نوشته شده توسط : هانی

زیباترین تابلو دیواری 

تمامی افراد همیشه به دنبال زیباترین تابلو دیواری برای پذیرایی، اتاق خواب، محل کار و … هستند. شما باید بدانید زیباترین تابلو دیواری برای هر مکانی که مد نظر دارید ویژگی های متفاوتی دارد، اگر شما بخواهید برای پذیرایی خود به دنبال تابلو باشد باید ابتدا به محیط خانه و دکوراسیونی که در پذیرایی خود دارید توجه کنید، و اگر بخواهید برای محل کار خود تابلوی زیبایی را انتخاب کنید باید به نوع و طرح تابلو بسیار دقت داشته باشید که با کار شما هماهنگی های لازم را داشته باشد.

به طور کلی برای انتخاب زیباترین تابلو دیواری باید به نکات بسیاری اهمیت دهید و طبق این نکات خرید خود را انجام دهید.

البته باید بدانید تابلوها به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که هر یک از آنها زیبایی خود را دارند. برای اینکه با انواع آنها آشنایی داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

انواع زیباترین تابلو دیواری :

همانطوری که باین کردیم زیباترین تابلو دیواری به انواع گوناگونی تقسیم می شود، به همین دلیل شما اگر قصد خرید تابلو دیواری دارید باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید. در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

  1. تابلوهای کلاسیک :

یکی از بهترین و زیباترین تابلو دیواری که می توانیم نام ببریم تابلوهای کلاسیک می باشد. این نوع از تابلوها بیشتر در خانه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که، دکوراسیون آنها کلاسیک است.

قاب این تابلوها به طور معمول چوبی و با منبت کاری های ویژه ای می باشد که زیبایی خانه را چندین برابر می کند.

بسیاری از کسانی که خانه های کلاسیک دارند می توانند از این تابلو ها برای تزئین خانه خود استفاده کنند. رنگ بیشتر این تابلوها گرم و خنثی می باشد، چرا که دکوراسیون خانه های کلاسیک هم همیشه گرم و خنثی است.

  1. تابلوهای فانتزی :

طرح و رنگ در این تابلوها بسیار متفاوت می باشد. انتخاب کردن این تابلوها بسیار آسان می باشد چرا که تنوع آنها بسیار زیاد و زیبا است.

شما برای نصب این تابلوها در هر مکانی از خانه هیچ محدودیتی ندارید، فقط به تنها نکته ای که باید بسیار دقت داشته باشید و به آن اهمیت دهید این است که تعداد آنها را بیش از حد نکنید چرا که در این صورت زیبایی خود را از دست می دهند.

تابلوهای فانتزی به عنوان زیباترین تابلو دیواری شناخته شده است و تنوع آنها به قدری زیاد است که از آنها می توانید در دکوراسیون خانه های کلاسیک هم استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد انتخاب این تابلوها باید به آن دقت داشته باشید این است که، رنگ و طرح آنها را به گونه ای انتخاب کنید که با دکوراسیون پذیرایی، اتاق خواب و یا محل کارتان هماهنگی داشته باشد.

  1. تابلوهای خطی :

یکی دیگر از زیباترین تابلو دیواری که امروزه بسیاری از افراد طرفدار آن شده اند تابلوهای خطی می باشد. این تابلوها بیشترین کاربردی که دارند برای خانه های مدرن می باشد، استفاده کردن از آنها در خانه های کلاسیک بیشتر در اتاق خواب می باشد.

از آنجایی که زیبایی آنها بسیار زیاد است و جلوه ویژه یا را به دکوراسیون شما می بخشید می توانید از آنها در محل کار خود هم استفاده کنید.

تابلوهای خطی از جمله مزیت هایی که دارند این است که، شما می توانید هر نوشته و یا شعری را که مایل باشید را انتخاب کنید و روی دیوار بزنید.

  1. تابلوهای سنتی :

برای خانه هایی که سبک سنتی دارند زیباترین تابلو دیواری تابلوهای سنتی می باشد. این تابلوها با فضا و دکوراسیون خانه های سنتی همخوانی بسیاری دارد و دکوراسیون خانه را بسیار زیباتر می کند، البته از این تابلوها برای محل کار و خانه های کلاسیک هم استفاده می شود ولی طرح و رنگ آنها مقداری متفاوت است.

تابلوهای سنتی مورد علاقه بسیاری از افراد است، چرا که آرامش درون آنها موجب می شود افراد بسیاری آنها را انتخاب کنند.

شما می توانید این سبک از تابلوها را در بسیاری از مکان ها مانند، خانه، محل کار، اتاق خواب و … مشاهده کنید.

یکی از مزیت هایی که این نوع از تابلوها دارند این است که در خانه های کلاسیک و مدرن استفاده می شود، چرا که طرح و رنگ بندی آنها بسیار متنوع است و هر یک را که بیشتر با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد را می توانید انتخاب کنید.

زیباترین تابلو دیواری در فروشگاه رویا مد :

فروشگاه رویامد انواع زیباترین تابلو دیواری را در فروشگاه خود دارد و شما می توانید هر یک از آنها را که مایل هستید را انتخاب کنید.

این فروشگاه خرید اینترنتی هم دارد و زمانی که شما وارد سایت فروشگاه شوید می توانید تمامی طرح و سبک هایی که در تابلوها وجود دارد را مشاهده نمایید و یکی از آنها را به انتخاب خودتان خریداری کند.

تنوع تابلو در فروشگاه رویا مد بسیار زیاد است و به همین دلیل امکان دارد شما چندین تابلو را برای خود از این فروشگاه خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلو دیواری زیبا 

تابلو دیواری زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی خانه شما دارد، به همین دلیل شما باید بهترین و زیباترین تابلوهایی دیواری را انتخاب کنید.

بسیاری از افرادی که به دنبال تابلو دیواری زیبا هستند سلیقه نسبی دارند و همچنین دکوراسیون داخلی آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است، به همین دلیل زیبایی برای هر یک از آنها معنای خاصی دارد.

ولی به طور کلی باید بدانید از جمله مهمترین ویژگی تابلو دیواری زیبا این است که زیبایی منزل شما را بسیار بیشتر کند و همچنین با دکوراسیون داخلی شما هماهنگی های لازم را داشته باشد، همچنین رنگ آن یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید.

برای اینکه با تابلوهای زیبا آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از ویژگی های آنها را بیان می کنیم.

ویژگی های تابلو دیواری زیبا :

یکی از نکاتی که در انتخاب تابلو دیواری زیبا بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که برای هر یک از مکان های خانه خود تابلوی ویژه یا را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای اتاق خواب باید تابلویی را انتخاب کنید که تصویر آن هماهنگی های لازم را با اتاق خوابتان داشته باشد و همچنین برای تابلوی پذیرایی خانه خود تابلویی را انتخاب کنید که زیبایی بیشتری نسبت به اتاق داشته باشد.

برای اینکه با ویژگی های تابلو دیواری زیبا آشنایی بیشتری داشته باشید رد ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. اندازه آنها :

یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید این است که سایز و اندازه تابلوها باید مناسب فضای مورد نظر شما باشد.

اگر دیوار شما کوچک است باید از تابلوهای کوچک تری استفاده کنید. تابلوهایی که زیبا هستند در اندازه های متفاوتی می باشند و هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی را به فضای مورد نظر شما می بخشند.

البته دقت داشته باشید که برخی از این تابلوها را می توانید بر روی پیانو و بالای تخت خود قرار دهید، چرا که اندازه آنها بسیار کوچک است، زیبایی این تابلوها در این فضاها بسیار زیاد است و به همین دلیل افراد بسیاری از آنها استفاده می کنند.

  1. مقاومت تابلو :

یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا این است که آنها به خوبی روی دیوار ماندگار شوند، برخی از تابلوها شل هستند و به راحتی از روی دیوار می افتند، این تابلوها کیفیت مناسبی ندارند و به همین دلیل سریعا از روی دیوار بر زمین می افتند.

البته باید دقت داشته باشید که آنها را با میخ های بسیار محکم روی دیوار بزنید، برخی از تابلوهایی که وزن زیادی دارند به راحتی روی دیوار حالت ثابتی نمی گیرند، این تابلوها را باید با میخ هایی که مخصوص هستند بر روی دیوار بزنید چرا که با میخ های معمولی روی دیوار نمی مانند.

  1. رنگ و طرح آن :

یکی از مهمترین ویژگی های تابلو دیواری زیبا که بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند و به همین دلیل آن را خریداری می نمایند رنگ و طرح آن می باشد.

دقت داشته باشید که رنگ و طرح تابلوی انتخابی شما باید با دکوراسیون داخلی فضای مورد نظرتان هماهنگی های لازم را داشته باشد، به عنوان مثال اگر دکوراسین داخلی فضای شما به رنگ قهوه ای است باید از رنگ های گرم و خنثی استفاده کنید، ولی اگر دکوراسیون داخلی فضای شما شامل رنگ های شاد مانند آبی، زرد، نارنجی و … می باشد بهتر است تابلوهای دیواری خود را از رنگ و طرح هایی انتخاب کنید که با فضای شما سازگاری داشته باشد، البته ترکیب رنگی در این فضاها بسیار زیبا می شود، به همین دلیل می توانید از رنگ های دیگری هم استفاده کنید.

  1. قاب تابلو :

یکی دیگر از ویژگی های تابلو دیواری زیبا که اهمیت بسیاری دارد قاب تابلو می باشد. دقت داشته باشید که قاب تابلو انتخابی شما با فضی مورد نظرتان هماهنگی های لازم را داشته باشد.

به عنوان مثال اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است، بهترین قابی که می توانید برای تابلوی خود انتخاب کنید قاب چوبی می باشد، ولی اگر دکوراسیون شما مدرن است از قاب های متعدد با رنگ های گوناگون هم می توانید استفاده کنید.

به طور کلی بعد از طرح و رنگ تابلو قاب آن بسیار مهم است و به همین دلیل شما در هنگام خرید تابلو به قاب آن هم باید توجه زیادی داشته باشید.

تابلو دیواری زیبا در بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه فروش تابلوهای دیواری فعالیت می کنند وجود دارد.

یکی از این فروشگاه ها که تابلو دیواری زیبا بسیار زیادی دارد و شما می توانید هر طرح و رنگی را که مایل هستید را از بین آنها انتخاب کنید، فروشگاه رویا مد می باشد.

از آنجایی که تنوع تابلوهای دیواری در فروشگاه رویا مد بسیار زیاد است شما می توانید هر طرح و رنگی را که بیشتر با دکوراسیون داخلی فضای شما هماهنگ است را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلو رز دیواری

افراد بسیاری به تابلو رز دیواری علاقه دارند و این تابلو را در پذیرایی و اتاق خواب خود نصب می نمایند.

همه ما به خوبی می دانیم تاثیر تابلوهای زیبا در زیبایی پذیرایی و اتاق خواب بسیار است و به همین دلیل سعی می کنیم از تابلوهای بسیار زیبایی در پذیرایی خود استفاده کنیم.

تابلو رز دیواری یکی از بهترین و زیباترین تابلوهایی می باشد که بسیاری از افراد به این تابلو علاقه دارند و آن را در پذیرایی و اتاق خواب خود نصب می کنند.

یکی از مزیت هایی که این تابلو دارد این است که آن را می توانید هم در خانه های کلاسیک و هم در خانه هایی که مدرن هستند نصب کنید.

برای اینکه با تاثیر تابلو رز دیواری در خانه آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

تاثیر تابلو رز دیواری در دکوراسیون داخلی :

برای اینکه دکوراسیون داخلی زیبا و بی نظیری داشته باشید می توانید از تابلو رز دیواری استفاده کنید، چرا که زیبایی این تابلو بسیار زیاد است و به همین دلیل در دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر بسیاری می گذارد. البته باید در نصب آن و تاثیر گذاری بهتر آن به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. استفاده از تابلوهای عمودی :

تابلو رز دیواری را باید به صورت عمودی نصب کنید، چرا که در این صورت زیبایی خود را بیشتر نشان می دهد، البته این به این معنا نمی باشد که تابلوهای افقی زیبایی خاصی ندارند بلکه آنها هم زیبایی خاصی را به خانه شما می بخشند.

یکی از ویژگی های تابلوهای عمودی این است که دیوار خانه شما را بسیار بلند تر نشان می دهد و در این صورت گل رز که بر روی تابلو ترسیم شده است بیش از حد خودنمایی می کند.

ساختمان هایی که دیوارهای کوتاهی دارند می توانند از تابلوهای عمودی استفاده کنند تا دیوارهای آنها بلندتر نشان داده شود.

  1. ابعاد تابلو :

اگر تابلو رز دیواری را بر پشت کاناپه نصب کنید تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارد، در واقع باید بدانید بهترین مکان برای نصب این تابلو پشت کاناپه است، چرا که زیبایی بی نظیری را در خانه ایجاد می کند.

تنها نکته ای که در مورد تابلوی پشت کاناپه وجود دارد و باید به آن بسیار دقت داشته باشید این است که ابعاد آن از کاناپه بیشتر نباشد، در این صورت تابلو و خانه زیبایی خود را از دست می دهند و حالت نامتقارنی در خانه به وجود می آید. بر این اساس دقت به اندازه و ابعاد قاب خود بسیار خود داشته باشید.

  1. نورپردازی :

از آنجایی که تابلو رز دیواری درخشش بسیاری در خانه ایجاد می کند، بهتر است آن را در مکانی نصب نمایید که نورپردازی آن مناسب باشد.

نورپردازی تاثیر بسیاری در زیباتر نشان داد خانه دارد و به همین دلیل بسیار دقت داشته باشید که تابلوی خود در جایی تاریک نصب نکنید.

در این صورت زیبایی تابلو خانه شما زیر سوال می رود. زمانی که نور لامپ به تابلو تابیده شود جلوه و درخشش و زیبایی تابلو چندین برابر می گردد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد بر بالای تابلوی خود از نورهای مخفی و هالوژن های زیبا استفاده می کنند تا زیبایی تابلو خود را بیشتر کنند.

  1. رنگ تابلو :

یکی دیگر از نکاتی که در مورد تابلو رز دیواری بسیار تاثیر گذار است رنگ آن می باشد. همانطوری که می دانید گل رز در رنگ های متفاوتی وجود دارد و هر یک از آنها با دکوراسیون خانه شما هماهنگی دارند. بیشترین رنگی که ار گل رز می شناسیم رنگ قرمز است، در صورتی که رنگ های دیگر مانند زرد، آبی، نارنجی و … هم وجود دارد که با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگی داشته باشد.

یکی از ویژگی های رنگ تابلو رز دیواری این است که شما می توانید آن را با رنگ های دیگر دکوراسیون خانه خود ترکیب کنید تا تضاد زیبایی در خانه شما به وجود آید.

گاهی ترکیب رنگ ها به قدری زیبا و جذاب هستند که زیبایی خانه شما را چندین برابر می کنند. اگر می خواهید از چندین تابلو رز در کنار یکدیگر استفاده کنید می توانید رنگ های آن را با یکدیگر ترکیب کنید تا فضای زیبایی در خانه ایجاد شود.

فروشگاه رویا مد هزاران طرح و رنگ از تابلو رز دیواری را در فروشگاه دارد و شما می توانید هریک از رنگ های آن را که بیشتر می پسندید و با دکوراسیون خانه شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید.

تابلو رز یکی از تابلوهایی می باشد که در گذشته هم بسیاری از افراد برای زیباتر کردن خانه خود از آن استفاده می کردند، البته امروزه طرح و مدل آن را تغییر داده اند تا با دکوراسیون مدرن خانه ها سازگاری بیشتری داشته باشد، چرا که امروزه خانه ها بسیار مدرن تر شده اند و باید در دکوراسیون داخلی آنها هم از وسایل مدرن استفاده کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهای دیواری دست ساز

تابلوهای دیواری دست ساز یکی از تابلوهایی می باشد که امروزه افراد بسیاری از آنها برای تزئین خانه خود استفاده می کنند.

استفاده کردن از تابلوهای دست ساز تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارد چرا که روحی تازه و پرنشاط به خانه می بخشد.

بسیاری از افرادی که تابلوهای دست ساز بر روی دیوارهای خانه خود نصب می کنند روحی سرشار از نشاط و زندگی دارند، چرا که انتخاب کردن این تابلوها بیشتر مخصوص افرادی می باشد که به نشاط بخشیدن به خانه خود اهمیت بسیاری می دهند.

البته برخی نکات در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز روی دیوار وجود دارد که باید با آنها آشنایی داشته باشید، اگر با این نکات آشنایی داشته باشید بدون شک زیبایی تابلوهای شما چند برابر می شود.

نکاتی در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز برای اینکه نمای خوبی داشته باشند :

همانطوری که بیان کردیم برای اینکه تابلوهای دیواری دست ساز نمای بسیار زیبا و خوبی داشته باشند باید به برخی از نکات توجه ویژه یا داشته باشید . این نکات عبارت اند از :

  1. فاصله دیوار و تابلو :

به فاصله ای که بین تابلوها و دیوار وجود دارد باید اهمیت بسیاری دهید، در واقع نصب تابلوهای شما نباید این گونه باشد که یک دیوار سراسر از تابلو باشد و دیوار دیگری هیچ تابلویی نداشته باشد.

البته یکی از نکاتی که در مورد نصب تابلوهای دیواری دست ساز اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز سراسر دیوار خانه خود را از این تابلوها پر نکنید اگر یک تابلو در اندازه بزرگ داشته باشید تاثیر بسیاری زیادتری نسبت به اینکه چندین تابلوی کوچک داشته باشید دارد.

۲٫استفاده کردن تعداد مناسب تابلو :

استفاده کردن از تابلو در تمامی دیوارهای خانه ایرادی ندارد ولی باید دقت داشته باشید که دیوارها زیاد شلوغ نشوند، در این صورت تابلوها زیبایی خود را از دست می دهند و همچنین دیوار شما دیگر روح و انرژی به خانه شما نمی بخشد.

بنابراین باید بدانید که تابلوهای زیاد در خانه هیچ ایرادی ندارد ولی بیش از حد نباید خانه را شلوغ کنید.

  1. قاب های یک شکل تابلو :

از آنجایی که تابلوهای دیواری دست ساز زیبایی بسیاری دارند و خودشان به تنهایی تاثیر بسیاری در تزئینات خانه می گذارند، باید در شکل قاب آنها هم دقت بسیاری داشته باشید.

اگر می خواهید تابلوهای بسیاری را در کنار یکدیگر قرار دهید باید دقت داشته باشید که بهتر است قاب آنها هم یک شکل باشد، اگر قاب یکی از آنها چوبی و دیگری فلزی باشد نه تنها زیبایی خاصی ندارد بلکه زیبایی تصویر تابلو را هم از بین می برد.

  1. انتخاب دیوار مناسب :

یکی دیگر از نکاتی که در مورد تابلوهای دیواری دست ساز بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دیوارهای کوچک تابلوهای کوچک انتخاب کنید و برای دیوارهای بزرگ تابلوهای بزرگ استفاده کنید.

بسیاری از افراد اشتباه می کنند و در دیوارهای کوچک خانه خود تابلوهای بزرگی نصب می کنند، و یا اینکه در دیوارهای بزرگ خانه خود تابلوهای کوچکی نصب می کنند، این یک اشتباه بزرگ است که باید بسیار به آن دقت داشته باشید.

  1. دست ساز بودن آنها تاثیر بسیاری دارد :

تابلوهای دیواری دست ساز زیبایی بسیاری را به خانه شما می بخشند، چرا که شخص خاصی آنها را با دست برای شما ترسیم کرده است.

زمانی که می خواهید این تابلوها را نصب کنید باید از فردی کمک بگیرید تا تراز بودن آنها را برای شما مشخص کند. از آنجایی که این تابلوها زیبایی بی نظیری دارند فضای خانه را بسیار زیباتر نشان می دهند.

بنابراین توصیه می کنیم حتما یکی از آنها را برای خانه های خود تهیه کنید. برخی از افرادی که خانه های کلاسیک دارند می توانند تابلو فرش های بی نظیری را برای خانه خود انتخاب کنند و برخی دیگر از افراد که خانه های مدرن دارند می توانند از تابلوهای نقاشی شده با رنگ و … استفاده کنند.

  1. مکان دقیق نصب تابلو :

یکی دیگر از نکاتی که در نصب تابلوهای دیواری دست ساز اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، قبل از نصب مکان دقیق آنها را مشخص کنید تا مجبور نشوید هربار جای آنها را تغییر دهید.

از آنجایی که برای نصب آنها مجبور هستید از میخ استفاده کنید، بهتر است که پیش از زدن تابلو مکان دقیق آنها را مشخص نمایید.

فروشگاه رویا مد تابلوهای دیواری دست ساز بسیاری دارد که هر یک از آنها زیبایی و جلوه بی نظیری دارند. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید برای خانه خود استفاده کنید.

تنوع تابلو در این فروشگاه به قدری زیاد است که شما بدون شک بعد از بازدید از این فروشگاه چندین تابلو را برای خانه خود خریداری می کنید. تابلوهای دست ساز زیبایی بی نظیری دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد در خانه های خود از یان تابلوها استفاده می کنند. برای انتخاب این تابلوها بهتر است از فروشگاه رویا مد بازدید بفرمایید تا بهترین تابلوی دست ساز را برای خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلو دیواری دستی

بسیاری از افراد علاقه دارند در دیوار خانه خود تابلو دیواری دستی نصب کنند. این تابلوها زیبایی بی نظیری دارند چرا که آنها با دست ساخته شده اند و حس زندگی و آرامش بیشتری را به خانه شما می بخشند.

تابلو دیواری دستی در انواع گوناگونی وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند و در خانه هایی با دکوراسیون متفاوت نصب می شود.

بسیاری از خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند از تابلوهای دیواری دستی که طرح کلاسیک دارند استفاده می کنند، و برخی دیگر از خانه هایی که مدرن هستند هم از تابلوهای دستی مدرن استفاده می کنند.

برای اینکه با ویژگی های تابلو دیواری دستی آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

تاثیر تابلو دیواری دستی بر دیوار خانه :

تاثیر تابلو در خانه بسیار مثبت و عالی است، چرا که آرامش و حس زندگی بسیاری را به خانه می بخشد. با استفاده کردن از این تابلوها می توانید فضای خانه را از حالت بی روحی درآورید و در واقع باید بدانید این یکی از بهترین مواردی می باشد که فضای خانه را از حالت بی روحی در می آورد.

تابلوهایی که دستی هستند اصولا نقاشی، خوشنویسی، فرش و … هستند و هر یک از آنها تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارند.

تابلو فرش که به صورت دستی بافته می شود بیشتر برای خانه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، وی تابلوهای نقاشی و … برای خانه های مدرن استفاده بسیاری دارد.

امروزه بیشتر خانه ها مدرن هستند و به همین دلیل تاثیر تابلو دیواری دستی از نوع نقاشی و خوشنویسی تاثیر بسیاری در زیبایی این خانه ها دارد.

البته برای اینکه از این تابلوها استفاده کنید باید مکان دقیق آنها را در خانه مشخص کنید تا هم زیبایی خانه را بیشتر کند و هم زیبایی خود را از دست ندهد. در ادامه در مورد برخی از نکات که در این تابلوها وجود دارد برای شما توضیحاتی را ارائه می دهیم.

نکاتی در مورد نصب  تابلو دیواری دستی :

  1. بهترین مکان نمایش تابلو دیواری دستی :

بهترین مکانی که برای تابلو دیواری دستی مناسب است، دیوار پشتی مبل کاناپه می باشد، زمانی که شما تابلو دستی را بر روی دیوار پشت مبل کاناپه می زنید زیبایی خانه را بسیار بیشتر می کنید.

از آنجایی که این دیوار یکی از بزرگترین دیوارهای خانه می باشد، مرکز توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. شما باید متناسب با دکوراسیون خانه تان یکی از بهترین طرح های تابلو دستی را انتخاب کنید و آن را بر دیوار پشت مبل کاناپه بزنید. به یکی از نکاتی که بسیار باید دقت داشته باشید و به آن اهمیت دهید این است که تابلو نباید بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک باشد، بلکه باید طول آن کمتر از طول کاناپه باشد.

  1. نقش نورپردازی در جلوه دار شدن تابلو دیواری دستی :

همه ما به خوبی می داینم نورپردازی تاثیر بسیاری در جلوه دارد کردن و زیباتر نمودن تابلوها در خانه تاثیر دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد از نورپردازی بر بالای تابلوهای خود استفاده می کنند.

بنابراین اگر می خواهید تابلوی دستی خود را در مکانی نصب کنید که هیچ نوری وجود ندارد باید بدانید که خانه شما را زیباتر نمی کند و تابلو هم زیبایی خودش را نشان نمی دهد.

شما باید برای نصب تابلو مکانی را انتخاب کنید که تمامی استانداردهای لازم را داشته باشد.

  1. استفاده کردن از بهترین تابلو دیواری در اتاق خواب :

اگر شما به دنبال تابلو دیواری دستی برای اتاق خواب خود هستید باید تابلویی را انتخاب کنید که از آن آرامش بسیاری دریافت می کنید.

چرا که اتاق خواب یکی از بهترین مکان هایی می باشد که در خانه آرامش زیادی به شما می دهد. در واقع باید بدانید مهم نیست تصویری را که انتخاب می کنید چه تصویری باشد بلکه باید بدانید اگر آن تابلو به شما آرامش می دهد انتخاب مناسبی داشته اید و می توانید آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. یکی از نکاتی که در نصب این تابلوها بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که تابلوها را نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نصب نکنید.

فروشگاه رویا مد در زمینه تابلو دیواری دستی و تابلوهای دیگر فعالیت می کند و شما می توانید هر نوع تابلویی را که برای هر دکوراسیونی می خواهید تهیه کنید.

طرح هایی که در این فروشگاه وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها زیبایی بی نظیری را به خانه شما می بخشند.

اگر تابلوهایی را که خریداری کرده اید سنگین هستند می توانید آنها را با آویزهای تابلو نصب کنید تا هم وزن تابلوها را تحمل کند و هم قاب تابلو زیبایی خود را از دست ندهد، البته باید دقت داشته باشد که محل نصب تابلوها را به درستی مشخص کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلو دیواری در خانه 

امروزه افراد بسیاری تابلو دیواری در خانه خود نصب می کنند و این تابلوها خانه آنها را بسیار زیباتر نشان می دهد.

در واقع باید بدانید تابلو یکی از مهمترین وسایل تزئینی می باشد که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است و افراد بسیاری این تابلوها را بر روی دیوار خانه نصب می کردند. البته نوع تابلوها بسیار تفاوت پیدا کرده است.

تابلو دیواری در خانه

برخی از تابلوهای دیواری مدرن و برخی دیگر کلاسیک هستند، که افراد بر اساس دکوراسیونی که در خانه خود دارند یکی از آنها را انتخاب می کنند.

در نصب تابلو به برخی از نکات بسیار باید توجه داشته باشید که در ادامه برخی از این نکات را بیان می کنیم تا آشنایی شما در این مورد بیشتر شود.

نکاتی در مورد نصب تابلو دیواری در خانه :

همانطوری که بیان کردیم در مورد نصب تابلو دیواری در خانه باید به برخی از نکات توجه بسیاری داشته باشید، در صورتی که این نکات را رعایت نکنید، نه تنها خانه شما زیباتر نمی شود بلکه زیبایی خانه شما را هم زیر سوال می برد. در ادامه برخی از این نکته ها را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

  1. تناسب میان تابلو و اندازه دیوار :

یکی از نکاتی که در نصب تابلو دیواری در خانه بسیار اهمیت دارد و بسیاری از افراد به آن اهمیت می دهند، این است که باید اندازه تابلو شما با دیواری که برای نصب آن انتخاب کرده اید هماهنگی داشته باشد.

برای دیوارهایی که کوچک تر هستند باید تابلوهای کوچکتری را نصب کنید و برای دیوارهایی که بزرگتر هستند باید از تابلوهایی با اندازه بزرگ تر استفاده کنید. بر این اساس هنگام نصب تابلوها به این نکته توجه بسیاری داشته باشید.

  1. تناسب تابلو و سایز مبلمان :

یکی دیگر از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن اهمیت دهید این است که طول قاب عکس شما نباید بیشتر از طول مبلمان باشد.

اگر شما تابلو را در دیوار بالایی مبلمان خود نصب می کنید باید دقت داشته باشید که اندازه تابلو کمتر از طول مبلمان باشد، در این صورت زیبایی تابلو شما بسیار بیشتر می شود و فضای خانه را زیباتر می کند.

بنابراین باید دقت داشته باشید که برای نصب تابلو دیواری طول آن را به گونه ای انتخاب کنید که بیشتر از طول مبلمان نباشد.

  1. نورپردازی مناسب :

اگر شما در قسمت بالایی تابلویی که نصب کرده اید نورپردازی ویژه ای انجام دهید، به تابلو خود شخصیت و اهمیت بسیاری می بخشید.

نورپردازی کردن بر روی تابلو دیواری در خانه تاثیر بسیاری دارد و به همین دلیل است که بسیاری از افراد از نورپردازی استفاده می کنند.

اگر تابلوی شما نفیس و ارزشمند باشد بدون شک بای از نورپردازی در بالای آن استفاده کنید، چرا که ارزش و اهمیت آن را بیشتر نشان می دهد.

  1. نصب طاقچه های هنری :

برخی از خانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند می توانند در کنار تابلوهایی که بر روی دیوار نصب کرده اند، طاقچه هایی را قرار دهند که زیبایی تابلوها را بسیار بیشتر می کند.

  1. انتخاب رنگ :

یکی دیگر از نکاتی بسیار مهم و ضروری می باشد و در نصب تابلو دیواری در خانه بسیار اهمیت دارد، رنگ تابلو است.

باید بدانید رنگ هایی که درخشان هستند هیجان فضای خانه شما را بسیار بیشتر می کنند و رنگ های خنثی آرامش زیادی به خانه شما می بخشند.

شما می توانید رنگ تابلوی دیواری خود را با رنگ دیوار، پرده، مبلمان، پارچه های استفاده شده روی تخت و … هماهنگ کنید تا زیبایی بی نظیری را به فضای مورد نظر خود ببخشید.

  1. تابلوهای بزرگتر خاص تر هستند :

باید بدانید تابلو دیواری در خانه هرچه بزرگتر باشد کار شما را راحت تر می کند، چرا که شما با نصب آن در خانه فضای زیادی را به آن تابلو اختصاص می دهید و در این صورت زیبایی خانه شما بسیار بیشتر می شود.

بنابراین اگر می خواهید تابلوی بزرگی را انتخاب کنید، باید دقت داشته باشید که آن تابلو زیبایی بی نظیری داشته باشد و همچنین رنگ و سبکی را که انتخاب می کنید با نوع چیدمان و دکوراسیون خانه شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

  1. انتخاب تابلوهای منظره :

تابلو دیواری در خانه اگر تصویر منظره باید زیبایی بی نظیری را در دکوراسیون خانه شما به وجود می آورد. تابلوهایی که نقش منظره دارند علاوه بر اینکه زیبایی خانه را بیشتر می کنند آرامش بیش از حدی ار هم به خانه می بخشند.

