نوشته شده توسط : هانی

بهترین کادو پدر چیست؟

بهترین کادو پدر چیست؟: اگر به صفحات مختلف گوگل سری بزنید یقیناً پیشنهادات جالب و ارزنده ای در رابطه با بهترین کادو پدر دریافت می کنید.

زمانی که صحبت از هدیه برای مادر به مناسبت های مختلف پیش کشیده می شود ایده های جذاب و متنوعی در ذهنمان نقش بندند.

اما نوبتی هم که باشد نوبت پدرها است که ایده های جذابی را برای خرید کادو برایشان در نظر بگیریم. اکنون که در حال خواندن و مطالعه این مقاله ما هستید احتمالاً یکی از مناسبت های مربوط به پدرتان اعم از روز تولد، سالگرد ازدواج، روز پدر و یا هر مناسبت دیگری نزدیک است.

آیا ایده ای برای خرید کادو برایشان در نظر دارید؟ اگر چیزی به ذهنتان نمی رسد  اصلاً نگران نباشید. چرا که ما اینجاییم تا به شما بگوییم چه هدایایی به عنوان کادو پدر مناسب است.

همه چیز درباره بهترین کادو پدر

بهترین کادو پدر چیست؟: به جرات می توان گفت با خرید کادو پدر این امکان برایمان به وجود می آید تا همانند روزهای خوش زندگی خود را در آغوش پدرمان رها کرده و به او نشان دهیم که تا چه اندازه در زندگی‌مان نقش مهمی دارند.

شکی نیست که پدران ما به همان اندازه که مادرانمان جای خود را در قلب و روحمان تثبیت کرده اند آن ها نیز جایگاه ویژه ای دارند.

شاید به همین دلیل است وقتی که می‌خواهیم هدیه ارزنده ای را برای پدر خود به مناسب مختلف در نظر بگیریم ناخودآگاه سروکله این سؤال در ذهنمان پیدا می شود که بهترین کادو برای پدر چیست؟درست است که پدرانمان همانند هر فرد دیگری دارای سلایق متفاوتی هستند و از طرفی هم قریب به اکثریت آنان خود را با احساساتی ساده و معمولی نشان می دهند.

اما این دلیل نمی شود که ما نتوانیم بهترین هدیه را برایشان خریداری کنیم. چیزی بتواند شایسته شان و منزلت آنان باشد.

ایده هایی جذاب برای خرید بهترین کادو پدر

ما در این بخش از مطلب خود مجموعه ای بی نظیر از ایده های جالب و متنوع در اختیارتان قرار می دهیم تا به کمک آن ها تردید و دودلی را کنار گذاشته و بهترین و مناسب ترین هدیه ممکن را به پدرانتان تقدیم کنید. پس همراه ما باشید.

دستمال جیبی

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک هدیه مناسب به عنوان بهترین کادو پدر هستید یکی از پیشنهادات جذاب ما به شما انتخاب دستمال جیبی است.

برای انتخاب و تهیه چنین کادویی، شما دو راه پیش روی دارید. اول اینکه می توانیم به بوتیک و فروشگاه های لباس مردانه مراجعه کنید و در آنجا با مشاهده کلکسیونی از دستمال مردانه های جذاب و منحصر به فرد، شیک ترین مدل آن را مطابق سلیقه پدرتان خریداری کنید.

روش دوم این است که خودتان دست به کار شوید. برای انجام این کار می توانید یک تکه پارچه مرغوب و با کیفیت که رنگ آن ترجیحاً به سلیقه هدیه گیرنده باشد انتخاب کنید.

پس طرح مد نظرتان را که از قبل آماده کرده اید بر روی یک کاغذ قرار داده و برش دهید. آنگاه می توانید قسمت های اضافی کاغذ را برش داده و شکل برجسته ای که به دست آمده را با چسب قطره ای بر روی دستمال بچسبانید.

جا سویچی چرم

از آنجایی که آقایان در هر شرایطی علاقه شدیدی به رانندگی دارند پس جا سویچی چرم می تواند یکی از گزینه های جذاب به عنوان کادو پدر باشد.

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه در زمره اکسسوری هایی است که بسیاری از آقایان دلشان می خواهد کلکسیون از مدل های متنوع آن را داشته باشند.

پس هرگاه و به هر مناسبتی دلتان خواست هدیه ای به عنوان کادو پدر تقدیم پدرتان کنید حتماً ساعت مچی مردانه را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید.

همان طور که می دانید ساعت مچی مردانه دارای انواع مدل ها و برندهای متنوعی است. از مدل های اسپرت و کلاسیک گرفته تا دستبند های چرم و فلزی همه و همه در مدل ها و رنگ بندی های به روز و متنوعی در بازار وجود دارند.

اگر در میان این همه مدل و برند متنوع سردرگم شده اید و نمی دانید بهترین مدل کدام است پیشنهاد می کنیم در این مرحله حتماً سلیقه و استایل پدرتان را در نظر بگیرید.

کتانی ورزشی

اگر پدر شما جز آن دسته از آقایانی است که به ورزش کردن و پیاده روی علاقه دارند هدیه جذابی که می توانید برای او تهیه کنید کتانی ورزشی است.

در واقع شما با تهیه چنین هدیه ای می توانید با یک تیر دو هدف را نشانه گیری کنید. اول اینکه نشان دهید که به حس ورزشی او احترام قائل هستید و مهم تر از آن می توانید با دادن یک جفت کتانی راحت و شیک برای گذراندن اوقات فراغت با دوستانش خوشحال و راضی کنید.

ست کیف و کمربند

اگر پول کافی برای خرید هدیه پدر ندارید ما به شما ایده هایی کاربردی تر، جذاب تر و ارزان تر را در نظر گرفته ایم.

ست کیف و کمربند یکی از ایده های مناسب برای خرید کادو برای پدر است که با انتخاب آن می توانید پدرتان را به بهترین شکل ممکن غافلگیر کنید.

عطر و ادکلن

قریب به اکثریت آقایان بر این باور هستند که بخش عمده ای از شیک پوشی آن ها به خوش بویشان باز می گردد. پس خرید عطر و ادکلن می تواند یکی از بهترین انتخاب هایی باشد به عنوان هدیه پدر در نظر بگیرید.

اگر با سلیقه پدرتان آشنایی کامل داشته باشید می توان گفت دستتان برای انتخاب چنین هدیه ای باز است. تنها کافی است رایحه ای را که او می پسندد را انتخاب کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای مادر

کادو برای مادر:  یکی از عادات و کارهای خوب و پسندیده ای است که نه تنها موجب صمیمیت بیشتر مادر و فرزند می شود بلکه بهانه خوبی برای قدردانی از زحمات آنان است.

پس از می خواهید یکی از بهترین شیوه های قدردانی از مادرانتان و نشان داده علاقه وافرتان به آن ها را انتخاب کنید منتظر فرا رسیدن یک مناسبت خاص نباشید. همین الان برای خرید کادو اقدام کنید.

اما خرید کادو برای مادر همانند بسیاری خریدهای دیگر آداب و رسوم خاص خود را دارد. درست است که هر چه از دوست رسد نیکو است و این جمله هم می تواند درباره هدیه برای مادر صدق کند اما بازم هم هدیه خاص و هیجان انگیز که بتواند از یکی از دغدغه های خانم ها کاسته و آن ها را غافلگیر سازد با اصولی خاص همراه است.

