اید خیلی خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را به همراه داشته باشید. هدیه ادکلن مردانه نیز یک کادوی بسیار عالی و لاکچری می باشد که در هر بار استفاده کردن از این ادکلن به فردی که هدیه داده اید به یاد شما خواهد افتاد.

۱-    هدیه ادکلن مردانه پرادا مدل LHomme

از پرفروش ترین ادکلن های موجود در بازار که بیشتر برای کادو دادن نیز مورد استفاده قرار داده میشود ادکلن پرادا با مدل L’Homme می باشد.

در ادامه راهنمای خرید هدیه ادکلن مردانه  باید گفت ، این این ادکلن از نت هایی استفاده شده است که دارای ادکلن زنبق و کهربا می باشد که به صورت بسیار دلنشین می باشد و از ماندگاری بالایی نیز برخوردار است.

در این ادکلن از رایحه های شکوفه پرتقال ، نعناع هندی نیز استفاده شده است که باعث هرچه خوشبوتر شدن این ادکلن برای هدیه خواهد بود.

این ادکلن مناسب برای جوانان که دارای نشاط بالایی هستند و از زندگی مدرنی برخوردار می باشند انتخابی بسیار عالی و جذاب می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید هدیه ادکلن مردانه برای همسر خود می باشید ، برای شما بهترین انتخاب این مدل از ادکلن پرادا می باشد زیرا که هم پر فروش بوده ، هم محبوب است و هم از بوی دلنشین و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

۲-    هدیه ادکلن مردانه جورجیو آرمانی مدل Acqua Di Gio Homme

این ادکلن یک هدفه فوق العاده برای سن های مختلف و برای پیر و جوان نیز می باشد ، در صورتی که به دنبال یک هدیه ادکلن مردانه برای پدر و پدر بزرگ خود نیز هستید می توانید این ادکلن با رایحه عالی را خریداری کنید.

همچنین در ادامه راهنمایی در خرید هدیه ادکلن مردانه باید بیان داشت ، در این ادکلن از بوی نسیم دریا استفاده شده است که یک بوی خاص و همه پسند بوده و هنگامی که بر روی لباس زده میشود یک ادکلن فوق العاده را به همراه خواهد داشت.

ادکلن دلنشین و فوق العاده جورجیو آرمانی باعث شده است که هر شخصی را برای خرید این ادکلن مجذوب خود کند و در صورتی که هدیه ادکلن مردانه شما از این برند باشد بدون شک یک سوپرایز عالی خواهد بود.

این ادکلن دارای یک ماندگاری فوق العاده بوده و در آن از رایحه های میوه و چوب که انتخابی عالی برای آقایان می باشد استفاده شده است. در صورتی که به دنبال یک ادکلن خاص مردانه هستید بدون شک انتخاب ادکلن جورجیو بسیار عالی خواهد بود.

تا به اینجا ما به شما خرید دو هدیه ادکلن مردانه عالی را به شما معرفی کرده ایم که هر یک انتخابی عالی برای کادو دادن و سوپرایز کردن می باشد.

۳-    ادکلن کلوین کلاین مدل بی

این مدل ادکلن دارای سابقه ای طولانی در فروش بوده است و به علت محبوبیت بالایی که از قدیم تاکنون داشته است همواره به مقدار بالا به تولید و به فروش میرسد که به همین دلیل نیز یک هدیه ادکلن مردانه عالی برای خرید و انتخاب شما می باشد.

در این ادکلن از نوت های میوه و گل استفاده شده است و می تواند به شما احساس نشاط تازه و شاد بودن را منتقل نماید. در صورتی که شما به دنبال هدیه ادکلن مردانه با بویی فوق العاده و خاص هستید این ادکلن نیز انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد.

برای تولید این ادکلن از ترنج ، اسطوخودوس ، نارنگی و نعنا استفاده شده است و دارای نت های هلو و چوب می باشد که باعث هرچه دلنشین تر شدن بوی ادکلن بی شده است.

ما در این مقاله به شما سه ادکلن عالی را برای هدیه ادکلن مردانه معرفی کردیم که شما می توانید با توجه به سلیقه فردی که میخواهید به او هدیه را بدهید برند ادکلن را انتخاب کرده و اقدام به خرید و سفارش ادکلن کنید.

توجه داشته باشید ، در صورتی که بتوانید ادکلن مورد نظرتان را با توجه به سلیقه همسر ، پدر ، برادر و یا دیگر اعضای خانواده خریداری کنید ، یک سوپرایز عالی را برای آنها ایجاد کرده اید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر

 

راهنمایی انتخاب هدیه مردانه روز پدر: پدر شما نشان دهنده یک انسانیت کامل با مردانگی می باشد که هر شخصی پدر خود را بهترین پدر و مرد دنیا میداند که به همین دلیل دادن هدیه مردانه روز پدر از مرسوم ترین هدیه هایی ایست که سالانه فرزندان برای پدرانشان این هدیه را خریداری میکنند.

خرید هدیه مردانه روز پدر یک نوع تشکر است که فرزند می تواند از کارهایی که یکسال پدر برای فرزند انجام داده است را تشکر نماید.

به دلیل اینکه همه پدرشان رو دوست دارند همیشه می خواهند بهترین کادوها را به عنوان هدیه مردانه روز پدر بدهند تا نزد پدرشان عزیزتر شده و او را از این کادویی که داده اند خوشحال کنند.

البته ناگفته نماند که کادو دادن به پدر نباید فقط برای روز پدر باشد و شما می توانید برای مناسبت های مختلف کادو های مختلفی را آماده کرده و به عنوان هدیه به پدر خود کادو بدهید.

خرید کادو برای پدر مانند دیگر اعضای خانواده مثل خرید کادو برای همسر سخت نیست و شما می توانید از پدر خود بپرسید که چه چیزی را دوست دارید برای تو بخرم که بعد از چانه زدن بر سر اینکه پدر شما بگوید کادو لازم ندارم می توانید هدیه ای که پدر شما آن را دوست دارد برای او خریداری کنید پیدا کرده و به عنوان هدیه مردانه روز پدر به او کادو بدهید.

البته شما می توانید با دقت کردن در سلیقه پدر خود نیز یک کادوی مناسب را پیدا کرده و برای پدرتان خریداری کنید ، ما در ادامه این مقاله سعی کرده ایم بهترین کادوها را برای خرید هدیه مردانه روز پدر به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

هدیه مردانه روز پدر با گوشی موبایل و لوازم جانبیش

از جمله کادو هایی که میتوانید برای روز پدر خریداری کنید یک گوشی موبایل اندرویدی با قیمت مناسب می باشد ، در صورتی که پدرتان از سن بالایی برخوردار نبوده و همچنان از گوشی های قدیمی استفاده می کند می توانید گوشی اندرویدی را به عنوان هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده و او را سوپرایز کنید.