فروشگاه رویا مد یک از فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای دیواری فعالیت می کند، بر همین اساس شما می توانید هر نوع و هر سبک تابلویی ار که می خواهید از این فروشگاه تهیه کنید و در خانه خود نصب نمایید. هر یک از این تابلو ویژگی های خاصی دارند و تاثیر بسزایی در زیبایی خانه می گذارند.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهای خاص دیواری

انتخاب کردن تابلوهای خاص دیواری به نوع دکوراسیون خانه شما بستگی دارد. برخی از تابلوهای دیواری با سبک خانه هایی که کلاسیک هستند سازگاری ندارند ولی با خانه هایی که مدرن هستند سازگاری بسیاری دارند.

تابلوهای خاص دیواری

به همین دلیل پیش از اینکه تابلوهای خاص دیواری خود را انتخاب کنید باید در ابتدا بدانید طرفدار کدام سبک می باشید. در ادامه برخی از سبک هایی که بسیاری از افراد انتخاب می کنند را نام می بریم تا شما بهتر بتوانید تابلوی خاص و منحصر بفرد خانه خود را انتخاب کنید.

ویژگی های تابلوهای خاص دیواری :

همانطوری که بیان کردیم تابلوهای خاص دیواری بر هر خانه و سبکی ویژگی های متفاوتی دارد که در ادامه برخی از سبک های خاص و تابلوهای ویژه آنها را معرفی می کنیم.

  1. تابلوهای کلاسیک :

اگر شما مبلمان و دکوراسیون خانه تان را کلاسیک انتخاب کرده اید، بنابراین بهتر است به دنبال تابلوهای خاص دیواری که از نوع کلاسیک هستند باشید.

تابلوهایی که در خانه های کلاسیک روی دیوار شما هستند بید از سبک کلاسیک پیروی کنند. در واقع باید بدانید این تابلوهای زیبایی بیش از حدی دارند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که طرفدار سبک های کلاسیک هستند از این سبک ها در خانه خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر مبلمان خانه شما به رنگ قهوه ای می باشد، بهتر است به دنبال تابلوهایی باشید که موضوع تصویرشان طبیعت هایی باشد که جان دار و بی جان هستند، در اصل این تابلوها از نوع کلاسیک رئال می باشند.

همچنین باید بدانید تابلوهای خاص دیواری برای خانه های کلاسیک باید قابی به رنگ قهوه ای تیره داشته باشند که روی آن هم کنده کاری های زیبایی صورت گرفته باشد. اگر قاب ها در خانه های کلاسیک پهن تر باشند، پذیرایی حالن رسمی تری به خود می گیرد.

دقت داشته باشید که اگر چوب مبلمان شما به رنگ طلایی است، باید قاب هایی را انتخاب کنید که از این سبک پیروی کند، یکی دیگر از نکاتی که قاب های شما را بسیار زیباتر نشان می دهد، کاغذ دیواری های خاص و زیبا می باشد.

  1. تابلوهای مدرن :

افراد بسیاری هستند که به تابلوهای خاص دیواری از نوع مدرن علاقه دارند، این دسته از افراد باید بدانند که خانه آنها هم باید مدرن باشد تا تابلوهای آنها زیبایی و خاص بودن خود را بیشتر نشان دهد. کسانی که طرفدارا تابلوهای مدرن هستند انتخاب آسان تری خواهند داشت، چرا که امروزه افراد بسیاری به تابلوهای خاص دیواری از نوع مدرن علاقه دارند و این نوع تابلوها را برای خانه های خود تهیه می کنند.

البته دقت داشته باشید که هر نوع و سبک تابلویی را نمی توانید برای خانه خود انتخاب کنید، بلکه باید به نوع چیدمان و دکوراسیون خانه مدرن خود هم توجه داشته باشید.

اگر مبلمان خانه شما دارای چوبهای مشکی و کم عرض است باید تابلوهایی را در خانه خود به کار ببرید که بدون قاب هستند. البته باید بدانید تابلوهای مدرنی که قاب های فلزی هم دارند برای خانه های مدرن انتخاب بسیار مناسبی می باشند.

تابلوهای خاص دیواری برای خانه هایی که مدرن هستند باید بدون قاب چوبی باشند، چرا که قاب های چوبی برای خانه های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. نقاشی هایی که برای خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد ترکیب رنگ های بسیار زیبا و خاص است و به همین دلیل به آنها سبک مدرن می گویند.

  1. تابلوهایی با تزئینات اضافه :

برخی از افراد هستند که می خواهند علاوه بر تابلوهای خاص دیواری از تزئینات دیواری دیگری هم بر روی دیوار استفاده کنند. این تزئینات شامل آینه، دیوارکوب و … می باشد.

به یکی از نکاتی که هنگام نصب این تزئینات در کنار تابلوها باید دقت داشته باشید این است که قاب تزئینات باید با تابلوی انتخابی شما هم رنگ باشد و همچنین دکوراسیون خانه شما با این تابلوها و تزئینات هماهنگی لازم را داشته باشد.

  1. همه رنگ ها در یک تابلو :

یکی از تابلوهای خاص دیواری تابلوهایی می باشد که همه رنگ ها در یک تابلو قرار گیرد. این تابلوها بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و در خانه های مدرن و کلاسیک می توانید از آنها استفاده کنید.

در واقع برای استفاده کردن از این تابلوها فرقی نمی کند که خانه شما کلاسیک باشد و یا مدرن، مهم این است با رنگ های دکوراسیون خانه شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

تنها نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که بر اساس رنگ دیوار، نوع مبلمان، رنگ مبلمان و … رنگ این نوع از تابلوها را انتخاب کنید.

شما اگر هر یک از این تابلوها را برای خانه های خود بخواهید تا بر روی دیوار خانه خود نصب کنید، می توانید آنها را از فروشگاه رویا مد تهیه کنید. این فروشگاه تمامی این تابلوها را در رنگ های مختلف دارا می باشد و آنها را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

می توانید از تابلوهای زیبا و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید و از قیمت آنها نیز آگاه شوید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا: تابلوهای دیواری تزئینی یکی از اقلام تزئینی فوق العاده تاثیر گذار هستند که می توانند با رنگ و طرح خاص و زیبای خود ،فضای هر خانه ایی را به شاد ،مدرن و پر انرژی کنند.

تابلوهای تزئینی دیواری در طرحها و رنگ ها و ابعاد مختلفی وجود دارند.می توانید از تابلوهای زیبا و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید و از قیمت آنها نیز آگاه شوید.

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا

قیمت یک تابلوی دیواری به مواد مورد استفده جهت ساخت آن و ارزش هنری آن بستگی دارد.البته گاهی پیش می آید که یک اثر هنری فوق العاده ارزشمند را به قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

مطمئنا در وب سایت رویامد برا ی هرسلقیه ای و هر بودجه ای ،یک تابلوی زیبا و ارزشمند  وجود دارد .اما اگر به هر دلیلی نخواهید تابلو را از جایی خریداری کنید میتوانید به سادگی و با استفاده از مواد ساده و ارزان تابلوی دیورای مودر علاقه تان را خودتان بسازید.

نظرتان در مورد یک تابلوی رنگارنگ و زیبا و پر انرژی و البته برجسته چیست؟ دوست دارید خودتان یکی از آنها را با استفاده از وسایل و موادی ارزان و به سادگی در خانه بسازید؟ در ادامه به چند ایده جهت ساخت تابلو اشاره می کنیم:

مواد مورد نیاز :

۱- کاغذ سفید

۲- کاغذهای رنگی در رنگهای مختلف و شاد و جذاب
۳- چسب
۴- قیچی
۵- کاتر کاغذ
۶- رنگ در صورت نیاز
۷- مداد
۸- نوار چسب در صورت نیاز
۹- نی چوبی

مرحله اول: آماده کردن نی های چوبی

ابتدا کاغذ های سفید را به اندازه مناسب بریده و دور نی های چوبی بپیچید.برای چساندن کاعذها به نی ها از چسب استفاده کنید به طوریکه سر جای خود ثابت شده و حرکت نکنند.

سعی کنید کاغذ را محکم به دور نی ها ی چوبی بپیچید که تکان نخورند و ظاهر خود را از دست ندهند.ما قرار است از این نی ها برای ساخت چهارچوب تابلویمان استفاده کنیم پس سعی کنید آنها تمیز و بدون نقص درست کنید.

مرحله دوم:ساخت گل ها

ابتدا یکی از کاغذ های رنگی را انتخاب کرده و آن را به صورت دایره ایی ببرید.سپس همانطورکه در شکل مشاهده می کنید آن را از وسط و به صورت دایره ایی ببرید و این کار را تا انتهای دایره انجام بدهید.

حالا همانطور که در شکل نشانه داده شده ،کاغذ را به دور انگشت خود بپیچید و ان را به شکل گل در آورید.و انتهای آن را با چسب بچسبانید.به همین سادگی شما یک گل رز زیبا می سازید.

حالا می خواهیم یک نوع گل دیگر را با استفاده از کاغذ های رنگی دایره ایی بسازیم. مطابق با شکلی که در زیر مشاهده می کنید ابتدا کاغذ های رنگی خود رابه صورت دایره هایی در اندازه های مختلف در آورید. حالا با استفاده از قیچی دایره های رنگی را به صورت گل ببرید و وسط آن ها را سوراخ کنید.

این کار را روی چند دایره رنگی با سایزهای مختلف انجام بدهید و در نهایت تمام گل ها را روی هم گذاشته و انتهای آنها را با استفاده از چسب مایع به یک ساقه که از قبل با استفاده از کاغذ رنگی سبز اماده کرده اید بچسبانید.

ما در این جا دو نوع گل رز کاغذی داریم که با ظرافت و زیبایی تمام ساخته شده اند.برای اینکه یک تابلوی زیبا و جذاب و بی نقص داشته باشید بهتر است از چند مدل گل استفاده کنید.

اگر می دانید که با استفاده از کاغذ چطور می شود گل های دیگری درست کرد،سعی کنید از آنها نیز استفاده کنید و چند مدل گل دیگر نیز به تابلوی خود اضافه کنید.

مرحله سوم: ساخت برگها

ابتدا کاعذهای رنگی سبز رنگ را به صورت مثلثی و در سایزهای مختلف ببرید.حالا همانطور که در شکل نشان داده شده است آنها را تا کنید.

در این مرحله سعی کنید دقت زیادی به خرج بدهید و با هنرمندی و توجه خاص کاغذها را تا بزنید .هرچه تای کاغذها زیبا تر و ظریف تر باشد و با دقت بیشتری انجام شده باشد برگ های شما طبیعی تر و زیباتر می شوند.

مرحله چهارم: چسباندن گل ها وبر گها روی چهارچوب

در این مرحله ابتدا نی های چوبی که با استفاده کاغذ سفید پوشانده شده بندوند را به هم می چسبانیم.می توانید در شکل مشاهده کنید که ما چگونه با چسباندن میله های سفید آماده شده به صورت افقی و عمودی بروی هم یک شبکه مربعی شکل زیبا آماده کردیم.

این چهارچوب زیبا و البته سبک، زمینه خوبی برای چسباندن گل ها و برگهاست.از آنجایی که رنگ میله ها سفید است می توانیم چهارچوب سفید و زیبایی داشته باشیم که گل ها و برگ ها را با رنگ های شاد و رنگارنگ،جذاب تر نشان میدهند و باعث بیتشر دیده شدن آنها می شود.

حالا به سلیقه خودتان گل ها و برگ ها را با استفاده از چسب بر روی چهارچوب بچسبانید.می توانید ابتدا برگ ها را بر روی چهارچوب بچسبانید و سپس گل ها را بر روی آنها قرار بدهید.

قبل ازاینکه گلها و برگها را با چسب بچسباندی ابتدا آن ها را بر روی قسمت های مختلف چهارچوب امتحان کنید و هر زمان که از طرح ایجاد شده مطمئن شدید آن ها را با چسب بچسبانید که طرحتان به هم نریزد.

بهتر است قرار گیری گل ها در کنار هم از نظم خاصی پیروی نکند.به سلیقه و حس تان اطمینان کنید و آنچه که به چشم شما زیباتر و دلنوازتر به نظر می رسد را انجام بدهید.

بهتر است همه گل ها و برگ ها را در یک گوشه از قاب انباشته کنید و آنها به صورت نامنظم کنار هم بچینید.می توانید رنگ های مشابه را نزدیک به هم قرار بدهید.یک روش دیگر نیز این است که رنگ های مشابه را در قسمت های مختلف پراکنده کنید تا درکنار هم نباشند.همه این ها به سلیقه شما بستگی دارد.

خوب به این تابلوی زیبا و دوست داشتنی نگاه کنید.به همین راحتی می توانید با استفاده از متریال ساده و ارزان یک تابلوی هنری و فوق العاده زیبا بسازید و از رنگ های شاد و زنده آن برای طراوت بخشیدن به اتاق پذیرایی خود استفاده کنید.

بد نیست بدانید که هیچ کاری غیر ممکن نیست  و فقط کافیست که تصمیم بگیرید و اراده کنید.آنگاه خواهید دید که همه چیز در مسیر هدف شما قرار می گیرد و همه مسیر های  سخت و دشوار برایتان آسان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو جشن شکوفه ها

کادو جشن شکوفه هااگر شما هم به دنبال خرید هدیه جشن شکوفه ها برای اولین روز مدرسه فرزند دلبندتان هستید اما هیچ ایده ای به ذهنتان نمی رسد، اگر هم شما دوست دارید برای جشن بازگشایی مدارس در روز اول مهر هدیه ای مناسب با هزینه معقول خریداری کنید پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله را مطالعه کنید تا به کمک آن تردید و دو دلی را کنار بگذارید و بتوانید بهترین هدیه ممکن و مناسب را خریداری کنید.

بهترین کادو جشن شکوفه ها کدام است؟

برای خرید کادو جشن شکوفه ها ایده های متنوع و جالبی وجود دارد. اما هدیه ای که بتواند خاص و منحصر به فرد باشد و بتواند روزی شاد و خاطره انگیز را برای غنچه نوشکفته‌تان به وجود آوری بحثی جداگانه دارد.

می دانیم که روز اول مدرسه و بالأخص جشن شکوفه ها که چند روزی قبل از آغاز ماه مهر و در روزهای پایانی شهریور برگزار می شود هم برای دانش آموزان و معلمان و هم برای والدین روزی خاطره انگیز و پر از خاطرات شیرین است.

در چنین روزی است که کودکان در هر جنسیتی معنای خوب بزرگ شدن را می فهمند و قصه اولین روز مدرسه خود را برای همیشه در یاد و خاطره خود به ثبت می رسانند.

از این رو هدف از برگزاری چنین جشنی و اهدای بهترین کادو جشن شکوفه ها، فراهم آوردن محیطی مطلوب برای کودکانی که برای اولین بار قدم به درون یک محیط ناشناخته می گذارند و مهم تر از آن انس گرفتن بچه ها با فضای آموزشی و به ویژه معلمان است.

ایده های جالب برای خرید کادو جشن شکوفه ها

المان های بسیاری وجود دارند که هر یک از آن ها نقش مهمی در برگزاری هرچه بهتر مراسم مربوط به جشن شکوفه ها و همچنین غافلگیر کردن دانش آموزان نقش مهمی ایفا می کنند.

آنچه که در این میان کودکان صرفه نظر از جنسیت به آن علاقه وافری دارند کادو جشن شکوفه ها است. به جرات می توان گفت این المان صرفه نظر از اندازه و نوع آن شادی و نشاط را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد.

در واقع کادو دادن در چنین روزی از جمله سنت های نیک و پسندیده است که حس خوب و متفاوتی را هم به هدیه گیرنده و هم هدیه دهنده القا می کند.

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با چند نمونه پیشنهادی از کادو جشن شکوفه ها آشنا سازیم.

دفتر خاطرات

از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان دلشان می خواهد از همان بدو ورود به مدرسه تمامی اتفاقات ریز و درشتی را که برایشان می افتد در یک دفتر به ثبت برسانند و این کار به نوعی برایشان جذابیت خاصی دارد از این رو خرید دفتر خاطرات به عنوان بهترین کادو جشن شکوفه ها می تواند گزینه جذاب و منحصر به فردی باشد.

پس اگر می خواهید کودک دلبند شما هدیه مربوط به روز جشن شکوفه ها را برای همیشه پیش خود نگاه دارد و کادویی که دریافت کرده است از شما سپاسگزار باشد پیشنهاد می کنیم از خرید دفتر خاطرات غافل نشوید.

مونوپاد

یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی که برای بسیاری از کودکان امروزی جذاب و شگفت انگیز است مونوپاد است.

اینکه پیدایش تجهیزات مدرنیته و به روزی همچون مونوپاد باعث شده تا همه کودکان در هر سنینی به گرفتن عکس های سلفی علاقه شدیدی پیدا کنند واقعیتی انکار ناپذیر است.

به طوری که جدیداً چنین لوازمی به یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین وسیله کودکان و نوجوانان در سنین مختلف تبدیل شده است.

پس اگر قصد رفتن به مراسم جشن شکوفه های فرزندتان را دارید و می خواهید با تقدیم کردن بهترین کادو او را شگفت زده کنید پیشنهاد می کنیم حتماً خرید مونوپاد را در لیست هدایای انتخابی خود قرار دهید.

جوراب طرح دار

اگر به دنبال هدیه ای دوست داشتنی و لاکچری به عنوان بهترین کادو جشن شکوفه ها برای فرزند خود هستید یک جفت جوراب طرح دار با شکلک های فانتزی و کودکانه می تواند ایده بسیار جذابی باشد.

لباس، بهترین کادو جشن شکوفه ها

دخترها و پسرها در هر سنی به لباس های متنوع و شیک علاقه وافری دارند. از این رو شما می توانید از لباس های دخترانه و پسرانه زیبا برای هدیه گیرنده خود به عنوان بهترین کادو جشن شکوفه ها استفاده کنید.

البته اگر می خواهید اندکی هدیه تان جذاب تر و متفاوت تر به نظر آید و فرزندتان از آن به طرز متفاوتی استقبال کنند پیشنهاد می کنیم کمی خلاقیت به خرج دهید لباس هایی با طرح های متفاوت و خاص خریداری کنید.

باکس شکلات

فرقی نمیکند برای کسی که می خواهید کادو تهیه کنید دختر است یا پسر. زیرا عشق به شکلات در هر میان کودکان امری شایع و رایج بوده و هیچ ربطی به جنسیت ندارد.

بنابراین می توان گفت شکلات یکی از مطمئن ترین هدایایی است که می توان آن را به عنوان کادو جشن شکوفه ها تقدیم کرد.

جعبه مداد رنگی

همه کودکان از همان آغاز ماه مهر و رفتن به مدرسه برای خواندن و نوشتن بسیار شتاب زده هستند. اما چون برای انجام این توانایی لازم را پیدا نکرده اند به سمت کشیدن نقاشی های جورواجور کشیده می شوند.

پس خرید جعبه مدارد رنگی می تواند گزینه جالبی برای هدیه جشن شکوفه ها به حساب آید

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو جشن دندونی

کادو جشن دندونیآیا تاکنون به مراسماتی نظیر جشن دندونی یکی از اقوام یا آشناهایتان دعوت شده اید و مدام به این فکر بودید که کادو جشن دندونی چه چیزی بگیرم مناسب است؟ اگر چنین است پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله ما را مطالعه کنید.

کادو جشن دندونی

ما در این بخش از نوشتار خود تلاش کردیم تا بهترین و دوست داشتنی ترین ایده ها را برای خرید هدیه مربوط به مراسم جشن دندونی را ارائه کنیم تا بدون تردید و دودلی بهترین کادوی ممکن را خریداری کنید. امیدواریم تمامی ایده ها و پیشنهاداتمان مورد پسند و رضایتتان واقع گردد.

بهترین کادو جشن دندونی کدام است؟

درباره خرید کادو جشن دندونی چه ایده هایی در سر دارید؟ جشن دندونی همان‌طور که از نامش مشخص است به مراسمی گفته می شود که در آن خانواده و فامیل به مناسبت در آمدن اولین دندان نوزاد دور هم جمع می شوند و مبارکی و خوش یمنی آن را جشن می گیرند.

همان طور که می دانیم رسم است در چنین روزی از طرف تمامی اقوام و خویشاوندان هدایایی به عنوان کادو جشن دندونی به نوزاد تقدیم می شود.

جدای از آنکه بایستی حتماً محل برگزاری جشن با ایده ها و لوازم تزئیناتی شیک و دوست داشتنی متناسب با مراسم تزیین گردد.

آنچه که زیبا و دوست داشتنی است و می تواند فضای مراسم را خاص و منحصر به فرد جلوه دهد این است که با لوازم کارتونی متناسب با جشن مانند خمیر دندان و دندان های کاغذی دکوراسیون آن را تزیین کنید.

المان های بسیاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم جشن دندونی وجود دارند که از جمله آن ها می توان با خوراکی ها و گیفت های مخصوص و مهم تر از همه هدایای جشن دندونی اشاره کرد.

ایده های جذاب و دوست داشتی برای خرید کادو جشن دندونی

می توان گفت برای تهیه بهترین کادو جشن دندونی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. می توانید ایده های متنوع و جذابی را برای تقدیم کردن چنین هدیه ای به کار گیرید.

معمولاً کادوهایی که برای چنین روزی تهیه می کنند تماماً لوازم وسایل کاربردی نوزاد است که آن ها را با نوار و پاپیون های شیک و رنگارنگ تزیین می کنند.

به جز هدایای مانند لباس های کودکانه یک سری کادوهای متنوع و شیکی وجود دارند که می توانند برای نوزاد هدیه گیرنده بسیار متفاوت و دوست داشتنی باشد.

ما در این بخش از مطلب خود می خواهیم برخی از این ایده های کاربردی و جالب را برایتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی موبایل اسباب بازی

می دانیم که قریب به اکثریت کودکان امروزی بنا به دلایل مختلفی که در گذشته وجود نداشت بسیار زیرک و باهوش هستند.

تا جایی که در همان آغاز کودکی خودکار کردن با گوشی همراه را بلد هستند. از آنجایی که کار کردن با موبایل به دلیل داشتن اشعه ماورا بنفش نه تنها برای خردسالان بلکه برای همه افراد در سنین مختلف خطرناک است بنابراین یکی از ایده های جذابی که می توانید برای بهترین کادو جشن دندونی در نظر بگیرید گوشی موبایل اسباب بازی و پلاستیکی با برنامه سخنگو است.

درست است که این هدیه برای سن یک سالگی نوزاد زیاد کاربردی نیست اما در آینده نه چندان دور می تواند بسیار مفید و جذاب باشد.

تاب و سرسره

ایده جذاب و دوست داشتنی دیگری که برای کادو جشن دندونی برایتان در نظر گرفته ایم که مطمئناً اکثر والدین از آن استقبال می کنند تاب و سرسره است.

از آنجایی که کودکان از همان عنفوان کودکی خود عاشق پارک و سرسره بازی هستند و از طرفی هم بسیاری از والدین به دلیل مشغله کاری وقت چندانی برای بردن کودکان خود به پارک را ندارند از این رو شما با این هدیه جذاب و مهیج خود می توانید پارک و بازی مورد علاقه کودکان را به خانه هایشان بیاورید.

البته برای اینکه امنیت هدیه تان والدین را آسوده خاطر کند پیشنهاد می کنیم مدل های پلاستیکی رنگارنگ و متنوعی را که در بازار وجود دارند انتخاب کنید.

سرویس آشپزخانه پلاستیکی

اگر هدیه گیرنده مورد نظر شما دختر است پیشنهاد می کنیم سرویس آشپزخانه پلاستیکی را به عنوان بهترین کادو جشن دندونی برایش انتخاب کنید. از آنجایی که این مدل کادو مخصوص دختر بچه ها است و آن ها از همان دوران کودکی خود بنا به اقتضای جنسیتی که دارند عاشق لوازم آشپزخانه منزل هستند پس شکی نیست که هم هدیه گیرنده و هم والدین از کادو مورد نظر شما به شدت استقبال کرده و خوشحال و راضی می شوند.

شما با انتخاب خود می توانید انواعی از لوازم پلاستیکی آشپزخانه اعم از گاز، یخچال، قابلمه، ظروف و کابینت را تهیه کنید تا در آنجا برای خودش خانه داری کند و نهایت لذت را ببرد.

کفش

یکی از زیباترین هدیه هایی که می توان به عنوان بهترین کادو جشن دندونی در نظر گرفت کفش است. زیرا کودکان در همان دورانی که اولین دندان خود را در می آورند یواش یواش اولین گام های خود را نیز برمی دارند.

در بازار انواع مدل های متنوع و زیبایی از کفش های دخترانه و پسرانه وجود دارند که در میان آن ها می توانید یکی از شیک ترین و دوست داشتنی ترین مدل ها را به عنوان هدیه جشن دندونی تهیه کنید.

مطمئن باشید وقتی این هدیه را پای هدیه گیرنده می بینید هم او و هم خودتان هم بسیار لذت می برید. البته ناگفته نماند کفش های جغجغه دار و کفش هایی که دارای چراغ های رنگارنگ در زیر کف خود هستند بیشتر طرفدار دارند

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو جشن تولد دخترانه

کادو جشن تولد دخترانهآیا می دانید بهترین کادو جشن تولد کدام است؟ حتماً برایتان پیش آمده که به جشن تولد یکی از اقوام، دوستان و یا آشنایانتان دعوت شده باشید و مطلع شوید که جشن مربوط به یک دختر خانم است.

یقیناً با شنیدن چنین خبری احساس راحتی بیشتری می کنید. چون کادو برای جشن تولد دخترانه بسیار متنوع است؛ اما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه راهی بازار شوید و از فروشگاه ها و مغازه های متعدد بازدید کنید

پیشنهاد می کنیم هزینه اولیه ای را که برای انتخاب بهترین کادو دخترانه در نظر گرفته اید تعیین کنید.

کادو جشن تولد دخترانه

شکی نیست که هدیه دادن و هدیه گرفتن بین افراد موجبات افزایش مهر و محبت میان آنان را فراهم می آورد و آن ها را به یکدیگر نزدیک می کند.

به ویژه آنکه اگر این هدیه کادو تولد باشد. در این میان کادو جشن تولد دخترانه می تواند حس و حال تازه ای در آن ها به وجود آورد و قلبشان را سرشار از عشق و محبت کند.

با این حساب هدیه دادن آن ها به عنوان کادو تولد بهترین و آسان ترین راه برای نفوذ به قلبشان است.

بهترین کادو جشن تولد دخترانه کدام است؟

برای اینکه بفهمیم بهترین کادو جشن تولد کدام است ایده های مناسب و هیجان انگیزی وجود دارد. هدایایی که می توانند برای دختر خانم ها مقبول واقع شده و آن ها را خوشحال کند.

با تمامی این تفاسیر زمانی که قصد خرید کادو جشن تولد دخترانه را دارید برای موفق شدن در این امر قبل از هر چیز ببینید هدیه گیرنده شما بیشتر به چه وسیله ای نیاز دارد و یا اینکه آرزوی چه هدیه ای را در سر می پروراند.

به این ترتیب شما می توانید هم احتیاج او را در قالب یک کادو مناسب و جذاب برآورده ساخته و هم اینکه یاد خود را برای همیشه در ذهن و قلب او ماندگار سازید.

ایده های جذاب برای خرید کادو جشن تولد دخترانه

از آنجایی که جشن تولد برای تمامی دخترها صرفه نظر از سن و سالی که دارند یک روز خاص و مهم به حساب می آید به طبع دریافت کادو جشن تولد دخترانه هم برایشان هیجان انگیز و دوست داشتنی است.

پیشنهادات بسیاری برای تهیه و خرید چنین هدایایی وجود دارند که شما می توانید با انتخاب هر یک از آن ها طرف مقابلتان را سورپرایز و شگفت زده کنید.

ما در این بخش از مطلب خود لیستی از این ایده های جذاب را گردآوری کرده ایم که هر یک از آن ها می توانند برایتان راهنمای خوب و مناسبی باشند.

نکات مهم برای خرید کادو جشن تولد دخترانه

مهم ترین نکته ای که بایستی به هنگام خرید کادو جشن تولد دخترانه در نظر داشته باشید این است که اگر می خواهید هدیه گیرنده تان را شگفت زده کنید و هدیه تان برایش جذاب و منحصر به فرد باشد بیشتر از آنکه ارزش مادی کادو را در نظر بگیرید به خاص بودن آن توجه کنید.

به عبارتی دیگر هدیه جشن تولد دخترانه باید نشانی از هدیه گیرنده ای که هدیه را برایش در نظر گرفته اید داشته باشد.

به هدیه ای که دوست دارد بیندیشید تا هدیه ای که دوست دارید

خرید هدیه جشن تولد دخترانه آن گونه که به چشم می آید کار چندان سخت و دشواری نیست. فقط کافی است به هنگام تهیه آن به سلیقه و خواسته هدیه گیرنده تان توجه کنید نه اینکه باب سلیقه و نیاز خود کادو را خریداری کنید.

چرا که ممکن است کادویی که از چشم شما جذاب و خوشایند است از نظر فرد هدیه گیرنده چندان جذاب و کاربردی نباشد.

قدرت هدیه های فانتزی و رمانتیک را دست کم نگیرید

اگر فرد هدیه گیرنده ای که قرار است برایش بهترین کادو جشن تولد دخترانه را انتخاب کنید برایتان مهم و خاص است پیشنهاد می کنیم قدرت هدیه های فانتزی و رمانتیک را دست کم نگیرید؛ زیرا چنین هدایایی هیچ گاه برای دختر خانم ها تکراری و کلیشه ای نمی شوند.

به واقع آن ها بر خلاف آقایان که هدایای کاربردی را می پسندند همیشه به سمت وسایل و چیزهای فانتزی و شیک که ظاهری خاص و جذاب دارند کشیده می شوند.

مثلاً یکی از مناسب ترین هدیه تولد برای دختر خانم ها می تواند یک ست نقره شیک که نامش را بر روی آن حک کرده اید باشد.

کادوتان را هرچه با شکوه تر تقدیم کنید

معمولاً دختر خانم ها حوصله بسیاری برای خرید کردن دارند. آن ها دوست دارند هدیه ای که دریافت می کنند طی مراسمات خاص و منحصر به فردی باشد.

پس اگر می خواهید هدیه ای را به عنوان بهترین کادو جشن تولد  تقدیم کنید سعی کنید حتماً طی یک مراسم باشکوه و منحصر به فرد باشد.

کادو پیچی و تزئینات هدیه برای دختر خانم ها بسیار اهمیت دارد. کادو پیچی زیبا و جذاب یک هدیه نه تنها سلیقه شما را به طرف مقابلتان القا می کند بلکه به فرد هدیه گیرنده نشان می دهد که تا چه اندازه برایش وقت گذاشته اید و ارزش قائل بوده اید.

تقدیم کردن هرچه باشکوه تر هدیه برای تمامی دختر خانم ها در هر سنینی بسیار اهمیت دارد.

کادو خاص و سفارشی ساز تهیه کنید

اگر می خواهید به مناسبت های مختلف همچون روز تولد یک دختر خانم را سورپرایز و شگفت زده کنید از خرید کادو خاص و سفارشی ساز چشم پوشی نکنید.