ما در این بخش از مقاله خود می خواهیم ایده های جذابی را برای خرید هدیه برای مادر به شما معرفی کنیم که تا به کمک آن ها بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و دلهره بهترین هدیه ممکن را تقدیم مادران گرامیتان کنید.

بهترین کادو برای مادر کدام است؟

کادو برای مادر چی بخرم؟ این سؤالی است که بدون شک در ذهن هر فردی به هنگام انتخاب هدیه مناسب برای مادرش در ذهنش نقش می بندد.

یکی از موضوعات مهم و فراموش نشدنی به هنگام انتخاب چنین هدیه ارزنده ای، شناسایی سلیقه و احتیاجات عزیزترین فرد زندگیتان است.

شاید به همین دلیل است که گاهی اوقات یکی از دشوارترین کارهای ممکن برای هر شخصی خرید کادو برای مادر است. دلیل عمده آن هم این است که مادران یا بهتر بگوییم خانم ها همیشه خاص پسند هستند و این سختگیر بودن آن ها را تشدید می کند.

پس برای اینکه بتوانید همواره بهترین انتخاب را به هنگان خرید هدیه برای مادر داشته باشید و به مبارکی چنین هدیه ای پرچم خود را در میان سایر اعضای خانواده بالا نگه دارید پیشنهادهای عالی ما را برای خرید بهترین کادو دنبال کنید.

معرفی ایده های جذاب برای خرید کادو برای مادر

اگر توی این همهمه و شلوغی زندگی فرصت کافی برای گشتن در خیابان ها برای خرید کادو برای مادر را ندارید پیشنهاد می‌کنیم ایده های جذاب ما را دنبال کنید.

هر مادری در هر سن و سالی که باشد نیاز به توجه و مهر و محبت از جانب همسر و فرزندانش دارد. هیچ چیز به اندازه یک جمله محبت آمیز دوستت دارم در کنار هدیه ای زیبا به منزله تشکر و قدردانی از زحماتش نمی تواند او را به اعماق رضایت و خرسندی کشانده و خستگی یک روز پر مشغله را از تنش بیرون کند.

کیف زنانه برای مادر هایی که مد گرا هستند

اگر مادرتان جز آن دسته از خانم هایی هستند که زیاد اهل مد و فشن هستند و دلشان می خواهد هر روزه مطابق با مدهای روز سال در میان جمع ظاهر شوند بهترین هدیه ای که می توانید در مناسبت های مختلف به عنوان بهترین کادو برای مادر به آنان تقدیم کنید کیف زنانه شیک و مجلسی است.

البته اگر می خواهید بیشتر او را غافلگیر کنید و از هدیه تان با هیجان بیشتری استقبال کنند پیشنهاد می‌کنیم یک کیف زنانه مارک دار برایشان خریداری کنید.

کفش زنانه بهترین کادو برای مادر

اگر به این فکر هستید که با خرید یک هدیه مناسب به عنوان بهترین کادو برای مادر برای مادرانتان سنگ تمام بزارید خرید کفش زنانه می تواند بهترین گزینه باشد.

البته اگر می خواهید لذت سورپرایز کردن مادرتان را به معنای واقعی بچشید پیشنهاد می کنیم اندکی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید هم کادویی کاربردی با ارزش مادی بالا برای مادرتان خریداری کنید و هم هدیه تان بسیار شیک و فانتزی به چشم آید.

پوشاک زنانه بهترین کادو برای مادر

هیچ چیز به اندازه پوشاک زنانه نمی تواند به عنوان بهترین کادو برای مادر هر خانم خوش سلیقه ای را خوشحال کند.

البته جذابیت این هدیه با چند شاخه گل زیبا تکمیل می شود. در این حوزه انتخاب برای شما بسیار است. از انواع لباس های مجلسی و راحتی، کت و دامن اسپرت، لباس شب و لباس های زنانه اسپرت گرفته تا شال و روسری های زیبا همه و همه گزینه هایی هستند که می توانند خیال شما را بابت خرید کادویی محبوب برای مادرتان راحت کنند.

فقط کافی است به فروشگاه و بوتیک مورد علاقه مادرتان که معمولاً بسیاری از خرید هایش را آنجا انجام می دهد سری بزنید و یا یکی از اعضای خانواده تان را با خود ببرید تا با بهره گرفتن از سلیقه او از خریدتان پشیمان نشوید.

ظروف و لوازم تزئینی

یکی دیگر از ایده های جذاب پیشنهادی ما که همواره از گزینه های محبوب و پرطرفدار برای خرید کادو برای مادر است انواع متنوعی از ظروف و وسایل تزئینی است.

در این مورد نیز دستتان برای انتخاب بهترین هدیه باز است. اگر مادرتان کمی مشکل پسند است و از ظروف معمولی و تکراری خوشش نمی آید کافی است در ابتدا نگاهی به ظروف آشپزخانه مادرتان بیندازید تا ببینید به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد.

سپس به بازار بورس ظروف و لوازم تزئینی سری بزنید و در میان مدل های متنوع و لاکچری، بهترین مدل را به عنوان هدیه برای مادر خریداری کنید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای دختر

کادو برای دختراگر این سؤال از شما پرسیده شود که مناسب ترین و بهترین کادو دخترانه کدام است حتماً پاسخ می دهید که این به سلیقه و علاقه دخترها بستگی دارد.

چرا که ممکن است یک دختر ۱۲ ساله ای به یک چیز علاقه داشته باشد و از نظر او آن چیز محاسنات بسیاری داشته باشد در حالی که یک دختر خانم ۲۰ساله به چیزهای دیگری همانند جواهرات علاقه داشته باشد.

شاید با در نظر گرفتن تمامی این موارد تهیه بهترین کادو برای دختر اندکی سخت باشد اما در هر صورت این جزئیات ماجرا است.

به واقع بدون در نظر گرفتن علاقه و سلیقه دختر خانم ها نمی توان هدیه ای مناسب و درخور نیازی برایشان خریداری کرد.

اما کاری که ما امروز در این بخش از مقاله خود انجام داده ایم این است که سراغ ایده های جذاب و منحصر به فردی رفته ایم.

ایده های کلی که می توان از آن ها برای هر دختر خانمی در هر سن و سلیقه ای که باشد هدیه ای مناسب تهیه کرد. پیشنهاداتی که شاید در نگاه اول ساده و معمولی به نظر برسند. اما مطمئناً تمامی آن ها می توانند گزینه های کاربردی باشند. پس با ما همراه باشید.

بهترین کادو برای دختر خانم ها در سنین مختلف

شکی نیست که دختر خانم ها از آن دسته آدم هایی هستند که به هنگام دریافت هرگونه هدیه ای تحت عنوان کادو برای دختر به طرز متفاوتی ذوق زده می شوند. اما از آنجایی که هریک از آن ها سلیقه متفاوتی دارند گاهی اوقات تهیه هدیه مناسب برایشان اندکی دشوار است.

به جرات می توان گفت خرید کادو برای دختر خانم ها به مناسبت های مختلف از جمله معضلاتی است که این روزها ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است.

پیشنهادات زیادی برای خرید چنین هدایایی وجود دارند اما بهترین کار این است که کادوهایی را انتخاب کنید که خاص و منحصر به فرد باشند.