با توجه به زدن گروه های پیام رسان ها می توانید با خرید گوشی یک پیام رسان بر روی گوشی نصب کرده و پدرتان را در گروه های خانوادگی هم وارد کنید و چند کانال که مورد سلیقه پدرتان می باشد او را عضو کنید مانند کانال های خبری و یا فیلم و سریال که مورد پسند پدر شما باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید هدیه مردانه روز پدر که در این قسمت گوشی موبایل می باشد ، لازم نیست شما زیاد هزینه کنید و می توانید با خرید یک گوشی موبایل با قیمت ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان یک تلفن همراه را خریداری کرده باشید.

از جمله گوشی های با قیمت مناسب می توان به گوشی هواوی پرایم وای ۷ اشاره داشت که به صورت دو سیمکارته بوده و برای استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نیز انتخابی عالی خواهد بود و هنگی هم با نصب این برنامه ها نخواهد داشت.

توجه داشته باشید در صورتی که پدر شما دارای یک گوشی موبایل مناسب می باشد می توانید برای هدیه مردانه روز پدر یک پاوربانک نیز خریداری کنید ، با توجه به اینکه پدر شما همیشه دسترسی به برق نخواهد داشت و صد درصد نیاز به شارژ کردن گوشی دارد خرید هدیه پاوربانک یک ایده عالی برای روز پدر می باشد.

با پاوربانک پدر شما می تواند همیشه جلوی تلویزیون باشد و با گوشی که شارژ ندارد به پاور بانک زده و هم گوشی را داشته باشد و هم تلویزیون را که به همین دلیل این هدیه مردانه روز پدر عالی می باشد.

خرید تبلت و لپ تاپ

در صورتی که پدر شما دارای کار مهندسی بوده و با تکنولوژی سروکار دارد خرید یک تبلت و لپ تاپ از ایده های عالی برای شما می باشد.

به طور مثال در صورتی که دیگر سیستم لپتاپ پدر شما دیگر قدیمی شده و نیاز به تعویض دارد و یا برای راحتتر شدن کار هایش نیاز به تبلت خواهد داشت خرید تبلت به عنوان هدیه مردانه روز پدر یک ایده عالی و سورپرایز کننده می باشد.

قیمت لپ تاپ برای خرید شما از ۳ میلیون تومان آغاز میشود و تا ۲۰ میلیون ادامه دارد ، به طور کلی در صورتی که میخواهید یک لپ تاپ خوب را خریداری کرده باشید باید بین ۶ الی ۹ میلیون هزینه کنید.

قیمت تبلت از برند های مختلف که بدون هنگ شدن نیز باشد از ۱ میلیون تومان آغاز شده و در مارک های اپل تا ۱۵ میلیون تومان نیز ادامه دارد.

ناگفته نماند در صورتی که قصد خرید تبلت و یا لپ تاپ را به عنوان هدیه مردانه روز پدر پیدا کرده اید بهتر است مارکی که خریداری میکنید از برند های معروف باشد.

زیرا که اگر این وسیله الکترونیکی که برای هدیه مردانه روز پدر خریداری کرده اید دچار مشکل شود و دارای پشتیبانی نباشد دیگر بلا استفاده خواهد شد.

از برند های معروف تبلت می توان به سونی ، سامسونگ ، ال جی ، هواوی و اپل اشاره داشت و از برند های معروف لپ تاپ هم می توان به ایسر ، اچ پی ، ایسوس و توشیبا اشاره داشت که می توانید با توجه به بودجه و هزینه ای که میخواهید بکنید اقدام به خرید و سفارش این هدیه نمایید.

امیدواریم این مقاله که در رابطه با هدیه مردانه روز پدر بوده است مورد پسند شما واقع بگردد و شما توانسته باشید بهترین کادو را با کمک این مقاله برای روز پدر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری

 راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداریاز جمله کادوهای عالی که می توانید به همسر و یا رئیس خود بدهید ، یک هدیه مردانه اداری می باشد که ما در این مقاله قصد داریم ، بررسی کنیم چه هدیه مردانه اداری مناسب خواهد بود تا هم از قیمتی مناسب برخوردار باشد و ارزان باشد و هر مناسب برای کارهای اداری باشد.

توجه داشته باشید که خرید هدیه مردانه اداری ممکن است برای شما کاری سخت باشد ، ولی اگر بتوانید یک کادوی مناسب اداری پیدا کنید توانسته اید همسر خود را بسیار خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را داشته باشید.

در انتخاب یک هدیه مردانه اداری باید توجه داشت که این کادو باید به صورت رسمی بوده و از جمله کادو های مناسب برای کار در اداره باشد.

برای کادو دادن به رئیس شرکت می توان کار را با هدیه دادن شکلات ، تقویم و یا سالنامه تمام کرد ، زمانی برای شما این کار سخت میشود که میخواهید یک هدیه مردانه اداری را برای همسر خود خریداری کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم جدیدترین پیشنهادات را برای خرید یک هدیه مردانه اداری بگوییم تا دیگر در انتخابی سخت در خرید هدیه تنها نبوده و با کمک این مقاله به راحتی بتوانید کادوی رسمی که میخواهید را خریداری کرده باشید.

 در اینجا پیشنهادات جذابی برایتان داریم تا بتوانید اولا بدون دغدغه فکری و دوما با روشی جدید کادویی به همکار، رئیس و یا دوستتان بدهید که جالب باشد و با همیشه متفاوت باشد.

 خرید هدیه مردانه اداری پک کادوی چرم

از اولین مواردی که برای هدیه مردانه اداری ممکن است به ذهن هر کسی دست پیدا کند خرید پک کادوی چرم می باشد که این کادو به صورت پک بوده دارای حالت رسمی نیز می باشد.

در پک های چرم در بیشتر اوقات یک کمربند چرم ، کیف پول چرم ، ساعت با بند چرم ، جاسوئیچی چرمی ، وسایل دکوری اداری و جا انگشتری قرار داده شده است که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید تعداد موجودی های این پک متغیر خواهد بود.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، به طور مثال یک پک ارزان قیمت فقط شامل کمربند ، سگک کمربند و همچنین کیف پول چرمی خواهد بود و یک پک چرم گرانقیمت شامل تمامی موارد گفته شده می باشد که با توجه به هزینه ای که میخواهید برای هدیه دادن صرف کنید می توانید پک مورد نظر را خریداری کنید.

برای پک های اداری از یک جعبه رسمی خاص استفاده شده است که در پک های گرانقیمت این جعبه به صورت چوبی بوده و در پک های ارزان قیمت دارای جعبه مقوایی شیک و جذاب می باشد.

پس اگر به دنبال یک هدیه مردانه اداری خاص می باشید بدون شک برای شما خرید این مجموعه پک اداری انتخابی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

قیمت های پک اداری چرم از قیمت ۱۵۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۲ الی ۳ میلیون ادامه دارد که با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید این هدیه را خریداری کنید.