مثلاً می توانید یک دستبند نقره که بر روی آن اسم هدیه گیرنده حک شده است را به طور سفارشی ساز برایش انتخاب کنید. یقیناً چنین هدیه ای شگفت انگیز از کار در خواهد آمد.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو تولد

کادو تولد: اینکه چگونه بهترین کادو تولد بخریم و یا از چه هدایایی به عنوان متفاوت ترین کادو تولد استفاده کنیم تماماً سؤالات و ابهاماتی هستند که ممکن است در ذهن هر کسی به هنگام دعوت شدن به جشن تولد یکی از دوستان و آشنایان نقش بندد.

همه ما انسان ها ذاتاً هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست داریم. یکی از رسوم زیبا و دوست داشتنی که به واسطه آن می توانیم کسانی را که دوستشان داریم و برایشان ارزش قائل هستیم خوشحال و راضی نگاه داریم همین کادو تولد است.

کادو تولد

قطعاً با هدیه دادن آن هم هدیه تولد می توانیم به عزیزانمان اثبات کنیم که چقدر برایمان اهمیت دارند و به نتایج بهتری در روابطمان برسیم.

ما در این مطلب خود می خواهیم یکی از کامل ترین راهنمای خرید هدیه تولد را در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن بتوانید کادو مناسبی را برای کسی که دوستش دارید تهیه کرده و در روز تولد به او هدیه دهید.

راهنمای خرید کادو تولد

یقیناً تمامی افراد در خرید کادو تولد و دادن هدیه به دیگران نیت های خوبی در سر دارند. معمولاً هدف هر کسی از انجام چنین کاری خوشحال کردن اطرافیان و ابراز محبت به آنان است.

اما گاهی اوقات ممکن است این اتفاق پیش آید که هدیه ای که به عنوان هدیه تولد به کسی داده می شود چندان مورد رضایت و باب میل واقع نمی شود.

یا گاهی اوقات پس از گذشت مدت زمانی متوجه می شوید هدیه ای که داده اید چندان گزینه مناسبی برای فرد مورد نظر نبوده است.

احتمالاً چنین اتفاقی برای خیلی از افراد از جمله شما خوانندگان محترم آشنا باشد و در موقعیت های مختلفی با آن مواجه شده باشید. به نظر شما چه کار باید کرد تا یک هدیه خوب مورد پسند و رضایت گیرنده آن قرار گیرد.

بسیار دقت کنید

به جرات می توان گفت دقت کردن مهم ترین بخش در خرید کادو تولد است. به همین دلیل است که آن را در همین ابتدای موضوع برایتان توضیح می دهیم.

چرا که دقت کردن بسیار و وقت کافی گذاشتن برای خرید باعث می شود تا بتوانید کادوهای بهتری را مشاهده و در میان آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

اما آیا می دانید دقت کردن به چه معنا است؟ در واقع این مقوله به این امر اشاره دارد که شما حواستان را کاملاً جمع کنید که هدیه ای که قرار است خریداری کنید برای چه کسی و با چه سلیقه ای است.

دقت کنید فرد مورد نظر چه چیزی را به عنوان هدیه تولد می پسندد و به چه چیزی احتیاج دارد؟ اگر تاکنون چنین کاری را انجام نداده اید مشاهده دقیق رفتار او می تواند به شما در رسیدن به یک راهکار بهتر و ایده آل تر یاری کند. در واقع این کار باعث می شود تا دید بهتر و دقیق تری نسبت به سلیقه و علاقه او پیدا کنید.

هیچوقت سراغ اجناس حراجی نروید

اگر به این فکر کنید که فرد مورد نظری که قرار است برای وی کادو تولد خریداری کنید یکی از عزیزترین اشخاص در زندگیتان است هیچ گاه سراغ اجناس قیمت خورده با تخفیفات شگفت انگیز و یا به عبارتی حراجی نمی روید.

درست است که خرید هدیه تولد با بهترین قیمت می تواند تصمیمی هوشمندانه و معقول به نظر رسد اما این به این معنی نیست که به دنبال آفرهای شگفت انگیز باشد.

زیرا این انتخاب نه تنها بازه خریدتان را به طرز عجیبی محدود می کند بلکه از ارزش خریدتان هم کم خواهد کرد.

پرس و جو کنید تا اطلاعات کافی به دست آورید

در بسیاری از مواقع ممکن است به جشن تولدی دعوت شوید که هیچ گونه آشنایی با خلقیات و سلایق فرد هدیه گیرنده آشنایی نداشته باشید.

در چنین موقعیتی بهترین راهکار برای خرید بهترین کادو تولد چنین فردی این است که راجع به سلایق شخصی و نیازهای او پرس و جو کنید.

اگر امکان پرس و جو از اطرافیان برایتان وجود ندارد می توانید سری به شبکه های اجتماعی و وب سایت شخصی او زده و از مطالبی که به اشتراک دیگران گذاشته سرخ نخ هایی را به دست آورید.

ایده های جذاب به عنوان کادو تولد

اگر شما هم در فکر خرید کادو تولد برای یکی از عزیزانتان هستید پیشنهاد می کنیم تردید و دودلی را کنار بگذارید تا بتوانید بهترین هدیه ممکن را خریداری کنید.

جا کلیدی

یک جاکلیدی شیک، متفاوت می تواند ایده جذاب و منحصر به فردی برای هدیه تولد باشد. اغلب خانم ها و آقایان علاقه بسیاری به جا کلیدی دارند.

پس اگر می خواهید کادوی مناسبی برای تولد طرف مقابلتان خریداری کنید که از هدیه شما خرسند و خوشحال باشد جا کلیدی می تواند گزینه مناسبی باشد.

کتاب

خرید کادو تولد کتاب مناسب کسانی است که عاشق مطالعه کردن هستند. البته هنگام خرید این مدل از هدیه به این نکته توجه کنید که فرد مورد نظرتان به مطالعه چه سبک کتابی علاقه نشان می دهد. به عبارتی از چه نوع کتاب هایی و یا از قلم چه نویسندگانی خوشش می آید.

شاید در نگاه اول خرید کتاب به عنوان هدیه تولد آسان به نظر رسد اما در واقعیت این گونه نیست. چرا که این احتمال وجود دارد کتابی را که خریداری کرده اید بر اساس احساسات و علاقه شخصی خود انتخاب کرده باشید و این موضوع می تواند برای شخص هدیه گیرنده نامطلوب به نظر آید.

ساعت مچی

خرید ساعت مچی به عنوان بهترین هدیه تولد چه برای افرادی که به وقت و زمان اهمیت بسیاری می دهند و چه برای کسانی که از آن به عنوان یک وسیله زینتی استفاده می کنند مناسب است.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو تولد مردانه

کادو تولد مردانهاگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به هنگام خرید کادو تولد مردانه مبهوت و سردرگم می شوید و نمی دانید بهترین و مناسب ترین هدیه برای تولد آقایان چیست پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله ما را مطالعه کنید.

چرا که ما در این بخش از مطلب خود با معرفی چند کادو مهیج به شما نشان دهیم چگونه می توانید بهترین هدیه تولد مردانه را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

کادو تولد مردانه

خرید کادو به ویژه کادو تولد مردانه برای آقایان یکی از مشغله های ذهنی خانم ها است. حتی اگر سلیقه آن ها را هم بدانند باز هم درباره خرید هدیه متفاوت و منحصر به فرد بر سر دو راهی قرار می گیرند.

چیزی که می تواند آن ها را از این دو راهی بیرون کشد و به سمت خرید یک هدیه شیک و زیبا بکشاند فرمول طلایی خرید کادو است.

شاید شنیده این واژه اندکی برایتان غریب و ناآشنا باشد و اندکی قضیه را برایتان پیچیده تر کند. اما قبل از هر چیزی آنچه را که ما به آن فرمول طلایی می گوییم در حقیقت یک فرمول نیست.

در واقع تاکتیک ها و ترفندهایی است می تواند شما را به عنوان یک کادو دهنده در خرید یک هدیه عالی یاری کند.

فرمول طلایی خرید بهترین کادو تولد مردانه

کادو تولد مردانه

قطعاً یکی از اهداف اصلی خانم ها در خرید بهترین کادو تولد مردانه خوشحال کردن و ابزار محبت به طرف مقابلشان و به عبارتی بهترین مرد زندگی شان است. پس بایستی هدیه ای خریداری کنند که مورد استقبال و رضایت گیرنده آن واقع شود.

دقت کردن

دقت کردن اولین و مهم ترین گام در فرمول طلایی است که موجب می شود شما بتوانید بهترین کادو را خریداری کنید.

اما سؤال اینجا است که این دقت کردن به چه معنا است و چگونه می تواند شما را در یک خرید خوب و دل‌پذیر یاری کند؟ دقت کردن یعنی اینکه حواستان به سلیقه و نیاز طرف مقابلتان که قرار است در آینده ای نزدیک برایشان هدیه بخرید باشد تا بتوانید ایده های مناسب تری برای خرید کادو پیدا کنید.

در حقیقت مشاهده دقیق رفتار آن ها موجب می شود تا بتوانید دید بهتر و دقیق تری نسبت به سلیقه و علایق آن ها پیدا کنید.

از خودشان سؤال کنید

نگران این قضیه نباشید که اگر از خودشان سؤال کنید ممکن است ارزش سورپرایزی که برای خرید کادو تولد مردانه در نظر گرفته اید از بین رود.

به این فکر کنید که هدیه ای که می خواهید بخرید و آن ها واقعاً به آن نیاز دارند بسیار مهم تر است و ارزش هدیه را بالا می برد.

گاهی اوقات سؤال پرسیدن باعث می شود تا برخلاف دقت های شما، ایده های مناسب تری را در خرید هدیه تولد در ذهنتان ایجاد کند.

کادو را زودتر از موعد آن خریداری کنید

یکی دیگر از فرمول های طلایی در خرید بهترین کادو تولد مردانه که می تواند شما را یک گام در خرید کادو مناسب یاری کند این است که اندکی زودتر نسبت به خرید هدیه اقدام کنید.

البته این مورد جزء آن دسته از مواردی است که به شرایط و موقعیتی که شما در آن قرار دارید بستگی دارد. از مزیت های بارز زودتر خریدن کادو این است که دیگر نگران کمبود وقت برای خرید هدیه مناسب نخواهید بود.

لحظه آخری خرید نکنید

به هنگام خرید هدیه حتی کادو تولد مردانه این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید همیشه خرید کادو لحظه آخری اجتناب پذیر نیست.

پس دلیلی ندارد که در لحظه آخر به دنبال خرید یک کادو مناسب باشید. زیرا در چنین شرایطی ممکن است در معرض کم اهمیت ترین گزینه ها قرار گیرید.

برای جلوگیری از چنین کاری سعی کنید با یادداشت کردن روز تولد طرف مقابلتان خود را از درگیری و اضطراب بهترین کادو تولد مردانه رها کنید.

یک هدیه را چند بار نخرید

بسیاری از خانم ها به هنگام خرید کادو تولد مردانه، مرتکب این اشتباه می شوند که یک هدیه را چند بار پشت سر هم خریداری می کنند.

حواستان باشد اگر هدیه ای برای اولین بار مورد پسند طرف مقابلتان قرار می گیرد دلیلی ندارد وسوسه شوید تا باز هم آن را خریداری کنید.

زیرا هدیه های تکراری بسیار سریع تر از آنچه که فکرش را هم بکنید قابل پیش بینی و خسته کننده می شوند.

هدیه نقدی ندهید

همیشه دادن هدیه نقدی برای کادو تولد مردانه نمی تواند طرف مقابلتان را خوشحال کند. زیرا روز تولد یک روز خاص و به یاد ماندنی است و ارزش این روز برای آقایان دست کمی از خانم ها ندارد.

پس سعی کنید ایده های کاملاً جدیدی برای خود پیدا کنید. از طرفی دادن هدیه نقدی مانند کارت هدیه، وجه نقد، سکه و… که در دسته کادوهای نقدی قرار دارند از جمله هدایایی هستند که دارای جنبه های کاملاً متفاوت می باشند و نمی توانند حسن نیت شما را در هنگام دادن هدیه تولد مردانه به طرف مقابلتان به خوبی نشان ندهد.

از طرفی دیگر دادن هدیه نقدی به عنوان هدیه تولد مردانه ممکن است این ذهنیت را در آقایان ایجاد کند که شما وقت کافی را برای یافتن هدیه مناسب و مورد علاقه آنان صرف نکرده اید و این می تواند از ارزش هدیه دادن شما کم کند.

معقولانه هزینه کنید

اینکه بگوییم معقولانه هزینه کنید ممکن است در شرایط کنونی و به خاطر نا به سامانی هایی که در وضعیت اقتصادی ایجاد شده اندکی امکان ناپذیر باشد. اما در حالت کلی معقولانه هزینه کردن به شما و شرایط زندگی تان بستگی دارد.

هدیه را به زیبایی کادو کنید

حتماً شما هم به این موضوع پی برده اید هدیه ای که با کاغذ کادو شیک بسته بندی شده باشد بیشتر توجهتان را جلب می کند.

در واقع ظاهر شلخته یک کادو مانع از اهمیت آنچه در درون آن است می شود. پس برای اینکه بتوانید ارزش محتویات درون کادوتان را افزایش دهید حتماً روی ظاهر و بسته بندی آن کار کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری اتاق کودک

 تابلوی دیواری

تابلوی دیواری اتاق کودک بر اساس استانداردهای مربوط به طراحی دکوراسیون،هر یک از اتاقهای خانه نیاز به یک نقطه کانونی دارد.

نقطه کانونی قسمتی از اتاق است که بیننده را به خود جذب کرده و چشم بیننده به صورت ناخودآگاه به سمت آن جذب می شود.

تابلوی دیواری اتاق کودک

بدون شک یکی از بهترین روش های ایجاد نقطه کانونی در هر اتاقی استفاده از تابلوهای دیواری تزئینی است.

یک تابلوی دیوای زیبا و منحصر به فرد قدرت این را دارد که اتاق کوچک و ساده و بی روح شما را به فضایی مدرن ،جذاب و زنده تبدیل کند.به جرآت می توان گفت که تابلوها در دکوراسیون خانه و یا محل کار معجزه می کنند.پس از تاثیر فوق العاده آنها غافل نشوید.

تابلوهای دیواری بچگانه

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به ملاقات یک کودک که در بیمارستان بستری شده بروید؟ اگر جواب مثبت است پس قطعا به چشم خود دیده اید که در اتاق های بیمارستان د بخش کودکان از تابلوهای شاد و رنگی با کاراکترهای کارتونی استفاده می شود.

قطعا نمی توانید تاثیر فوق العاده این تابلوها بر روحیه کودکان را انکار کنید.تابلوهایی با تم کودکانه می توانند بر روحیه کودکان تاثیر مثبت و به سزایی داشته باشند.

این تابلوها اگر درست و از روی آگاهی انتخاب شوند حتی می توانند به کودکان بیمار کمک کنند را درد و رنج خود حی برای مدتی کوتاه فراموش کنند.

و به جای اینکه در یک محیط سرد و بی روح و پر از استرس بیمارستان با بیماری خود دست و پنجه نرم کنند، اتاق خود را یک محیط شاد و زنده ببینند که قرار است مدتی در آن زندگی کنند.

 تابلوی دیواری اتاق کودک

در خانه نیز باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهید.اتاق فرزند دلبند شما جایی است که کودکتان بیشترین زمان را در آن سری می کند.

کودک شما قرار است در این فضا یاد بگیرد و رشد کند.پس قطعا برای فضای اتاقش شاد و زنده و هیجان انگیز باشد.چند تابلو با تم کودکانه شاد و جذاب را امتحان کنید و تاثیر بی نظیر آنها بر روحیه فرزندتان مشاهده کنید.

تابلوهای بچگانه وب سایت رویامد بهترین پیشنهادی است که می توانیم به شما بدهیم.کمی وقت بگذارید و از تابلوهای زیبا و دوست داشتنی این وب سایت دیدن کنید.

قطعا از میان تنوع بالای تابلوهای موجود دراین وب سایت خواهید توانست بهترین تابلو را برای فرزند دلبندتان انتخاب و خریداری کنید.

تابلوی نقاشی

یک تابلوهای نقاشی زیبا و جذاب با رنگ هایی شاد و چشم گیر که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی دارد ،بهترین انتخابی است که می توانید برای خانه داشته باشید.

یک تابلوی زیبا و هنری می تواند نشان دهنده بخشی پنهان از شخصیت شما باشد و به شما این امکان را می دهد که ذوق هنری و سلیقه منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید.

تابلوی نقاشی دقیقا همان چیزی است به این فرصت را ایجاد می کند که خانه شما با دیگر خانه ها متفاوت شده  و منحصر به فرد باشد.تابلوهای نقاشی هنری علاوه بر اینکه ارزش هنر را  به خانه اضافه می کنند ،فرصت بهره بردن از تاثیر فوق العاده رنگ ها را نیز در خانه ایجاد می کنند.

می توانید با انتخاب یک تابلوی نقاشی بزرگ و زیبا و منحصر که ترکیبی از رنگ های سرد و ملایم است ، حس آرامش و سبکی را به اتاق خواب خود هدیه بدهید.

بر عکس با انتخاب یک تابلوی بزرگ که ترکیبی از رنگ های گرم و تند است  می توانید حس هیجان را وارد اتاق خود کنید.این به شما بستگی دارد که از چه حسی استقبال می کنید.اگر انتخاب یک تابلوی مناسب برای شما دشوار است پیشنهاد می کنم از تابلوهای بی نظیر و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید.

تنوع بالای تابلوهای وب سایت خوگر ،دایره انتخاب شما را وسیع تر کرده و به شما اجازه می دهد تا بهترین انتخاب را برای خود و خانواده تان داشته باشید.

تابلوهای عمودی

انواع مختلفی از تابلوهای دیوای در شکل ها و ابعاد مختلف وجود دارد.تابلوهای عمودی،افقی و تابلوهای چند تکه و دایره ایی و … برای دیوارهای بزرگ و عمودی که به سختی می توان فضای آنها را پر کرد، یک تابلوی عمودی می تواند گزینه مناسبی باشد.

یک تابلوی بزرگ عمودی شکل می تواند به خوبی دامنه دید را پر کند  و اتاق را بزرگتر نشان بدهد.توجه داشته باشید که رنگ آمیزی طرح روی تابلو با رنگ های موجود در دکور خانه همخوانی داشته باشد.

اگر یک یا دو رنگ از رنگ های موجود در دکور خانه در تابلو نیز وجود داشته باشد همخوانی خوبی در اتاق ایجاد کرده  و این هارمونی زیبا و چشم نواز ،سلیقه صاحب خانه را به رخ دیگران می کشد!

البته می توانید از نگ های متضاد نیز  استفاده کنید تا نقطه کانونی اتاق را چشم گیر کنید.برای این کار از رنگ های گرم و تند استقبال کنید.

شاید به نظرتان یک تابلوی بزرگ با رنگ های غالب قرمز یا زرد تند برای اتاق پذیرایی چندان مناسب نباشد اما به شما توصیه می کنم محدودیت های ذهنی خود را کنار بگارید و کمی ریسک کنید.مطمئنا از دیدن فضای مدرن و امروزی اتاق پذیرایی تان هیجان زده خواهید شد.

تابلوهای چند تکه را امتحان کنید

اگر بالای مبل و یا در بخشی از اتاق پذیرایی تان یک دیوار افقی بزرگ و خالی دارید پیشنهاد می کنم از یک تابلوی چند تکه یا چند تابلو با یک اندازه وطرح های زندیک به هم استفاده کنید.

این تابلوها فضای زیادی از دیوار را اشغال می کنند و باعث می شوند اتاق پرتر به نظر برسد.یادتان باشد تکه های مختلف را به هم نجسبانید و بین آنها حداقل ۱۵ سانتی متر فاصله در نظر بگیرید.

یک تابلوی چند تکه با طرح گل های مختلف میتواند فضای اتاقی شما را شیک و جذاب کند. نور پردازی یکی از مسائلی است که باید بدان توجه کرد.

بد نیست برای تابلوها فضایی را در نظر بگیرید که به اندازهکافی نور داشته باشد و نور لامپ های سقفی بر روی آن ها به طور مستقیم بتابد.

این کار باعث  دیده شدن تابلوها شده و آنها را همانند یک اثری هنری با ارزش   مهمتر از بقیه قسمت های خانه نشان می دهد.

تابلوهای دیواری نقش مهمی در تغیر فصای خانه فضای خانه بازی می کنند.پیشنهاد می کنم کمی ریسک پذیر باشید و کلیشه ها را کنار بگذارید و از طرح های چالش برانگیز و جالب توجه استفاده کنید.

مطمئنا فصای خانه شما با یک تابلوی مدرن و خاص تغییر فاحشی خواهد کرد و این در روحیه شما و اعضای خانه بسیار موثر خواهد.

وب سایت رویامد با تنوع بالایی از تابلوهای دیواری در تلاش است به شما کمک کند تا انتخاب موثر وسازنده داشته باشید.از تابلوهای وب سایت خوگر دیدن کنید و خریدی مطمئن  انجام بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهای دیواری معجزه ایی در طراحی دکوراسیون

تابلوهای دیواری  معجزه ایی در طراحی دکوراسیون: یکی از کاربردی ترین و البته ساده ترین  روش  ها برای تزئین اتاق های خانه و تکمیل دکوراسیون منزل،استفاده از تابلوهای دیواریاست.

تابلوهای دیوای می توانند به راحتی فضای خانه شما را تغییر دهند و پای رنگها را به خانه شما باز کنند.به طوریکه دیگر نیازی به رنگ کردن دیوارها نداشته باشید.

به روان شناسی رنگ ها توجه کنید

تابلوهای دیواری معجزه ایی در طراحی دکوراسیون

اگر آنقدر جسارت دارید که از رنگ هایی شاد و گرم در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید پیشنهاد می کنم یکی از تابلوهای مدرن با طرحی رنگارنگ و سرشار از رنگ های گرم و جاب و شاد را انتخاب کنید.

مهم نیست مبلمان شما صورتی، نارنجی ، آبی یا مشکی ست.این تابلوی زیبا و رنگارنگ می تواند روح زندگی را در خانه شما جاری کند.

شاید اگر کی از این تابلوهای رنگارنگ و شاد را در اتاق پذیرایی تان داشته باشید دیگر نیازی به خرید وسایل مدرن و گران قیمت نیازی نداشته باشید چون این تابلو یک تنه به جنگ تمام دیوارهیا بی روح و ساده خانه رفته و اتاق پذیرایی شما را در یک چشم به هم زدن به فضایی مدرن و شیک تبدیل می کند.

تابلوهای مدرن در محل کار

مهم نیست محل کارتان در منزل است و یا اینکه روزها در دفتر کارتان  مشغول به کارید.مهم این است که میز کارتان در جایی قرار داشته باشد که سرشار انرژی باشد.

شاید بخواهید میزکارتان را در گوشه ایی رو به دیوار قرار دهید تا اتفاقات روزمره ایی که در اتاق می افتد منجر به پرت شدن حواس شما نشود.

اما این بدین معنا نیست که شما محکوم به این هستید که تمام مدت چشمتان به سمت یک دیوار بزرگ و سفید و بی روح باشد.تنها کافیست یک تابلوی بزرگ با طرحی و مدرن و زیبا انتخاب کنید.

طرحی که با رنگ های شاد و سرشار از انرژی ،سرزندگی و شادابی را به محل کارتان هدیه بدهد و به شما کمک کند تا مدت زمان طولانی تری به کار مشغول باشید و همچنین بتوانید در مدت زمان کاریتان،بهره وری بالاتری داشته باشید.

 تابلوی دیواری با نقشی تکمیل کننده

برخی از تابلوهای دیواری نقش تکمیل کننده دکور  اتاق شما را بر عهده می گیرند.نظرتان در مورد تابلویی با طرحی مشابه طرح کف اتاق  چیست؟

قطعا هر بیننده ایی از دیدن این هارمونی و هماهنگی به هیجان می اید و سلیقه و توانمندی شما در انتخاب آثار هنری را تحسین می کند.

البته قرار نیست طرح تابلو دقیقا با طرح کف یا هر قسمت دیگر از اتاق  دقیقا برابر باشد.کافیست یک طرح نزدیک به طرح پرده یا کف اتاق یا فرشی که در تاق پهن شده است را انتخاب کنید و از معجزه این هارمونی زیبا و دیدنی لذت ببرید.

گاهی این هماهنگی می تواند میان تابلو و کوسن های روی مبل باشد.امروزه کوسن های ست با تابلو رواج پیدا کرده و تنوع بالایی از آنها نیز وجود دارد.

می توایند به وب سایت رویامد سری بزنید از کوسن های ست با تابلوهای دیواری آن دیدن کنید.

تابلوی دیواری با شخصیتی منحصر به فرد

یکی از روش های جذاب تر کردن دکور اتاق ایجاد کانتراست رنگ یا تضاد در طرح ها و وسائل تزئینی موجود در اتاق است.

شاید مبلمان سفیدتان را با کف پارکت به رنگ روشن ست کرده باشید و قصد داشته باشید که اتاق نشمینتان را اتاقی به رنگ روشن و باز در بیاورید .

اما پیشنهاد می کنم کمی جسارت به خرج بدهید و از یک تابلوی بزرگ با طرحی کاملا متفاوت با فضای اتاقتان استفاده کنید.

بد نیست بخشی از تابلو به رنگی متناسب با رنگ غالب دکور باشد اما می توانید از تابلویی با رنگی کاملا متفاوت با دکور استفاده کنید.

شما با این کار دیوار خانه را به محور اصلی اتاق تبدیل کرده و توجه همه را به آن جلب می کنید به طوریکه حس و حال تابلو را به کل اتاق منتقل می کنید.

تضاد رنگ های می تواند شادابی و جذابیت خاصی به اتاق بخشیده و چشم اندازی چشم نواز و خیره کننده برای اتاق به ارمغان بیاورد.

یک تابلو با رنگ غالب تیره بر روی یک دیوار به رنگ روشن می تواند برای هر کسی به عنوان یک انتخاب جذاب و تحسین برانگیز محسوب شود.

تابلوی هم رنگ دیوار

اگرچه در مورد جذابیت تضاد رنگ میان تابلو و دیوار صحبت کردیم اما نصب یک تابلو با رنگی هماهنگ با رنگ دیوار نیز می تواند فضای متفاوتی در اتاق ایجاد کند.

این روش کمی متفاوت تر از روش ایجاد کانتراست رنگ در اتاق است و معمولا از دیدگاه هنرمندان ، منجر به ایجاد فضایی مدرن تر و خاص تر می شود.

به این فکر کنید که برای اتاقی با رنگ غالب طوسی و دیوارهای طوسی ،تابلویی با رنگ غالب طوسی انتخاب کنید.

شاید در ابتدا به نظر برسد این تابلو گزینه مناسبی برای شما نباشد.اما پیشنهاد می کنم این گزینه را امتحان کنید.مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

برای استفاده از تابلو در دکور خانه ، خودتان را  به روش های سنتی محدود نکنید و روش های جدیدی را برای ایجاد هارمونی میان وسایل منزل اتخاذ کنید.

مثلا به جای اینکه تابلو های دیواری خود را به طور سنتی با استفاده از میخ به دیوار نصب کنید، می توانید  ان ها را با استفاده از یک زنجیره به دیوار آویزان کنید.

و یا تابلوی خاص و منحصر به فرد خود  را همانند یک اثر هنری ارزشمند بر روی سه پایه قرار داده  و آن را در گوشه ایی از اتاق قرار دهید.

یکی از راههای جذاب تر کردن تابلو، این است که یک گلدان و یا یک آباژور را نزدیک به تابلو ،طوری قرار بدهید که بخشی از آن دیده نشود.

بدین ترتیب آباژور تابلوی منحصر به فرد و زیبای شما را نورپردازی کرده و آن را همانند یک اثر هنری به نمایش می گذارد.از طرفی این مسئله که بخشی از تابلو دیده نمی شود بیننده را جذب می کند که به تابلو نزدیک شود و برای اینکه جزئیات آن را کشف دقت بیشتری به خرج بدهد.

برای تزئین منزل از چیزی نترسید و کمی ریسک پذیر باشید. اگر می خواهید تفاوت فاحشی در خانه خود ایجاد کنید.

پیشنهاد می کنیم روش های سنتی را نار گذاشته و  از روشهای مدرن و خاص و متفاوت استفاده کنید.

تفاوت همیشه زیبایی می آفریند به شرط اینکه از ذوق و سلیقه خودتان استفاده کنیدو ابلته به جزئیات دقت کنید.

تنوع بالای تابلوهای مدرن و زیبای وب سایت رویامد می تواند ایده های جالبی برای تزئین منزلتان در اختیار شما بگذارید.پس درنگ کنید و همین حالا شروع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری

تابلوی دیواریتحقیقات نشان می دهند که رنگ ها تاثیر فوق العاده ایی بر حس و حال و خلق و خوی انسان دارند.

همانطور که می دانید رنگ های سرد و ملایم آرامش بخش هستند و رنگ های گرم و تند  منجر به ایجاد هیجان در فرد می شوند.

تابلوی دیواری

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که با استشمام کردن بوی یک عطر خاص به یاد یکی از وستان قدیمی تان بیفتید و یا بوی یک غذای سنتی خاص شما را به دوران کودکیتان ببرد؟

بد نیست بدانید رنگ های نیز مانند بوها تاثیر جالب توجهی بر حالات روحی انسان دارند.شاید دیدن یک دیوار به رنگ آبی فیروزه ایی،خاطرات خانه قدیمی پدربزرگتان را برایتان زنده کند.

خانه ای با دیوارهای فیروزه ایی  و طاقچه هایی که روی انها پر بود از عکس های قدیمی …پس رنگ های نیز می توانند همانند بوها خاطرتی را در شما زنده کنند و یا برایتان خاطراتی جدید بسازند.

البته باید گفت که تاثیر رنگ های بر روی همه افراد یکسان نیست.انسان ها با توجه به ویژگی های شخصیتی متفاوت و علایق متفاوت می توانند سلیقه های متفاوتی نسبت به رنگها داشته باشند.

لذا تاثیر رنگ ها بر آنها متفاوت خواهد بود.اما به طور کلی یک سری قوانین کلی در مورد تاثیر رنگ ها وجود دارد که برای همه یکسان است اما در جزئیات می تواند فرد به فرد متفاوت باشد .

با توجه به مطالبی که گفته شد  توجه به رنگ ها  در دکوراسیون منزل و یا محل کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیلی از افراد فکر می کنند برای بهره گرفتن از تاثیر رنگ ها می بایست ظاهر خانه را به کلی تغییر دهند و برای اینکار مجبورند دیوارهای خانه را رنگ بزنند.

همانطور که می دانید رنگ کردن دیوارها هزنیه بالایی لازم دارد.اما ما راه حل کم هزینه تری را به شما پیشنهاد می کنیم.

تابلوهای دیواری

تابلوهای دیواری یکی از المان های اصلی در تزئین و طراحی دکوراسیون خانه محسوب می شود.

یک تابلوی دیواری مناسب و زیبا با رنگ های شاد و جذاب می تواند صفای بی روح و خسته کننده خانه را به فضایی شاد و مفرح و هیجان انگیز تبدیل کند.

فقط کافی است کمی ددر انتخاب خود دقت کنید تا بتوانید بهترین بهره را  از رنگ ها ببرید.