چرا که دختر خانم ها در هر سن و موقعیتی که باشند دلشان می خواهد هدایایی را دریافت کنند که لاکچری و منحصر به فرد باشد.

به شما اطمینان می دهیم که به این طریق بتوانید لبخند را بر لب دختر مورد نظرتان صرفه نظر از سلیقه و انتظارش بیاورید.

بهترین کادو برای دختر خانم های کوچک

اغلب افراد معتقد هستند که خرید کادو برای دختر خانم های کوچک به مراتب آسان تر و بی دردسر تر است. البته می توان تا حدودی این را درست و منطقی دانست.

چرا که دخترهای کوچک درست همانند اقتضای سنی شان سلیقه و علاقه شیرین و دوست داشتنی دارند. بنابراین اگر می خواهید آن ها را در هر شرایطی و موقعیتی سورپرایز کنید هدایایی مطابق علاقه شان انتخاب کنید.

در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که از عروسک های باربی که مدل های متنوعی از آن در بازار موجود است استفاده کنید.

یا اینکه می توانید او را با دادن کادوهایی مانند لوازم بازی، خرس عروسکی، لوازم مربوط به تزیین مو و… غافلگیر کنید.

بهترین کادو برای دختر خانم های نوجوان کدام است؟

مسلم است که یک دختر خانم نوجوان که به تازگی به دنیایی سرشار از آرمان و آرزوها قدم گذاشته و عشق به زیبایی ها را لمس کرده با هر نوع هدیه ساده و معمولی خوشحال نمی شود.

شاید تصور شما هم بر این باشد که تهیه هدیه ای مناسب به عنوان کادو برای دختر سخت و مشکل آفرین باشد.

اما نیازی به این همه نگرانی نیست. اگر قرار است شما هم به یک مناسبتی برای دختر خانم نوجوان مورد نظرتان کادویی تهیه کنید فقط کافی است اندکی خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید هیجان را در دل او تازه و غافلگیرش نمایید. برای انجام چنین کاری ما به شما خرید نقره را پیشنهاد می کنیم.

در حقیقت یکی از انواع کادوهای خاص و لاکچری برای دختر خانم های نوجوان ست نقره است. این هدیه درخشان و جذاب که هم منحصر به فرد و متفاوت است و هم با هر سلیقه ای همخوانی دارد می تواند هدیه گیرنده مورد نظرتان را حسابی ذوق زده کند.

بهترین کادو برای دختر خانم دانشجو کدام است؟

اگر می خواهید یک دختر خانم جوان و دانشجو را به شدت سورپرایز کنید، اگر واقعاً می خواهید او را از ته دل خوشحال و شگفت زده کنید اما هنوز تصمیمی برای خرید هیچ هدیه ای نگرفته اید ما برایتان پیشنهادات ویژه ای داریم.

یکی از گزینه های پیشنهادی که مطمئناً هیچ دختر خانم جوانی از آن چشم پوشی نمی کند خرید یک عدد ادکلن با یک رایحه متفاوت از یک برند خاص و معتبر است. این همان ایده هوشمندانه ای است که می تواند در کنار یک جمله محبت آمیز که بر روی یک کارت زیبا حک کرده اید او را به شدت خوشحال و راضی سازد. البته بد نیست به هنگام خرید هدیه برای دختر خانم های دانشجو نگاهی هم به هدایایی مانند یک زنجیر زیبا با آویزی که حرف اول نام هدیه گیرنده بر روی آن حک شده یا یک کیف دستی شیک و دوست داشتنی که مدل ها و رنگ های متنوع و جذاب آن چشم هر بیننده ای را خیره می کند بیندازید.

بهترین و لوکس ترین کادو برای دختر خانم ها

حتماً می پرسید لوکس ترین و مناسب ترین کادو برای دختر خانم هایی که دوستشان دارند کدام است. کافی است اندکی صبوری پیشه کنید تا ما به شما نمونه هایی از این هدایای را معرفی کنیم.

ساعت مچی دخترانه

این مدل ساعت نه تنها بسیار کاربردی است بلکه با طرح های لوکس و لاکچری که دارد برای بسیاری از دختر خانم ها در سنین مختلف جنبه تزئینی هم دارد.

فناوری های جدید و هوشمند

اگر می خواهید با خرید بهترین کادو برای دختر، هم نیاز و خواسته او را برآورده سازید و هم برای همیشه نام و یادتان را در ذهن او به ثبت برسانید کافی است اندکی سر کیسه را شل کنید و بودجه بیشتری را برای تهیه هدیه مناسب اختصاص دهید. لپ تاب، موبایل، تبلت، پاور بانک از جمله موارد پیشنهادی ما است

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای تولد

زادروز بهانه ای برای ابراز محبت و ابراز عشق است. کادو برای تولد هم وسیله است برای ابراز این احساس. هدیه دادن برای برخی از افراد کاری لذت بخش ولی برای بعضی ها اضطراب آور است.

جنسیت نقش مهمی در تعامل افراد با یکدیگر دارد و خریدن هدیه از این قاعده مبرا نیست. همه افراد کادو گرفتن را دوست دارند اما انتخاب و خرید هدیه برای هرکسی متناسب با سلیقه شان متفاوت است.

بهترین کادو برای تولد کدام است؟

کادو برای تولد چی بخرم؟ اگر از آن دسته از آدم هایی هستید که به فال اعتقادی ندارید، ولی قطعاً به این باور دارید که افراد متولد هر ماه اکثر اوقات دارای خصوصیات اخلاقی، علایق و سلیقه های مشترکی هستند؛ اما این شباهت ها نسبی است و ممکن است افراد متولد یک ماه نیز دارای تفاوت هایی در جنبه های مختلف باشند.

یکی از بزرگ‌ترین معضل هایی که امروزه همه با آن دست و پنجه نرم می کنند انتخاب کادو برای تولد است؛ اما با شناخت علایق و سلیقه متولدین هر ماه می توان این امکان را به شما بدهد که یک هدیه مناسب برای عزیزانتان تهیه نمایید.

معرفی ایده های عالی کادو برای تولد

همه آدم ها ممکن است در طول زندگی خود تعداد زیادی کادو برای تولد از تعداد مختلفی آدم دریافت کرده باشند. بعضی از این هدیه ها آدم را سورپرایز و بعضی نیز چنگی به دل نمی زنند، اما تعداد انگشت شماری خاطره شان در ذهن ما باقی می ماند که به آن‌ها کادوهای خاص می گویند.

به نظر شما چه چیزی باعث می شود بعضی کادوها برای تولد خاص و بعضی معمولی؟ بعضی از هدیه ها ممکن است فقط ما را در لحظه خوشحال کنند ولی به یاد ماندنی نخواهند شد.

ولیکن به صورت کلی می توان گفت محصولاتی که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند گزینه های خاصی به عنوان کادو برای تولد محسوب می شوند.

محصولاتی که در هر جایی نمی توان به راحتی پیدا کرد و هدیه هایی که برای فرد موردنظر سفارش داده شده و تولید آن ها اختصاصی انجام شده را می توان در لیست کادوهای منحصر به فرد قرار داد.

تکنیک های جذاب برای خرید کادو 

از تکنیک های خاصی برای خرید هدیه استفاده کنید به عنوان مثال هدیه ای برای شخص مورد نظر انتخاب کنید که گویا برای او ساخته شده است.