ناگفته نماند که از هدیه پک چرمی میتوانید برای کادو دادن به معلم ، رئیس ، استاد ، همکار خود نیز استفاده کنید و به صورت کلی این کادو یک هدیه لاکچری ، رسمی و لوکس می باشد.

 خرید هدیه پک کادوی میوه خشک

در صورتی که قصد دارید از همکار خود دیدن کنید و به دنبال یک هدیه مردانه اداری متناسب هستید ، خب خرید پک کادوی میوه خشک انتخابی بسیار عالی خواهد بود.

از ویژگی اصلی پک کادوی میوه خشک به عنوان هدیه مردانه اداری این است که از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار بوده و مناسب برای هر شخصی خواهد بود.

به طور مثال ممکن است برای یک شخص خرید پک چرمی مناسب نبوده و مورد سلیقه اش نباشد ، ولی خرید پک کادوی میوه خشک بسیار عالی است زیرا که تمامی افراد خوردن میوه خشک را دوست دارند.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، همچنین شما می توانید پک میوه خشک را به همسر خود نیز هدیه بدهید ، تا زمانی که همسر شما به شرکت مراجعه کرد و احساس گشنگی به او دست داد از پک میوه خشکی که به او هدیه داده اید بخورد.

 دیگر هدایای برای کادو دادن اداری

از دیگر کادو هایی که می توانید به عنوان هدیه مردانه ادرای از آن استفاده شود خرید یک جا قلمی ، کمربند چرم تنها ، لباس ، رز طلایی ، رز جاودان و یا تندیس برای روی میز می باشد.

همانطور که مشخص شد شما برای خرید هدیه مردانه اداری دستی باز خواهید داشت و مهمترین عامل برای خرید یک هدیه توجه کردن به سلیقه شخص مقابل خواهد بود.

پس به شما توصیه میکنیم در صورتی که قصد خرید یک هدیه عالی را برای سوپرایز دارید حتما ابتدا سلیقه را بررسی کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما دارای یک تیپ اسپرت همیشگی می باشد خرید پک چرم اداری می توان گفت برای همسر شما مناسب نخواهد بود و میتوانید برای او یک ساعت زیبا اسپرت خریداری کنید و یا همان میوه خشکی که گفته شد هم ایده ای بسیار جالب می باشد.

 امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه اداری نوشته شده است مورد پسند شما واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به این مطلب قرار داده شده بهترین هدیه را برای همسر ، رئیس و یا همکار خود خریداری کرده باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداری

 راهنمای انتخاب و خرید هدیه مردانه اداریاز جمله کادوهای عالی که می توانید به همسر و یا رئیس خود بدهید ، یک هدیه مردانه اداری می باشد که ما در این مقاله قصد داریم ، بررسی کنیم چه هدیه مردانه اداری مناسب خواهد بود تا هم از قیمتی مناسب برخوردار باشد و ارزان باشد و هر مناسب برای کارهای اداری باشد.

توجه داشته باشید که خرید هدیه مردانه اداری ممکن است برای شما کاری سخت باشد ، ولی اگر بتوانید یک کادوی مناسب اداری پیدا کنید توانسته اید همسر خود را بسیار خوشحال کنید و یک سوپرایز عالی را داشته باشید.

در انتخاب یک هدیه مردانه اداری باید توجه داشت که این کادو باید به صورت رسمی بوده و از جمله کادو های مناسب برای کار در اداره باشد.

برای کادو دادن به رئیس شرکت می توان کار را با هدیه دادن شکلات ، تقویم و یا سالنامه تمام کرد ، زمانی برای شما این کار سخت میشود که میخواهید یک هدیه مردانه اداری را برای همسر خود خریداری کنید.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم جدیدترین پیشنهادات را برای خرید یک هدیه مردانه اداری بگوییم تا دیگر در انتخابی سخت در خرید هدیه تنها نبوده و با کمک این مقاله به راحتی بتوانید کادوی رسمی که میخواهید را خریداری کرده باشید.

 در اینجا پیشنهادات جذابی برایتان داریم تا بتوانید اولا بدون دغدغه فکری و دوما با روشی جدید کادویی به همکار، رئیس و یا دوستتان بدهید که جالب باشد و با همیشه متفاوت باشد.

 خرید هدیه مردانه اداری پک کادوی چرم

از اولین مواردی که برای هدیه مردانه اداری ممکن است به ذهن هر کسی دست پیدا کند خرید پک کادوی چرم می باشد که این کادو به صورت پک بوده دارای حالت رسمی نیز می باشد.

در پک های چرم در بیشتر اوقات یک کمربند چرم ، کیف پول چرم ، ساعت با بند چرم ، جاسوئیچی چرمی ، وسایل دکوری اداری و جا انگشتری قرار داده شده است که با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید تعداد موجودی های این پک متغیر خواهد بود.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، به طور مثال یک پک ارزان قیمت فقط شامل کمربند ، سگک کمربند و همچنین کیف پول چرمی خواهد بود و یک پک چرم گرانقیمت شامل تمامی موارد گفته شده می باشد که با توجه به هزینه ای که میخواهید برای هدیه دادن صرف کنید می توانید پک مورد نظر را خریداری کنید.

برای پک های اداری از یک جعبه رسمی خاص استفاده شده است که در پک های گرانقیمت این جعبه به صورت چوبی بوده و در پک های ارزان قیمت دارای جعبه مقوایی شیک و جذاب می باشد.

پس اگر به دنبال یک هدیه مردانه اداری خاص می باشید بدون شک برای شما خرید این مجموعه پک اداری انتخابی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

قیمت های پک اداری چرم از قیمت ۱۵۰ هزار تومان آغاز میشود و تا ۲ الی ۳ میلیون ادامه دارد که با توجه به بودجه و سلیقه ای که دارید می توانید این هدیه را خریداری کنید.

ناگفته نماند که از هدیه پک چرمی میتوانید برای کادو دادن به معلم ، رئیس ، استاد ، همکار خود نیز استفاده کنید و به صورت کلی این کادو یک هدیه لاکچری ، رسمی و لوکس می باشد.

 خرید هدیه پک کادوی میوه خشک

در صورتی که قصد دارید از همکار خود دیدن کنید و به دنبال یک هدیه مردانه اداری متناسب هستید ، خب خرید پک کادوی میوه خشک انتخابی بسیار عالی خواهد بود.

از ویژگی اصلی پک کادوی میوه خشک به عنوان هدیه مردانه اداری این است که از قیمتی بسیار مناسب و ارزان برخوردار بوده و مناسب برای هر شخصی خواهد بود.

به طور مثال ممکن است برای یک شخص خرید پک چرمی مناسب نبوده و مورد سلیقه اش نباشد ، ولی خرید پک کادوی میوه خشک بسیار عالی است زیرا که تمامی افراد خوردن میوه خشک را دوست دارند.