تابلوهای دیواری چند تکه

تابلوهای دیواری چندتکه یکی از جدیدترین وسایل تزئینی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تابلوهای بزرگ که بخش زیادی از دیوار را اشغال می کند به شما کمک می کنند تا دید وسیعتری در اتاق ایجاد کنید .

این تابلوها فضای اتاق را بزرگتر و بازتر نشان می دهند.اما نکته اینجاست که بیننده در همان بار اول همه آنچه که باید را از تابلو درک می کند و نیازی به توجه زیاد و دقت ندارد.

از طرفی این تابلوها به دلیل اندازه بزرگشان هر حسی که در خود  دارند را به طور کامل در فضای اتاق پراکنده می کنند و به گونه ایی اتاق را به تسخیر خود در می آروند که این به نوبه خود می تواند ویژگی مثبت آنها باشد.

اما اگر شما قصد داشته باشید تا فضای اتاق تان را کمی پیچیده تر کنید و مهمان هایتان را به چالش بکشید ،پیشنهاد می کنیم از تابلوهای چند تکه استفاده کنید.تابلوهای چند تکه به طرح های مختف اما هماهنگ، بیننده را وادار می کند تا با دقت بیشتری به تابلو نگاه کند تا جزئیات آن را کشف کند.

تابلوهای چند تکه با طرح کامل شونده

تابلوهای چند تکه انواع مختلفی دارند.برخی از این تابلوها همانند پازلی از یک عکس بزرگ هستند و هر تکه بخشی از این طرح اصلی را کامل می کند.البته هر کدام از این تکه ها نیز می توانند به تنهایی نقش یک تابلو را بازی کند.اما وقتی کنار هم قرار می گیرند زیبایی خیره کننده ایی خواهند داشت.

تابلوهای چند تکه با طرح های متفاوت

یکی دیگر از انواع تابلوهای چند تکه ، تابلوهای چند تکه با طرح های متفاوت هستند.این تابلوها به گونه ایی طراحی می شوند که هر کدام از آنها می توانند داستان مخصوص به خودشان را داشته باشند.

لذا هر کدام از آنها به بیننده حس متفاوتی را القاء می کنند.بنابراین می توانید حس تمام این تابلوها را به طور یکسان داشته باشید.

البته به خاطر داشته باشید هرچند طرح این تابلوها با هم متفاوت هستند اما باید میان همه آنها هارمونی وجود داشته باشد.

مثلا هرامونی میان طرح یا هارمونی میان رنگ آنها.بهترین انتخاب ،انتخابی است در هر دو طرح و رنگ تابلوها تناسب و هارمونی وجود داشته باشد به طوریکه بیننده را وادار به تفکر کند .

تفکری که منجر به ساخت یک داستان واحد با کمک هر یک از تکه های پازل می شود!

به چیدمان تابلوی دیواری چند تکه دقت کنید

درست است که این تکه ها تکمیل کننده یکدیگر هستند اما لزومی ندارد همه آنها را در یک راستا  و به صورت منظم در کنار هم نصب کنید.

یادتان باشد تابلوها را به هم  نچسبانید و آنها را با فاصله ایی منطقی نصب کنید.گاهی چیدمان تابلوهای چند تکه به روشی بی نظم و متفاوت می تواند ظاهیر متفاوت و خلاقانه به اتاق شما ببخشد.

روش چیدمان شبکه ایی

یکی از روشهای شناخته شده در چیدمان تابلوهای چند تکه ،روش شبکه ایی است.در این روش تابلوها در کنار هم قرار داده شده و روی هم یک شبکه منظم را تشکیل می دهند.

این روش باعث می شود تا هر کدام از تابلوها به تنهایی دیده شوند و به طور کلی نیز یک حس مشترک را به بیننده منتقل کنند و به صورت یک طرح کلی دیده شوند.

روش چیدمان سالنی

یکی دیگر از روش هیا رایج نصب تابلوهای چند تکه ایی ،روش سالنی است.

در این روش ابتدا بزرگترین تابلو را در وسط قرار داده و پس تابلوهای دیگر را به ترتیب از بزرگ به کوچک در دو طرف تابلوی اصلی قرار دهید به طوریکه دره ردو طرف تقارن ایجاد شود.

این یک روش جاب و شیک برای نصب تابلوهیا چند تکه است .در این روش تمرکز اصلی بر روی تابلوی وسطی است در حالیکه تابلوهای کوچکتر در اولویت کمتری نسبت به آن قرار دارند.

اما به طور کلی همه انها در کنار هم یک تصویر وااحد را تشکیل می دهند.

تابلو یکی از روشهای وارد کردن رنگ ها و تاثیر ات مثبت وسازنده آنها در زندگی است.پس از تاثیر انها و نقفش مهمشان در زندگیمان غافل نشویم.

پیشنهاد می کنیم از تنوع بالای تابلوهای دیواری وب سایت رویامد دیدن کنید تا بتوانید انتخابی مناسب انجام بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

راهنمای خرید تابلوی دیواری: تابلوی دیواری یکی از اقلام تزئیناتی پرکاربرد است که می تواند فضای خانه را به طور کامل تغییر دهد.در هنگام انتخاب یک تابلوی دیواری می بایست به نکان زیادی توجه داشت.

سبک اثر هنری

قبل از هر چیز به این فکر کنید که از چه سبک هنری خوشتان می آید.آیا خانه شما فضایی کلاسیک یا سنتی دارد و یا برعکس فضای آن مدرن است.

در صورتی که از مبلمان کلاسیک  استفاده می کنید بهتر است از آثار هنری و تابلوهای نقاشی کلاسیک استفاده کنید.

اما اکر سبک مبلمان و نوع چیدمان وسایل منزلتان مدرن است فکر استفاده از تابلوهای نقاشی مدرن را از سرتان بیرون کنید.

البته بعضی وقت ها ترکیبی از آثار هنری کلاسیک و یا سنتی و مدرن منجر به پیدایش یک فضای  جذاب و جالب توجه می شود.

مثلا فرض کنید در اتاق پذیراییتان مبلمان چرمی ال مانند مشکی چیده اید و در اطراف آن دو آباژور مشکی  متناسب با مبلمان قرار داده اید.

برای چنین فضایی بهتر است از یک تابلوی چاپی مدرن با طرحی جالب استفاده کنید.

البته برای چنین فضایی می توانید یک تابلوی نقاشی خط که ترکیبی از نقاشی مدرن و خطاطی است نیز استفاده کنید.

من به شخصه دومین گزینه را بیشتر می پسندم.چون از ترکیب فضای سنتی و مدرن ،حس و حال خوبی را تجربه می کنم.

تابلوهایی فانتزی شبیه به آنچه در تصویر زیر می بینید به شما اجازه می دهند تا هم از فضای سنتی ناشی از نوشته ها و اشعار  و همچنین نقاشی های سنتی آن بهره ببرید و هم از تصویر فانتزی آن به عنوان یک بخش مدرن از دکوراسیون خانه استفاده کنید.

امروزه هنر تلفیقی یکی از حوزه هایی است که به شدت مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

در انتخاب تابلو به هارمونی رنگ ها دقت کنید

راهنمای خرید تابلوی دیواری : در انتخاب تابلو ، به هارمونی رنگ ها دقت کنید.قطعا آثار هنری بسیار زیبایی وجود  دارند اما همه آنها نمی توانند برای دکوراسیون منزل شما مناسب باشند.

بهتر است تابلویی را برای اتاقتان انتخاب کنید که  در آن یک یا دو رنگ موجود در دکوراسیون منزلتان وجود داشته باشد.

این کار ی هارمونی زیبا و چشم نواز در فضای منزل ایجاد می کند.البته می تواند از خاصیت کانتراست رنگ ها نیز استفاده کنید.

بر ای این امر می توانید تابلویی را انتخاب کنید که با رنگ غالب آن به رنگ دیگر وسایل خانه در تضاد باشد.این امر باعث می شود تا تابلوی دیواری شما به نقطه عطف خانه تبدیل شود و چشم گیر تر به نظر برسد .

به این ترکیب زیبا و دوست داشتنی در تصویر زیر  توجه کنید.در این ترکیب ،طراح هم از تلفیق فضای سنتی و مدرن در تابلو استفاده کرده و هم از کانتراست رنگ ها بهره برده است.

چون تابلویی با رنگ غالب طلایی و مشکی را بر روی دیواری به رنگ طوسی روشن نصب کرده و آن را با صندلی های سفید ست کرده است.

قطعا این تضاد رنگ میان تابلو و رنگ دیوار و صندلی ها فضایی چش نواز و زیبا و البته مدرن ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند.البته نباید از زیبایی  وارزش هنری تابلو نیز غافل شویم!

استفاده از تابلوهای فانتزی با طرح هایی معنا دار نظیر گل و شعر و ..  باعث می شود تا دیوار اتاق شما بیشتر از دیگر قسمت های خانه مورد توجه قرار گیرد و اتاق فضای مدرن تری داشته باشد.

مکان مناسب برای نصب تابلو

بسیاری از افراد در نصب تابلو اشتباهات فاحشی انجام می دهند.این اشتباهات اگرچه کوچک بوده و بی اهمیت به نطر می رسند اما می توانند از زیبایی فضای خانه شما بکاهند و شما در نزد کسانی که از خانه تان دیدن می کنند فردی بی سلیقه و شلخته جلوه دهند.

یک تابلو هرچه قدر هم که زیبا و فاخر و گران قیمت باشد و دارای ارزش هنری بالایی باشد اگر در مکان درستی نصب نشود و یا در نصب آن به استانداردها توجه نشود ،نمی تواند ارزش هنری خاصی  را به فضای خانه شما اضافه کند.

یکی از مهمترین مسائلی که باید قبل از خرید تابلو بدان فکر کنید محل نصب آن است.در اتاق پذیرایی بهترین مکان برای نصب تابلو، دیوار بالای مبل است.

اگر دیوار بالای مبل شما عمودی است بهتر است یک تابلوی بزرگ عمودی خریداری کنید.

اما اگر دیوار شما افقی است حتما از یک تابلوی بزرگ افقی استفاده کنید.اندازه تابلو باید به اندازه ایی باشد که دو سوم یا سه چهارم کل دیوار با پوشش بدهد.

این تابلوی بزرگ و مناسب می تواند اتاق را زیباتر کند و در صورت خالی بودن اتاق و کم بودن وسایل تزئینی، فضای دید اتاق را پر کند.

اگر سقف اتاقتان بلند است می توانید از تابلوهای عمودی بزرگ استفاده کنید در حالیکه برای اتاق هایی با سقف هایی کوتاهتر تابلوهای افقی مناسب تر هستند.

نصب تابلو

چگونگی نصب تابلو از اهمیت بالایی برخوردار است.شادی شما یکتابلوی گران قیمت و اثر هنری بسیار ارزش را خریداری کرده باشید .

حال تصور کنید که ان را با استفاده از یک میخ ساده بر روی دیوار نصب کرده اید.فکر نمی کنید اگر آن را بااستفاده از یک زنجیر طلایی رنگ به دیوار آوزیان کنید نمای زیباتری داشته باشد و بهارزش هنری آن اهمیت بیشتری داده می شود؟

خیلی از افراد به ارتفاع تابلو از زمین خیلی دقت نمی کنند  و آن را بیش از حد پایین و بیش از حد بالا نصب می کنند.

به خاطر داشته  باشید که  تابلو  نباید به قدری بالا باشد که افراد بریادیدن آن به طور کامل، مجبور باشند سر خود را بالا بیاوریند.

بنابراین تابلوی خود را در ارتفاعی نصب کنید که برای یک فرد بین ۱۶۷ تا ۱۷۲ سانتی متر مناسب باشد و در راستای چشم فردی با قدی در این محدوده قرار داشته باشد.

اگر می خواهید تابلو را  بالای مبل و یا طاقچه یا کم نصب کنید دقت داشته باشید که تابلو باید در فاصله ایی بالاتر از ۱۵ الی ۳۰ سانتی متر بالاتر از آن نصب شود.چون اگر در فاصله ایی کمتر از این محدوده قرار گیرد زیبا و چشم نواز نخواهد بود.

در انتخاب یک یا چند تابلوی مناسب با دکوراسیون منزل و نحوه نصب آن نکات ریزی وجود دارد که در بالا به تعدادی از آنها اشاره کردیم.

پیشنهاد می کنیم به وب سایت رویامد سر بزنید و از تنوع بی نظیر تابلوهای  آن دیدن کنید. این کار به شما کمک خواهد تا در انتخاب تابلوی مورد علاقه تان با مشکل مواجه نشوید و هرچه سریعتر بتوانید تابلوی مناسبی برای منزلتان انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق کودک

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق کودکروان شناسان معتقدند که رنگ ها تاثیر فوق العاده ایی بر احساسات و حالات روحی و روانی افراد دارند.

برخی از رنگ های خاصیت استرس زدایی و ارامبخش دارند و برخی از رنگ ها نیز منجر به افزایش ضربان قلب و ترشح آدرنالین می شوند و فرد را هیجان زده می کنند.

بسیاری از روان شناسان بر تاثیر رنگها بر روان انسان تاکید داشته و گاهی از آنها برای مقاصد درمانی استفاده ی کنند.

بنابراین توجه به رنگ ها در خانه و یا محل کار  از اهمیت بالای برخوردار است.در صورتی که قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید حتما به رنگها وخواص آنها دقت کنید.

یکی از مهمترین بخش های خانه ،اتاق کودک شماست.این اتاق فضایی است که قرار ست کودک دلبند شما در آن غذا بخورد، استراحت کند ، بازی  کند ،یاد بگیرد و رشد کند.

بنابراین برای انتخاب هر یک از وسایل و اجزای اتاق کودک باید دقت بالایی به خرج داد.یک اتاق کودک هر قدر که لوکس و زیبا و شیک طراحی شده باشد اگر از اصول اولیه روانشناسی رنگ ها و قوانین فنگ شویی پیروی نکند میتواند برای سلامتی کودک مضر باشد و بر روح و روان او و اعتماد به نفس وی در آینده تاثیر منفی بگذارد.

پس شما به عنوان والدین کودک موظفید با انتخابهایی صحیح ومناسب آینده کودک خود را تضمین کنید.

تابلوهایی با تم کودکانه

تابلو یکی از بهترین وسایلی است  که می توان با استفاده از آن به اتاق کودک دلبندتان روح ببخشید و آن را شاد و جذاب کنید.

تابلوها از جمله وسائلی هستند که قطعا بر روحیه کودک تاثیر گاشته و می توانند آنها و خوشحال کنند و یا بر عکس باعث افسردگی و با ترس در آنها شوند.

برای اینکه به اتاق کودکتان فضصایی کودکانه ببخشید پیشنهاد می کنیم از چند تابلوی زیبا با تم کودکانه استفاده کنید.

مثلا چند تابلو از کاراکتر های کارتونی شاد و جذاب را انتخاب کنید و آنها را در کنار هم بر روی  دیوار بالای تخت کودکان نصب کنید.

همچنین می توانید این تابلوها را در سرتاسر دیوارهای موجود در اتاق پخش کنید.نوع چیدمان تابلوها بر روی دیورا به ذوق و سلیقه شما بستگی دارد.

اما در انتخاب تابلو ها دقت کنید.هر چه تابلوها شادتر باشند و در آنها از رنگ های شاد و جاب بیشتر استفاده شده باشد ،قطعا کودکی شادتر خواهید داشت.

برای انتخاب تابلوی اتاق کودک به جنسیت کودکتان توجه کنید

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق کودک : معمولا هنگام خرید سیسمونی و  لباس ها و اسباب بازی های کودکتان، آنها را بر اساس جنیسیت کودک انتخاب می کنند.

رنگ هایی مثل صورتی روشن مخصوص دختران و رنگ هایی مث آبی روشن مخصوص پسران است.پیشنهاد می کنیم در انتخاب وسایل مربوط به اتاق کودکتان نیز بر همین اساس عمل کنید.

در صورتی که فرزند شما پسر است حتی اگر نوزاد است حتما از تابلوهای دیواری با تم پسرانه استفاده کنید  برای دختران نیز به همین شکل عمل کنید.

نوع وسایل موجود در اتاق کودک و حی رنگ وسایل کودک می تواند بر حس دختر بودن و پسر بودن کودک تاثیر بگذارد و این حس را در وی تقویت کند.

می توانید برای اتاق پسر خود از تابلوهایی با کاراکتر کارتونی پسرانه مثل بن تن و سوپرمن و برای اتاق دختران از تابلوهایی با کاراکترهی کارتونی دخترانه مثل باربی و … استفاده کنید.

مطمئن باشید کودکتان با این تابلوها ارتباط برقرار می کنند و شاید به قدرب به آنها وابسته شوند که دلشان بخواهد تا سن نوجوانی شان آنها را حفظ کنند.

پس کاری نکنید که پسر ۶ساله تان به خاطر اینکه تابلوی باربی در اتاقش دارد از طرف هم سالانش مورد تمسخر قرار گیرد.

این موضوع اگرچه ساده به نظر می رسد اما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان اعتماد به نفس فرزند شما بگذارد و آینده وی را از بین ببرد.

پیشنهاد می کنیم به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تنوع بالای تابلوهای کودکانه ،تابلوهای مناسب و البته زیبایی را برای کودکتان انتخاب نمایید.

تابلوهایی با تصویر حیوانات

شاید در فیلم ها دیده باشید که کودکان کوچک چقدر راحت با سگ ها و گربه ها و حتی مارها دوست می شوند و بدون ترس به آنها نزدیک می شوند و یا حتی در آغوش آنها به خواب می روند.

در واقع  کودکان از همان ابتدا با حیوانات ارتباط خوبی برقرار می کنند.این به این دلیل  است که آنها هنوز با ترس آشنا نشده اند .

می توان گفت ترس حسی است که بخشی از آن اکتسابی است.مثلا اگر شما از گربه بترسید احتمال زیاید دارد که این ترس را به کودک خود متقل کنید به طوریکه بعد از مدتی متوجه می شوید که او هم از گربه می ترسد.

به هر حال حیوانات از جمله چیزهایی هستند که کودکان بدانها علاقه نشان داده و نسبت به آنها حس کنجکاوی بالایی دارند.

شاید بخواهید فرزند دلبندتان را از همان ابتدا با حیوانات آشنا کنید.پیشنهاد می کنم از تابلوهایی با طرح حیوانات برای اناق کودکتان استفاده کنید.

بدین تریتب شب ها قبل از خواب می توانید با استفاده از این تابلوها برای کودکتان قصه سرایی کنید و کم کم آو را با حیوانات و اسامی آنها آشنا کنید.

تابلوهایی با طرح حروف الف با

تابلوهایی با طرح حروف الف با می توانند گزینه مناسبی برای تزئین دیوارهای اتاق کودک باشند.چند تابلوی بامزه و جالب با رنگ هایی شاد و خیره کننده می تواند بر روحیه فرزند دلبند شما تاثیر فوق العاده ایی بگذارید.

میتوانید حروف مربط به اسم کودکتان را انتخاب کرده و با چیدن آنها درکنار هم  طرح اسم فرزندتان را بر روی دیوار ایجاد کنید.

این تابلوها اگرچه جنبه تزئینی دارند می توانند به شما در اموزش و رشد فکری کودکتان نیز کمک کنند.به خاطر داشته باشید که کودک چیزهایی را که از همان ابتدا با آنها برخورد دارد تا بزرگسالی  به خاطر می سپارد.

پس در انتخاب تابلوهای اتاق کودکتان دقت کنید.یک تابلوی رنگارنگ و شاد می تواند در ذهن کودکتان خاطره ایی بسازد که بایادآوری آن در سنین بزرگسالی حس شادی و طراوت را با خود به  همراه داشته باشد.

تصور کنید که وقتی کودک بودید یک تابلوی سیاه و سفید با طرحی وهم آلود و یا طرحی از یکی از کاراکترهای کارتونی ترسناک و خشن را  در اتاق خود داشتید که مدام جلوی چشمتان بود.آیا در سن بزرگسالی از به خطار آوردن دوران کودکیتان احساس شادی و نشاط خواهید داشت؟ آیا دلتان برای اتاق بچگی هایتان تنگ خواهد شد؟ قطعا این تصاویر نامناسب می تواند تصویر هر کسی را از دوران کودکیش خراب کند.

پیشنهاد می کنم وب سایت رویامد مراجعه کنید و از تابلوهای دلشنین و زیبای آن دیدن کنید.قطعا در میان تنوع بالای تابلوهای کودکانه می توایند گزینه مناسی با روحیه فرزند دلبندتان را پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری

نکاتی درباره تزئین دکور داخلی منزل با استفاده از تابلوهای دیواری:تابلوهای دیواری یکی از کاربردی ترین و البته موثرترین اشیاء برای تزئین منزل است.مهمترین بخش در این کار انتخاب دیوار مناسب برای تزئین است.

شاید بخواهید بخش های از خانه را به طور برجسته تر نشان بدهید.پس بهترین دیواری که می توانید ذوق و سلیقه خود را بر روی آن پیاده سازی کنید ،پیدا کنید.

ذهنیت خود را بر روی دیوار خانه پیاده کنید

هر کسی ذوق و سلیقه و انتخاب منحصر به فرد خود را  دارد.باید بدانید که انتخاب های متفاوت ما در طول روز از سلیقه و شخصیت منحصر به فرد ما نشات می گیرد.

شاید سلیقه ما مورد پسند همه افراد نباشد اما ما به عنوان یک انسان باید تفاوت های موجود در سلیقه و شخصیتمان را بپیذریم چون دنیا با تمام این تفاوت هاست که زیباتر و جذاب تر می شود.

تصور کنید که همه مردم یک منطقه یک سلیقه یکسان داشته باشند .در نتیجه انتخاب هایی مشابه هم دارند. در چنین جامعه ایی قطعا جذابیتی وجود ندارد و این جامعه تبدیل به یک فضای مرده و بی روح و ثابت و بی تحرک  می شود.

در صورتی که این تفاوت سلیقه ها و تفاوت های شخصیتی می تواند از یک جامعه ساده و بی روح یک جامعه دینامیک و خلاق و زاینده بسازد.

پس به ذهنیت خود احترام بگذارید.این ویژگی های شخصیتی شما هستند که در انتخابهایتان تجلی پیدا می کنند.در نتیجه ذهن خود را آزاد بگذارید و در انتخاب تابلوهای دیواری خانه تان محدودیت های فرضی که ساخته استاندارها ی ساخته شده به دست خودمان هستند را کنار بگذارید .

ریسک کنید و بهترین تابلویی که نمایانگر بخشی از شخصیت خودتان هست را انتخاب کنید. هنگام انتخاب تابلوی نقاشی خط به رنگ آمیزی وسایل موجود در اتاق پذیرایی خود دقت کنید.

یادتان باشد میان کلیه اقلام تزئیناتی موجود در یک اتاق باید هارمونی رنگ و طرح وجود داشته باشد.رعایت کردن این اصل مهم می تواند به اتاق شما جلوه ایی حرفه ایی و مدرن ببخشد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شعر و ادبیات علاقه دارید می توانید یک تابلوی زیبا از شعری مشهور و به یاد ماندنی را انتخاب کنید.

برای انتخاب شعری که روی تابلو نوشته می شود حساسیت زیادی به خرج بدهید چون این جملات دقیقا نشان دهنده طرز تفکر و شخصیت شما و همچنین دغدغه  های شما هستند.

پس بهترین انتخاب خود راانجام بدهید.یک تابلوی نقاشی خط می تواند گزینه مناسبی برای اتاق پذیرایی شما باشد.پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از تابلوهای نقاشی خط این وب سایت دیدن کنید.

بهترین جمله یا شعری که به شخصیت و دغدغه های شما مربوط است را انتخاب کنید و از خرید مطمئن خود لذت ببرید.

اگر در اتاق پذیرای تان مبلمان استیل با رنگ طلایی یا نقره ایی دارید بهتر است از تابلوی نقشیا خط با رنگ غالب طلایی یا نقره ایی استفاده.این ترکیب بی نظیر فضای اتاق پذیرایی شما مجلل و با شکوه می کند.

شاید فکر کنید که یک تابلوی نقاشی خط ظاهری سنتی داشته و با مبلمان مدرن شما همخوانی ندارد.خبر خوب اینکه ترکیب یک تابلوی نقاشی خط با مبلمان ال شکل و مدرن شما ،ظاهری مدرن و جذبا خواهد داشت که چشم هر بیننده ایی را به خود جذب می کند.

این تعادل ایجاد شده میان طرح سنتی و مدرن برای هر کسی جذاب و خوشایند است.پیشنهاد می کنم این ترکیب و خاص را امتحان کنید.

یک گالری دیواری بسازید

در زیبایی و جذابیت تابلوهای دیواری بزرگ و شاخص هیچ شکی نیست.شما با انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ می توایند فضای کل اتاق را به تخسیر خود در آورید و اتاق را در ذهنیت یکپارچه خود غرق کنید.

یک تابلوی بزرگ و دیدنی در اتاق پذیرایی که بخش زیادی از دیوار را اشغال کرده است به نقطه عطف اتاق  تبدیل می شود  و ویزگی های شخاص خود را در فضای اتاق پراکنده می کند.حالا نظرتان در مورد قابها و تابلوهای کوچک چیست؟

شاید ایده ها و علاقه مندی های متفاوتی داشته باشید یا به طور همزمان از چندین تابلوی مختلف با زمینه های متفاوت خوشتان بیاید.

نگران نباشید!دیورا اتاق پذیرایی تان متعلق به شماست و شما آزادید تا هر آنچه در ذهنتان دارید را بر روی آن پیاده کنید.هر چند عدد تابلویی که دوست دارید در سایزهای مختلف و طرح های مختلف را انتخاب کنید .

اگرچه در انتخاب طرح ها آزاد هستید اما توجه داشته باشید که هارمونی و تناسب میان آنها را حفظ کنید.حالا می توانید آنها با نظم در کنار هم بر روی دیوار نصب کنید.

این یک گالری زیبا و دیدین است که هر بخش از آن می تواند نشان دهنده بخشی از ویژگی های شخصیتی شما باشد و ذهنیت شما را به بیننده منتقل کند.

شاید همه تابلوها به طور یکجا برای همگان جذاب نباشند اما هر کدام از آنها می تواند توجه یک فرد را به خود جلب کند.پس ریسک کنید و در انتخاب تابلوهای مختلف با طرح های خاص و متفاوت درنگ نکنید.زاد هستید آ

تابلوهای تزئینی نورانی را امتحان کنید

این روزها یکی از مدرن ترین و جدیدترین روشهای تزئین دیوار ،استفاده از تابلوهای تزئینی نورانی یا لایت باکس ها  است.

این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی دارای چندین  ال ای دی بوده و با استفاده از باطری و یا برق کار می کنند.

می توانید یکی از تابلوهای مدرن و زیبا را بای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید  و با کم کردن نور اتاق ، از نورپردازی زیبای این تابلوها برای ایجاد فضایی رمانتیک و شیک و مدرن لذت ببرید.

در صورت یکه دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ تیره است و با کاغذ دیواری تیره رنگ تزئین شده است، استفاده از یکی از این تابلوهای نورانی می تواند گزینه مناسبی باشد.

یک تابلوی نورانی با عکس واقعی برج ایفل که بخش هایی از آن با ال ای دی روشن می شود می تواندبرای اتاق خوبتان مناسب باشد.

همچنین نوجوانان به خصوص پسران از اینکه یک تابلوی نورانی با عکس واقعی از یک فولکس واگن به رنگ هایی شاد در اتاق خواب خود داشته باشند و شبها چراغ های مشاین فولکس خود را روشن کنند، استقبال می کنند.

می توانید یک طرح زیبا مثلا عکسی زیبا از یک شهر پر از نور و روشنایی را برای اتاق پذیرایی تان  انتخاب کنید و از این تابلوی نورانی لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبی

استفاده از تابلوی بزرگ با قاب چوبیفرض کنید تخت مناسبی برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید. و از یک ست روتختی زیبا و جذاب برای تخت خود استفاده کرده اید.

آباژورهایی با رنگ هماهنگ با رنگ دیوارها نیز انتخاب کرده اید.اما هنوز هم احساس می کنید که یک چیزی در اتاق خواب شما کم است.

خوب به اطراف نگاه کنید.با وجود این همه وسایل زیبا و گران قیمت بازهم اتاق شما بی روح و ساده و خسته کننده است؟ بله ! شما در اتاق خواب خود یک فضای خالی و ساده دارید که باید آن را با چیزی پر کنید.

دیوار بالای تخت خواب شما فضای بسیار مناسبی است که با کمی دقت و سلیقه می توانید با استفاده از آن به اتاق خواب خود فضایی رمانتیک و زیبا و آرامش بخش هدیه بدهید.

این دیوار ساده و خالی فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ذوق و سلیقه هنری خود ر به عرصه نمایش بگذارید و اتاق خواب خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید.

در ادامه به ایده هایی اشاره می کنیم که می توانید با استفاده از آنها دیوار اتاق خواب خود را تغییر بدهید:

  • برای دیوار بالای تخت خود رنگ مناسبی انتخاب کنید:

برای دیوار بالای تخت ،یک رنگ زیبا و دلنشین و البته پر جنب و جوش انتخاب کنید.این به شما بستگی دارد.

شاید شما از رنگ آبی ،صورتی یا بنفش یا .. خوشتان بیاید.این شما هستید که قرار است مدت زیادی از زمان آرامش و استراحت خود را در این اتاق بگذرانید.

البته درانتخاب رنگ دیوار بالای دقت زیادی به خرج بدهید.چون این رنگ باید با رنگ کلیه وسایل موجود در تاق هماهنگی داشته باشد.

همچنین از رنگ هایی همچون قرمز استفاده نکنید چون قطعا بر میزان آرامش شما تاثیر منفی خواهد داشت.

  • یک فرش طرح دار را به جای تابلو بر روی دیوار آویزان کنید

می توانید از تابلوهای دیواری مختلفی برای دیوار بالای تختتان استفاده کنید.اما نظرتان در مورد یک قالیچه با طرحی زیبا و جذاب چیست؟

یک قالیچه زیبا با طرحی سنتی و جذاب می تواند پای آثار هنری فاخر را به اتاق خواب شما باز کند.قطعا هر کسی از دین چنین اتاقی به وجد خواهد آمد.

  • یک استیکر دیواری با طرح نقشه جهان انتخاب کنید

یکی از انتخاب های جالب و مدرن برای دیوار بالای تخت خواب ، استفاده از یک استیکر بزرگ دیورای با طرح نقشه جهان است.

برای این کار می توانید از یک پرده نیز با طرحی مشابه نیز استفاده کنید.بهتر است کوسنی با طرح مرتبط با استیکر نیز تهیه کنید.این اتاق خواب می تواند یک فضای دلچسب و هیجان انگیز برای مردان جوان باشد.

  • از یک تابلوی بزرگ با قاب چوبی استفاده کنید

می توانید یک تابلوی بزرگ با طرح دلخواهتان انتخاب کنید.بهتر است این تابلوی زیبا و جذاب یک قاب چوبی بزرگ نیز داشته باشد.به این ترتیب یک اثر هنری فاخر با ظاهری کلاسیک ،اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد.

  • یگ گالری دیواری درست کنید

می توانید تمام وسایل و اشیائ مورد علاقه خود را بر روی دیوار بالای تختتان نصب کنید.از عکس های دوران کودکیتان گرفته تا عکس های عروسی پدرو ومادرتان و نقاشی های خواهر کوچکتان و بشقابی که مادربزرگتان به شما هدیه داده است.

