نوشته شده توسط : هانی

تیم روت کالا این افتخار را دارد تا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی قطعات ماشین الات راهسازی در ایران کالاهای موجود را به صورت تخصصی به فروش برساند و تمام سعی و تلاش خود را برای تولید مطالب و اطلاع رسانی در زمینه راهسازی به مخاطبین خود انجام میدهد.

 

فیلتر ساکورا



:: برچسب‌ها: فیلتر ساکورا، قطعات ماشین آلات راهسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

سایت تخصصی خبری

انواع خبرهای روز دنیا را در سایت بی خبر بخوانید



:: برچسب‌ها: خبر، سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

وب سایت دکوراسیون داخلی دکوکده، در راستای ارتقای دانش دکوراسیون نزد مردم، از سال 1396 فعالیت خود را شروع نموده است. در این وب سایت بطور روزانه آموزش های مربوط به دکوراسیون فضاهای مسکونی، تجاری و اداری، تولید و منتشر می شوند.  تیم وب سایت دکوکده، علاوه بر تولید مطالب مرتبط با دکوراسیون، پاسخگوی سوالات شما نیز خواهد بود.

شما می توانید از قسمت ارتباط با ما، با کارشناسان دکوکده در ارتباط باشید و یا از بخش پرسش و پاسخ سوالات دکوراسیون خود را بپرسید.

تماس با دکوکده: decokadeh@gmail.com



:: برچسب‌ها: دکور، دکوراسیون، دکور منزل، ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

معرفی گروه فراکارانت

فناوری اطلاعات، جهان امروز را کاملا به تسخیر خود درآورده است.
همراهی با این تغییر دیگر کاملا اجتناب ناپذیر است.

گروه فراکارانت افتخار دارد در بازه وسیعی از محصولات و خدمات حوزه فضای مجازی را به مشتریان خود ارائه می نماید.
کلیه کسب و کار ها و افراد برای موفقیت بیشتر و کاهش هزینه ها با طراحی سایت و اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ در حال اصلاح چهره خود در فضای مجازی در صفی طولانی قرار داشته و شناسایی سرویس دهنده متعهد که بتواند نقش موثر در این رقابت ایفا نماید شاید سخت ترین کار باشد.

فراکارانت افتخار دارد در طول ۱۹ سال حضورخود که از روزهای آغازین حضور اینترنت در ایران با طراحی اولین سایت های ایرانی ، ارائه سرویس میزبانی وب و هاست بزرگترین سازمان ها و موسسات خود را همواره بروز نگه داشته و امروز در حوزه های مختلف طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ طراحی اپلیکیشن موبایل هاست و دامنه با برترین فناوری ها دانش روز را در اختیار متقاضیان خود در ایران ، آلمان و کانادا قرار می دهد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت، طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

اکثر مشتری‌های ما در سه گروه زیر قرار دارن. در ابتدا بهتره ببینید که شما جزء کدوم گروه هستید:

 

گروه اول: افرادی که هیچ ایده‌ای برای شروع یک کسب‌و‌کار ندارن و فقط قصد دارن کارآفرین باشن و از یه جایی شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه اول: به هیچ عنوان نگران نباشید، همین که تصمیم گرفتید که یک کار مفید انجام بدید، خیلی عالیه و تا حدودی مسیر رو طی کردید. بعد از تصمیم، انجام مشاوره با متخصص‌های ما می‌تونه مهم‌ترین اقدام باشه. تیم خوش‌فکر و فعال وب‌کاوان به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کنه که بتونید از بین راه‌های که پیش‌ رو دارید، بهترین رو انتخاب کنید. ما مناسبت‌ترین و پرسود‌ترین کسب‌و‌کارها رو با توجه به علایق، بودجه و تخصص‌تون به شما پیشنهاد می‌دیم و در ادامه با طراحی یک سایت ارزشمند و کاربرپسند، کسب‌و‌کار شما رو به دنیا معرفی می‌کنیم.

 

گروه دوم: افرادی که می‌دونن چه کسب‌و‌کاری رو می‌خوان راه‌اندازی کنن اما نمی‌دونن از کجا شروع کنن.

پیشنهاد ما به گروه دوم: دلیلی برای نگرانی شما هم وجود نداره. اگر زمینه فعالیت خودتون رو مشخص کردید، قدم بعدی انجام مشاوره برای انتخاب مناسب‌ترین نوع طراحی سایت (CMSهای اختصاصی-WordPress) با توجه به کسب‌و‌کار و مطابق با سلیقه‌‌تونه. در این مرحله شما با تیم‌فنی وب‌کاوان جلسه‌ای خواهید داشت و تمام اون چیزی که توی ذهن‌تون از کسب‌و‌کار جدید دارید، با اون‌ها در میان می‌ذارید. سؤالات‌تون رو ازشون می‌پرسید، خواسته‌هاتون رو مطرح می‌کنید و کار طراحی سایت‌تون خیلی سریع شروع می‌شه.