در ادامه هدیه مردانه اداری  باید گفت ، همچنین شما می توانید پک میوه خشک را به همسر خود نیز هدیه بدهید ، تا زمانی که همسر شما به شرکت مراجعه کرد و احساس گشنگی به او دست داد از پک میوه خشکی که به او هدیه داده اید بخورد.

 دیگر هدایای برای کادو دادن اداری

از دیگر کادو هایی که می توانید به عنوان هدیه مردانه ادرای از آن استفاده شود خرید یک جا قلمی ، کمربند چرم تنها ، لباس ، رز طلایی ، رز جاودان و یا تندیس برای روی میز می باشد.

همانطور که مشخص شد شما برای خرید هدیه مردانه اداری دستی باز خواهید داشت و مهمترین عامل برای خرید یک هدیه توجه کردن به سلیقه شخص مقابل خواهد بود.

پس به شما توصیه میکنیم در صورتی که قصد خرید یک هدیه عالی را برای سوپرایز دارید حتما ابتدا سلیقه را بررسی کنید ، به طور مثال در صورتی که همسر شما دارای یک تیپ اسپرت همیشگی می باشد خرید پک چرم اداری می توان گفت برای همسر شما مناسب نخواهد بود و میتوانید برای او یک ساعت زیبا اسپرت خریداری کنید و یا همان میوه خشکی که گفته شد هم ایده ای بسیار جالب می باشد.

 امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه اداری نوشته شده است مورد پسند شما واقع شده باشد و شما توانسته باشید با توجه به این مطلب قرار داده شده بهترین هدیه را برای همسر ، رئیس و یا همکار خود خریداری کرده باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

نحوه طراحی سایت قالب آماده

نحوه طراحی سایت قالب آماده : طراحی سایت قالب آماده برای افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان به نتیجه برسند، می‌تواند بسیار مفید باشد. طراحی سایت با قالب آماده لزوما دلیل کاهش هزینه‌ها نیست و می‌تواند برای رسیدن ما به یک ایده یکپارچه مفید باشد. از طرفی دیدن یک سایت آماده حرفه‌ای، بسیاری از نکات و ریزه‌ کاری‌هایی که ممکن است به ذهن شما نرسیده باشد را یادآور می‌شود.

انتظاری که ما باید از قالب آماده داشته باشیم محدود می‌باشد. در اصل، زمان و هزینه‌ای که برای طراحی گرافیک، کدنویسی و … باید گذاشته شود، کمتر می‌شود. این امر موجب صرفه جویی در کار می شود. اما نباید خیلی به فکر صرفه جویی در همه موارد بود. در واقع صرفه جویی را باید بیشتر در بحث گرافیک و اجرای قالب انجام داد. در برخی موارد ممکن است سمت بک اند، برنامه نویسی‌های آماده‌ای وجود داشته باشند که این صرفه جویی هم قابل توجه است.

حالا فرض کنید توانایی طراحی وب سایت با قالب آماده را دارید. باید در شروع کار لیست امکانات مورد نظر خود را تهیه کنید. سپس لیست را با قالب‌های آماده موجود تطبیق دهید. سپس به آن امکانات دیگری نیز اضافه کنید و به روزرسانی نمایید تا ایده پخته‌تر شود.

  • تولید قالب

برای انتخاب بین قالب‌هایی که می توان برای سایت تهیه کرد، سایت‌های مختلف داخلی و خارجی وجود دارند که قالب می‌فروشند.برای خرید قالب باید اطمینان حاصل کنید قالب توسط سایتی که خریداری می‌کنید  تولید شده و توسط فرد دیگری نوشته نشده باشد.
تشخیص این مورد در وهله اول  ساده نمی‌باشد. اما این نکته را باید بدانید که زمانی که شخصی که خود قالب را تولید کرده باشد، برای اصلاحات پس از آن، مشکلی نخواهد داشت. اما وقتی که قالب را خود تولید نکرده باشد، صرفا در حال انتقال دادن یک فایل به کامپیوتر شما است، بدون آن که حتی زحمتی برای آن کشیده باشد. پس طبیعتا توقع مادی کمتری دارد و متقابلا شما نیز نمی‌توانید برای رفع مشکلات قالب خود به او مراجعه کنید. بنابراین تاکید می‌شود که حتما قالب تولیدی خریداری نمایید.

  • خرید از مجموعه‌ای معتبر

نکته دوم این است که از مجموعه‌ای که صرفا کار آن تولید و فروش قالب است، خریداری نکنید.  برخی افراد برای استفاده عملیاتی یک پروژه قالبی را طراحی کرده، سپس با پروداکت این محصول، یک قالب ساختار یافته قابل فروش دارند.

اما برخی دیگر  فقط تولید قالب انجام می‌دهند. در واقع طراحی و برنامه نویسی آن در یک کسب و کار واقعی استفاده نشده است. به احتمال زیاد، مشکلات زیادی درون استراتژی صفحه آرایی و کدنویسی نیز وجود دارد که هنوز رفع نشده است. به همین دلیل کسانی که تنها کار تولید قالب را انجام می‌دهند و صرفا نسخه ای برای فروش دارند، عملا پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما نخواهند بود. توصیه ما تهیه این قالب ها از شرکت‌هایی است که کار آن‌ها طراحی قالب است و به طور عملیاتی در کنار کسب‌وکارها هستند.

  • تطابق آن با استانداردهای سئو

نکته سوم  اطمینان حاصل پیدا کردن از  تطابق استانداردهای سئو با قالب سورس می‌باشد. در واقع سورس باید سئو پذیر باشد. برای افرادی که کار خرید و فروش قالب انجام می‌دهند، این موضوع اهمیتی ندارد. آن‌ها فقط به فروش قالب اهمیت داده و این که بتوانند با طراحی امکاناتی که در صفحه انجام می‌دهند، مخاطبین خود را جذب کنند.این قالب‌ها با اشکالاتی که از نظر کدنویسی دارند، به راحتی قابل اصلاح نیستند.

پس فروشنده باید قالب فروشی خود را تضمین کند. هم‌چنین می‌تواند با ابزارهایی کیفیت سورس را برای شما ارزیابی کند. این نکته نیز تاکیدی دوباره بر تولیدی بودن قالب است. قالبی که تنها برای فروش باشد، اصلا به مرحله تست سئو نمی‌رسد. بعد از راه اندازی سایت تازه با مشکلات سئو روبه‌رو خواهید شد.

  • امکان تعمیر قالب

نکته چهارم اجازه وامکان تعمیرات قالب، فارغ از مبلغ هزینه آن می‌باشد. ممکن است بخشی از قالب برای کسب و کار شما زاید و اضافی بوده و بخش دیگری را احتیاج داشته باشید. طبیعتا تیم طراحی بابت این موضوع زمان خواهد گذاشت. شما هم بابت آن هزینه خواهید کرد.