این دیوار متعلق به شماست و شما حق دارید از هر چیزی که خوشحالتان می کند برای تزئین دیوار بالای تختتان استفاده کنید.

گاهی قرار دادن تعداد زیادی قاب عکس قدیمی در کار چند تابلوی نقاشی کوچک ، برای شما یک گالری دیواری جذاب و البته نوستالژیک بسازد.

  • نظرتان در مورد یک تابلوی دیواری افقی چیست؟

یک تابلوی دیوای افقی برای دیورا بالای تخت می تواند گزینه مناسبی برای اتاق خواب شما باشد.برای این کار می توانید یک تابلوی دیواری با ابعاد مناسب تختتان انتخاب کنید.

یک تابلوی دیواری با سایزی بین ۲ الی ۱۲ سانتی متر کمتر از عرض تختتان انتخاب کنید.

  • از تابلوهای مشبک فلزی استفاده کنید

تابلوهای مشبک فلزی می توانند به شما حس وجود چند پنجره کوچک در اتاق خواب را بدهد.به این تابلوهای زیبای فلزی با رح سبز نگاه کنید.

هماهنگی رنگ طرح وسط تابلوها با کوسن ها ،هارمونی جالب و فوق العاده ایی در اتاق خواب ایجاد کرده است.

  • تابلوهای عمودی می توانند جذابیت خاصی به اتاق خواب شما هدیه ببخشند

می توانید از و یا سه تابلوی عمودی زیبا و جذاب در کنار هم استفاده کنید.سعی کنید این تابلوهای جذاب را به صورت متقارن و با فاصله ایی یکسان در کنار هم نصب کنید.

در این صورت شما تابلوهایی در اتاق خوابتان خواهید که انگار فقط و فقط برای شما ساخته شده اند.مزمئنا هر کسی از داشتن یک اتاق خواب منحصر به فرد خاص هیجان زده خواهد شد.

  • آیا از اتاق خوابی با دیوارهای مشکی خوشتان می آید؟

رنگ مشکی برای دیوارهای اتاق خواب، یک انتخاب چالش برانگیز است .چون اگر از اکسسوری ها و وسال تزینی مناسبی استفاده نکنید و اگر اتاق نورگیر کافی نداشته باشد ،اتاق خواب شما به فضایی دلگیر ویا حتی وهم آلود تبدیل خواهد شد.

اما اگر همه مواردی که بدان اشاره شد رعایت َشود،رنگ مشکی می تواند به اتاق خواب شما ظاهری شک و مدرن ببخشد.

برای دیوارهای مشکی اتاقتان پیشنهاد  می کنم از یک تابلوی عمودی بزرگ با طرحی خاص و رنگارنگ استفاده کنید.

می تواند به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تنوع بالای تابلوهای دیواری با سایز بزرگ،یک انتخاب جذاب و نموه برای خود داشته باشید.

 دیوار چوبی را با تابلوهای رنگی ست کنید

خوبی دیوارهای چوبی یا به رنگ چوب این است که با هر تابلویی ست می شوند.

برای یک اتاق خواب با نورگیر عالی و فضایی بزرگ و دلباز ،بهترین انتخاب ،تابلوهایی با طرح های طبیعی و رنارنگ و جذاب است.این یک اتاق خواب لوکس و رویایی است که هر کرسی آرزو دارد صبح چشمانش را در آن باز کند.

  • فضای لوکس اتاق خوابتان را با یک تابلوی طرح گل کامل کنید

اتاق خواب لوکس و زیبای شما فقط یک تابلوی دیواری بزرگ با طرح گل را کم دارد.با این انتخاب زیبا و جذاب می توانید فضای لوکسی به اتاق خوابتان ببخشید.

می توانید  از نور خورشید برای نورپردازی این تابلوی بزرگ و زیبا که بخش مهمی از اتاق شما محسوب می شود استفاده کنید.

قطعا در طول روز این تابلوی زیبا و بزرگ نقطه مرکزی اتاق خواب شما خواهد بود و شما در غرق در فضای جذاب خود کرد.

برای اینکه فضای خوابی دلچسب و زیبا و جذاب و یا لوکس داشته باشید پیشنهاد می کنم به وب سایت رویامد سری بزنید و از میان تابلوهای بی نظیری که وجود دارد یک تابلوی منحصر به فرد و زیبا برای انتخاب کنید.

خواهید دید که این انتخاب برای شما چه آرامش و حس خوبی را به ارمغان خواهد آورد.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو تولد برای دختر

کادو تولد برای دختربه جرات می توان گفت خرید کادو تولد برای دختر از جمله کارهایی است که نیاز به وقت بیشتری دارد تا بتوان در میان گزینه های متنوع، بهترین و لاکچری ترین هدیه را انتخاب کرد.

اگر می خواهید هدیه تولد برای دختر خانم های نوجوان بسیار ارزشمند باشد و در عین حال زیبا و منحصر به فرد جلوه کند پیشنهاد می کنیم که حتماً این بخش از مطلب ما را مطالعه کنید.

کادو تولد برای دختر

آیا می دانید چه چیزهایی به عنوان بهترین کادو دخترانه ، دختر خانم های شما را خوشحال و راضی می کند؟ یکی از کارهایی که همیشه برای دختر خانم های نوجوان جذاب و هیجان انگیز است و هیچ گاه تکراری و خسته کننده نمی شود هدیه دادن به آن ها در روز تولدشان است.

معمولاً هدیه ای که به آن ها داده می شود بایستی متناسب با شخصیت، شرایط سنی، احساسات و نیز سلیقه شان در نظر گرفته شود.

در واقع این هدیه قرار است به آن ها نشان دهد که شما تا چه اندازه ای به یادش بوده اید و به او اهمیت می دهید. اگر می خواهید هدیه تولد برای دختر خانم های نوجوان بسیار ارزشمند باشد و در عین حال زیبا و منحصر به فرد جلوه کند پیشنهاد می کنیم که حتماً این بخش از مطلب ما را مطالعه کنید.

همه چیز درباره خرید کادو تولد برای دختر

به جرات می توان گفت خرید هدیه تولد برای دختر از جمله کارهایی است که نیاز به وقت بیشتری دارد تا بتوان در میان گزینه های متنوع، بهترین و لاکچری ترین هدیه را انتخاب کرد.

همان طور که می دانید سلیقه دختران نوجوان بسیار متنوع است و از طرفی هم روحیه حساس تری نسب به پسرها دارند.

آن ها همیشه به هنگام گرفتن کادو بسیار ذوق زده و هیجان زده می شوند. به همین دلیل است که والدین و اطرافیانشان به هنگام هدیه دادن به آن ها ذهنشان درگیر این قضیه می شود که چه هدیه ای را برای آن ها خریداری کنند.

اما همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که در کادو دادن به آن ها هیچ گاه تأخیر نکنید. چرا که هدیه دادن به موقع از نظر آنان هزار برابر از هدیه گران قیمتی که به تأخیر داده می شود با ارزش تر است.

بهترین کادو تولد برای دختر چیست؟

بهترین کادو تولد برای دختر خانم های نوجوان چیست؟ این سؤالی است که بسیاری از والدین از خودشان می پرسند. اما از همین ابتدای کار این نکته را در ذهن خود داشته باشید که بهترین هدیه برای آنان تعریف ثابتی ندارد و ممکن است معنی آن از یک دختر تا یک دختر نوجوان دیگر فرق کند. برای همین اول از همه نیاز است تا شناخت کافی از روحیات و احساسات دختر خانمی که قرار است برایش هدیه تولد بخرید پیدا کنید.

ما در ادامه این بخش از مطلب خود می خواهیم ایده های بسیار جذاب و شنیدنی را درباره خرید کادو تولد برای دختر در اختیارتان قرار دهیم تا به کمک آن ها بتوانید قدم بزرگی را در خرید بهترین هدیه بردارید.

ایده های جذاب برای خرید بهترین کادو تولد برای دختر

خرید یک دستبند با سنگ ماه تولدش

یک دختر خانم نوجوان بیش از همه چیز دوست دارد به دیگران بگوید دقیقاً در چه ماهی متولد شده است. به واقع با عمل می خواهد رفتار شخصیتی خود را مطابق ماه تولدش به رخ دیگران بکشد.

پس خرید یک دستبند با سنگ ماه تولد می تواند بهترین کادو تولد برای دختر خانم ها به حساب آید. پس اگر تولد دخترتان نزدیک است از چنین پیشنهاد ایده آلی به خوبی استقبال کنید.

عروسک پشمالوی بزرگ

همان طور که از قبل هم به آن اشاره شد دختر خانم ها دارای روحیه لطیف تر و حساس تری نسبت به پسرها هستند. آن ها احساساتشان بسیار سریع تر تحریک می شود و ممکن است با هر چیزی هیجان زده شوند. از طرفی هم کودک درونشان در هر سنی با دیدن عروسک های پشمالوی بزرگ ذوق زده می شود.

بنابراین اگر می خواهید خرید کادو تولد برای دختر خانم ها به گونه ای باشد که آن ها را بیش از هر چیزی ذوق زده کند عروسک پشمالوی بزرگ می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

دفتر خاطرات

از آنجایی که بسیاری از دختر خانم های نوجوان علاقه شدیدی به ثبت خاطراتشان دارند و همواره دوست دارند لحظه لحظه زندگی شان را با نوشتن در دفتر خاطرات در ذهنشان زنده نگاه دارند.

از این رو خرید یک دفتر خاطرات با ظاهری شیک و دوست داشتنی می تواند به عنوان بهترین کادو تولد برای دختر خانم نوجوانتان به حساب آید. البته به شرطی که علاقه ای به نوشتن داشته باشد.

قانون عطر خریدن را فراموش نکنید

هدیه تولد برای دختر

یکی از هدیه هایی که به عنوان کادو تولد برای دختر می تواند همیشه و در همه حال برای خانم ها فارغ از سن و سالشان شیرین و دوست داشتنی باشد عطر است.

در واقع این هدیه می تواند در همه حال یاد و خاطره شما را در ذهن او تداعی کند. برای خرید چنین هدیه ای ابتدا سعی کنید متوجه این قضیه شوید که دختر خانم نوجوانتان در مورد رایحه عطرها چه سلیقه ای دارد و به عبارتی از چه بویی بیشتر خوشش می آید. بوی شیرین و گرم را بیشتر ترجیح می دهد یا بوی سرد و تلخ؟

خریدن لباس مجلسی و شیک را از یاد نبرید

هدیه جالبی که می تواند دختر خانم های نوجوان را بیش از حد شگفت زده و خوشحال کند یک لباس مجلسی شیک و متفاوت است.

پس حواستان باشد که این نوع هدیه در لیست گزینه های بهترین کادو تولد برای دختر قرار گیرد. ولی مطمئن شوید که یکی از بهترین راه های نشان دادن علاقه تان به طرف مقابل همین مدل هدیه خریدن است.

همچنین به خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید به دختر خانم نوجوانتان لباس هدیه دهید حتماً سایز وی را به طور دقیق بدانید. چرا که هدیه دادن لباسی که با سایز آن ها مغایرت داشته باشد ممکن است اندکی شما را به دردسر بیندازد.

پس اگر از سایز دقیق آن ها مطلع نیستید پیشنهاد می کنیم از چنین خریدی صرفه نظر کرده و به جای آن یک روسری یا شال به عنوان هدیه تولد برای دختر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو تعیین جنسیت

کادو تعیین جنسیت : برای کادو تعیین جنسیت چی بخرم؟ این روزها گرفتن جشن تعیین جنسیت برای بسیاری از خانواده ها به یک مد تبدیل شده است و والدین به محض اطلاع از جنسیت فرزندشان دوست دارند این جشن هیجان انگیز را برای یادبود بین خود و اقوامشان برگزار کنند.

کادو تعیین جنسیت

در واقع جشن تعیین جنسیت بهانه بسیار خوبی است تا والدینی که در آستانه اطلاع از جنسیت فرزندشان هستند خبر آن را به خانواده و اطرافیانشان اعلام کنند.

شاید از نظر بسیاری از مردم گرفتن چنین مراسمی اندکی تجملاتی به نظر آید. اما برخی دیگر بر این باور هستند که برپایی این مراسم به هنگام اطلاع از جنسیت فرزند می تواند بعدها به یک خاطره ای ماندگار و شیرین مبدل گردد. به شرطی که با مقداری خلاقیت، غافلگیری و شیرین کاری همراه باشد.

بهترین کادو تعیین جنسیت کدام است؟

 کادو تعیین جنسیت با الگوریتم خاص و منحصر به فردش یکی از مهم ترین پارامترهایی برگزاری مراسم جشن تعیین جنسیت است که مسلماً در برگزاری هرچه باشکوه تر آن نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بنابراین برای اینکه بتوانید هدیه ای کاربردی و مورد استفاده تقدیم کنید بایستی قبل از هر چیزی از مشخص شدن جنسیت فرزند مطلع شوید.

در بسیاری از مواقع برخی از والدین دلشان می خواهد خودشان نیز به همراه مهمانان برای اطلاع از جنسیت نوزادان سورپرایز شوند.

در چنین شرایطی بهترین ایده برای خرید کادو تعیین جنسیت کدام است؟ آیا می توان هدیه ای کاربردی و مناسب را تقدیم والدین نمود؟ اگر شما هم در چنین شرایطی به دام افتاده اید و نمی دانید که بهترین هدیه تعیین جنسیت کدام است و از طرفی هم می خواهید هدیه تان در همان بدو ورود اهالی جشن و مهمانان را غافلگیر سازد پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از مقاله مان را مطالعه کنید.

چرا که ما ایده های متنوع و جذابی از این دسته هدایا را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی کادو مناسب و مورد پسندی را تقدیم نمایید.

ایده های جذاب و متنوع برای خرید کادو تعیین جنسیت

گزینه های متنوع و جذابی برای خرید کادو تعیین جنسیت وجود دارند که با انتخاب هریک از آن ها می توان هیجان و شادی مضاعفی را به هنگام برگزاری جشن به وجود آورد.

اگر سری وب سایت ویستور بزنید با راه کارها و پیشنهادات مخصوصی در این باره رو به رو می شوید.

اگر شما یا یکی از اقوامتان در آستانه بچه دار شدن هستید و درباره این موضوع که برای جشن تعیین جنسیت چه کادویی تهیه کنید بسیار هیجان زده هستید، اگر به دنبال آن هستید تا با تهیه شیک ترین و جذاب ترین هدیه، تک تک لحظات مربوط به جشن را متفاوت تر سازید و به کمک آن ها خاطره های ماندگار را به ثبت رسانید می توانید از ایده های متنوعی که برایتان در نظر داریم الهام بگیرید.

ما به شما این اطمینان را می دهیم تمامی گزینه های پیشنهادی مان بتوانند شما را به عنوان یک هدیه دهنده به سمت خود جذب کنند.

لباس های سرهمی زیبا

شکی نیست که انتخاب و خرید کادو تعیین جنسیت یکی از شیرین ترین و شاید دشوارترین کار ممکن برای اغلب افراد باشد.

به ویژه آنکه از جنسیت نوزاد هم هیچ گونه اطلاعی نداشته باشید. از آنجایی که همیشه لزومی ندارد برای یک نوزاد هدایای گران قیمت و تجملاتی خریداری کنیم و طبیعتاً کادو تعیین جنسیت هم از این قاعده مستثنی نیست پس برای آنکه کادویی که خریداری می کنید کاربردی و مناسب باشد و از طرفی هم به خاطر عدم اطلاع از جنسیت نوزاد هزینه های زیادی را صرف لوازم غیر ضروری نکنید پیشنهاد می کنیم یک دست لباس سرهمی شیک و زیبا که میان نوزادان دختر و پسر مشترک است انتخاب کنید. البته لازم است کمی سلیقه و خلاقیت هم در این زمینه به خرج دهید.

وسایل تزئینی اتاق نوزاد

اگر در حال آماده شدن برای جشن تعیین جنسیت یکی از عزیزانتان هستید و برای خرید هدیه درخور نیاز دچار سردرگمی شده اید، اگر دوست ندارید هدیه تان بعد از مدتی بلااستفاده گردد پیشنهاد می کنیم وسایل تزئینی اتاق نوزاد را در لیست انتخاب هایتان قرار دهید.

به جرات می توان گفت لوازم تزئینی اتاق نوزاد ایده جذاب و متنوعی است که امروزه مدل ها و طرح های بسیار شیک و زیبای آن در بازارها و فروشگاه های اینترنتی مختلف موجود است.

البته می توانید از طرح ها و رنگ هایی در انتخاب لوازم تزئینی به عنوان کادو تعیین جنسیت استفاده کنید که میان نوزادان دختر و پسر مشترک است.

صندلی های نوزادی

یکی دیگر از ایده های متنوع و جذابی که به عنوان بهترین کادو تعیین جنسیت برایتان در نظر گرفته ایم صندلی های نوزادی است.

از آنجایی که به خاطر مسافرت های درون شهری و بروش شهری بسیاری از والدین برای حفظ راحتی و امنیت بیشتر نوزادان خود به یک سری لوازم و صندلی های امنیتی همانند صندلی های نوزاد پناه می برند این رو می‌توان گفت انتخاب چنین هدیه ای که امروزه به یکی از لوازم ضروری نوزادان تبدیل شده است هم بسیار کاربردی و هم کاملاً متفاوت است.

امیدواریم که تمامی ایده ها و پیشنهادات ما در رابطه با خرید هدیه تعیین جنسیت مورد پسند و رضایت شما همراهان و دوستان همیشگی مان قرار گیرد و با الهام گرفتن از آن ها بتوانید بهترین و مناسب ترین هدیه ممکن را برای هرچه باشکوه تر ساختن جشن تعیین جنسیت انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو پسرانه

کادو پسرانه : کادو دادن برای بعضی از افراد کاری لذت بخش و برای برخی دیگر بسیار اضطراب آور است. اکثر اوقات پیدا کردن کادو پسرانه برای برادر یا یک دوست می تواند دشوار باشد.

در حالی که بسیاری از دختران با دادن گل یا حتی شکلات هم خوشحال می شوند اما اغلب اوقات پیدا کردن یک هدیه که بتواند پسری را به این اندازه خوشحال کند بسیار مشکل است.

بهتر است با این مشکل و برای انجام چنین کاری به ویژه برای مرد های گوناگون که سلیقه و علایق مختلفی دارند دست و پنجه نرم کنید.

کادو پسرانه

اگر در مورد خرید کادو برای پسر مورد نظر خو بسیار فکر کرده اید اما ایده ای پیدا نکرده اید در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا بهترین کادو پسرانه را متناسب با هر سلیقه ای انتخاب کنید.

خرید کادو پسرانه بر اساس علایق

درباره خرید هدیه پسرانه بر اساس علایق مطالب متنوع و جالبی وجود دارد. اگر مدام با فردی که می خواهید برایش هدیه بخرید در ارتباط هستید و با او صحبت می کنید در میان صحبت هایتان از او بپرسید که به چه چیزی علاقه دارد بیشتر پسر ها راحت هستند و می گویند که چه چیزی می خواهند.

در بعضی از دوستی ها رک بودن حدی دارد مواظب باشید که مکالمه ای سالم داشته باشید و پیام اشتباه را به پسر موردنظر منتقل نکنید و منظورتان را لو ندهید. چرا که شما می توانید کادو پسرانه را لو ندهید و خیلی آسان در موردش از طرف بپرسید.

اگر پسری به شما نزدیک باشد می توانید به راحتی ورزش های یا فعالیت هایی مورد علاقه اش را بشناسید. در پیرامون این موارد به دنبال کادو پسرانه باشید.

بهتر است بدانید که کادویی که می خواهید بخرید مهم نیست که معنی دار باشد یا احساسی آن‌ها بیشتر هدیه پسرانه کاربردی را ترجیح می دهند.

  • در خرید کادو پسرانه برای پسری که به موسیقی یا هنر علاقه‌مند است می توان وسایل موسیقی یا لوازم هنری هدیه داد یا اینکه می توان مجموعه موسیقی مورد علاقه اش را به او کادو داد.
  • اگر به ورزشی علاقه دارد امضای بازیکن مورد علاقه اش روی توپ یا تی شرت، بلیت یک بازی می تواند فوق العاده ترین کادو پسرانه باشند.
  • ممکن است با یک علاقه‌مند به گیمر طرف باشید که در این صورت با خریدن یک بازی به روز و جدید یا یک بخش سخت افزاری برای سیستم، او را غافلگیر کنید.
  • خرید کادو به شخص هنرمند کمی آسان تر است چون در این صورت به لوازم جدید نیاز دارند پس با خریدن یک قلم موی جدید یا رنگ نقاشی او را خوشحال کنید.

ایده های کلی برای خرید بهترین هدیه پسرانه

مناسبت هایی مانند روز تولد، شب یلدا یا عید نوروز بهانه های خوبی برای کادو دادن به پسر ها است. پس می توانید از فرصت ها استفاده کنید و برای عزیزانتان کادو بخرید. بهتر است بدانید که پسر ها چیز هایی را که قبلاً نداشته اند دوست دارند کادو بگیرند.

  • کادو هایی که به عنوان بهترینکادو پسرانه خنده را بر لب پسران می آورد می تواند جز به یاد ماندنی ترین کادو پسرانه باشد.
  • پسر ها در سن نوجوانی و جوانی به فکر تناسب اندام خود می باشند پس می توانید عضویت در باشگاه ورزشی یا وسایل دیجیتالی تناسب اندام به او هدیه داد.
  • باید بر حسب سن و سال و متناسب با سلیقه شان به پسران هدیه داد.
  • یکی از ایده آل ترین هدیه ها که اکثر پسر ها از آن خوششان می آید می توان به ساعت اشاره کرد، که در طرح و مدل های گوناگون با قیمت های مناسبی در بازار می توان خرید.
  • عطر یا ادکلن می تواند یک هدیه خوب و مناسبی برای پسر ها باشد که با استفاده از ادکلن یا عطر، خاطره شما همیشه در ذهنش می ماند.
  • امروزه پسرهای جوان به دنبال چیز هایی که مطابق مد روز است می‌گردند، پس باید به این نکته توجه کرد که هدیه ای که می خرید به روز می باشد یا نه؟

کادو پسرانه که آن ها را غافلگیر و خوشحال می کند

یکی از کار های لذت بخش در دنیا، کادو گرفتن از افراد خاص زندگی است که شاید به نظر کار ساده ای است اما زمانی که به عمق ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکی از کارهای سخت و پیچیده است. در اینجا چند پیشنهاد برای کادو پسرانه که آن‌ها را سورپرایز می کند ارائه می دهیم.

  • برای پسری که عاشق موسیقی است بهترین کادو هدفون های بیتس می باشد که هر بار با گوش دادن به موزیک های آلبوم مورد علاقه خود قدر دادن شما می باشد. این هدفون ها به صورتی طراحی شده اند که از کیفیت بالایی برخوردارند، این هدفون یک کادو مناسب و عالی برای پسر ها می باشد.
  • یکی دیگر از کادو پسرانه که به عنوان محبوب ترین کادو در میان پسر ها به شمار می آید ساعت هوشمند اپل واچ است، این ساعت با ویژگی های منحصر به فردی که دارد آن را به یک ساعت عالی برای افزایش بهره وری، تناسب اندام یا حتی بازی کردن تبدیل کرده است. پس این ساعت ها بهترین گزینه برای هدیه پسرانه است.
  • دوربین فوری فوجی فیلم می تواند بهترین کادو برای خوشحال کردن پسر ها باشد، این دوربین کوچک گزینه مناسبی برای گرفتن عکس های به یاد ماندنی بدون نیاز به دوربین های بزرگ و حرفه ای است. دوربین فوری فوجی فیلم بلافاصله عکس ها را چاپ می کنند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای پسر

کادو برای پسر: انتخاب کادو پسرانه یکی از معضل هایی است که بسیاری از خانم ها به هنگام خرید هدیه به مناسبت های مختلف با آن مواجه می شوند.

این مقاله ما ایده های جذاب و سورپرایزی را به شما پیشنهاد می دهد تا به هنگام خرید هدیه برای پسر، فارغ از هر سن و سالی کار را برایتان راحت تر کند.

کادو برای پسر

بسیاری از ما به هنگام نزدیک شدن به یکی از مناسب های مختلف ویژه آقایان با این سؤال مواجه می شویم که کادو برای پسر چه چیزی بخریم.

کادو دادن و کادو گرفتن در هر حالتی لذت بخش و هیجان انگیز است. درست است در موقعیت هایی نظیر خرید کادو برای پسر یک سری اضطراب ها بر ما حاکم می شود اما اگر با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشیم و با دقت بیشتر به فرایند هدیه خریدن بپردازیم قطعاً می توانیم تجربه ای شیرین و متفاوت را کسب کنیم.

اینکه پسرها همانند دخترها انتخاب های متنوعی برای گرفتن کادو ندارد موضوعی انکار ناپذیر است. به همین خاطر است که بسیاری از مردم با این ایده که خرید کادو برای پسر سختی های زیادی به دنبال دارد راهی فروشگاه های مختلف می شوند.

اما ایده هایی را که ما در این بخش از مطلب خود بیان می کنیم تماماً ایده های جذابی هستند که موجب می شوند تا با کم ترین هزینه ها بهترین و متفاوت ترین انتخاب ها را داشته باشیم.

ایده های کلی برای خرید کادو برای پسر

شاید آقایان به اندازه خانم ها روحیه هیجان انگیزی به هنگام دریافت کادو نداشته باشند. اما مطمئناً زمانی که در یک مناسبت خاص هدیه ای تحت عنوان کادو برای پسر دریافت کنند به ویژه آنکه مورد علاقه و سلیقه شان هم باشد نه تنها می توانید غافلگیرشان کنید بلکه موجبات رضایت و خرسندی شان را به طرز شگفت انگیزی فراهم آورید.

فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که فرایند انتخاب و خرید کادو پسرها با دخترها کاملاً متفاوت است و این امر نقش مهمی در انتخاب نوع هدیه دارد.

اگر هنوز هم در مورد خرید هدیه برای پسر مورد نظر خود دچار تردید و دودلی هستید، اگر برای انتخاب یک هدیه مناسب بسیار فکر کرده اید ولی هنوز چیزی به ذهنتان نرسیده است پیشنهاد می کنیم با ایده های جذاب و سورپرایزی ما آشنا شوید.

پلیرها

به جرات می توان گفت کمتر پسری وجود دارد که به موسیقی علاقه ای نداشته باشد. کادوهای متنوع بسیاری در زمینه برای آن ها وجود دارد که در میان آن ها می توان پلیرها را به عنوان بهترین کادو برای پسر مورد نظر خود انتخاب و خریداری کرد.

این مدل از پخش کننده موسیقی یک سری لوازم جانبی هم از جمله اسپیکرهای قابل حمل، هدست های موبایل که به هنگام پخش موسیقی هم آلارم دارند با خود به همراه دارد.

اگر می خواهید بهترین گزینه انتخابی را برای کادو پسر خودتان در نظر بگیرید پیشنهاد می کنیم از پلیرها غافل نشوید.

لباس

درست است که پسران همانند دختران زیاد تشریفاتی نیستند اما در هر سنی که باشند برای هرچه بهتر و خوش تیپ تر دیده شدن دست کمی از آن ها ندارند.

بنابراین لباس یکی از بهترین هدایایی است که می توانید از آن به عنوان کادو برای پسر استفاده کنید. به شرطی که بدانید چه مدل لباس و چه سایزی را برای کسی که می خواهید به او هدیه دهید انتخاب کنید.

اگر در این دو موارد زیر مطمئن نیستید می توانید ایده ای خلاقانه تر به کار گیرید و آن هم این است که بن خرید یک دست لباس شیک و زیبا را به عنوان کادو پسر به او هدیه دهید.

هدایای ورزشی بهترین کادو برای پسر

پسرها از هر چیزی به ندرت خوششان بیاید یقیناً از انواع هدایایی ورزشی شیک و متنوع استقبال می کنند. از طرفی هم به خاطر تنوع در انواع محصولات ورزشی، دستتان برای انتخاب چنین هدیه ای به عنوان کادو برای پسر باز است.

کیف ورزشی، ست ورزشی، تیشرت ورزشی شیک و متفاوت، میله ورزشی و… تماماً گزینه های بسیار مناسبی هستند که می توانید از آن ها برای دادن هدیه به پسرتان استفاده کنید.

اگر فرزندتان جزء کسانی باشد که در خانه ورزش و یا یکی از باشگاه های ورزشی فعالیت داشته باشد بدون شک از چنین کادویی که برایش در نظر گرفته اید استقبال می کند.

لوازم ماشین

از گذشته تا به امروز همه مردم پسرها را از کودکی تا بزرگ سالی به عشق ماشین می شناسند. پس هرگونه لوازمی که به ماشین ربط داشته باشند از نظر آن ها جذاب و خوشایند است.

پس به جرات می توان گفت بهترین هدیه برای آنان لوازم ماشین است. به ویژه اگر خودشان هم ماشین داشته باشند.

ایده های جذاب و سورپرایزی که برای این مدل هدیه در نظر گرفته ایم شامل کیف پشت صندلی برای لوازم شخصی، جای تبلت و موبایل داشبوردی، کاور صندلی، دور فرمان، جاکلیدی زیبا و یا حتی جعبه کمک های اولیه با ظاهری شیک و متفاوت برای ماشین است.

اگر می خواهید پسرتان را با کادو پسر شگفت زده و غافلگیر کنید حتما یکی از این لوازم ذکر شده را برای او خریداری کنید.

کجت لیوان جادویی

بسیاری از پسرهای نوجوان خوردن چایی عصرانه آن هم در لیوان مخصوص خود را می پسند‌ند. به ویژه اگر این لیوان از طرف یک شخص مهمی همچون مادر، خواهر، پدر به آن ها هدیه داده شده باشد.

اگر می خواهید یک هدیه شیک و لاکچری را به آن ها به ویژه پسرهایی علاقه مند به قهوه و چایی دهید پیشنهاد می کنیم نگاهی به کجت لیوان جادویی هم بیندازید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو پسر بچه 

کادو پسر بچهدر رابطه با اینکه بهترین کادو پسر بچه کدام است مطالب متنوع و جذابی در سایت های مختلف وجود دارد. اما آنچه واقعیت دارد این است که پسر بچه ها همانند دخترها انتخاب های متنوعی ندارند و این می تواند کار شما را برای یک خرید ایده آل و منحصر به فرد آسان کند. فقط کافی است تا حدودی با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشید.

کادو پسر بچه

آیا شما هم به دنبال ایده های جدید و منحصر به فرد برای خرید بهترین کادو پسر بچه هستید؟ در پست های قبلی اطلاعات متنوع و جذابی را برای تهیه انواع کادو برای مناسبت های مختلف در اختیارتان قرار دادیم.

امیدواریم مورد پسند و رضایتتان واقع شده باشد و به کمک آن ها توانسته باشید بدون تردید و دو دلی بهترین هدیه ممکن را برای عزیزانتان تهیه کرده باشید.

حال در این بخش از مطلب خود می خواهیم ایده های جالبی برای خرید کادو پسر بچه که همه سلیقه ها را راضی می کند در اختیارتان قرار دهیم تا به این طریق بتوانیم شما را در خرید بهترین کادو برای پسر بچه مورد نظرتان یاری کنیم.