 

گروه سوم: افرادی که می‌خوان یک کسب‌و‌کار سنتی رو به یک کسب‌و‌کار اینترنتی و مدرن تبدیل کنن.

پیشنهاد ما به گروه سوم: می‌دونیم که شاید براتون سخت باشه که بخواید از نقطه امن همیشگی‌تون خارج بشید و با این جریان تازه حرکت کنید. یادتون نره که همه‌چیز در حال تغییره و در حال حاضر برای موفقیت در حرفه‌تون احتیاج دارید که از موقعیت‌های جدیدی که سر ‌راه‌تون قرار گرفته نهایت بهره رو ببرید.
استفاده از اینترنت و داشتن یک سایت خوب، می‌تونه کسب‌و‌کار شما رو از حیطه مغازه‌ و شرکت‌ خارج کنه و با دنیای بزرگتری آشناتون کنه.
علاوه بر داشتن سایت، می‌تونید با طراحی یک اپلیکیشن مخصوص به کسب‌و‌کارتون، کار مشتری‌ها رو برای آشنایی با خدمات و محصولات‌تون راحت‌تر کنید و با یک کلیک ساده، از هر چیزی که نیاز دارن، مطلع بشید.در این دنیای جدید، نیازی نیست که به دنبال پیدا کردن مشتری باشید بلکه مشتری‌ها با دیدن محصولات و خدمات شما در سایت‌ و اپلیکیشن‌تون، به فکر ارتباط برقرار کردن با شما می‌افتند. اگر قصد دارید که این کار رو انجام بدید، مردد نباشید چون تصمیم درست رو گرفتید. بهتره یک زمان رو برای مشاوره در نظر بگیرید. در جلسه مشاوره، همه مراحل کار، ریز‌به‌ریز برا‌تون توضیح داده می‌شه، بطوریکه هیچ ابهامی باقی نمونه. از تغییر نترسید و مطمئن باشید که اوضاع کسب‌و‌کارتون با داشتن وب‌سایت پیشرفت زیادی می‌کنه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , وب سایت , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

اگر تصمیم دارید که کسب‌و‌کار جدیدی رو راه‌اندازی کنید یا کسب‌و‌کار حال حاضرتون رو توسعه بدید و از جریان ها عقب نمونید، ما اینجاییم تا به شما بگیم که خیلی راحت می‌تونید با داشتن یک وب‌سایت استاندارد و حرفه‌ای، به یکی از موفق‌ترین‌ها در ایران تبدیل بشید. حتماً دارید می‌پرسید چطور ممکنه؟ کافیه که تصمیم بگیرید و بعد همه چیز رو به وب‌کاوان بسپرید.

گروه متخصص وب‌کاوان با بهره‌گیری از جدید‌ترین ابزار‌های طراحی سایت و دانش روز در زمینه دیجیتال مارکتینگ و همکاری با جوان‌های خوش‌ذوق و تحصیل‌ کرده، شما رو از ابتدای راه تا قله موفقیت، همراهی می‌کنه.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , وب سایت , تعرفه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

پلتفرم خوگرپلاس، نخستین بستر آنلاین معاملات بین بنگاهی (B2B) در صنعت چوب و مبلمان ایران است. حضور در خوگرپلاس به تولیدکنندگان و تامین کنندگان این صنعت، امکان می دهد تا در بازار آنلاین، نمایشگاه دائمی محصولات خود را ایجاد و مدیریت نمایند. خریداران نیز می توانند کالای مورد نیاز خود را بدون واسطه و در کوتاهترین زمان ، از برترین تامین کنندگان کشور تهیه نمایند. کلیه صاحبان صنعت و کسب کار فعال در صنعت چوب و مبلمان ایران می توانند در یک یا چند رسته از پلتفرم خوگرپلاس شامل مواد مصرفی (مواد اولیه - یراق آلات - تجهیزات جانبی)، ماشین آلات و ابزار (ماشین آلاتابزارآلات - تجهیزات تکمیلی)، فرآورده ها (مبلمان چوبی ساختمانسازه های چوبیمبلمان پروژه) و خدمات و مشاوره (مشاورهمهندسی و تولیدی) حضور داشته باشند. از جمله اهداف و مزایای حضور در خوگرپلاس می توان به این موارد اشاره کرد: 1- راه اندازی بازار آنلاین صنعت چوب و مبلمان 2- ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار (بی واسطه) 3- شناخت و معرفی هرچه بهتر استانداردهای جهانی کالا و خدمات 4- معرفی محصولات با کیفیت از برندهای معتبر ایرانی و خارجی 5- معرفی تکنولوژیهای جدید در ماشین آلات صنایع چوب 6- ایجاد فضایی مناسب برای مقایسه هرچه بهتر هر یک از ابزار و ماشین آلات صنایع چوب 7- ارائه بستر مناسب جهت خرید و فروش ماشین آلات دست دوم 8- ارائه مشاوره فنی و دسترسی راحت تر به بازار خدمات

 



:: برچسب‌ها: صنعت چوب , چوب , خوگرپلاس , کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()