در شخص مورد نظر این حس به وجود بیاید که کادو برای تولد از قبل برنامه ریزی شده و این هدیه صرفاً یک کالا نیست بلکه یک عالم نگرانی، دلتنگی و احساس در آن نهفته است.

این کارها نشان دهنده آن است که در شب تولد به فکر کادو نیفتاده اید بلکه از خیلی وقت پیش برایش برنامه ریزی کرده اید. هدیه ای را انتخاب کنید که هر جا نتوان آن را پیدا کند این بدان معنا است که فرد هدیه گیرنده برای شما خاص و مهم است.

آثار هنری کادو برای تولد یک هدیه با احساس

معمولاً هدیه خاص با هنر عجین شده است که با عشق، روح و روان یک هنرمند ساخته می شود. سازنده یک کادو منحصر به فرد از روحیات لطیفی برخوردار است که یک حس غیر قابل وصف را در تار و پود هدیه به جا می گذارد.

اگر می خواهید به کسی هدیه ای به عنوان بهترین کادو برای تولد بدهید که عاشق هنر است می توانید مجموعه آثار هنری مانند تابلو های نقاشی با سبک های متفاوت و یا کارهای هنری روی سنگ یا شیشه، کارت پستال های دست ساز که با رنگ و بوی احساس تهیه شده اند را کادو بدهید.

گل رز جاودان مناسب ترین کادوی تولد

اگر گل ها عمر جاودانی داشتند می توانست به جرات گفت جایگاه خاصی را در میان لیست کادوهای منحصر به فرد را به خود اختصاص می دادند. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی دیگر هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

امروزه شرکت هایی با فرآوری گل های طبیعی و روش های خاص توانسته اند گل هایی بسازند که عمری جاودانه دارند. چه چیزی بهتر از کادو برای تولد یک گل رز جاودان می تواند خاص و منحصر به فرد باشد.

این گل دارای حداقل عمر ۳ ساله است که با رعایت نکات مربوط به نگهداری از آن شاید تا ۱۰ سال شاداب و سرزنده باشد و زینت بخش منزل و محل کار است.

گردنبند با نام دلخواه کادو برای تولد

خریدکادو  اگر خاص و منحصر به فرد باشد لزوماً یک هدیه گران قیمت نیست. هر نوع هدیه ای که به صورت اختصاصی برای شخص مور نظر سفارشی سازی شده باشد هم خاص و جذاب خواهد بود هم از هزینه ای بالا برخوردار نخواهد بود. می توانید گردنبند را با نام دلخواه با قیمتی کاملاً مناسب برای شخص مورد نظر سفارش داد.

در اینجا ما چند پیشنهاد برای انتخاب هدیه خاص که اصلاً لازم نیست هزینه آن‌چنانی را صرف کنید ارائه دادیم. شما باید کادو برای تولد را با توجه به نیازها و روحیات طرف مقابلتان پیدا کنید که با یک بازار گردی ساده نتوان آن را به راحتی تهیه کرد و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی باشد.

همچنین تزئین و کادو پیچی قابلیت این را دارد که یک هدیه معمولی و ساده را به یک هدیه جذاب و خاص تبدیل کند. ولیکن شخصی سازی یک محصول برای شخص مورد نظر هدیه شما را اختصاصی می کند.

از همه این ها گذشته هدیه ای را که از یک شخص خاص و عزیز در زندگی‌تان دریافت می کنید صرف نظر از اینکه چیست و چه قیمتی دارد یک هدیه خاص محسوب می شود. هدیه های خاص را در وهله اول افراد خاص می سازند افرادی که وجودشان به خودی خود برای ما یک هدیه است.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای تولد پسر

می توان با خرید کادو برای تولد پسر او را غافلگیر کرد که با این کار توانسته اید او را خوشحال کنید. کادو خریدن برای پسرها کاری بسیار سخت است باید سلیقه ها و علایق او را شناخت تا بتوان هدیه ای مناسب برایش تهیه نمود. در اینجا ما به شما چند ایده جذاب و هیجان انگیز را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید یک کادوی مناسب را تهیه کنید.

 

خرید هدیه برای تولد یکی از کارهای خوب و پسندیده است. اگر می خواهید کادو تولد تهیه کنید باید نکاتی را درباره پسر مورد نظر بدانید تا بهترین هدیه را خریداری نمایید.

پسر ها نیز مانند دختران سلایق مختص به خود را دارند و برای تهیه کادو تولد باید دقت کافی به خرج داد، اگر سلیقه او را بدانید می توانید یک هدیه خاص برایش تهیه نمایید.

خرید کادو تولد برای دیگران باعث شادی و خوشحالی آن ها می شود، در ضرب المثلی ایرانی آمده است که دندان اسب پیشکشی را نمی شمارند اما در بیشتر مواقع فقط در ضرب المثل صدق می کند و در دنیای واقعی همه چیز متفاوت است.

باید به فکر خرید یک کادو تولد برای پسر که خاص باشد بگردید اگرچه نیاز به وقت زیادی دارد اما مطمئناً بعد از رضایت طرف مقابل خستگی از تنتان در می رود.

بهترین کادو برای تولد پسر کدام است؟

کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟ مهم‌ترین سؤالی است که همیشه با خرید کادو برای شخص مورد نظر به ذهنمان خطور می کند. خرید کادو و هدیه تولید یکی از قدیمی ترین رسوم ایرانیان است که این کار باعث ایجاد دوستی و مهربانی بیشتر بین مردم شده است.

تهیه کادو تولد مخصوصاً برای پسر ها با توجه به خصوصیات اخلاقی و سلیقه های متفاوت کاری بسیار سخت است. اگر می خواهید کادوی تولد برای پسر خاص و لاکچری باشد باید سعی کنید با توجه به نوع خصوصیات اخلاقی او کادو تهیه نمایید تا بتوانید با خرید هدیه شخص مورد نظر را خوشحال کنید.

معرفی ایده های جذاب و هیجان انگیز کادو برای پسر

برای خرید کادو  پسرانه باید چندین فاکتور را در نظر بگیریم. اول از هر چیزی نباید خرید کادو از سر اجبار باشد، پس این کار باید با حوصله تمام انجام شود. نکته قابل توجه اینجاست که نباید روز تولد را فراموش کرد چون به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

خرید هدیه باید طوری باشد که او کاملاً با عشق از کادو نگهداری نماید. اگر این اتفاق بیفتد پس در خرید هدیه موفق بوده ایم و در این صورت توانسته ایم باعث خوشحالی طرف مقابل شویم.

خرید هدیه تولد برای پسر اگر خاص باشد می تواند آن هدیه را از سایر هدایا متمایز کند. برای هدیه روز تولد لازم نیست که حتماً هزینه زیادی را صرف کرد، می توان روز منحصر به فردی را برای او رقم زد مثلاً او را به مکان دلخواهش برد و صد البته با یک کادو این برنامه را تکمیل کرد. مهم‌ترین کاری که می توان در روز تولد شخص مورد نظر انجام داد خوشحال کردن اوست.

هدایای ورزشی و فیتنس به عنوان کادو برای تولد پسر

یکی از زیباترین برنامه هایی که در جشن تولد برگزار می شود زمانی است که کادو تولد را هدیه می دهند. چه حسی زیبا و با صفا است وقتی به کسی که دوست دارید هدیه می دهید تا او را خوشحال کنید.