اما بسیاری از فروشندگان قالب آماده در پاسخ به امکان تغییر قالب پاسخ منفی خواهند داد. یعنی این افراد به شما چیزی را می فروشند که تغییرپذیر نیست. حتما به این نکته توجه داشته باشید که محال ممکن است شما سایتی را راه اندازی کرده و برای رسیدن به هدف نهایی خود، احتیاج به تغییر در آن نداشته باشید.

  • دانش به روز

نکته آخر اینکه زمانی که قالب را تهیه می‌کنید، حتما باید در کنار آن، دانش کافی و به روز html، جاوا اسکریپت، طراحی فرانت اند و … را داشته باشید. یا خود باید این دانش را کسب کرده و تیم مناسب را در شرکت جمع آوری نمایید یا با شرکتی که دارای چنین دانشی است، قرارداد ببندید.

امروزه آموزشگاه‌هایی با کلاس‌های ۲تا۴ ساعت به شما آموزش چگونگی کار کردن با سایت را می‌دهند. این‌ها در واقع کار اپراتوری سایت را انجام داده و هرگز نمی‌توانند مشکلات و نیازهای کسب‌وکار شما را به روز کرده و تغییرات لازم را اعمال کنند.

نکته اخر اینکه حتما قالب وب سایت خود را از یک شرکت معتبر تغییرات سئو سایت را نیز تضمین می‌کنید، خریداری نمایید. در کنار آن، به دانش خود بیافزایید. افزونه ها را یاد گرفته و اطمینان حاصل کنید که قالب سایت، تولیدی باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک  طراحی سایت با قالب آماده مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

مزایا طراحی سایت با وردپرس

مزایا طراحی سایت با وردپرس: در این مقاله در خصوص نکات کلیدی در طراحی سایت با ورد پرس صحبت می کنیم. شما می توانید مجموعه مطالب راجع به طراحی سایت را در وب سایت فراکارنت دنبال کنید.

احتمالا با مباحث طراحی سایت با ورد پرس در اینترنت و بخش های مختلف آن، آشنا شده‌اید. در ادامه، در این مطلب درباره ویژگی‌ها و مزیت های کلیدی که در هنگام طراحی سایت با وردپرس باید به آن‌ها توجه داشت، را بررسی می کنیم.

مزایا طراحی سایت با وردپرس

مهم‌ترین ویژگی طراحی سایت با وردپرس، سرعت اجرای آن است. امروزه، برای کسب و کارهایی که می خواهند وارد فضای مجازی شوند، اجرای سریع پروژه‌ها و کسب اهداف تعیین شده در کم‌ترین زمان، اهمیت ویژه‌ای دارد. در گذشته کسب و کارهای سنتی، در سطح وسیعی وجود داشتند. این کسب و کارها بر اساس سرمایه گذاری، تولید، اجرا و خدمات پس از فروش فعالیت می کنند.

به عنوان مثال، کارخانه فولاد ذوب آهن یک مجموعه صنعتی است که این گونه کسب و کارها، پارامترهای دیگری برایشان اهمیت دارد. اما کسب و کارهایی که بر پایه حضور در فضای مجازی هستند، به اجرای سریع نیاز دارند.

به فرض مثال، اگر تصمیم بگیرید که یک فروشگاه اینترنتی در حوزه کاری خودتان، در سال جاری راه اندازی کنید و هدف شما رسیدن به موفقیت در طی دو سال آینده باشد، احتمالا بسیاری از ویژگی‌هایی که امروز برای سایت در نظر گرفتید و شاخص‌هایی که شاید در حال حاضر برای شما مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان ایجاد می کنند، در دو سال آینده مزیت محسوب نشوند. بنابراین در این شرایط سرعت کار اهمیت زیادی دارد.

سرعت اجرا و زمان بندی درست

در اجرای کار باید انواع امکانات و ترکیب آن‌ها را با هم داشته باشید و این روند با سرعت طی شود. باید ابزارهایی را به کار گرفت تا بتوان سرعت اجرا را افزایش داد. هر چند مقداری از کیفیت کار در شروع کم شود. در واقع این کیفیت، کیفیتی است که در ادامه با استفاده از ابزارهای توسعه، در فرایند  اجرای کار، به مراتب بیش‌تر از حالتی خواهد شد که شما بخواهید از ابتدا همه چیز را کاملا فیکس کنید و مثلا بخواهید یک سال بعد با هزینه های سرسام آوری که به هر حال تیم های توسعه به شما تحمیل می کنند، به نتیجه دلخواه برسید.

در خیلی از مواقع، بسیاری از ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها در میانه راه به دلیل عدم اجرای سریع و به موقع پروژه دچار مشکل شده‌اند. پس اولین و مهم‌ترین ویژگی، داشتن سرعت اجرا است.

به طور مثال یک وب سایت با فرایندی بسیار پیچیده را در نظر بگیرید. اگر قرار باشد از اول به طور کامل برنامه نویسی شود، یک ماه آنالیز شود، سه ماه اجرای آن طول بکشد و سپس یک ماه برای تست آن زمان صرف شود و در نهایت رفع خطا شود، باید برای حداقل چهار ماه با یک تیم فوق العاده حرفه ای با هزینه زیاد اجرا شود. اما شما می توانید با استفاده از امکاناتی که ورد پرس در اختیار شما می گذارد، در یک ماه یا ۴۵ روز، سایت دلخواه خود را داشته باشید.

این مثال به شما کمک می کند که درک بهتری از زمان بندی پروژه طراحی سایت خود داشته باشید. علاوه بر این هزینه صرف شده به بیش‌تر از یک سوم یا یک چهارم کاهش پیدا می کند.

هزینه پایین وردپرس

نکته دوم هزینه‌های نگهداری پایین است. سایت‌هایی که با ورد پرس طراحی می شوند،هزینه‌های نگهداری ارزان‌تری دارند. زیرا ارایه دهندگان خدمات پس از فروش ورد پرس، سرویس دهندگان هاست ورد پرس و تعداد کسانی که کار با آن را در سطح جهان بلد هستند، بسیار زیاد است. بنابراین برای توسعه وب سایت در آینده مشکلی نخواهید داشت. از طرفی فرایند نگهداری وب سایت به خوبی انجام می شود. این نگهداری می تواند شامل افزایش امکانات، پشتیبانی، سرعت، خطا و به روز رسانی هسته نرم افزار یا موارد دیگر باشد.

امنیت وب سایت

نکته سوم، داشتن امنیت بیش‌تر است. هنگامی که اسم ورد پرس به میان می آید، بسیاری معتقدند که امنیت سایت کم‌تر خواهد شد و این‌که همه افراد از کدهای متن باز (Open Source) اطلاع دارند.