بهترین کادو پسر بچه کدام است؟

در رابطه با اینکه بهترین کادو پسر بچه کدام است مطالب متنوع و جذابی در سایت های مختلف وجود دارد. اما آنچه واقعیت دارد این است که پسر بچه ها همانند دخترها انتخاب های متنوعی ندارند و این می تواند کار شما را برای یک خرید ایده آل و منحصر به فرد آسان کند. فقط کافی است تا حدودی با سلیقه فرد هدیه گیرنده آشنا باشید.

اگر شما هم جز مادران حساس و مشکل پسندی هستید که به هنگام خرید هدیه پسر بچه برای کودکتان وسواس زیادی به خرج می دهید قبل از هر چیزی باید بدانید شرط اول خرید خوب انتخاب است.

آنچه که باعث می شود همه کودکان به ویژه پسر بچه ها از یک کادو به گرمی استقبال کنند جذابیت و زیبایی آن است.

پس اگر می خواهید به مناسبت های مختلف، هدیه ای متفاوت و دوست داشتنی برای پسربچه خود خریداری کنید بر حسب سلیقه، جنسیت و سن او کادویی هیجان انگیز خریداری کنید.

ایده های جالب برای خرید کادو پسر بچه

هر چند ایده های بسیاری برای خرید کادو پسر بچه وجود دارد. اما هدیه ای که خاص و منحصر به فرد باشد و بتواند توجه کودکان را به خود جلب کند کم و محدود است.

از آنجایی که بسیاری از والدین دوست دارند هدیه ای را به پسر بچه های خود تقدیم کنند که هم کاربردی باشد و هم از جذابیت هیجان انگیزی برخوردار باشد.

بیشتر آن ها می خواهند کادویی را به عنوان کادو پسر بچه تهیه کنند که تأثیر بسیاری بر روی قوه تخیل و حافظه کودکانشان بگذارد.

اگر شما هم جز آن دسته از والدین هستید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب ما را مطالعه کنید.

کادو پسرانه شخصی

این دسته از هدایا که اغلب در زمره وسایل و لوازم شخصی به حساب می آیند از آن دسته هدایایی است که مطمئناً هم مورد نیاز پسر بچه ها واقع می شود و هم برایشان جذاب و دوست داشتنی است.

این نوع هدایا که شامل مواردی از قبیل انواع پوشاک، کفش، کیف و دیگر لوازم شخصی و ضروری است هر یک از آن ها می تواند بهترین کادو پسر بچه به حساب آید.

بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز

بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز در زمره بهترین کادو پسر بچه ها است که مورد پسند سنین مختلفی از آن ها واقعاً می شود.

پس اگر می خواهید با کادویی که خریداری کرده اید هدیه گیرنده تان را سورپرایز و شگفت زده کنید به طوری که تا مدت های طولانی از هدیه تان استفاده کند پیشنهاد می کنیم از بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز غافل نشوید.

تنوع در خرید این دسته از هدایای بسیار زیاد است که از جمله آن ها می توان به مواردی از قبیل: بازی های مختلف کامپیوتری، بازی های فکری، وسایل ورزشی و… اشاره کرد.

کافی است اندکی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید به مناسب هایی همچون روز تولد، روز کودک، شب عید و…. کادو مورد علاقه فرزند دلبندتان را تقدیم کنید.

کتاب داستان جذاب، بهترین کادو پسر بچه

گزینه جالب دیگری که برای خرید بهترین کادو به شما معرفی می کنیم کتاب داستان با موضوعات متنوع است.

در واقع شما با خرید یک کتاب فوق العاده که موضوع جذاب و خواندنی داشته باشد می توانید با یک تیر دو نشانه را هدف گیری کنید.

اول اینکه فرزند دلبندتان را به کتاب خوانی و یادگیری از طریق کتاب عادت دهید دوم اینکه با خرید چنین هدیه ای با موضوعات هیجان انگیز به شدت او را غافلگیر سازید.

وسایل الکترونیکی را فراموش نکنید

قریب به اکثریت پسر بچه ها از همان عنفوان کودکی علاقه شدیدی به تعمیرات و بازی با لوازم الکترونیکی دارند و دلشان می خواهد از خود نوآوری و کشفیات تازه ای ایجاد کنند.

طبیعی است هدایایی همانند وسایل الکتریکی می تواند برایشان بسیار جالب و غافلگیر کننده باشد. از جمله لوازمی که می تواند به عنوان کادو برای فرزند دلبندتان تهیه کنید عبارت اند از:

  • ماشین های کنترل دار مدل جدید
  • روبیک مستر
  • پازل های سه بعدی
  • بلوک های چوبی متنوع
  • جنگا برجک

لوازم خمیر بازی

اگر به دنبال یک هدیه ساده ولی کاربردی برای پسر بچه ها هستید هیچ چیزی به اندازه لوازم مربوط به خمیر بازی نمی تواند به عنوان کادو آن ها را خوشحال و راضی کند.

درست است که کودکان زیر ۳ سال به دلیل خطرناک بودن لوازم خمیر بازی نباید از چنین سرگرمی هایی استفاده کنند اما همان طور که می دانیم این بازی موجبات افزایش خلاقیت و مهارت های حرکتی را در کودکان فراهم می آورد.

پس اگر می خواهید با دستان خود خلاقیت و نوآوری را به فرد هدیه گیرنده اهدا کنید پیشنهاد می کنیم حتماً لوازم خمیر بازی را در لیست هدایای انتخابیتان قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

استفاده از تابلوهای لایت

استفاده از تابلوهای لایتوقتی کلمه اثر هنری را می شنوید ، ممکن است فکر کنید که ین کلمه  به آثار هنری کلاسیک و گران قیمت اشاره دارد که به دیوار آویزان شده اند.

اما آثار هنری می توانند به موارد مختلف دیگری اشاره داشته باشد  که یک شخصیت یا یک  ارزش احساسی را به یک اتاق اضافه می کند بدون اینکه هزینه زیادی داشته باشد.

یک تابلوی نقاشی ساده ، یک قطعه هنری دست ساز و یا یک مجسمه دیواری خلاقانه می تواند ارزشی به اندازه آثار هنری فوق العاده گران قیمت و مشهور داشته باشند.

برای اضافه کردن آثار هنری به خانه خود لزومی ندارد از آثارهنری گران قیمت استفاده کنید.شاید بتوانید  از انباری مادربزگتان چند تابلوهای قدیمی زیبا و خیره کننده پیدا کنید و انها را با وسایل خانه خودتان هماهنگ کنید.

شاید هم بتوانید با وسایل ساده و ارزان قیمت و بلااستفاده ، آثار هنری زیبا و ارزشمندی را خلق کنید.

آثاری که تنها متعلق به خانه شما و شخصیت منحصر به فرد به خود را دارد. در اینجا  به چند نمونه از آثار هنری و نحوه استفاده از آنها در فضای خانه  اشاره می کنیم.

یک کاشی  را امتحان کنید

اگرچه کاشی ها وقتی روی زمین هستند خوب به نظر می رسند ، اما می توانند به عنوان یک اثر هنری  نیز استفاده شوند.

چند کاشی انتخاب کنید و برای طراحی یک دکوراسیون مدرن و خلاق ، آنها را روی  دیوار نصب کنید.گاهی چند کاشی طرح دار ساده در کنار هم و ب روی دیوار طوری خودنمایی می کنند که ارزشی بیشتر از یک تابلوی زیبا یا یک اثر هنری فاخر دارند.

فقط کافیست چند طرح زیبا را انتخاب کرده و انها را به طور  خلاقانه ای کنار هم بچینید.برای این کار ازذوق و سلیقه هنری خودتان استفاده کنید.آنچه که به شما حس خوبی می دهد قطعا مهمان هایتان را نیز خوشنود خواهد کرد.

از وسایل موجود در  فضای باز استفاه کنید

انتخاب برخی متریال و  وسایل از باغ ، مانند چوب و استفاده مجدد از آنها در یک الگوی خلاق می تواند به خلق یک قطعه هنری منجر شود که مطمئناً میهمانان از آن استقبال خواهند کرد.

شاید بتوانید چندتکه چوب زیبا را پیدا کنید و با نصب کردن آنها در کنار هم به یک بی نظمی خاص به آنها زیبایی چند برابری را هدیه بدهید.چوب یکی از عناصر طبیعت است  و علاوه بر آرامش بخش بودن به شما حس تازگی و طراوت می بخشد.

پس بد نیست چند تکه چوبی که در باغچه خانه تان بدون مصرف افتاده اند را امتحان کنید! این تخته های چوبی هر چه ناهموارتر باشند و در الگوی نامنظم تری کنار هم چیده شده باشند زیباتر خواند.

خب! به همین سادگی می توانید برای خود یک تابلوی چوبی زیبا و یک اثر هنری فوق العاده بسازید.

روش درست آویزان کردن تابلوها

گاهی اوقات فقط آثار هنری  نصب شده بر روی دیوار مهم نیستند بلکه چگونگی آویزان کردن این آثار فاخر و ارزشمند نیز مهم هستند.

به طوریکه نحوه آیوزان یک تابلو می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و یا بر عکس می تواند تاثیر هنری ان را کمتر کند.

یادتان باشد تابلوهایتان را به نحوی ارزشمند و چشم نواز اویزان کنید. مثلا به جای استفاده از روش های سنتی مانند چسباندن تابلوها با میخ به دیوار  قاب ، ایده های خلاقانه تری از قبیل استفاده از طناب ، سیم یا زنجیر را برای جلوه ای چشمگیر تر امتحان کنید.

نکته دیگر این است که  بیش از حد بر روی متقارن بودن اثار هنری تمرکز نکنید.

هنگامی که نوبت به تابلوهای هنری می رسد و قصد دارید  قطعات جداگانه ای را  برای ایجاد یک تصویر بزرگتر در کنار هم قرار دهید لزومی ندارد آنها را به ترتیب و با نظم در کنار هم قرار دهید.

گاهی روش های غیر متقارن و نامنظم را  امتحان کنید. این می تواند روشی سرگرم کننده و جذاب برای نمایش آثار  هنری باشد.

اتاقتان را با استفاده از تابلوهای لایت  روشن کنید.

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.گاهی یک اتاق ساده و بی روح می تواند با نور پردازی درست وزیبا به فضایی شیک و یا رمانتیک و یا مجلل تبدیل شود.

پس از آثار هنری نورانی غافل نشوید.خبر خوب این است که این روزها یکی از تابلوهای زیبا و مدرن که مورد توجه خیلی از علاقه مندان قرار گرفته اند تابلوهای لایت یا همان تابلوهای نورانی هستند.

این تابلوها که با طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار یافت می شوند دارای قابلیت اتصال به پریز برق را داشته و تنها با فشار دادن یک دکمه بخش هایی از آنها توسط ال ای دی های کوچک و رنگارنگ روشن می شوند.

این تابلوهای مدرون و زیبا می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند.

تابلوهای لایت زیبایی وجود دارند که به تنوع بی نظیر خود این اجازه را به شما می دهند که از میان تنوع بالای موجود بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید.

قفسه هایی  با شخصیت متفاوت

قفسه های دیورای نیز می توانند به خودی خود  یک اثر هنری باشند. میتوانید به نوع چیدمانی که برای  قفسه های دیورای خود انتخاب می کنید  یک طراحی جالب روی دیوار ایجاد کنید.

این قفسه هاعلاوه بر این که بر زیبایی دیوارهای شما می افزایند و می توانید از آنها به عنوان تابلوهای دیواری متفاوت و باشخصیتی متفاوت استفاده کنید ،می توانند برای نگه داری وسایل شما نیز مکان مناسبی هستندو مجسمه های قدیمی ، شمع ، گل و یا حتی کتاب به این قفسه های شخصیتی متفاوت می بخشند.

خاطرات شخصی

دکوراسیون منزل شما باید نشانگر اشیاء مهم برای شما باشند. نترسید و اجازه بدهید که تابلوها و قاب عکس های روی دیوار بعد درونی شخصیت شما را بازگو کنند.

به کار نه تنها یک اثر هنری با حجم احساسی را وارد خانه خود کرده اید بلکه خانه خود را به عنوان فضایی منحر به فرد و مختص خودتان نشان می دهید.

می توانید یادداشت های قدیمی ، عکس های خانوادگی و یا تابلوهای نقاشی دوران کودکی تان را بر روی دیوار نصب و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

پیشنهاد می کنم سری به وب سایت رویامد بزنید و آثار هنری این وب سایت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری: اگر شما جزو آن دسته از افراد ی هستید که در خانه خود یک اتاق نهار خوری دارید باید بگویم که خیلی خوش شانس هستید.

معمولا اتاق پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های خانه است که شما و خانواده تان اغلب زمان خود را در آن سپری می کنید.

همچینین اتاق پذیرایی جایی که با مهمان هایتان در آن وقت می گذارنید.به همین دلیل قطعا نهایت تلاش خود را می کنید تا در آن فضایی دلچسب و زیبا بیافرینید.

حتما قسمت عمده بودجه خود را صرف وسایل تزینی این اتاق می کنید و برای طراحی دکوراسیون آن وقت زیادی صرف می کنید.

اتاق خواب هم بخش خصوصی خانه محسوب می شود.پناهگاهی امنی که باید برای شما آرامش و اطمینان را به همراه بیاورد.

پس برای دکور آن قطعا زحمت زیادی می کشید.اما اتاق نهار خوری جزو آن دسته از بخش هایی است که کمتر بدان توجه می شود.

معمولا تنها چیزی که در ابتدا ه بذهن می رسد این است که اتاق نهار خوری باید با میز و صندلی ست نهارخوری پر شود.

اما برای بقیه فضای اتاق نهارخوری چه فکری کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که دیوارهای خالی و سفید و ساده می توانند اشتهای شما را کور کنند و یا لذت غذا خوردن را کاهش بدهند.

اتاق نهار خوری نیز مانند دیگر بخش های خانه مهم است و باید بدان توجه شود.چون غذا خوردن یکی از مهمترین  لذت های دنیا محسوب می شود و باید در آرامش انجام شود.

پس بهتر است کمی وقت بگذارید و برای دیوارهای اتاق نهار خوری خود از آثار هنری ارزشمند و زیبا استفاده کنید.بدین ترتیب می توانید حس آرامش توآم با لذت را در ساعاتی که در این اتاق صرف می کنید ،تجربه کنید.

اینکه باید برای اتاق نهارخوری خود از آثار هنری و نقاشی های ارزشمند استفاده یا یک تابلوی چاپی ساده و یا عکسی از طبیعت ، به سلیقه شما بستگی دارد.

نکته مهم این است که تابلوی انتخابی باید به شما حس خوبی بدهد و از طرفی با دیگر وسایل اتاق نهارخوری مطابقت داشته باشد.

در این جا می خواهیم به ایده هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها می توانید به اتاق نهارخوری خود روح ببخشید.

یک اثر هنری زیبا و فوق العاده می تواند به اتاق نهارخوری شما بعد،عمق و روح ببخشد.پس در انتخاب آن دقت کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق نهارخوری

تابلوهایی به رنگ نقره ایی یا طلایی حالا حالاها مهمان خانه شما هستند و هنوز از مد افتاده نشده اند.

پس بد نیست یک تابلوی مدرن زیبا با رنگ های غالب نقره ایی یا طلایی را برای دیوار اتاق نهارخوری انتخاب کنید.

شاید میز و صندلی هایی که در اتاق نهار خوری گذاشته اید نیز به رنگ نقره ایی یا طلایی باشند.

در این صورت اتاق نهارخوری شما اگرچه ظاهری شیک و مجلل پیدا می کند ،ظاهر مدرن خود را نیز حفظ خواهد کرد.

عکس زیر یکی از تابلوهای زیبا و مدرن جاشوا شیکر است که در آن از رگه های نقره ایی و خاکستری و طلایی استفاده شده است.

تصور کنید این تابلوی زیبا را بر روی دیوار روبری میز نهارخوری نقره ایی یا طلایی خود نصب کنید.زیبا نیست؟

همچنین می توانید یک تابلو از نقاشی های انتزاعی استفاده کنید.در هنگام انتخاب تابلوی انتزاعی و مدرن خود به رنگ غالب در تابلو دقت کنید.بهتر است از رنگ غالب در تابلو ، در وسایل موجود در اتاق هم استفاده شده باشد.

از تابلوهایی با تصاویر انتزاعی و زیبا استفاده کنید

به تابلوی زیبایی که در ادامه خواهید توجه کنید.این تابلو تحت عنوان Golden Voyage اثر ال بودین است که در آن از تن متالیک به روشی فوق العاده جذاب و خیره کننده استفاده شده است.

 

این رنگ جذاب می تواند با رنگ هر یک از وسایل موجود در اتاق نهارخوری شما هماهنگ شود چون در دورن خود یک هارمونی ذاتی دارد.

از رنگ دیوار ها گرفته تا دیگر وسایل تزئینی داخل اتاق نهارخوری , همه و همه می توانند خود را با این رنگ جذاب هماهنگ کنند.

از تابلوهای کوچک با اشکال هندسی غافل نشوید

یکی از روش های جذاب برای تزئین اتاق های سالن نهارخوری ، استفاده از تابلوهای کوچک در کنار هم با اشکال هندسی است.

این تابلوهای دوست داشتنی به ایجاد فضایی مدرن و جذبا در اتاق نهارخوری کمک می کنند.می توانید از تابلوهایی با نقش های مشابه استفاده کنید.

به این تابلوهای زیبا و دوست داشتنی توجه کنید.در این تابلوها، اشکال هندسی با ظرافت و دقتی خاص با تسفاده از نخ ابیشم بر روی پارچه مخمل دوخته شده اند.قطعا نمی توان جذابیت آنخا را انکار کرد!

تابلوهای دیواری برجسته

نظرتان در مورد تابلوهای دیورای برجسه با اشکال زیبا و هندسی چیست؟ می توانید چند تابلوی دیواری برجسته کوچک را خریداری کرده و به صورت نامنظم بر روی دیوار نصب کنید.

اگر این تابلوها ظاهری نامنظم دارند اما میتوانند به اتاق نهارخوری شما ظاهری دلچسب و زیبا هدیه کنند.بد نیست چند ستاره به رنگ طلایی یا نقره ایی پیدا کنید. هارمونی میان رنگ این ستاره ها با میز نهارخوریتان می تواند ظاهر جذاب سالن نهارخوری را چند برابر کند.

تابلوی نقاشی کلاسیک

شاید نقاشی های کلاسیک کمی قدیمی و یکنواخت شده باشند اما همیشه و در همه زمانها  طرفداران خودشان را دارند.

سالن نهارخوری یکی از بهترین فضاهایی است که می توانید در آن از نقاشی های کلاسیک استفاده کنید.می توانید با نصب یک نقاشی کلاسیک بر روی تابلو فرش به سالن نهارخوری خود ظاهری مجلل و سلطنتی بدهید.

البته پیشنهاد می کنم از این گونه تابلوها درکنار میز نهار خوری کلاسیک استفاده کنید.در این صورت هارمونی میان وسایل اتاق نهارخوری شما حفظ می شود.می توانید در این سالن مانند یک پاشده بنشینید و با غذا خوردن در کنار ملکه خود از زندگی  لذت ببرید!

از ظروف تزئینی به جای تابلو استفاده کنید

یکی از روشهای قدیمی و کلاسیک و البته جذاب برای تزئین دیوارهای سالن نهارخوری استفاده از ظورف زیبا و گران قیمت و قدیمی است.

سالن نهارخوری کلاسیک با میز نهارخوری و صندلی هایی به رنگ چوب که دورتادور آنها را ظروف کلاسیک و قدیمی فرا گرفته اند ما را به یاد خانه های سلطنتی می اندازند.

هنوز هم خیلی از  مردم از غذا خوردن در چنین فضاهایی لذت می برند.پیشنهاد می کنم این روش را نیز امتحان کنید.

سالن نهارخوری یکی از بخش های مهم هر خانه است که در آن اعصای خانواده برای ساعاتی کنار هم جمع می شوند و از خوردن غذا بر سر یک میز لذت می برند.

هرچه دکوراسیون سالن نهار خوری زیباتر باشد این تجربه زیبای در کنار هم بودن نیز لذت بخش تر و خوشایند تر خواهد شد.

پس پیشنهاد می کنم کمی در انتخاب وسایئل تزئینی این اتاق دقت کنید و از سلیقه و ذوق هنری خود برای تزئین آن استفاده کنید.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ

چند ایده کاربردی در رابطه با تابلوهای دیواری بزرگ: تابلوهای دیواری از بهترین ابزارهایی هستند که به خانه روح بخشیده و این قابلیت را دارند که  به تنهایی فضای کلی  خانه را تغییر دهند و به آن حس و حالی متفاوت ببخشند.

تابلوهای دیواری که از آثار هنری زیبا و معروف ساخته شده اند گزینه مناسبی برای تغییر اتمسفر خانه محسوب می شوند.

اگر دیوارهای خانه تان به شدت سفید و بی روح هستند کافیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ هایی شاد و خیره کننده انتخاب کنید و شخصا شاهد باشید که این اثر هنری چه معجزه ایی برای شما خواهد داشت.

حالا که تابلوی دیواری خود را انتخاب کرده اید باید در خانه کمی جستجو کنید تا بهترین دیوار را بریا نصب آن پیدا کنید.

دیواری که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا از زمینه لازم برای دیده شدن تابلوی هنری شما را داشته باشد.

دیوارهای خالی اتاق نشیمن و یا راهرو می توانند مناسب باشند.ترجیحا تابلوی فاخر خود را در فضای بین دو پنجره یا  در گوشه ایی از خانه که پر از گلدان های طبیعی است و یا مکانی که به سمت حیاط دید دارد نصب نکنید.

یک اثر هنری زیبا و فاخر باید به کانون توجه اتاق تبدیل شود در حالیکه اگر کنار یک پنجره بزرگ رو به حیاط باشدجابیت خود را از دست می دهد چون برای جلب توجه مخاطب مجبور است با عناصر طبیعت رقابت کند.

کلیه وسایل اطراف تابلوی دیواری را با  آن هماهنگ کنید

بهتر است مبلمانتان را به گونه ایی در اتاق بچینید که از تابلو در مرکز آنها قرار بگیرد به طوریکه از روی هر کدام از مبلها بنشینید بتوانید به خوبی به تابلو دید داشته باشید.

پیشنهاد می کنم  مبل ها را  به صورت u شکل بچینید.به این ترتیب زیبایی و شکوه تابلو بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد آمد.

یک روش دیگر این است که کاناپه اصلی را رویروی تابلو قرار داده و دیگر صندلی ها را دو رتا دور اتاق قرار دهید.به طوریکه وی همه صندلی ها به سمت تابلو باشد.

بدین ترتیب تابلوی هنری شما در مرکز توجه قرار خواهد گرفت.اگر تابلو را در اتاق خواب نصب می کنید بهترین مکان، دیوار بالای تخت است.

اگر فضای اتاق پذیرایی تان کوچک و بسته است می توانید از یک تابلوی دیواری بزرگ روی اصلی ترین دیوار آن استفاه کنید.

این کار باعث می شود که فضای اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.نصب کردن چندین تابلوی کوچک در کنار هم در اتاقی با فضای کوچک باعث می شود که اتاق کوچک تر و به هم ریخته به نظر برسد.

به دنبال تصاویری باشید که شما به خود جلب کند

وقتی به دنبال یک تابلوی خوب برای اتاق پذیرایی تان هستید سعی کنید تابلویی را انتخاب کنید که شما را به خود جب کند.

مثلا تصویر یک پل معلق که در ارتفاع بالایی قرار دارد مثال خوبی در این رابطه است.شاید چنین تابلویی شما را وادار کند که مدت طولانی تری به آن  نگاه کنید تا بتوانید جزئیات آن را کشف کنید.

وقتی مخاطب زمان بیشتری را برای نگاه کردن به یک تابلو صرف می کند این بدین معناست که تابلو ارزش هنری بالایی دارد و قطعا چنین تابلویی می تواند برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و خیره کننده باشد.

تابلوهای دیواری چند تکه

لزومی ندارد اثر هنری مورد علاقه شما به طور کامل در یک قابل قرار داشته باشد.می توانید اث رهنری خود را بر روی چند بوم داشته باشید.

این بوم های متوانند تکمیل کننده یکدیگر باشند و در کنار هم یک تصویر کامل از اثر هنری مورد نظر شما را تشکیل بدهند.

استفاده از تابلوهای چند تکه می تواند ایده مناسبی برای پوشاندن یک دیورا بزرگ و خالی باشد.بدین ترتیب می توانید  حس خوب و فوق العاده اثر هنری خود را بر روی کل دیورا پخش کنید و فضاهای خالی اطراف تابلو را تا حد ممکن کاهش دهیدهر چه خلاقیت در وجودتان دارید در چیدمان این تابلوهیا چند تکه به کار بگیرید.

می توانید قطعات این تابلوی زیبا و رنارنگ را به هر روشی که بخواهید بر روی دیوار بچنید.این به خلاقیت و سلیقه شما بستگی دارد.

هرچقدر از خلاقیت بیشتری در چیدمان تکه های تابلو استفاده کنید جذابیت بصری بیشتری ایجاد می کنید.

علاوه بر همه این ها استفاده از تابلوها و یا بوم های چند تکه جابه جا کردن اثار هنری را ساده تر می کند و احتمال آسیب کمتری برای آنها وجود دارد.

از طرفی اگر یک تکه از تابلوها هم خراب شد و از بین رفت می توایند از تکه های دیگر آن همچنان استفاده کنید چون تابلوی شما هنوز به طور کامل از بین نرفته است.پس از قطعات باقی مانده آن لذت برید!

از تابلوهای سه بعدی استقبال کنید

حالا که یک دیورا بزرگ و سفید و خالی دارید چرا یکی از این تابلوهای سه بعدی دوست داشتنی و زیبا را امتحان نمی کنید؟ تابلوهای سه بعدی مدرنی که از قطعات مختلف تشکیل شده اند و میتوانید قطعات آنها را بر روی دیوار پخش کنید.این طرح های جسورانه می توانند فضای خانه شما را مدرن و زیبا کنند.

شاید انتخاب یک تابلوی دیواری بزرگ و یک اثر هنری خلاقانه وزیبا کار سختی باشد اما کافیست کمی وقت صرف آن کنید.یک گزنیه خوب و مناسب قطعا حس و حال خانه شما را تغییر خواهد داد.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی

ایده هایی جذاب در  دکوراسیون خانه با استفاده از تابلوهای آینه ایی: آیینه ها بهترین ابزار برای تزئین خانه به شمار می ورند.چون با انعکاس تصاویر ،فضا را بزرگتر نشان می دهند و علامه بر این منجر به انعکاس نور شده و زیبایی فضای خانه دو چندان می کنند.

تابلوهای آیینه ایی یکی از انواع تابلوهای مدرن هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

شاید شما بخواهید دیوارهای خانه تان را با آیینه های بزرگ و زیبا و توکار تزئین کنید ولی این کار نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

باید بگوییم تابلوهای آیینه ایی امروزه دیگر جای آیینه هایتوکار و مجل گرفته اند .اگر این تابلو ها ارزانتر هستند و شما را زودتر به هدفتان می رسانند می توان گفت این تابلو ها ظاهری با شکوه تر و مجلل تر از گذشته دارند.

چون می توانید آنها در ابعاد و اشکال مختلف و همچنین در ترکیب با دیگر مواد همچون آهن و چوب پیدا کنید.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال هندسی

در انتخاب تابلوی آیینه ایی اتاق پذیرایی خود کمی جسورانه عمل کنید.می توانید به تابلوهای خلاقانه تر و تابلوهایی که چهارچوب آنها متفاوت با دیگر تابلوهاو خارج از عرف هستند فکر کنید.

یک قاب طلایی با شکل هندسی در هم که در وسط آن یک ایینه بزرگ قرار دارد می تواند گزینه مناسب و ابلته جسورانه ایی برای اتاق پذیرایی شما باشد.

می توانید رد کنار این اثر هنری شگفت انگیز از شمع طلایی و یا یک گلدان طلایی استفاده کنید تا شکوه آن را چند برابر کنید

تابلوی آیینه ایی در حمام

هر کسی در حمام به یک  آیینه نیاز پیدا میکند.حال چه بهتر که به جای استفاده از آیینه های معمولی ، از یک تابلوی آییینه ایی در حمام خود استفاده کنید.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان می زنید :هم از آیینه استفاده می کنید و هم به حمام خود یک دکور شیک و مدرن می بخشید.

تابلوهای آیینه ایی بزرگ برای نصب در حمام می توانند گزینه ایی مناسب باشند.یک تابلوی آیینه ایی ساده و بزرگ در بالای وان به اضافه یک لوستر زیبا و نورانی به همراه چند گلدان کوچک و شمعدان برای شما حمامی می سازد که در آن احساس پادشاه یا ملکه بودن دست بدهد.

تابلوهای آیینه ایی آویز

همانطور که می دانید  آیینه هر چقدر هم که ساده باشد باز هم زیباست .اما نمی شود زیبایی تابلوهای آویز آیینه ایی را انکار کرد.

این تابلوهای آیینه ایی زیبا و دوست داشتنی به اتاق پذیرایی شما ظاهری شیک و مدرن می بخشد .

حالا هم می توانید از آیینه آن استفاده کنید و هم میتوانید از ظاهر زیبای آن لذت بببرید.ترکیب آیینه و زنجیر می تواند شکلی و شمایلی مدرن به اتاق پذیرایی شما ببخشد و دیوارهای ساده و خسته کننده  شما را جذاب و دوست داشتنی کند.

تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده

تابلوهایی با اشکال بی قاعده درعین بی نظمی ظاهری ، زیبایی فوق العاده ایی دارند که می توانند چشم هر بیننده ایی را به خود خیره کنند.

می توانید یکی از تابلوهای آیینه ایی با اشکال بی قاعده را با میز کنسول چوبی هماهنگ کنید.می توایند آیینه را طوری در اتاق قرار بدهید که تصویر کل اتاق را منعکس کند.

در این صورت اتاق شما بزرگتر به نظر می رسد.نظرتان در مورد انعکاس نور لوستر در آینه ایی با اشکال بی قاعده چیست؟ ایا می توانید زیبایی چنین تصویری را انکار کنید؟

تابلوهای آیینه ایی بازتابی از هنر ناب

تابلوهای آیینه ایی در قطعات مختلف که به صورت موزاییک های آیینه ایی متصل به هم هستند و از روی دیوار به سمت پایین ادامه دارند یکی از آثار هنری فوق العاده هستند که ظاهری چشم گیر و خیره کننده دارند.

این نوع تابلوها سمبلی از جنبه های مختلف شخصیتی  انسان هستند که هر کدام بخشی از تصویر روبرو را نشان می دهند اما وقتی از دور بدانها نگاهمی کنید میتوانید تصویر را به صورت کلی در آن ها ببینید.

این موازیک های آیینه ایی مثل قطعات گمشده یک اثر هنری هستند که به صورت نامنظم کنار هم قرار گرفته اند و مفهوم شگرف  وعمیقی به اتاق خواب شما می دهند.

ترکیب آیینه و فلز

نظرتان در مورد یک تابلوی بزرگ شبیه به خورشید که از ترکیب فلز و آیینه درست شده چیست؟  این تابلوهای زیبا و خیره کننده مناسب کسانی است که تمایل دارند به اتاق خود ظاهری شیک و لوکس ببخشند.