پس باید تمام تلاش خود را در تهیه هدیه به کار ببریم تا بتوانیم بدین وسیله طرف مورد نظر را خوشحال کنیم؛ اما در این راستا سؤالی برای اکثر مردم به وجود می آید که کادو برای تولد پسر چیز بخرم؟

اگر پسر مورد نظر اهل ورزش و بدن‌سازی است هدایای زیادی وجود دارند که می توانید برای آن‌ها تهیه کنید، کیف ورزشی، دمبل، لباس ورزشی یا اگر در خانه ورزش می کنند می توانید یک میله بارفیکس به آن ها کادو داد. غیر از این موارد می توان وسایل ورزش مورد علاقه اش را به او هدیه داد.

اسباب بازی ها بهترین کادو 

اگر فرد مورد نظر جز آن دسته از پسرهایی است که اهل بازی است، در این راستا وسایل بازی جذابی وجود دارند که می تواند به نوع خود یک هدیه کاملاً مناسب باشد.

مثلاً یک سبد بسکتبال کوچک در منزل می تواند گزینه ای مناسبی باشد تا هر وقت که بی حوصله بودند به داخل سبد توپ پرتاب کنند. همچنین یک هلیکوپتر کنترلی هم می تواند هیجان انگیزترین هدیه برای پسر باشد.

مرد ها و پسر ها هر دو دوست دارند پرواز کنند برای همین این هلیکوپتر ها می توانند هدیه بسیار مناسب برای آن ها باشد. کار کردن با آن کار نسبتاً سختی است ولی مقداری چالش برای پسر ها خالی از لطف نیست.

خرید هدفون بهترین کادو پسرانه

اگر احساس می کنید خریدکادو پسر انه کار سختی است یا هر سال با این سؤال که چه هدیه ای مناسب برای روز تولد شان بخرم روبرو می شوید ما شما را راهنمایی می کنیم.

پس از فرصت ها استفاده کنید و چیزی که طرف مقابلتان را خوشحال می کند به آن ها هدیه دهید.

اگر شخص مورد نظر عاشق موسیقی است پس یک وسیله خوب برای بهتر شنیدن آن می تواند یک کادو خاص و مفید برای پسر ها باشد. یک هدفون می تواند تجربه متفاوتی از گوش کردن به موسیقی را ایجاد کند.

همچنین می توان پسر ها را با یک هدفون بی سیم زمانی که ورزش می کنند علاوه بر پخش موسیقی، قابلیت برقراری ارتباط را نیز داشته باشد حسابی خوشحال کرد.

کارت هدیه ایده آل ترین کادو برای تولد پسر

اگر می خواهید کادو برای تولد را تهیه کنید بهتر است سلایق او را بدانید تا بتوانید یک هدیه جذاب و مورد پسند برایش تهیه کنید. با کنار رفتن همه گزینه ها کارت هدیه می تواند بهترین گزینه ایده آل کادوی تولد برای پسر باشد. ت

حقیق کنید که معمولاً از چه جاهایی می کند، یک کارت خرید از آن فروشگاه را برایش هدیه بگیرید. میزان ارتباط و صمیمیت، مقدار پولی که هزینه می کنید و مبلغی را که برای خرید کادو صرف می کنید را در نظر بگیرید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهاي ديواري چوبي

تابلوهاي ديواري چوبي: تابلوهاي ديواري و آثار هنري که براي تزئين ديوار استفاده مي شوند مي توانند به خانه شما يک شخصيت منحصر به فرد و زيبا ببخشد.

يکي از بهترين ايده هاي براي تزئين ديوار استفاده از تابلوهاي چوبي ويا تزئينات ساخته شده از چوب است.

مي توانيد به وب سايتهايي همچون وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوها و تزئينات چوبي آن ديدن کنيد.در صورت قصد خريدنيز مي توانيد به سادگي يکي از بهترين تابلوهاي چوبي مورد علاقه خود را به صورت   آن لاين خريداري کرده و آن را درب منزل خود دريافت کنيد.

اما مي خواهيم بدانيم چگونه تابلو و يا تزئينات ديواري چوبي مناسب فضاي خانه را انتخاب کنيم.در ادامه ايده هايي مطرح مي شوند که به شما کمک مي کنند يک انتخاب دقيق و فوق العاده داشته باشيد:

تابلوي چوبي منحصر به فرد خود را بسازيد

شايد بخواهيد تابلوي چوبي منحصر به فرد و شخصي خود را بسازيد.تابلويي که نشان دهنده حس و حال دروني شما باشد و شخصيت واقعي شما را آشکار کند.

در اين صورت بايد بدانيد که کار با چوب ساده است.براي ساختن يک تابلو و يا وسيله تزئيني چوبي لزومي ندارد حتما چوب نو  خريداري کنيد.

گاهي يک تکه چوب کهنه مي تواند به خانه شما حس و حالي نوستالژيک و فوق العاده زيبا ببخشد.پس بد نيست به انباري خود نگاهي بيندازيد.

حتما در انباري خانه تان چند تکه چوب قديمي و بلااستفاده پيدا مي شود.مي توانيد چوب ها را در اندازه هاي مورد نظر خود تهيه کنيد و آنها را رنگ کنيد.

خب حالا کافيست يک شيشه مربايي خالي را با استفاده از سيم به تکه چوبتان متصل کنيد.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنيد.مي تونيد اين تابلوي هنري دست ساز فوق العاده ساده اما زيبا را با استفاده از يک ميخ به ديوار آويزان کنيد.

همچنين به جاي شيشه مربا مي توانيد از حبابهاي شيشه ايي استفاده کنيد.کافيست اين حبابهاي شفاف و دوست داشتني را با استفاده از يک قلاب به قطعه چوبي که تهيه کرده ايد نصب کنيد.

اين تابلوهاي زيبا و دوست داشتني فضاي خوبي براي کاشتن کاکتوس هاي  کوچک و زيبا هستند.

تابلوهاي ديواري چوبي با جملات الهام بخش

يکي از جالب ترين ايده ها براي تزئين ديوارهاي خانه استفاده از تابلوهاي چوبي با جملات الهام بخش است.

شايد نتوان چنين تابلويي را در هر خانه ايي پيدا کرد اما گر به خانه يکي از دوستانتان رفتيد و چنين تابلوي زيبا و خلاقانه ايي را در اتاق پذيرايي اش ديديد به ذوق و سليقه هنري او شک نکنيد!

مي توانيد با توجه به حس و حال دروني خودتان و يا علاقه مندي هايتان يک تابلوي چوبي زيبا را انتخاب کنيد.

تابلويي که بر روي آن يک بيت از شعر حافظ يا سعدي يا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و يا جمله ايي از يک شخص مشهور که براي شما الهام بخش است.

يک جمله ساده اما پر معنا که بر  روي يک تخته چوب حکاکي و يا چاپ شده است قطعا تاثير زيادي بر روي روحيه شما و اعضاي خانواده و مهمانهايتان خواهد گذاشت.

نظرتات چيست که يکي از جمله هاي معروف که براي شما الهام بخش و انرژي دهنده است را انتخاب کنيد و آن را بر روي يک تکه چوب قديمي بنويسيد و يا از تکنولوژي چاپ استفاده کنيد ؟

مي توانيد اين تابلوي زيبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنيد و هر روز صبح که از خواب بيدار مي شويد با ديدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان يادآوري کنيد.