این نظرات تا جایی منطقی است. کدی که اشکال داشته باشد و افرادی هم به آن دسترسی نداشته باشند، احتمالا باگ آن به این سرعت در نمی آید. اما نباید فراموش کرد که تعداد زیادی برنامه نویس و شرکت های متعدد بر روی ورد پرس کار می کنند و هر کدام از آن‌ها بخشی را در این کسب و کار پیش می برند، و روزانه برای تمام افزونه‌هایتان و قالب و هسته نرم افزاری‌تان، آپدیت های امنیتی می گذارند که این خود باعث رفع سریع مشکلات می شود.

نگرانی ای بابت به کارگیری یک تیم حرفه‌ای برای رفع این موضوع و هزینه‌های آن نداشته باشید. حفظ امنیت وب سایت توسط تیم امنیتی وردپرس، امنیت کسب و کار شما را تضمین می کند و در صورت بروز مشکل، مساله را به سرعت و بدون هزینه رفع می‌کند.

سخن آخر

یک شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش، با هزینه کم، در کنار کار خود داشته باشید تا همیشه وب سایتتان آماده باشد. نکته آخر توسعه امکانات با هزینه کم‌تر است. اگر در آینده بخواهید امکانات سایت خود را افزایش دهید، باید در کنار سرعت، امکان توسعه را نیز در اختیار داشته باشید.

اگر قرار باشد ما سریع به مقصد برسیم و بعد از آن هیچ نتیجه‌ای حاصل نشود، این سرعت در رسیدن به نتیجه، هیچ فایده ای ندارد. هدف این است که با سرعت مناسب و اصولی به مقصد برسیم و بتوانیم کدمان را لاگ کنیم و از مزایای رقابتی در کسب و کار استفاده کنیم. سپس بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم، فیدبک هایی که گرفتیم و امکاناتی که از قبل موجود هستند (از جمله تعداد زیادی برنامه نویس)، با هزینه ای کم به هدف خود دست یابیم.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر، به لینک محاسبه قیمت طراحی سایت با وردپرس مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۲۳۰۸۷ ۲۱ (۹۸+) تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

معایب طراحی سایت با وردپرس

معایب طراحی سایت با وردپرس : در این مطلب در خصوص معایب طراحی سایت با ورد پرس صحبت می کنیم، که در ادامه مجموعه مطالب گذشته که در حوزه خدمات فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ آغاز کردیم، می باشد. شما می توانید این مباحث را به طور کامل در وب سایت https://karait.com/ پیگیری کنید.

مزایا سایت وردپرس

در مقاله مزایای طراحی سایت با وردپرس،  در مورد مزایای سایت وردپرس گفته شد.  از ویژگی های مهم سایت وردپرس این است که بسیار توسعه یافته و بیش از ۳۴ درصد وب سایت های دنیا را به خودش اختصاص داده است. همچنین هزینه ها را کاهش می دهد و راه پیشرفت و توسعه سایت و کسب و کار ما را آسان می کند.

معایب طراحی سایت با وردپرس

در مقابل لازم است که معایب طراحی سایت با ورد پرس را نیز بدانیم و با اشکالات آن آشنا شویم.

تشخیص طراح حرفه ای

سخت بودن امکان تشخیص طراح حرفه ای، یکی از معایب طراحی سایت با ورد پرس است. زمانی که شما تصمیم می گیرید وب سایت خود را با وردپرس طراحی کنید و می خواهید با یک طراح سایت کار کنید، با افراد و شرکت‌های زیاد مواجه می شوید که مدعی امکانات فراوان با قیمت های به شدت غیر قابل باور هستند.
انتخاب میان این گزینه‌ها، بسیار سخت و مشکل خواهد بود.  تبعات این تصمیم ممکن است برای آینده کسب و کار ما ریسک داشته باشد و ضربه مهلکی به آن وارد کند، اما در مقابل ممکن است بتواند یک همراه و کمک موثر برای زودتر رسیدن ما به اهدافمان باشد.

انتخاب طراح حرفه ای

در اینجا باید بین پیشنهادات ارائه شده، یک طراح حرفه ای انتخاب کنیم. در واقع باید بتوانیم از یک قالب فروش که ما را در دام خرید ارزان قرار می دهد و ممکن است در آینده ما را از تغییرات، اصلاحات و یا از اضافه کردن امکاناتی که مورد نیاز است، بی بهره سازد، بتوانیم فرد ایده آل خود را انتخاب کنیم.

انتخاب فرد درست کار راحتی نیست و احتیاج به مشاور و انتخاب کاملا هوشمندانه ای دارد.

تعیین امکانات مورد نظر

مورد بعدی بعد از انتخاب طراح، سختی در انتخاب امکانات است. بعد از انتخاب طراح، اکنون با خیل عظیم از امکانات مواجه هستید. می خواهید یک فرم خاص یا یک فروشگاه یا یک سیستم crm داشته باشید. وقتی که وارد قسمت جستجو سایت می شوید، در قسمت افزونه ها می بینید که تعداد این موارد آنقدر زیاد است که انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت است.

لزوما مواردی که بالاتر دیده می شوند بهترین نیستند، به دلیل اینکه خیلی از آنها با تبلیغات و دلایل دیگری، بالا دیده می شوند. شما نیز باید برای وب سایت خود ابزاری را به کار گیرید که مناسب باشد و این به هیچ وجه کار آسانی نیست.

وسوسه مالک کسب و کار

مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شویم وسوسه مالک کسب و کار یا سفارش دهنده وب سایت است. مالک یا صاحب یک کسب و کار برای این‌که امکانات بیش‌تری داشته باشد، حدود ۶۰ -۵۰ -۷۰ افزونه مختلف را انتخاب می کند و به طراح خود سفارش می دهد و توقع امکانات فراوانی را دارد.

واقعیت این است که شما برای رسیدن به موفقیت، به همه این امکانات نیاز ندارید. شاید حتی همه این موارد نیز مورد استفاده قرار نگیرند. هر افزونه جدیدی که به سایت اضافه می شود، مستلزم ورود فشاری بر روی سئو سایت است.

برای شروع کار بهتر است مواردی که در حال حاضر به آن‌ها احتیاج ندارید را کنار بگذارید. البته انتخاب این موارد کار سختی است. هنگامی که شما سایتی را ایجاد می کنید و از همان شروع کار تنوع محصولاتتان زیاد است و دسته بندی متنوعی داشته باشید، قیمت گذاری برای محصولات زیادی انجام شود، سرچ پیشرفته برای محصولات داشته باشید و غیره. اما در صورتی که مشتری شما می خواهد محصول را بخرد، نیازی به این همه پیچیدگی نیست. پس بایستی به این وسوسه غلبه کنید.

پیشنهادات ارائه شده توسط دیگران

نکته آخر این است که بعضی اوقات راه حل‌هایی که گفته می شود و در فروشگاه‌ها و شرکت های دیگری استفاده شده‌اند، باید در مورد پروژه طراحی سایت ما نیز بررسی شود. امکان دارد آن راه حل‌ها مناسب کار ما نباشند. ممکن است کسانی این موارد را به ما توصیه کنند ولی حتما باید آن‌ها را با ویژگی کار خود تطبیق دهیم.