همچنین تابلوهایی که از ترکیب آیینه و سنگ ساخته شده اند امروزه نظر بسیاری از هنرمندا ن و هنردوستان را به خود جلب می کنند.

همانطور که می دانید آیینه ها از دیرباز یکی از اجزای جدایی ناپذیر خانه محسوب می شده است.

آیینه ها علاوه بر کاربردی که در خانه دارند از قدیم سمبل پاکی و روشنایی بوده اند.آیینه هار دفرهگ بسیاری از مردم جهان نماد خرد خلاق بوده و بازتابنده آسمانها و زمین است.

یکی از بهترین ایده های خلاقانه هنرمندان و طراحان،ترکیب چوب و سنگ و فلز با آیینه و خلق تابلوهای ایینه ایی با ساختارهای هندسی است.

پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت رویامد بزنید و از تابلوهای آیینه ایی آن دیدن کنید.بد نیست برای طرحی دکوراسیون خانه تان با استفاده از این عنصر زیبا و جذاب ،با ایده های جدیدی روبرو شوید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهای دیواری چند تکه

تابلوهای دیواری چند تکه: به جرات می توانم بگویم ارزش یک مغازه فروش آثار تزئینی به تابلوهایی است که در آن به فروش می رسد.

یک تابلوی تزئینی زیبا و مجلل می تواند ذهنیت ما را نسبت به جایی که برای اولین بدان وارد می شویم تغییر دهد.

امروزه  طراحان مدرن و شیک از تابلوهای دیواری چند تکه برای تزئین خانه و یا محل کار استفاده می کنند.

این تابلوهای دیواری چند تکه یکی از جدیدترین و مدرن ترین وسایل تزئینی هستند که به دنیای دکوراتیو و وسایل تزئینی دیواری رنگ و بویی تازه بخشیده اند.

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که از ریسک کردن دوری می کنید.پس حتما دوست دارید عکسی از طبیعت را به دیوار اتاق پذیرایی تان بزنید اما تا به حال این جسارت را به خرج نداده اید .

چون احمالا با خئدتان فکر می کنید انتخاب یک عکس طبیعی کار بسیار مشکلی است و در صورتی که در انتخاب خود موفق نباشید مورد انتقاد و یا حتی تمسخر دیگران قرار خواهید گرفت.

خبر خوب برای شما دوست عزیز این است که این تابلوهای دیواری چند تکه دقیقا برای افرادی همچون شما ساخته شده اند.

به راحتی می توانید یکی از تابلوهای چند تکه زیبا با تصویری با شکوه از حیوانات را  انتخاب کنید و شکوه و جلال طبیعت را به خانه خود بیاورید.

تابلوهای چند تکه با تصاویر تکمیل کننده یکی ز بهترین گزنیه ها برای استفاده از تصاویر حیوانات است.چطور یکی از تصاویر زیبای شیر جنگل و یا گوزن های زیبا و دوست داشتنی را انتخاب کنید؟

شک نکنید که با این انتخاب زیبا،تحسین اطرافیانتان را برانگیخته خواهید کرد!بهترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که به رنگ های غالب درون تابلوها دقت کنید.

به رنگ بدن حیوانی که نقطه عطف  تابلو محسوب می شود دقت کنید و سعی کنید کوسن هایی با همان رنگ برای مبلمان خود تهیه کنید.

شما با انتخاب ساده اما  دقیق یک هرامونی شگفت انگیز در اتاق پذیرایی خود ایجاد می کنید.

حتی می توانید از یک اباژور با رنگی نزدیک به رنگ بدن حیوان موجود در تابلو استفاده کنید تا همه چیز در اتاق پیرایی دوست دشاتین شما تکمیل شود.

 از طبیعت الهام بگیرید

یکی از بخش های طبیعت را انتخاب کنید.مثلا غروب خورشید یا تصویری از یک دریاچه و یا یک رودخانه درکنار درختان پاییزی …. هیچ چیز زیباتر از طبیعت نیست و هیچ چیز نمی تواند به اندازه طبیعت انسان را به وجد بیاورد .

تصویری از درختان پاییزی با تم نارنجی بر روی یک تابلوی چند تکه در بالای مبلمان راحتی شما که با کوسن هایی به رنگ نارنجی هماهنگ شده اند قطعا برای شما و مهمان هایتان الهام بخش و جذاب خواهد بود.

این تابلوهای چند تکه زیبا می توانند نقطه مرکزی خانه شما محسوب شوند به طوری که اگر مشکلی در دیگر وسایل و یا بخش های خانه وجود داشته باشد را به خوبی پوشش می دهند.

بوم های نقاشی چند تکه

اگر علاقه مند به هنر و آثار هنری هستید پیشنهاد می کنم بوم های نقاشی چند تکه با تصاویری انتزاعی را امتحان کنید.

یک بوم نقاشی چند تکه با تصاویر انتزاعی که در ان از رنگ های ملایم استفاده شده باشد می تواند گزینه خوبی برای اتاق پذیرایی مدرن شما باشد.

در صورت تمایل می توانید با رنگ روغن بخشی هایی از بوم نقاشی خود را پر رنگ تر کنید و بخش هایی از تصویر ان را برجسته تر نمایید.

این چیزی است که به ذوق و سلیقه هنری شما بستگی دارد.بد نیست به تابلوها و بوم های چاپی وب سایت رویامد سر بزنید.

قطعا از میان تنوع بالای موجود در تابلوها و بوم های چند تکه وب سایت خوگر یک یا دو گزینه مناسب برای شما پیدا خواهد شد.

تابلوهای دیواری چند تکه بهترین راه برای آشکار کردن ذهنیات شماست

تابلوهای دیواری چند تکه فضای مناسبی را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آنچه در ذهن دارید را روی دیوار پیاده کنید.

شادی شما جزو آن دسته از افرادی باشید که به هنرهای زیبا علاقه دارید .

پس درنگ نکنید و یکی از تابلوهای چاپی یا بوم های نقاشی چند تکه را انتخاب کنید و با دید وسیعی که این تابلوهارا به مخاطب می دهند ، ذوق و سلیقه هنری خود را به رخ دیگران بکشید.

این تابلوهای چند تکه به تصویر هنری خانه شما عمق می بخشند و مخاطب را به دنبال  خود می کشند.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

بهترین کادو پدر چیست؟

بهترین کادو پدر چیست؟: اگر به صفحات مختلف گوگل سری بزنید یقیناً پیشنهادات جالب و ارزنده ای در رابطه با بهترین کادو پدر دریافت می کنید.

زمانی که صحبت از هدیه برای مادر به مناسبت های مختلف پیش کشیده می شود ایده های جذاب و متنوعی در ذهنمان نقش بندند.

اما نوبتی هم که باشد نوبت پدرها است که ایده های جذابی را برای خرید کادو برایشان در نظر بگیریم. اکنون که در حال خواندن و مطالعه این مقاله ما هستید احتمالاً یکی از مناسبت های مربوط به پدرتان اعم از روز تولد، سالگرد ازدواج، روز پدر و یا هر مناسبت دیگری نزدیک است.

آیا ایده ای برای خرید کادو برایشان در نظر دارید؟ اگر چیزی به ذهنتان نمی رسد  اصلاً نگران نباشید. چرا که ما اینجاییم تا به شما بگوییم چه هدایایی به عنوان کادو پدر مناسب است.

همه چیز درباره بهترین کادو پدر

بهترین کادو پدر چیست؟: به جرات می توان گفت با خرید کادو پدر این امکان برایمان به وجود می آید تا همانند روزهای خوش زندگی خود را در آغوش پدرمان رها کرده و به او نشان دهیم که تا چه اندازه در زندگی‌مان نقش مهمی دارند.

شکی نیست که پدران ما به همان اندازه که مادرانمان جای خود را در قلب و روحمان تثبیت کرده اند آن ها نیز جایگاه ویژه ای دارند.

شاید به همین دلیل است وقتی که می‌خواهیم هدیه ارزنده ای را برای پدر خود به مناسب مختلف در نظر بگیریم ناخودآگاه سروکله این سؤال در ذهنمان پیدا می شود که بهترین کادو برای پدر چیست؟درست است که پدرانمان همانند هر فرد دیگری دارای سلایق متفاوتی هستند و از طرفی هم قریب به اکثریت آنان خود را با احساساتی ساده و معمولی نشان می دهند.

اما این دلیل نمی شود که ما نتوانیم بهترین هدیه را برایشان خریداری کنیم. چیزی بتواند شایسته شان و منزلت آنان باشد.

ایده هایی جذاب برای خرید بهترین کادو پدر

ما در این بخش از مطلب خود مجموعه ای بی نظیر از ایده های جالب و متنوع در اختیارتان قرار می دهیم تا به کمک آن ها تردید و دودلی را کنار گذاشته و بهترین و مناسب ترین هدیه ممکن را به پدرانتان تقدیم کنید. پس همراه ما باشید.

دستمال جیبی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک هدیه مناسب به عنوان بهترین کادو پدر هستید یکی از پیشنهادات جذاب ما به شما انتخاب دستمال جیبی است.

برای انتخاب و تهیه چنین کادویی، شما دو راه پیش روی دارید. اول اینکه می توانیم به بوتیک و فروشگاه های لباس مردانه مراجعه کنید و در آنجا با مشاهده کلکسیونی از دستمال مردانه های جذاب و منحصر به فرد، شیک ترین مدل آن را مطابق سلیقه پدرتان خریداری کنید.

روش دوم این است که خودتان دست به کار شوید. برای انجام این کار می توانید یک تکه پارچه مرغوب و با کیفیت که رنگ آن ترجیحاً به سلیقه هدیه گیرنده باشد انتخاب کنید.

پس طرح مد نظرتان را که از قبل آماده کرده اید بر روی یک کاغذ قرار داده و برش دهید. آنگاه می توانید قسمت های اضافی کاغذ را برش داده و شکل برجسته ای که به دست آمده را با چسب قطره ای بر روی دستمال بچسبانید.

جا سویچی چرم

از آنجایی که آقایان در هر شرایطی علاقه شدیدی به رانندگی دارند پس جا سویچی چرم می تواند یکی از گزینه های جذاب به عنوان کادو پدر باشد.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه در زمره اکسسوری هایی است که بسیاری از آقایان دلشان می خواهد کلکسیون از مدل های متنوع آن را داشته باشند.

پس هرگاه و به هر مناسبتی دلتان خواست هدیه ای به عنوان کادو پدر تقدیم پدرتان کنید حتماً ساعت مچی مردانه را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

همان طور که می دانید ساعت مچی مردانه دارای انواع مدل ها و برندهای متنوعی است. از مدل های اسپرت و کلاسیک گرفته تا دستبند های چرم و فلزی همه و همه در مدل ها و رنگ بندی های به روز و متنوعی در بازار وجود دارند.

اگر در میان این همه مدل و برند متنوع سردرگم شده اید و نمی دانید بهترین مدل کدام است پیشنهاد می کنیم در این مرحله حتماً سلیقه و استایل پدرتان را در نظر بگیرید.

کتانی ورزشی

اگر پدر شما جز آن دسته از آقایانی است که به ورزش کردن و پیاده روی علاقه دارند هدیه جذابی که می توانید برای او تهیه کنید کتانی ورزشی است.

در واقع شما با تهیه چنین هدیه ای می توانید با یک تیر دو هدف را نشانه گیری کنید. اول اینکه نشان دهید که به حس ورزشی او احترام قائل هستید و مهم تر از آن می توانید با دادن یک جفت کتانی راحت و شیک برای گذراندن اوقات فراغت با دوستانش خوشحال و راضی کنید.

ست کیف و کمربند

اگر پول کافی برای خرید هدیه پدر ندارید ما به شما ایده هایی کاربردی تر، جذاب تر و ارزان تر را در نظر گرفته ایم.

ست کیف و کمربند یکی از ایده های مناسب برای خرید کادو برای پدر است که با انتخاب آن می توانید پدرتان را به بهترین شکل ممکن غافلگیر کنید.

عطر و ادکلن

قریب به اکثریت آقایان بر این باور هستند که بخش عمده ای از شیک پوشی آن ها به خوش بویشان باز می گردد. پس خرید عطر و ادکلن می تواند یکی از بهترین انتخاب هایی باشد به عنوان هدیه پدر در نظر بگیرید.

اگر با سلیقه پدرتان آشنایی کامل داشته باشید می توان گفت دستتان برای انتخاب چنین هدیه ای باز است. تنها کافی است رایحه ای را که او می پسندد را انتخاب کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای مادر

کادو برای مادر:  یکی از عادات و کارهای خوب و پسندیده ای است که نه تنها موجب صمیمیت بیشتر مادر و فرزند می شود بلکه بهانه خوبی برای قدردانی از زحمات آنان است.

پس از می خواهید یکی از بهترین شیوه های قدردانی از مادرانتان و نشان داده علاقه وافرتان به آن ها را انتخاب کنید منتظر فرا رسیدن یک مناسبت خاص نباشید. همین الان برای خرید کادو اقدام کنید.

اما خرید کادو برای مادر همانند بسیاری خریدهای دیگر آداب و رسوم خاص خود را دارد. درست است که هر چه از دوست رسد نیکو است و این جمله هم می تواند درباره هدیه برای مادر صدق کند اما بازم هم هدیه خاص و هیجان انگیز که بتواند از یکی از دغدغه های خانم ها کاسته و آن ها را غافلگیر سازد با اصولی خاص همراه است.

ما در این بخش از مقاله خود می خواهیم ایده های جذابی را برای خرید هدیه برای مادر به شما معرفی کنیم که تا به کمک آن ها بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و دلهره بهترین هدیه ممکن را تقدیم مادران گرامیتان کنید.

بهترین کادو برای مادر کدام است؟

کادو برای مادر چی بخرم؟ این سؤالی است که بدون شک در ذهن هر فردی به هنگام انتخاب هدیه مناسب برای مادرش در ذهنش نقش می بندد.

یکی از موضوعات مهم و فراموش نشدنی به هنگام انتخاب چنین هدیه ارزنده ای، شناسایی سلیقه و احتیاجات عزیزترین فرد زندگیتان است.

شاید به همین دلیل است که گاهی اوقات یکی از دشوارترین کارهای ممکن برای هر شخصی خرید کادو برای مادر است. دلیل عمده آن هم این است که مادران یا بهتر بگوییم خانم ها همیشه خاص پسند هستند و این سختگیر بودن آن ها را تشدید می کند.

پس برای اینکه بتوانید همواره بهترین انتخاب را به هنگان خرید هدیه برای مادر داشته باشید و به مبارکی چنین هدیه ای پرچم خود را در میان سایر اعضای خانواده بالا نگه دارید پیشنهادهای عالی ما را برای خرید بهترین کادو دنبال کنید.

معرفی ایده های جذاب برای خرید کادو برای مادر

اگر توی این همهمه و شلوغی زندگی فرصت کافی برای گشتن در خیابان ها برای خرید کادو برای مادر را ندارید پیشنهاد می‌کنیم ایده های جذاب ما را دنبال کنید.

هر مادری در هر سن و سالی که باشد نیاز به توجه و مهر و محبت از جانب همسر و فرزندانش دارد. هیچ چیز به اندازه یک جمله محبت آمیز دوستت دارم در کنار هدیه ای زیبا به منزله تشکر و قدردانی از زحماتش نمی تواند او را به اعماق رضایت و خرسندی کشانده و خستگی یک روز پر مشغله را از تنش بیرون کند.

کیف زنانه برای مادر هایی که مد گرا هستند

اگر مادرتان جز آن دسته از خانم هایی هستند که زیاد اهل مد و فشن هستند و دلشان می خواهد هر روزه مطابق با مدهای روز سال در میان جمع ظاهر شوند بهترین هدیه ای که می توانید در مناسبت های مختلف به عنوان بهترین کادو برای مادر به آنان تقدیم کنید کیف زنانه شیک و مجلسی است.

البته اگر می خواهید بیشتر او را غافلگیر کنید و از هدیه تان با هیجان بیشتری استقبال کنند پیشنهاد می‌کنیم یک کیف زنانه مارک دار برایشان خریداری کنید.

کفش زنانه بهترین کادو برای مادر

اگر به این فکر هستید که با خرید یک هدیه مناسب به عنوان بهترین کادو برای مادر برای مادرانتان سنگ تمام بزارید خرید کفش زنانه می تواند بهترین گزینه باشد.

البته اگر می خواهید لذت سورپرایز کردن مادرتان را به معنای واقعی بچشید پیشنهاد می کنیم اندکی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید هم کادویی کاربردی با ارزش مادی بالا برای مادرتان خریداری کنید و هم هدیه تان بسیار شیک و فانتزی به چشم آید.

پوشاک زنانه بهترین کادو برای مادر

هیچ چیز به اندازه پوشاک زنانه نمی تواند به عنوان بهترین کادو برای مادر هر خانم خوش سلیقه ای را خوشحال کند.

البته جذابیت این هدیه با چند شاخه گل زیبا تکمیل می شود. در این حوزه انتخاب برای شما بسیار است. از انواع لباس های مجلسی و راحتی، کت و دامن اسپرت، لباس شب و لباس های زنانه اسپرت گرفته تا شال و روسری های زیبا همه و همه گزینه هایی هستند که می توانند خیال شما را بابت خرید کادویی محبوب برای مادرتان راحت کنند.

فقط کافی است به فروشگاه و بوتیک مورد علاقه مادرتان که معمولاً بسیاری از خرید هایش را آنجا انجام می دهد سری بزنید و یا یکی از اعضای خانواده تان را با خود ببرید تا با بهره گرفتن از سلیقه او از خریدتان پشیمان نشوید.

ظروف و لوازم تزئینی

یکی دیگر از ایده های جذاب پیشنهادی ما که همواره از گزینه های محبوب و پرطرفدار برای خرید کادو برای مادر است انواع متنوعی از ظروف و وسایل تزئینی است.

در این مورد نیز دستتان برای انتخاب بهترین هدیه باز است. اگر مادرتان کمی مشکل پسند است و از ظروف معمولی و تکراری خوشش نمی آید کافی است در ابتدا نگاهی به ظروف آشپزخانه مادرتان بیندازید تا ببینید به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد.

سپس به بازار بورس ظروف و لوازم تزئینی سری بزنید و در میان مدل های متنوع و لاکچری، بهترین مدل را به عنوان هدیه برای مادر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای دختر

کادو برای دختراگر این سؤال از شما پرسیده شود که مناسب ترین و بهترین کادو دخترانه کدام است حتماً پاسخ می دهید که این به سلیقه و علاقه دخترها بستگی دارد.

چرا که ممکن است یک دختر ۱۲ ساله ای به یک چیز علاقه داشته باشد و از نظر او آن چیز محاسنات بسیاری داشته باشد در حالی که یک دختر خانم ۲۰ساله به چیزهای دیگری همانند جواهرات علاقه داشته باشد.

شاید با در نظر گرفتن تمامی این موارد تهیه بهترین کادو برای دختر اندکی سخت باشد اما در هر صورت این جزئیات ماجرا است.

به واقع بدون در نظر گرفتن علاقه و سلیقه دختر خانم ها نمی توان هدیه ای مناسب و درخور نیازی برایشان خریداری کرد.

اما کاری که ما امروز در این بخش از مقاله خود انجام داده ایم این است که سراغ ایده های جذاب و منحصر به فردی رفته ایم.

ایده های کلی که می توان از آن ها برای هر دختر خانمی در هر سن و سلیقه ای که باشد هدیه ای مناسب تهیه کرد. پیشنهاداتی که شاید در نگاه اول ساده و معمولی به نظر برسند. اما مطمئناً تمامی آن ها می توانند گزینه های کاربردی باشند. پس با ما همراه باشید.

بهترین کادو برای دختر خانم ها در سنین مختلف

شکی نیست که دختر خانم ها از آن دسته آدم هایی هستند که به هنگام دریافت هرگونه هدیه ای تحت عنوان کادو برای دختر به طرز متفاوتی ذوق زده می شوند. اما از آنجایی که هریک از آن ها سلیقه متفاوتی دارند گاهی اوقات تهیه هدیه مناسب برایشان اندکی دشوار است.

به جرات می توان گفت خرید کادو برای دختر خانم ها به مناسبت های مختلف از جمله معضلاتی است که این روزها ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است.

پیشنهادات زیادی برای خرید چنین هدایایی وجود دارند اما بهترین کار این است که کادوهایی را انتخاب کنید که خاص و منحصر به فرد باشند.

چرا که دختر خانم ها در هر سن و موقعیتی که باشند دلشان می خواهد هدایایی را دریافت کنند که لاکچری و منحصر به فرد باشد.

به شما اطمینان می دهیم که به این طریق بتوانید لبخند را بر لب دختر مورد نظرتان صرفه نظر از سلیقه و انتظارش بیاورید.

بهترین کادو برای دختر خانم های کوچک

اغلب افراد معتقد هستند که خرید کادو برای دختر خانم های کوچک به مراتب آسان تر و بی دردسر تر است. البته می توان تا حدودی این را درست و منطقی دانست.

چرا که دخترهای کوچک درست همانند اقتضای سنی شان سلیقه و علاقه شیرین و دوست داشتنی دارند. بنابراین اگر می خواهید آن ها را در هر شرایطی و موقعیتی سورپرایز کنید هدایایی مطابق علاقه شان انتخاب کنید.

در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که از عروسک های باربی که مدل های متنوعی از آن در بازار موجود است استفاده کنید.

یا اینکه می توانید او را با دادن کادوهایی مانند لوازم بازی، خرس عروسکی، لوازم مربوط به تزیین مو و… غافلگیر کنید.

بهترین کادو برای دختر خانم های نوجوان کدام است؟

مسلم است که یک دختر خانم نوجوان که به تازگی به دنیایی سرشار از آرمان و آرزوها قدم گذاشته و عشق به زیبایی ها را لمس کرده با هر نوع هدیه ساده و معمولی خوشحال نمی شود.

شاید تصور شما هم بر این باشد که تهیه هدیه ای مناسب به عنوان کادو برای دختر سخت و مشکل آفرین باشد.

اما نیازی به این همه نگرانی نیست. اگر قرار است شما هم به یک مناسبتی برای دختر خانم نوجوان مورد نظرتان کادویی تهیه کنید فقط کافی است اندکی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید هیجان را در دل او تازه و غافلگیرش نمایید. برای انجام چنین کاری ما به شما خرید نقره را پیشنهاد می کنیم.

در حقیقت یکی از انواع کادوهای خاص و لاکچری برای دختر خانم های نوجوان ست نقره است. این هدیه درخشان و جذاب که هم منحصر به فرد و متفاوت است و هم با هر سلیقه ای همخوانی دارد می تواند هدیه گیرنده مورد نظرتان را حسابی ذوق زده کند.

بهترین کادو برای دختر خانم دانشجو کدام است؟

اگر می خواهید یک دختر خانم جوان و دانشجو را به شدت سورپرایز کنید، اگر واقعاً می خواهید او را از ته دل خوشحال و شگفت زده کنید اما هنوز تصمیمی برای خرید هیچ هدیه ای نگرفته اید ما برایتان پیشنهادات ویژه ای داریم.

یکی از گزینه های پیشنهادی که مطمئناً هیچ دختر خانم جوانی از آن چشم پوشی نمی کند خرید یک عدد ادکلن با یک رایحه متفاوت از یک برند خاص و معتبر است. این همان ایده هوشمندانه ای است که می تواند در کنار یک جمله محبت آمیز که بر روی یک کارت زیبا حک کرده اید او را به شدت خوشحال و راضی سازد. البته بد نیست به هنگام خرید هدیه برای دختر خانم های دانشجو نگاهی هم به هدایایی مانند یک زنجیر زیبا با آویزی که حرف اول نام هدیه گیرنده بر روی آن حک شده یا یک کیف دستی شیک و دوست داشتنی که مدل ها و رنگ های متنوع و جذاب آن چشم هر بیننده ای را خیره می کند بیندازید.

بهترین و لوکس ترین کادو برای دختر خانم ها

حتماً می پرسید لوکس ترین و مناسب ترین کادو برای دختر خانم هایی که دوستشان دارند کدام است. کافی است اندکی صبوری پیشه کنید تا ما به شما نمونه هایی از این هدایای را معرفی کنیم.

ساعت مچی دخترانه

این مدل ساعت نه تنها بسیار کاربردی است بلکه با طرح های لوکس و لاکچری که دارد برای بسیاری از دختر خانم ها در سنین مختلف جنبه تزئینی هم دارد.

فناوری های جدید و هوشمند

اگر می خواهید با خرید بهترین کادو برای دختر، هم نیاز و خواسته او را برآورده سازید و هم برای همیشه نام و یادتان را در ذهن او به ثبت برسانید کافی است اندکی سر کیسه را شل کنید و بودجه بیشتری را برای تهیه هدیه مناسب اختصاص دهید. لپ تاب، موبایل، تبلت، پاور بانک از جمله موارد پیشنهادی ما است

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای تولد

زادروز بهانه ای برای ابراز محبت و ابراز عشق است. کادو برای تولد هم وسیله است برای ابراز این احساس. هدیه دادن برای برخی از افراد کاری لذت بخش ولی برای بعضی ها اضطراب آور است.

جنسیت نقش مهمی در تعامل افراد با یکدیگر دارد و خریدن هدیه از این قاعده مبرا نیست. همه افراد کادو گرفتن را دوست دارند اما انتخاب و خرید هدیه برای هرکسی متناسب با سلیقه شان متفاوت است.

بهترین کادو برای تولد کدام است؟

کادو برای تولد چی بخرم؟ اگر از آن دسته از آدم هایی هستید که به فال اعتقادی ندارید، ولی قطعاً به این باور دارید که افراد متولد هر ماه اکثر اوقات دارای خصوصیات اخلاقی، علایق و سلیقه های مشترکی هستند؛ اما این شباهت ها نسبی است و ممکن است افراد متولد یک ماه نیز دارای تفاوت هایی در جنبه های مختلف باشند.

یکی از بزرگ‌ترین معضل هایی که امروزه همه با آن دست و پنجه نرم می کنند انتخاب کادو برای تولد است؛ اما با شناخت علایق و سلیقه متولدین هر ماه می توان این امکان را به شما بدهد که یک هدیه مناسب برای عزیزانتان تهیه نمایید.

معرفی ایده های عالی کادو برای تولد

همه آدم ها ممکن است در طول زندگی خود تعداد زیادی کادو برای تولد از تعداد مختلفی آدم دریافت کرده باشند. بعضی از این هدیه ها آدم را سورپرایز و بعضی نیز چنگی به دل نمی زنند، اما تعداد انگشت شماری خاطره شان در ذهن ما باقی می ماند که به آن‌ها کادوهای خاص می گویند.

به نظر شما چه چیزی باعث می شود بعضی کادوها برای تولد خاص و بعضی معمولی؟ بعضی از هدیه ها ممکن است فقط ما را در لحظه خوشحال کنند ولی به یاد ماندنی نخواهند شد.

ولیکن به صورت کلی می توان گفت محصولاتی که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند گزینه های خاصی به عنوان کادو برای تولد محسوب می شوند.

محصولاتی که در هر جایی نمی توان به راحتی پیدا کرد و هدیه هایی که برای فرد موردنظر سفارش داده شده و تولید آن ها اختصاصی انجام شده را می توان در لیست کادوهای منحصر به فرد قرار داد.

تکنیک های جذاب برای خرید کادو 

از تکنیک های خاصی برای خرید هدیه استفاده کنید به عنوان مثال هدیه ای برای شخص مورد نظر انتخاب کنید که گویا برای او ساخته شده است.

در شخص مورد نظر این حس به وجود بیاید که کادو برای تولد از قبل برنامه ریزی شده و این هدیه صرفاً یک کالا نیست بلکه یک عالم نگرانی، دلتنگی و احساس در آن نهفته است.

این کارها نشان دهنده آن است که در شب تولد به فکر کادو نیفتاده اید بلکه از خیلی وقت پیش برایش برنامه ریزی کرده اید. هدیه ای را انتخاب کنید که هر جا نتوان آن را پیدا کند این بدان معنا است که فرد هدیه گیرنده برای شما خاص و مهم است.

آثار هنری کادو برای تولد یک هدیه با احساس

معمولاً هدیه خاص با هنر عجین شده است که با عشق، روح و روان یک هنرمند ساخته می شود. سازنده یک کادو منحصر به فرد از روحیات لطیفی برخوردار است که یک حس غیر قابل وصف را در تار و پود هدیه به جا می گذارد.

اگر می خواهید به کسی هدیه ای به عنوان بهترین کادو برای تولد بدهید که عاشق هنر است می توانید مجموعه آثار هنری مانند تابلو های نقاشی با سبک های متفاوت و یا کارهای هنری روی سنگ یا شیشه، کارت پستال های دست ساز که با رنگ و بوی احساس تهیه شده اند را کادو بدهید.

گل رز جاودان مناسب ترین کادوی تولد

اگر گل ها عمر جاودانی داشتند می توانست به جرات گفت جایگاه خاصی را در میان لیست کادوهای منحصر به فرد را به خود اختصاص می دادند. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی دیگر هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

امروزه شرکت هایی با فرآوری گل های طبیعی و روش های خاص توانسته اند گل هایی بسازند که عمری جاودانه دارند. چه چیزی بهتر از کادو برای تولد یک گل رز جاودان می تواند خاص و منحصر به فرد باشد.

این گل دارای حداقل عمر ۳ ساله است که با رعایت نکات مربوط به نگهداری از آن شاید تا ۱۰ سال شاداب و سرزنده باشد و زینت بخش منزل و محل کار است.

گردنبند با نام دلخواه کادو برای تولد

خریدکادو  اگر خاص و منحصر به فرد باشد لزوماً یک هدیه گران قیمت نیست. هر نوع هدیه ای که به صورت اختصاصی برای شخص مور نظر سفارشی سازی شده باشد هم خاص و جذاب خواهد بود هم از هزینه ای بالا برخوردار نخواهد بود. می توانید گردنبند را با نام دلخواه با قیمتی کاملاً مناسب برای شخص مورد نظر سفارش داد.

در اینجا ما چند پیشنهاد برای انتخاب هدیه خاص که اصلاً لازم نیست هزینه آن‌چنانی را صرف کنید ارائه دادیم. شما باید کادو برای تولد را با توجه به نیازها و روحیات طرف مقابلتان پیدا کنید که با یک بازار گردی ساده نتوان آن را به راحتی تهیه کرد و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی باشد.

همچنین تزئین و کادو پیچی قابلیت این را دارد که یک هدیه معمولی و ساده را به یک هدیه جذاب و خاص تبدیل کند. ولیکن شخصی سازی یک محصول برای شخص مورد نظر هدیه شما را اختصاصی می کند.

از همه این ها گذشته هدیه ای را که از یک شخص خاص و عزیز در زندگی‌تان دریافت می کنید صرف نظر از اینکه چیست و چه قیمتی دارد یک هدیه خاص محسوب می شود. هدیه های خاص را در وهله اول افراد خاص می سازند افرادی که وجودشان به خودی خود برای ما یک هدیه است.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای تولد پسر

می توان با خرید کادو برای تولد پسر او را غافلگیر کرد که با این کار توانسته اید او را خوشحال کنید. کادو خریدن برای پسرها کاری بسیار سخت است باید سلیقه ها و علایق او را شناخت تا بتوان هدیه ای مناسب برایش تهیه نمود. در اینجا ما به شما چند ایده جذاب و هیجان انگیز را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید یک کادوی مناسب را تهیه کنید.