تابلوهاي چوبي مدرن

براي اينکه به خانه خود فضايي مدرن و امروزي ببخشيد مي توانيد از تابلوهاي چوبي طرح دار استفاده کنيد.

اين تابلوهاي چوبي اگرچه شکل و ظاهري روستايي دارند اما در ترکيب با مبلمان راحتي و تلوزيون ،ظاهري تلفيقي به خانه شما بخشيده و حس آرامش در عين مدرنيته را به شما و خانواده تان هديه مي دهد.

خوبي اين تابلوها اين است که نيازي نيست رنگ آنها را با وسايل خانه هماهنگ کنيد.رنگ چوب در کنار هر رنگي به خوبي نمايش داده مي شود و مي تواند مکمل خوبي براي وسايل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش هاي چوبي چيست؟مي توانيد از چند فلش چوبي در اندازه هاي مختلف استفاده کنيد و آنها را جهات مختلف بر روي ديوار نصب کنيد.اين فلش ها را در ترکيب با يک دست مبلمان ال چرمي سفيد و در کنار شومينه روشن خانه تصور کنيد.زيبا نيستند؟

گاهي نصب کردن چند تکه چوب اضافي و بلااستفاده به شکلي زيبا و منحصر به فرد بر روي ديوار ميتواند شخصيت خانه شما را به طرز معجزه آسايي تغيير دهد.

چوب يک ياز عناصر اصلي طبيعت است که وقتي در کنار ديگر وسايل خانه قرار مي گيرد ميتواند براي اعضاي خانه الهام بخش باشد.

همچنين عناصر طبيعت مي توانند در خانه انرژي مثبت ايجاد کنند.تصور کنيد به جاي دور ريختن  شاخه هاي خشک هرس شده  درخت پير حياط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بريده و از آنها روي ديوار يک قلب زيبا و دوست داشتني بسازيد.

حالا با رنگ کردن بخشي از اين چوب ها و قرار دادن يک شاخه خشک بزرگ در بالاي آن مي توانيد يک اثر هنري فوق العاده خلق کنيد که چشم هر بيننده ايي را به خود خيره مي کند.

شايد نشستن روي صندلي کنار اين اثر هنري خيره کننده آرزوي خيلي از افراد  باشد. پس با اين اثر هنري زيبا شما قطعا پادشاه بي بديل خانه خواهيد بود!



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه: يکي از سوالات متداولي که افراد مطرح مي کنند ، اين است که چگونه مي توانم تابلوي هنري مناسب  را براي خانه خود  انتخاب کنم؟ براي اطمينان از انتخاب تابلوي مناسب براي يک فضاي خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنري همان چيزي هستند  که به تعريف شخصيت صاحب خانه و تکميل  فضاي خانه کمک مي کند. يک تابلوي هنري زيبا و مناسب مي تواند بخش هاي مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضاي خانه يک هماهنگي کلي به وجود آورد.

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

مي توان گفت است که خريد يک تابلوي تزئيني و هنري  يک سرمايه گذاري است.يک سرمايه گذاري اما بزرگ که مي تواند منجر به رشد شخصيت صاحب خانه و ارزش بصري خانه شود.

شايد فکر کنيد که براي تهيه کردن يک تابلوي هنري زيبا و باارزش بايد مبلغ زيادي هزينه کنيد.اما به خاطر داشته باشيد که مهم نيست ارزش مالي تابلوي انتخابي شما چقدر است.مهم اين است در خريد تابلوي هنري خود بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

تابلوي مناسب براي  آشپزخانه

يکي از اتاق هاي فراموش شده خانه  از نظر آثار هنري ، آشپزخانه است. جالب است بدانيد که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه ياد مي شود و در بسياري موارد پرکاربردترين اتاق خانه است.

شکي نيست ، هنر بايد در اين مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها يا فضاهاي بالاي کابينت هاي فضاي  مناسبي براي تابلوهاي هنري  هستند.

اگر مي خواهيد به جزئيات بيشتري در تابلوي نصب شده در آشپزخانه اشاره کنيد بهتر است از تابلوهاي چند تکه که تکميل کننده يکديگر هستند استفاده کنيد.

پيشنهاد ما به شما اين است که براي آشپزخانه از تابلوهايي با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنيد.

شما با اين کار فضايي شاد و زنده در خانه ايجاد مي کنيد و اعضاي خانه را دعوت مي کنيد تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن يک صبحانه خوب يک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوي مناسب براي اتاق خواب

اتاق خواب يکي از مکان هاي مهم خانه است چون فرد بعد از يک روز خسته کننده و طولاني در اين اتاق به استراحت مي پردازد.

پس اين اتاق بايد مکاني آرامبخش و سرشار از انرژي مثبت باشد.بهترين مکان براي استفاده از تابلوهاي هنري در اتاق خواب ،ديوار بالاي تخت و يا ديوار روبروي تخت است.

سعي کنيد تابلو را طوري بر روي ديوار نصب کنيد که در امتداد چشم باشد و براي ديدن آن چشم خسته نشود.مي توانيد براي اتاق خواب خود از تابلوهاي هنري انتزاعي با رنگ هاي آرامبخش استفاده کنيد.

اگر به عکاسي علاقه داريد مي توانيد از تابلوهايي با عکس منظره و طبيعت استفاده کنيد.يک بوم نقاشي زيبا با رنگهاي ملايم و آرامبخش مي تواند بهترين گزينه براي اتاق خواب شما باشد.

پيشنهاد مي کنيم به تابلوها و بوم هاي نقاشي موجود در وب سايت رويامد سر بزنيد.مطمئنا با جستجو در ميان تنوع بالاي آثار هنري در اين وب سايت ،اثر هنري مورد علاقه خود را پيدا خواهيد کرد!

تابلوي مناسب براي دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشي فوق العاده  براي شخصي سازي فضاي شما و الهام بخشيدن به شماست. روش مورد علاقه ما براي انجام اين کار ايجاد يک گالري ديواري است.

براي شروع ، شما به يک قفسه ديواري يا طاقچه نياز داريد که بهتر است  در فضاي کار  يا نزديک  به ميز کارتان نصب شود.  خوبي استفاده از ظاقچه يا شلف اين است که اين تنها قطعه ايي است که بايد به ديوار نصب کنيد و نيازي نيست براي نصب تابلوهاي مختلف ،ديوار را سوراخ کنيد!

حالا مي توانيد مجموعه اي از آثار هنري و تابلوهاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد .تابلوهايي ک مي توانند براي شما  الهام بخش باشد.شلف يا طاقچه شما ،شخصي ترين فضايي است که به شما اجازه مي دهد همه آنچه در ذهن داريد در دفتر کارتان پياده کنيد.

پس بهترين تابلوهايي که به شما انرژي مثبت و سازنده مي دهند را انتخاب کنيد.مهم نست اندازه اين تابلوها و يا قاب عکس ها چقدر هستند.مي توانيد از چند تابلو، بوم و يا قاب عکس در کنار هم استفاده کنيد.

و انها را با سليقه خودتان در کنار هم بچينيد.به اين ترتيب هر وقت از چيدمان اتاقتان خسته شديد مي توايند جالي تابلوها را با هم عوض کنيد.