در صورت استفاده از راه حل های دیگران، دیگر سایت طراحی شده، کار شما به نظر نمی رسد و کپی ای از کار دیگران است. در این شرایط مزیت رقابتی خودتان را از دست می دهید. بنابراین به این نکته توجه کنید که مزیت رقابتی شما، شاید آن چیزی نباشد که در راه حل‌های توصیه شده توسط دیگران وجود دارد.

مواردی که بیان شد تعدادی از معایب طراحی سایت با وردپرس بود. امیدواریم که با مطالب بعدی، بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به بخش تماس با ما مراجعه کرده و یا با شماره تماس های ۰۲۱۲۳۰۷۸ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

۳ ایده جدید برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب

  •  

 ۳ ایده جدید برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسباگر میخواهید برای شوهر ، پدر ، عمو یا هر شخص دیگر از خانواده خود یک هدیه تهیه کنید و به دنبال هدیه مردانه با قیمت مناسب هستید ، ما اینجا هستیم تا در این راه به شما کمک زیادی را در انتخاب شما داشته باشیم.

در صورتی که میخواهید یک هدیه به یادماندنی و عالی را خریداری کرده باشید باید در انتخاب خود وسواس به خرج دادن و با زمان گذاشتن اقدان به انتخاب هدیه مردانه با قیمت مناسب مد نظر خود نمایید.

همانطور که مشخص است شوهر ، پدر ، عمو و یا هر شخص دیگری که میخواهید به او هدیه بدهید ممکن است دارای یک سلیقه خاص باشد ، پس باید هدیه ای که قرار است بدهید با توجه به سلایق مرد مورد نظر شما باشد.

در ادامه هدیه مردانه با قیمت مناسب باید گفت ، اینکه بدانید فرد مورد نظر شما چه سلیقه ای دارد کار آسانی خواهد بود ، فقط باید توجه داشته باشید که به طور مثال شوهر شما طرفدار چه محصولاتی می باشد و هنگام خرید به قول معرف در کنار کدام مغازه ها در پاساژ می ایستد .

اینکه بدانید شوهر شما به لوازم الکترونیکی علاقه دارد ، خب باید شما یک کادو در این زمینه به او بدهید ، به طور مثال خرید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت مانند ساعت های شیائومی که قیمتی بین ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان می باشد ، هدیه ای عالی خواهد بود.

در ادامه این مقاله قصد دارید مثال های بیشتری را برای شما جهت داشتن و خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب داشته باشیم.

 ۱-  خرید عطر برای هدیه مردانه با قیمت مناسب

از اولین هدیه ها که ممکن است به نظر هر کسی برسد خرید عطر می باشد ، توجه داشته باشید که عطر ها دارای قیمت های متنوعی می باشد و ممکن است یک عطر ۵۰ هزار تومان باشد و یک عطر برند دارای قیمت ۲ الی ۳ میلیونی باشد.

ولی در ادامه هدیه مردانه با قیمت مناسب ، باید گفت که شما می توانید با هزینه کردن ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان برای یک عطر ، یک مارک خوب را با قیمت مناسب و ماندگاری عالی خریداری کرده باشید.

البته این موضوع را بیان داشت که اگر شما قصد خرید عطر را به عنوان هدیه دارید ، باید به سلیقه طرف مقابل خود نیز توجه کنید ، در صورتی که شوهر شما طرفدار زدن عطر نیست ، خرید این کادو ممکن است اور را آنقدر که مد نظر شما است خوشحال نکند.

در ادامه خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب باید گفت ، هدیه ای که شما می خرید باید از همه نظر مناسب باشد تا بتواند هدیه گیرنده را غافلگیر کرده و آن چیزی که دوست داشته است را برای او خریداری کرده باشید.

پس اگر همسر شما طرفدار زدن عطر و ادکلن می باشد خرید این هدیه مردانه با قیمت مناسب انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 ۲-   خرید هدیه وسایل الکترونیکی

در صورتی که همسر شما از طرفداران جدیدترین محصولات الکترونیکی می باشد می توانید برای او هدیه ای از این قبیل بخرید.

به طور مثال یک هدیه مردانه با قیمت مناسب الکترونیکی می تواند برای همسر شما به صورت یک هدفون باشد و یا یک ساعت هوشمند.

 لازم نیست برای خرید این هدیه ها هزینه های میلیونی پرداخته کرده باشید و می توانید با پرداخت هزینه ای زیر ۳۰۰ هزار تومان یک مارک خوب هدفون و یا ساعت هوشمند را برای همسر خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اگر همسر شما به طور مثال دوست دارد قاب های مختلفی را بر روی گوشی خود قرار بدهد ، می توانید یک ست کامل قاب را به صورت متنوع برای همسرتان درست کرده و به او هدیه بدهید که این کادو هم می تواند غافلگیرانه باشد.

از دیگر هدیه های لوازم الکترونیکی می توان به خرید یک موس بی سیم ، بلندگو های شارژی ، کابل شارژر مغناطیسی اشاره داشت.

 ۳- خرید لوازم جانبی برای ماشین

در صورتی که همسر شما ماشین باز می باشد و دوست دارد همیشه به ماشین خود برسد و وسایل جدیدی برای ماشین تهیه کند.

برای شما خرید یک کادو و هدیه مردانه با قیمت مناسب به صورت لوازم جانبی ماشین بسیار عالی خواهد بود زیراکه تمامی لوازمی که میتوانید تهیه کنید ، دارای قیمتی مناسب هستند.

از جمله وسایلی که می توانید برای ماشین همسر خود خریداری کنید می توان به کفپوش های جدید ماشین ، خرید هولدر جدید گوشی ، خرید شارژر فندکی ، خرید سیستم و باند های جدید برای ماشین اشاره داشت.

در صورتی که شما توانسته باشید ، مطابق با سلیقه همسر خود یک خرید را انجام داده باشید ، بدون شک توانسته اید قلب او را به دست آورده و خیلی سریع او را غافلگیر کنید و هدیه ی مورد علاقه او را بدهید.

همانطور که گفته شده لوازم جانبی ماشین نیا به پرداخت هزینه های بالا ندارد و شما می توانید با پرداخت زیر ۲۰۰ هزار تومان چند لوازم جانبی ضروری را برای ماشین همسر خود خریداری کنید.

امیدواریم این مطلب قرار داده شده برای خرید هدیه مردانه با قیمت مناسب در انجام خرید هدیه شما مناسب بوده و بتوانید با کمک از این مقاله بهترین هدیه را خریداری کرده باشید.

همانطور که در ابتدا و ادامه این مقاله به شما توصیه کردیم توجه داشتن به سلیقه همسر شما دارای اهمیت بالایی می باشد.