 

خرید هدیه برای تولد یکی از کارهای خوب و پسندیده است. اگر می خواهید کادو تولد تهیه کنید باید نکاتی را درباره پسر مورد نظر بدانید تا بهترین هدیه را خریداری نمایید.

پسر ها نیز مانند دختران سلایق مختص به خود را دارند و برای تهیه کادو تولد باید دقت کافی به خرج داد، اگر سلیقه او را بدانید می توانید یک هدیه خاص برایش تهیه نمایید.

خرید کادو تولد برای دیگران باعث شادی و خوشحالی آن ها می شود، در ضرب المثلی ایرانی آمده است که دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند اما در بیشتر مواقع فقط در ضرب المثل صدق می کند و در دنیای واقعی همه چیز متفاوت است.

باید به فکر خرید یک کادو تولد برای پسر که خاص باشد بگردید اگرچه نیاز به وقت زیادی دارد اما مطمئناً بعد از رضایت طرف مقابل خستگی از تنتان در می رود.

بهترین کادو برای تولد پسر کدام است؟

کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟ مهم‌ترین سؤالی است که همیشه با خرید کادو برای شخص مورد نظر به ذهنمان خطور می کند. خرید کادو و هدیه تولید یکی از قدیمی ترین رسوم ایرانیان است که این کار باعث ایجاد دوستی و مهربانی بیشتر بین مردم شده است.

تهیه کادو تولد مخصوصاً برای پسر ها با توجه به خصوصیات اخلاقی و سلیقه های متفاوت کاری بسیار سخت است. اگر می خواهید کادوی تولد برای پسر خاص و لاکچری باشد باید سعی کنید با توجه به نوع خصوصیات اخلاقی او کادو تهیه نمایید تا بتوانید با خرید هدیه شخص مورد نظر را خوشحال کنید.

معرفی ایده های جذاب و هیجان انگیز کادو برای پسر

برای خرید کادو  پسرانه باید چندین فاکتور را در نظر بگیریم. اول از هر چیزی نباید خرید کادو از سر اجبار باشد، پس این کار باید با حوصله تمام انجام شود. نکته قابل توجه اینجاست که نباید روز تولد را فراموش کرد چون به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

خرید هدیه باید طوری باشد که او کاملاً با عشق از کادو نگهداری نماید. اگر این اتفاق بیفتد پس در خرید هدیه موفق بوده ایم و در این صورت توانسته ایم باعث خوشحالی طرف مقابل شویم.

خرید هدیه تولد برای پسر اگر خاص باشد می تواند آن هدیه را از سایر هدایا متمایز کند. برای هدیه روز تولد لازم نیست که حتماً هزینه زیادی را صرف کرد، می توان روز منحصر به فردی را برای او رقم زد مثلاً او را به مکان دلخواهش برد و صد البته با یک کادو این برنامه را تکمیل کرد. مهم‌ترین کاری که می توان در روز تولد شخص مورد نظر انجام داد خوشحال کردن اوست.

هدایای ورزشی و فیتنس به عنوان کادو برای تولد پسر

یکی از زیباترین برنامه هایی که در جشن تولد برگزار می شود زمانی است که کادو تولد را هدیه می دهند. چه حسی زیبا و با صفا است وقتی به کسی که دوست دارید هدیه می دهید تا او را خوشحال کنید.

پس باید تمام تلاش خود را در تهیه هدیه به کار ببریم تا بتوانیم بدین وسیله طرف مورد نظر را خوشحال کنیم؛ اما در این راستا سؤالی برای اکثر مردم به وجود می آید که کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟

اگر پسر مورد نظر اهل ورزش و بدن‌سازی است هدایای زیادی وجود دارند که می توانید برای آن‌ها تهیه کنید، کیف ورزشی، دمبل، لباس ورزشی یا اگر در خانه ورزش می کنند می توانید یک میله بارفیکس به آن ها کادو داد. غیر از این موارد می توان وسایل ورزش مورد علاقه اش را به او هدیه داد.

اسباب بازی ها بهترین کادو 

اگر فرد مورد نظر جز آن دسته از پسرهایی است که اهل بازی است، در این راستا وسایل بازی جذابی وجود دارند که می تواند به نوع خود یک هدیه کاملاً مناسب باشد.

مثلاً یک سبد بسکتبال کوچک در منزل می تواند گزینه ای مناسبی باشد تا هر وقت که بی حوصله بودند به داخل سبد توپ پرتاب کنند. همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم می تواند هیجان انگیزترین هدیه برای پسر باشد.

مرد ها و پسر ها هر دو دوست دارند پرواز کنند برای همین این هلیکوپتر ها می توانند هدیه بسیار مناسب برای آن ها باشد. کار کردن با آن کار نسبتاً سختی است ولی مقداری چالش برای پسر ها خالی از لطف نیست.

خرید هدفون بهترین کادو پسرانه

اگر احساس می کنید خریدکادو پسر انه کار سختی است یا هر سال با این سؤال که چه هدیه ای مناسب برای روز تولد شان بخرم روبرو می شوید ما شما را راهنمایی می کنیم.

پس از فرصت ها استفاده کنید و چیزی که طرف مقابلتان را خوشحال می کند به آن ها هدیه دهید.

اگر شخص مورد نظر عاشق موسیقی است پس یک وسیله خوب برای بهتر شنیدن آن می تواند یک کادو خاص و مفید برای پسر ها باشد. یک هدفون می تواند تجربه متفاوتی از گوش کردن به موسیقی را ایجاد کند.

همچنین می توان پسر ها را با یک هدفون بی سیم زمانی که ورزش می کنند علاوه بر پخش موسیقی، قابلیت برقراری ارتباط را نیز داشته باشد حسابی خوشحال کرد.

کارت هدیه ایده آل ترین کادو برای تولد پسر

اگر می خواهید کادو برای تولد را تهیه کنید بهتر است سلایق او را بدانید تا بتوانید یک هدیه جذاب و مورد پسند برایش تهیه کنید. با کنار رفتن همه گزینه ها کارت هدیه می تواند بهترین گزینه ایده آل کادوی تولد برای پسر باشد. ت

حقیق کنید که معمولاً از چه جاهایی می کند، یک کارت خرید از آن فروشگاه را برایش هدیه بگیرید. میزان ارتباط و صمیمیت، مقدار پولی که هزینه می کنید و مبلغی را که برای خرید کادو صرف می کنید را در نظر بگیرید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهاي ديواري چوبي

تابلوهاي ديواري چوبي: تابلوهاي ديواري و آثار هنري که براي تزئين ديوار استفاده مي شوند مي توانند به خانه شما يک شخصيت منحصر به فرد و زيبا ببخشد.

يکي از بهترين ايده هاي براي تزئين ديوار استفاده از تابلوهاي چوبي ويا تزئينات ساخته شده از چوب است.

مي توانيد به وب سايتهايي همچون وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوها و تزئينات چوبي آن ديدن کنيد.در صورت قصد خريدنيز مي توانيد به سادگي يکي از بهترين تابلوهاي چوبي مورد علاقه خود را به صورت   آن لاين خريداري کرده و آن را درب منزل خود دريافت کنيد.

اما مي خواهيم بدانيم چگونه تابلو و يا تزئينات ديواري چوبي مناسب فضاي خانه را انتخاب کنيم.در ادامه ايده هايي مطرح مي شوند که به شما کمک مي کنند يک انتخاب دقيق و فوق العاده داشته باشيد:

تابلوي چوبي منحصر به فرد خود را بسازيد

شايد بخواهيد تابلوي چوبي منحصر به فرد و شخصي خود را بسازيد.تابلويي که نشان دهنده حس و حال دروني شما باشد و شخصيت واقعي شما را آشکار کند.

در اين صورت بايد بدانيد که کار با چوب ساده است.براي ساختن يک تابلو و يا وسيله تزئيني چوبي لزومي ندارد حتما چوب نو  خريداري کنيد.

گاهي يک تکه چوب کهنه مي تواند به خانه شما حس و حالي نوستالژيک و فوق العاده زيبا ببخشد.پس بد نيست به انباري خود نگاهي بيندازيد.

حتما در انباري خانه تان چند تکه چوب قديمي و بلااستفاده پيدا مي شود.مي توانيد چوب ها را در اندازه هاي مورد نظر خود تهيه کنيد و آنها را رنگ کنيد.

خب حالا کافيست يک شيشه مربايي خالي را با استفاده از سيم به تکه چوبتان متصل کنيد.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنيد.مي تونيد اين تابلوي هنري دست ساز فوق العاده ساده اما زيبا را با استفاده از يک ميخ به ديوار آويزان کنيد.

همچنين به جاي شيشه مربا مي توانيد از حبابهاي شيشه ايي استفاده کنيد.کافيست اين حبابهاي شفاف و دوست داشتني را با استفاده از يک قلاب به قطعه چوبي که تهيه کرده ايد نصب کنيد.

اين تابلوهاي زيبا و دوست داشتني فضاي خوبي براي کاشتن کاکتوس هاي  کوچک و زيبا هستند.

تابلوهاي ديواري چوبي با جملات الهام بخش

يکي از جالب ترين ايده ها براي تزئين ديوارهاي خانه استفاده از تابلوهاي چوبي با جملات الهام بخش است.

شايد نتوان چنين تابلويي را در هر خانه ايي پيدا کرد اما گر به خانه يکي از دوستانتان رفتيد و چنين تابلوي زيبا و خلاقانه ايي را در اتاق پذيرايي اش ديديد به ذوق و سليقه هنري او شک نکنيد!

مي توانيد با توجه به حس و حال دروني خودتان و يا علاقه مندي هايتان يک تابلوي چوبي زيبا را انتخاب کنيد.

تابلويي که بر روي آن يک بيت از شعر حافظ يا سعدي يا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و يا جمله ايي از يک شخص مشهور که براي شما الهام بخش است.

يک جمله ساده اما پر معنا که بر  روي يک تخته چوب حکاکي و يا چاپ شده است قطعا تاثير زيادي بر روي روحيه شما و اعضاي خانواده و مهمانهايتان خواهد گذاشت.

نظرتات چيست که يکي از جمله هاي معروف که براي شما الهام بخش و انرژي دهنده است را انتخاب کنيد و آن را بر روي يک تکه چوب قديمي بنويسيد و يا از تکنولوژي چاپ استفاده کنيد ؟

مي توانيد اين تابلوي زيبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنيد و هر روز صبح که از خواب بيدار مي شويد با ديدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان يادآوري کنيد.

تابلوهاي چوبي مدرن

براي اينکه به خانه خود فضايي مدرن و امروزي ببخشيد مي توانيد از تابلوهاي چوبي طرح دار استفاده کنيد.

اين تابلوهاي چوبي اگرچه شکل و ظاهري روستايي دارند اما در ترکيب با مبلمان راحتي و تلوزيون ،ظاهري تلفيقي به خانه شما بخشيده و حس آرامش در عين مدرنيته را به شما و خانواده تان هديه مي دهد.

خوبي اين تابلوها اين است که نيازي نيست رنگ آنها را با وسايل خانه هماهنگ کنيد.رنگ چوب در کنار هر رنگي به خوبي نمايش داده مي شود و مي تواند مکمل خوبي براي وسايل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش هاي چوبي چيست؟مي توانيد از چند فلش چوبي در اندازه هاي مختلف استفاده کنيد و آنها را جهات مختلف بر روي ديوار نصب کنيد.اين فلش ها را در ترکيب با يک دست مبلمان ال چرمي سفيد و در کنار شومينه روشن خانه تصور کنيد.زيبا نيستند؟

گاهي نصب کردن چند تکه چوب اضافي و بلااستفاده به شکلي زيبا و منحصر به فرد بر روي ديوار ميتواند شخصيت خانه شما را به طرز معجزه آسايي تغيير دهد.

چوب يک ياز عناصر اصلي طبيعت است که وقتي در کنار ديگر وسايل خانه قرار مي گيرد ميتواند براي اعضاي خانه الهام بخش باشد.

همچنين عناصر طبيعت مي توانند در خانه انرژي مثبت ايجاد کنند.تصور کنيد به جاي دور ريختن  شاخه هاي خشک هرس شده  درخت پير حياط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بريده و از آنها روي ديوار يک قلب زيبا و دوست داشتني بسازيد.

حالا با رنگ کردن بخشي از اين چوب ها و قرار دادن يک شاخه خشک بزرگ در بالاي آن مي توانيد يک اثر هنري فوق العاده خلق کنيد که چشم هر بيننده ايي را به خود خيره مي کند.

شايد نشستن روي صندلي کنار اين اثر هنري خيره کننده آرزوي خيلي از افراد  باشد. پس با اين اثر هنري زيبا شما قطعا پادشاه بي بديل خانه خواهيد بود!



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه: يکي از سوالات متداولي که افراد مطرح مي کنند ، اين است که چگونه مي توانم تابلوي هنري مناسب  را براي خانه خود  انتخاب کنم؟ براي اطمينان از انتخاب تابلوي مناسب براي يک فضاي خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنري همان چيزي هستند  که به تعريف شخصيت صاحب خانه و تکميل  فضاي خانه کمک مي کند. يک تابلوي هنري زيبا و مناسب مي تواند بخش هاي مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضاي خانه يک هماهنگي کلي به وجود آورد.

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

مي توان گفت است که خريد يک تابلوي تزئيني و هنري  يک سرمايه گذاري است.يک سرمايه گذاري اما بزرگ که مي تواند منجر به رشد شخصيت صاحب خانه و ارزش بصري خانه شود.

شايد فکر کنيد که براي تهيه کردن يک تابلوي هنري زيبا و باارزش بايد مبلغ زيادي هزينه کنيد.اما به خاطر داشته باشيد که مهم نيست ارزش مالي تابلوي انتخابي شما چقدر است.مهم اين است در خريد تابلوي هنري خود بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

تابلوي مناسب براي  آشپزخانه

يکي از اتاق هاي فراموش شده خانه  از نظر آثار هنري ، آشپزخانه است. جالب است بدانيد که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه ياد مي شود و در بسياري موارد پرکاربردترين اتاق خانه است.

شکي نيست ، هنر بايد در اين مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها يا فضاهاي بالاي کابينت هاي فضاي  مناسبي براي تابلوهاي هنري  هستند.

اگر مي خواهيد به جزئيات بيشتري در تابلوي نصب شده در آشپزخانه اشاره کنيد بهتر است از تابلوهاي چند تکه که تکميل کننده يکديگر هستند استفاده کنيد.

پيشنهاد ما به شما اين است که براي آشپزخانه از تابلوهايي با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنيد.

شما با اين کار فضايي شاد و زنده در خانه ايجاد مي کنيد و اعضاي خانه را دعوت مي کنيد تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن يک صبحانه خوب يک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوي مناسب براي اتاق خواب

اتاق خواب يکي از مکان هاي مهم خانه است چون فرد بعد از يک روز خسته کننده و طولاني در اين اتاق به استراحت مي پردازد.

پس اين اتاق بايد مکاني آرامبخش و سرشار از انرژي مثبت باشد.بهترين مکان براي استفاده از تابلوهاي هنري در اتاق خواب ،ديوار بالاي تخت و يا ديوار روبروي تخت است.

سعي کنيد تابلو را طوري بر روي ديوار نصب کنيد که در امتداد چشم باشد و براي ديدن آن چشم خسته نشود.مي توانيد براي اتاق خواب خود از تابلوهاي هنري انتزاعي با رنگ هاي آرامبخش استفاده کنيد.

اگر به عکاسي علاقه داريد مي توانيد از تابلوهايي با عکس منظره و طبيعت استفاده کنيد.يک بوم نقاشي زيبا با رنگهاي ملايم و آرامبخش مي تواند بهترين گزينه براي اتاق خواب شما باشد.

پيشنهاد مي کنيم به تابلوها و بوم هاي نقاشي موجود در وب سايت رويامد سر بزنيد.مطمئنا با جستجو در ميان تنوع بالاي آثار هنري در اين وب سايت ،اثر هنري مورد علاقه خود را پيدا خواهيد کرد!

تابلوي مناسب براي دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشي فوق العاده  براي شخصي سازي فضاي شما و الهام بخشيدن به شماست. روش مورد علاقه ما براي انجام اين کار ايجاد يک گالري ديواري است.

براي شروع ، شما به يک قفسه ديواري يا طاقچه نياز داريد که بهتر است  در فضاي کار  يا نزديک  به ميز کارتان نصب شود.  خوبي استفاده از ظاقچه يا شلف اين است که اين تنها قطعه ايي است که بايد به ديوار نصب کنيد و نيازي نيست براي نصب تابلوهاي مختلف ،ديوار را سوراخ کنيد!

حالا مي توانيد مجموعه اي از آثار هنري و تابلوهاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد .تابلوهايي ک مي توانند براي شما  الهام بخش باشد.شلف يا طاقچه شما ،شخصي ترين فضايي است که به شما اجازه مي دهد همه آنچه در ذهن داريد در دفتر کارتان پياده کنيد.

پس بهترين تابلوهايي که به شما انرژي مثبت و سازنده مي دهند را انتخاب کنيد.مهم نست اندازه اين تابلوها و يا قاب عکس ها چقدر هستند.مي توانيد از چند تابلو، بوم و يا قاب عکس در کنار هم استفاده کنيد.

و انها را با سليقه خودتان در کنار هم بچينيد.به اين ترتيب هر وقت از چيدمان اتاقتان خسته شديد مي توايند جالي تابلوها را با هم عوض کنيد.

 تابلوي مناسب براي حمام و دستشويي

حمام و دستشويي نيز از جمله بخش هايي هستند که معمولااز اثار هنري بي بهره هستند.بياييد شما جزو آن دسته از افرادي باشيد که به حمام و دستشويي خود نيز اهميت مي هند و فضاي آن را استفاده از چند تابلوي زيبا و هنري تغيير مي دهند.

براي انتخاب يک تابلوي مناسب بايد به فضاي حمام و دستشويي توجه کنيد.اگر مي خواهيد آثار هنري مورد علاقه خود را در بالاي روشويي نصب کنيد بهتر است تابلوهايي با رنگ هاي روشن و شاد انتخاب کنيد.

اگر مي خواهيد براي حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنم از تابلويي استفاده کنيد که در ان از رنگ هاي آرامبخش  و ملايم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشويي از تابلوهاي جفت با طح هاي تکميل کننده استفاده مي کنند.مي توانيد اين دو تابلو را به هم بچسبانيد يا با يک فاصله کم از يکديگر قرار دهيد.

بهترين مکان براي نصب تابلو و آثار هنري در حمام در فضاي بالاي وان حمام است.مي توانيد به وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوهاي جفت و کوچک ان وب سايت که براي نصب در حمام و دستشويي هستند ديدن کنيد.قطعا انتخاب هاي شايسته ايي براي شما وجود دارد.

تابلوهاي ديواري يکي از بهترين وسايل تزئيني خانه هستند که نياز به صرف هزينه چنداني هم ندارند.تنها کافيست يک انتخاب هنرمندانه و حرفه ايي داشته باشيد تا فضاي خانه خود را تبديل به يک مکان شخصي زيبا و منحصر به فرد کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه: يکي از سوالات متداولي که افراد مطرح مي کنند ، اين است که چگونه مي توانم تابلوي هنري مناسب  را براي خانه خود  انتخاب کنم؟ براي اطمينان از انتخاب تابلوي مناسب براي يک فضاي خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنري همان چيزي هستند  که به تعريف شخصيت صاحب خانه و تکميل  فضاي خانه کمک مي کند. يک تابلوي هنري زيبا و مناسب مي تواند بخش هاي مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضاي خانه يک هماهنگي کلي به وجود آورد.

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

مي توان گفت است که خريد يک تابلوي تزئيني و هنري  يک سرمايه گذاري است.يک سرمايه گذاري اما بزرگ که مي تواند منجر به رشد شخصيت صاحب خانه و ارزش بصري خانه شود.

شايد فکر کنيد که براي تهيه کردن يک تابلوي هنري زيبا و باارزش بايد مبلغ زيادي هزينه کنيد.اما به خاطر داشته باشيد که مهم نيست ارزش مالي تابلوي انتخابي شما چقدر است.مهم اين است در خريد تابلوي هنري خود بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

تابلوي مناسب براي  آشپزخانه

يکي از اتاق هاي فراموش شده خانه  از نظر آثار هنري ، آشپزخانه است. جالب است بدانيد که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه ياد مي شود و در بسياري موارد پرکاربردترين اتاق خانه است.

شکي نيست ، هنر بايد در اين مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها يا فضاهاي بالاي کابينت هاي فضاي  مناسبي براي تابلوهاي هنري  هستند.

اگر مي خواهيد به جزئيات بيشتري در تابلوي نصب شده در آشپزخانه اشاره کنيد بهتر است از تابلوهاي چند تکه که تکميل کننده يکديگر هستند استفاده کنيد.

پيشنهاد ما به شما اين است که براي آشپزخانه از تابلوهايي با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنيد.

شما با اين کار فضايي شاد و زنده در خانه ايجاد مي کنيد و اعضاي خانه را دعوت مي کنيد تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن يک صبحانه خوب يک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوي مناسب براي اتاق خواب

اتاق خواب يکي از مکان هاي مهم خانه است چون فرد بعد از يک روز خسته کننده و طولاني در اين اتاق به استراحت مي پردازد.

پس اين اتاق بايد مکاني آرامبخش و سرشار از انرژي مثبت باشد.بهترين مکان براي استفاده از تابلوهاي هنري در اتاق خواب ،ديوار بالاي تخت و يا ديوار روبروي تخت است.

سعي کنيد تابلو را طوري بر روي ديوار نصب کنيد که در امتداد چشم باشد و براي ديدن آن چشم خسته نشود.مي توانيد براي اتاق خواب خود از تابلوهاي هنري انتزاعي با رنگ هاي آرامبخش استفاده کنيد.

اگر به عکاسي علاقه داريد مي توانيد از تابلوهايي با عکس منظره و طبيعت استفاده کنيد.يک بوم نقاشي زيبا با رنگهاي ملايم و آرامبخش مي تواند بهترين گزينه براي اتاق خواب شما باشد.

پيشنهاد مي کنيم به تابلوها و بوم هاي نقاشي موجود در وب سايت رويامد سر بزنيد.مطمئنا با جستجو در ميان تنوع بالاي آثار هنري در اين وب سايت ،اثر هنري مورد علاقه خود را پيدا خواهيد کرد!

تابلوي مناسب براي دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشي فوق العاده  براي شخصي سازي فضاي شما و الهام بخشيدن به شماست. روش مورد علاقه ما براي انجام اين کار ايجاد يک گالري ديواري است.

براي شروع ، شما به يک قفسه ديواري يا طاقچه نياز داريد که بهتر است  در فضاي کار  يا نزديک  به ميز کارتان نصب شود.  خوبي استفاده از ظاقچه يا شلف اين است که اين تنها قطعه ايي است که بايد به ديوار نصب کنيد و نيازي نيست براي نصب تابلوهاي مختلف ،ديوار را سوراخ کنيد!

حالا مي توانيد مجموعه اي از آثار هنري و تابلوهاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد .تابلوهايي ک مي توانند براي شما  الهام بخش باشد.شلف يا طاقچه شما ،شخصي ترين فضايي است که به شما اجازه مي دهد همه آنچه در ذهن داريد در دفتر کارتان پياده کنيد.

پس بهترين تابلوهايي که به شما انرژي مثبت و سازنده مي دهند را انتخاب کنيد.مهم نست اندازه اين تابلوها و يا قاب عکس ها چقدر هستند.مي توانيد از چند تابلو، بوم و يا قاب عکس در کنار هم استفاده کنيد.

و انها را با سليقه خودتان در کنار هم بچينيد.به اين ترتيب هر وقت از چيدمان اتاقتان خسته شديد مي توايند جالي تابلوها را با هم عوض کنيد.

 تابلوي مناسب براي حمام و دستشويي

حمام و دستشويي نيز از جمله بخش هايي هستند که معمولااز اثار هنري بي بهره هستند.بياييد شما جزو آن دسته از افرادي باشيد که به حمام و دستشويي خود نيز اهميت مي هند و فضاي آن را استفاده از چند تابلوي زيبا و هنري تغيير مي دهند.

براي انتخاب يک تابلوي مناسب بايد به فضاي حمام و دستشويي توجه کنيد.اگر مي خواهيد آثار هنري مورد علاقه خود را در بالاي روشويي نصب کنيد بهتر است تابلوهايي با رنگ هاي روشن و شاد انتخاب کنيد.

اگر مي خواهيد براي حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنم از تابلويي استفاده کنيد که در ان از رنگ هاي آرامبخش  و ملايم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشويي از تابلوهاي جفت با طح هاي تکميل کننده استفاده مي کنند.مي توانيد اين دو تابلو را به هم بچسبانيد يا با يک فاصله کم از يکديگر قرار دهيد.

بهترين مکان براي نصب تابلو و آثار هنري در حمام در فضاي بالاي وان حمام است.مي توانيد به وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوهاي جفت و کوچک ان وب سايت که براي نصب در حمام و دستشويي هستند ديدن کنيد.قطعا انتخاب هاي شايسته ايي براي شما وجود دارد.

تابلوهاي ديواري يکي از بهترين وسايل تزئيني خانه هستند که نياز به صرف هزينه چنداني هم ندارند.تنها کافيست يک انتخاب هنرمندانه و حرفه ايي داشته باشيد تا فضاي خانه خود را تبديل به يک مکان شخصي زيبا و منحصر به فرد کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیکبرای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیراییهمانطور که می دانید اتاق پذیرایی هر خانه فضایی است که در آن اعضای خانواده بیشترین زمان را در کنار هم می گذرانند.

قطعا شما هم از مهمان های خود در این اتاق پذیرایی می کنید.با توجه به این امر ،دکوراسیون اتاق پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است .

پس پیشنهاد می کنم تمام تلاش خود را بکنید تا اتاق پذیرایی خانه خود را به فضایی دلچسب ،گرم و صمیمی و البته زیبا تبدیل کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد ،استفاده از تابلوهای دیواری است.نصب یک تابلوی دیواری مناسب و زیبا می تواند فضای سرد و بی روح اتاق پذیرایی شما را به فضایی مدرن و شیک و گرم تبدیل کند.

تابلوها نشان دهنده سلیقه و هوش شما در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل هستند.در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که  در انتخاب و نصب تابلوهای دیواری کمک کننده و الهام بخش خواهند بود:

در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی وسواس به خرج بدهید

اتاق پذیرایی باید به شما و مهمان هایتان احساس راحتی بدهد.پس برای دیوارهای اتاق پذیرایی از رنگ های ملایم استفاده کنید.

سعی کنید مبلمان را در گوشه ایی از اتاق انباشته نکنید و آنها را در اطراف اتاق به صورت پراکنده و البته با زیبایی و نظم خاصی پخش کنید.

حال باید به فکر یک تابلوی زیبا باشید. تابلویی که در اتاق پذیرایی نصب می کنید باید با مبلمان و پرده همخوانی داشته باشد.

لزومی ندارد تابلوی اتاق پذیرایی با کل وسایل هماهنگ باشد اما این مهم است که رنگ آن  با رنگ مبلمان موجود در اتاق پذیرایی هماهنگی داشته باشد تا هارمونی اتاق پذیرایی از بین نرود.

بد نیست که از گلدان هایی با رنگ متناسب با تابلو در اطراف اتاق پذیرایی استفاده کنید تا فضای اتاق را چشم نواز تر کنید.

ممکن است بخواهید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار اتاق استفاده کنید و یا با یک تابلوی بزرگ نقاشی فضای اتاق را به تسخیر خود در آورید.

فرقی نمی کند چه نوع تابلویی را انتخاب می کنید  مهم این است که بهترین انتخاب را انجام بدهید.

نکات مهم در نصب تابلو در اتاق پذیرایی

هنگام آویزان کردن تابلوی دیواری در اتاق پذیرایی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • در صورتی که قصد دارید از یک تابلوی دیواری بزرگ استفاده کنید ارتفاع آن باید حداقل ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  • اگر می خواهید از چندین تابلوی کوچک در کنار هم استفاده کنید دقت داشته باشید که فاصله میان تابلوها نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد .
  • در صورتی که دو تابلوی بزرگ بر روی دیوار نصب می کنید فاصله میان انها نباید بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.
  • بهترین مکان برای نصب تابلو روی دیوار بالای مبل است.
  • در صورتی که تلوزیون را بر روی دیوار نصب کرده اید می توانید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار کنار تلوزیون استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که تابلوهای کوچکی که کنار تلوزیون نصب می کنید نباید رنگارنگ باشند چون باعث پرت شدن حواس کسی که تلوزیون تماشا می کند می شوند.
  • در صورتی که قصد دارید تابلو را بالای میز کنسول نصب کنید دقت داشته باشید که تابلو باید حداقل ۱۵ سانت از میز فاصله داشته باشد.
  • در نصب تابلو روی دیوار دقت کنید.تابلو بایددر ارتفاعی روی دیوار نصب شود که برای نگاه کردن به آن لازم نباشد فرد سرش را بالا بگیرد.پس روی مبل بنشینید و به دیوار نگاه کنید .حالا تا جایی که ممکن است تابلو را در امتداد چشم خودتان روی دیوار نصب کنید.
  • در صورتی که رنگ های دیوارهای اتاقتان تیره است از یک تابلوی بزرگ مثلا با اندازه ۶۰*۹۰ سانتی متر با رنگ های بسیار روشن و زنده استفاده کنید.با این کار می توانید از تضاد رنگ موجود میان دیوارها و تابلو استفاده کنید و فضای اتاق را هیجان انگیز کنید.این روش به شما کمک می کند تا تمرکز را از روی رنگ ها دیوارها برداشته و توجه همه را به تابلو و حال و هوای آن جلب کنید.به این ترتیب مهمانهایتان قطعا از فضای مدرن و شیک و البته هیجان انگیز اتاق پذیرایی شما استقبال خواهند کرد!
  • در صورتی که میز نهار خوری را در اتاق پذیرایی قرار داده اید می توانید از یک تابلوی شگفت انگیز از طبیعت در کنار آن استفاده کنید. حتما قبل از هیر چیز به هارمونی رنگ های تابلو و میز نهارخوری دقت کنید.
  •  در صورتی که دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ هایی خنثی مثل خاکستری و کرم و … هستند  بهتر است از یک تابلوی بزرگ با رنگ تیره استفاده کنید.این کار باعث می شود که فضای دلسرد کننده و بی روح اتاق پذیرایی شما روحی تازه بگیرد و فضای یکنواخت آن تغییر کند.

حالا شما می دانید که چطور باید با  استفاده از چندین تابلوی زیبا خانه خود را به شکلی حرفه ایی و زیبا طراحی کنید تا تحسین مهمان هایتان را برانگیخته و به آنها اجازه بدهید تا از فضای دلچسب خانه تان لذت ببرند.

پیشنهاد می کنم به تابلوهای زیبا و متنوع وب سایت رویامد سری بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید تابلو داشته  باشید و با یک انتخاب حرفه ایی و متمایز ،خانواده خود را گرم تر و شادتر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()