 تابلوي مناسب براي حمام و دستشويي

حمام و دستشويي نيز از جمله بخش هايي هستند که معمولااز اثار هنري بي بهره هستند.بياييد شما جزو آن دسته از افرادي باشيد که به حمام و دستشويي خود نيز اهميت مي هند و فضاي آن را استفاده از چند تابلوي زيبا و هنري تغيير مي دهند.

براي انتخاب يک تابلوي مناسب بايد به فضاي حمام و دستشويي توجه کنيد.اگر مي خواهيد آثار هنري مورد علاقه خود را در بالاي روشويي نصب کنيد بهتر است تابلوهايي با رنگ هاي روشن و شاد انتخاب کنيد.

اگر مي خواهيد براي حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنم از تابلويي استفاده کنيد که در ان از رنگ هاي آرامبخش  و ملايم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشويي از تابلوهاي جفت با طح هاي تکميل کننده استفاده مي کنند.مي توانيد اين دو تابلو را به هم بچسبانيد يا با يک فاصله کم از يکديگر قرار دهيد.

بهترين مکان براي نصب تابلو و آثار هنري در حمام در فضاي بالاي وان حمام است.مي توانيد به وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوهاي جفت و کوچک ان وب سايت که براي نصب در حمام و دستشويي هستند ديدن کنيد.قطعا انتخاب هاي شايسته ايي براي شما وجود دارد.

تابلوهاي ديواري يکي از بهترين وسايل تزئيني خانه هستند که نياز به صرف هزينه چنداني هم ندارند.تنها کافيست يک انتخاب هنرمندانه و حرفه ايي داشته باشيد تا فضاي خانه خود را تبديل به يک مکان شخصي زيبا و منحصر به فرد کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه: يکي از سوالات متداولي که افراد مطرح مي کنند ، اين است که چگونه مي توانم تابلوي هنري مناسب  را براي خانه خود  انتخاب کنم؟ براي اطمينان از انتخاب تابلوي مناسب براي يک فضاي خاص چند دستورالعمل وجود دارد.

آثار هنري همان چيزي هستند  که به تعريف شخصيت صاحب خانه و تکميل  فضاي خانه کمک مي کند. يک تابلوي هنري زيبا و مناسب مي تواند بخش هاي مختلف خانه را به هم متصل کند  و در فضاي خانه يک هماهنگي کلي به وجود آورد.

ايده هايي براي انتخاب يک اثر هنري در دکوراسيون خانه

مي توان گفت است که خريد يک تابلوي تزئيني و هنري  يک سرمايه گذاري است.يک سرمايه گذاري اما بزرگ که مي تواند منجر به رشد شخصيت صاحب خانه و ارزش بصري خانه شود.

شايد فکر کنيد که براي تهيه کردن يک تابلوي هنري زيبا و باارزش بايد مبلغ زيادي هزينه کنيد.اما به خاطر داشته باشيد که مهم نيست ارزش مالي تابلوي انتخابي شما چقدر است.مهم اين است در خريد تابلوي هنري خود بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

تابلوي مناسب براي  آشپزخانه

يکي از اتاق هاي فراموش شده خانه  از نظر آثار هنري ، آشپزخانه است. جالب است بدانيد که از آشپزخانه اغلب به عنوان قلب خانه ياد مي شود و در بسياري موارد پرکاربردترين اتاق خانه است.

شکي نيست ، هنر بايد در اين مکام مهم و پررفت و آمد  گنجانده شود. کانترها يا فضاهاي بالاي کابينت هاي فضاي  مناسبي براي تابلوهاي هنري  هستند.

اگر مي خواهيد به جزئيات بيشتري در تابلوي نصب شده در آشپزخانه اشاره کنيد بهتر است از تابلوهاي چند تکه که تکميل کننده يکديگر هستند استفاده کنيد.

پيشنهاد ما به شما اين است که براي آشپزخانه از تابلوهايي با مضمون خنده دار و شاد استفاده کنيد.

شما با اين کار فضايي شاد و زنده در خانه ايجاد مي کنيد و اعضاي خانه را دعوت مي کنيد تا هر روز صبح با لبخند وارد آشپزخانه شوند و بعد از خوردن يک صبحانه خوب يک روز فوق العاده را آغاز کنند.

تابلوي مناسب براي اتاق خواب

اتاق خواب يکي از مکان هاي مهم خانه است چون فرد بعد از يک روز خسته کننده و طولاني در اين اتاق به استراحت مي پردازد.

پس اين اتاق بايد مکاني آرامبخش و سرشار از انرژي مثبت باشد.بهترين مکان براي استفاده از تابلوهاي هنري در اتاق خواب ،ديوار بالاي تخت و يا ديوار روبروي تخت است.

سعي کنيد تابلو را طوري بر روي ديوار نصب کنيد که در امتداد چشم باشد و براي ديدن آن چشم خسته نشود.مي توانيد براي اتاق خواب خود از تابلوهاي هنري انتزاعي با رنگ هاي آرامبخش استفاده کنيد.

اگر به عکاسي علاقه داريد مي توانيد از تابلوهايي با عکس منظره و طبيعت استفاده کنيد.يک بوم نقاشي زيبا با رنگهاي ملايم و آرامبخش مي تواند بهترين گزينه براي اتاق خواب شما باشد.

پيشنهاد مي کنيم به تابلوها و بوم هاي نقاشي موجود در وب سايت رويامد سر بزنيد.مطمئنا با جستجو در ميان تنوع بالاي آثار هنري در اين وب سايت ،اثر هنري مورد علاقه خود را پيدا خواهيد کرد!

تابلوي مناسب براي دفتر کار

چه در خانه و چه در دفتر کار ، هنر روشي فوق العاده  براي شخصي سازي فضاي شما و الهام بخشيدن به شماست. روش مورد علاقه ما براي انجام اين کار ايجاد يک گالري ديواري است.

براي شروع ، شما به يک قفسه ديواري يا طاقچه نياز داريد که بهتر است  در فضاي کار  يا نزديک  به ميز کارتان نصب شود.  خوبي استفاده از ظاقچه يا شلف اين است که اين تنها قطعه ايي است که بايد به ديوار نصب کنيد و نيازي نيست براي نصب تابلوهاي مختلف ،ديوار را سوراخ کنيد!

حالا مي توانيد مجموعه اي از آثار هنري و تابلوهاي مورد علاقه خود را انتخاب کنيد .تابلوهايي ک مي توانند براي شما  الهام بخش باشد.شلف يا طاقچه شما ،شخصي ترين فضايي است که به شما اجازه مي دهد همه آنچه در ذهن داريد در دفتر کارتان پياده کنيد.

پس بهترين تابلوهايي که به شما انرژي مثبت و سازنده مي دهند را انتخاب کنيد.مهم نست اندازه اين تابلوها و يا قاب عکس ها چقدر هستند.مي توانيد از چند تابلو، بوم و يا قاب عکس در کنار هم استفاده کنيد.

و انها را با سليقه خودتان در کنار هم بچينيد.به اين ترتيب هر وقت از چيدمان اتاقتان خسته شديد مي توايند جالي تابلوها را با هم عوض کنيد.