شاید همسر شما به موارد گفته شده علاقه ای نداشته باشد و شما برای کادو دادن در موضوعات دیگر باید به دنبال آن هدیه عالی باشید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

۶ ایده جذاب برای خرید هدیه مردانه ارزان و عالی

 

۶ ایده جذاب برای خرید هدیه مردانه ارزان و عالیدر صورتی که به دنبال یک هدیه مردانه ارزان هستید ما به شما در این مقاله سعی داریم بهترین کمک را کرده باشیم.

باید گفت در بیشتر اوقات پیدا کردن یک هدیه مناسب برای مردانه کاری بسیار سخت بوده و خرید هدیه مردانه ارزان نیز کار را برای شما سخت تر میکند.

باید گفت که مردان مختلف دارای سلیقه های مختلفی می باشند ، ممکن است یک مرد از لوازم الکترونیکی مانند هدفون ، ساعت هوشمند ، لوازم جانبی خوشش بیاید.

و ممکن است یک مرد طرفدار عطر های مختلف باشد که شما می توانید هدیه مردانه ارزان را با توجه به سلیقه شوهر خود انتخاب و خریداری کنید.

ما در این قسمت هدیه های با قیمت مناسب را با ارزانترین قیمت شروع کرده و در پایان به گرانترین هدیه ها خواهیم رسید که امیدواریم این مقاله در انتخاب هدیه مردانه ارزان شما برای شوهرتان مفید واقع گردد.

شما می توانید با خواندن این پیشنهادات قرار داده شده یک هدیه مردانه عالی را برای همسر ، پدر ، عمو و همچنین پدربزرگ خود خریداری کنید.

۱-  خرید جای کارت چرمی

از بهترین هدیه ها با بودجه کم ، برای خرید هدیه مردانه ارزان خرید جاکارتی چرمی میباشد که برای آقایان از استفاده زیادی نیز برخوردار می باشد.

خرید جاکارتی بیشتر برای هدیه دادن به پدر و عمو مناسب خواهد بود که آنها می توانند کارت های اعتباری مختلف خود را داخل این کیف قرار بدهند.

جای کارتی چرمی این امکان را میدهد که آقایان هر طور که دوست دارند کارت های بانکی و کارت های ضروری خود را مانند گواهینامه و و بیمه نامه اشاره داشت.

قیمت جاکارتی چرمی زیر ۵۰ هزار تومان بوده و انتخابی بسیار مناسب به عنوان هدیه مردانه ارزان برای شما خواهد بود.

۲-  خرید ست دستبند چرمی

در صورتی که به دنبال یک هدیه مردانه ارزان هستید که نشان دهنده خوشبختی زوج شما باشد می باشد . انتخاب و خرید دستبند های چرمی که بر روی آن تکه های پلاتین ، استیل و یا طلا کار شده است انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که میخواهید کمترین هزینه را قرار دهید می توانید از دستبند های چرم با تکه های استیل خریداری کنید که ست آن قیمتش زیر ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که میتوانید هزینه بیشتری کنید می توانید از ست دستبند چرمی با تکه های طلا پلاتین خریداری کنید که قیمت آن بین ۳۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان بسته به مقدار طلا و پلاتین به کار رفته شده در ست می باشد.

۳-  خرید ادکلن آرمانی

می توان گفت این محصول جزء هدیه مردانه ارزان می باشد که از بویی فوق العاده ، دلنشین و با ماندگاری بالا برخوردار است.

شوهر شما با زدن ادکل آرمانی جذابیتی دوباره برای شما خواهد داشت و مناسب برای تمامی مردان و همسران آنها می باشد.

ما به شما خرید هدیه مردانه ارزان ادکلن آرمانی را پیشنهاد می دهیم ، زیرا که این ادکلن دارای یک بوی خاص ، چند بعدی می باشد.

در بوی ادکلن آرمانی از مرکبات ، سیب ، زیر ، اسطوخودوس و چوب استفاده شده است که ترکیب این بو باعث هرچه خاص تر شدن این ادکلن شده است.

قیمت این ادکلن بین ۷۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان می باشد که می توانید این هدیه را نیز که جزء هدیه مردانه ارزان می باشد انتخاب و خرید کنید.

۴-  هدیه مردانه ارزان هدفون بیسیم

در صورتی که میخواهید برای همسرم ، پدر یا عموی خود یک هدفون بیسیم خریداری کنید باید توجه داشته باشید که آیا آنها علاقه ای به گوش دادن به موسیقی دارند یا خیر.

در صورتی که همسرم شما ، به گوش دادن به موسیقی های جدید علاقه دارد و همچنین موسیقی هایش را به وسیله هدفون گوش میدهد ، خریداری یک هدفون با کیفیت مانند هدفون بیتس انتخابی مناسب برای شما می باشد.

هدفون بیتس جزء هدیه مردانه ارزان محسوب میشود که اگر مدل فیک این هدفون را خریداری کنید دارای قیمت ۱۰۰ هزار تومان می باشد و نوع اصل آن که دارای کیفیت صدای بالاتر و فوق العاده ای می باشد حدودا قیمتش بین ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان با توجه به مدل آن می باشد.

در صورتی که همسر شما به باس موزیک اهمیت میدهد و دوست دارد موسیقی را با تمام عمق صدا و کیفیت گوش بدهد خرید هدفون های مدل لولا و پریما انتخابی مناسب برای خرید شما می باشد که از قیمت یک میلیون تومانی هم برخوردار است.

۶-   هدیه مردانه ارزان با خرید هدیه اپل واچ

در صورتی که میخواهید به کسی هدیه بدهید که از طرفدار های پر و پا قرص محصولات اپل می باشد ، خرید یک اپل واچ انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.

اپل واچ از پرفروش ترین محصولات شرکت اپل بوده و طرفداران اپل حتما این محصول را برای خود انتخاب کرده و خریداری می کنند ، در صورتی که همسر شما نیز طرفدار این محصولات می باشد ، ما به شما خرید اپل واچ را پیشنهاد میکنیم.

ای ویژگی های یک ساعت اپل می تواند بررسی تناسب اندام شما ، نشان دادن نوتیفیکیشن ها ، میزان خواب ، پخش آهنگ و موزیک ، دیدن ساعت ، انجام کار های روزانه ، باتری قدرتمند ، کیفیت طراحی عالی ، ضد آب بودن برای حمام کردن و کیفیت صفحه نمایش عالی برای زیر نور آفتاب اشاره داشت.

باید گفت نمی توا اپل واچ را جزء هدیه مردانه ارزان دانست ، ولی اگر توان مالی خرید این ساعت را دارید ، قطعا می توانید همسر خود را با این هدیه غافلگیر کرده و خوشحال کنید.

امیدواریم این مقاله که در رابطه به خرید هدیه مردانه ارزان می باشد مورد پسد شما واقع شده باشد ، باید گفت در صورتی که شما سلیقه همسر خود را میدانید ، خواهید توانست بهترین هدیه را برای او خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()