 تابلوي مناسب براي حمام و دستشويي

حمام و دستشويي نيز از جمله بخش هايي هستند که معمولااز اثار هنري بي بهره هستند.بياييد شما جزو آن دسته از افرادي باشيد که به حمام و دستشويي خود نيز اهميت مي هند و فضاي آن را استفاده از چند تابلوي زيبا و هنري تغيير مي دهند.

براي انتخاب يک تابلوي مناسب بايد به فضاي حمام و دستشويي توجه کنيد.اگر مي خواهيد آثار هنري مورد علاقه خود را در بالاي روشويي نصب کنيد بهتر است تابلوهايي با رنگ هاي روشن و شاد انتخاب کنيد.

اگر مي خواهيد براي حمام مستر خود  تابلو انتخاب کنيد پيشنهاد مي کنم از تابلويي استفاده کنيد که در ان از رنگ هاي آرامبخش  و ملايم استفاده شده است.

معمولا در حمام و دستشويي از تابلوهاي جفت با طح هاي تکميل کننده استفاده مي کنند.مي توانيد اين دو تابلو را به هم بچسبانيد يا با يک فاصله کم از يکديگر قرار دهيد.

بهترين مکان براي نصب تابلو و آثار هنري در حمام در فضاي بالاي وان حمام است.مي توانيد به وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوهاي جفت و کوچک ان وب سايت که براي نصب در حمام و دستشويي هستند ديدن کنيد.قطعا انتخاب هاي شايسته ايي براي شما وجود دارد.

تابلوهاي ديواري يکي از بهترين وسايل تزئيني خانه هستند که نياز به صرف هزينه چنداني هم ندارند.تنها کافيست يک انتخاب هنرمندانه و حرفه ايي داشته باشيد تا فضاي خانه خود را تبديل به يک مکان شخصي زيبا و منحصر به فرد کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

تابلوهای خزه

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیکبرای طراحی دکوراسیون داخلی منزل شاید هیچ چیز زیباتر  و برازنده تر از تابلوهای خز زیبا و جذاب نباشند.

فضای سبز حاصل از خزه می تواند فضای خانه را تغییر و به آن حس سرزندگی و شادابی ببخشد.در ادامه با چند ایده جالب برای استفاده از تابلوهای خزه در بخش های مختلف خانه اشنا خواهیم شد:

تابلوی خزه تکه ایی از بهشت

شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که در  نگهداری از گیاهان و باغبانی کردن خیلی حرفه ایی نباشید و یا شاید اصلا به باغبانی علاقه ایی نداشته باشید اما دوست داشته باشید که فضای خانه خود را با گیاهان سبز و زیبا جذاب تر کنید.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک

برای این امر یک ایده جدید و زیبا وجود دارد.شما می توانید از تابلوهای خزه زیبا در اتاق پذیرایی و یا دیگر قسمت های خانه استفاده کنید و توانایی باغبانی کردن و قدرت خود را در نگهداری از گایهان به رخ دیگران بکشید.

بهتر است بدانید که این تابلوها از خزه های واقعی درست شده اند. خزه هایی که با استفاده از گلیسیرین و رنگ طبیعی حفظ شده اند و شادابی و طراوت خود را هرگز از دست نخواهند داد.

نتیجه این امر این است که شما می توانید از یک شاهکار هنری که از طبیعت بهره برده است لذت ببرید.

تابلوهای خزه در حمام

حمام یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از تابلوهای خزه است.شما با نصب تابلوی خزه زیبای خود در حمام با یک تیر دو نشان را می زنید.

اول اینکه بخار داخل حمام باعث خیس شدن و تازه شدن خزه ها می شود .دوم اینکه شما با یک انتخاب ساده طبیعت را به داخل حمام خود آورده اید.

یک حمام ساده و بی روح با نصب یکی از این تابلوهای خزه تبدیل به مکانی رمانتیک و فوق العاده خواهد شد.

آیا کسی هست که از دوش گرفتن در یک حمام زیبا و با منظره طبیعت لذت نبرد؟

تابلوهای خزه در آشپزخانه

یکی از خلاقانه ترین کارهایی که می توان انجام داد استفاده از تابلوهای خزه در فضاهای مرده و خالی آشپزخانه است.می توانید پنجره های قدیمی و آجری آشپزخانه خود را با یکی از این تابلوها پر کنید و هنگام آشپزی کردن از منظره طبیعی و زیبای آن لذت ببرید.

یکی از مهمترین مزیت های این تابلوها این است که خزه های آنها احتیاجی به آبیاری و یا نور خورشید ندارند و همچنین گرد و غبار و چربی و بوی غذا را نیز به خود جذب نمی کنند.

اگر جزو افرادی هستید که نسبت به گیاهان آلرژی دارید باید بگویم  که این گیاهان هیچ گونه بو و گرده ایی را در فضا پخش نمی کنند و هیچ گونه آسیبی به شما نمی رسانند.

استفاده از تابلوهای خزه زیبا و دراماتیک در اتاق نهار خوری

می توانید با استفاده از یک تابلوی خزه دیوار بزرگ فضای قدیمی و بی روح اتاق نهار خوری را به یک پناهگاه رمانتیک و الهام بخش تبدیل کنید.

فضای پر جنب و جوش با سبک روستایی یک اتاق نهار خوری می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و از آن همه مهمتر! می تواند هر کسی را عاشق خود کند.

همانطور که  در عکس زیر  مشاهده می کنید طراحان دکوراسیون داخلی شرکت Verti Grow واقع در لندن این اثر خیره کننده را در یک اتاق ساده اجرا کرده اند.

این قطعه هنری -گیاهی علاوه بر این که فضای اتاق شما را زنده و طبیعی می کند هیچ گاه دچار پوسیدگی نمی شود و از آنجایی که نیازی به آبیاری ندارد هرگز بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

 استفاده از تابلوهای خزه در اتاق پذیرایی

ساخت تابلوهای خزه یک ایده بسیار ناب و شگفت انگیز است.البته ما با صرف کمی خلاقیت و سلیقه می توانیم زیبایی این تابلوها را دو چندان کنیم.

می توانیم از چند برگ سرخس و چند شاخه خشک در لابه لای خزه ها  استفاده کنیم.اگر در اتاق پذیرایی خود یک دیوار سنگی دارید پیشنهاد می کنم حتما از یکی از این تابلوهای زنده و زیبا استفاده کنید.

ترکیب دیوار  سنگی و یک میز بزرگ چوبی  در کنار گیاهان سبز و زنده و با طراوت  ، فضایی روستایی به اتاق پذیرایی شما می بخشد .زیبایی فوق العاده ایی که چشم هر بیننده ایی را به خود خیره می کند!

نظر شما در باره نصب یک تابلوی خز زنده در اتاق خواب چیست؟

شاید بخت نصیب هر کسی نشود که صبح چشمانش را باز کند و با فضای سبز و طبیعی و زنده روبرو شود. لذت بیدار شدن در طبیعت لذتی وصف ناپذیر است .

اما این مسئله دیگر برای همه یک آرزو نخواهند بود.تنها کافی یک یا دو تابلوی خز زنده در اتاق خواب نصب کنید تا فضای سبز آن لذت ببرید و طبیعت را به اتاق خواب بیاورید .

این تابلوها انگار بخش کوچکی از طبیعت زنده هستند که تنها به شما اختصاص دارند و هیچ کس حق ندارد در آن وارد شود!

طبیعت اولین و تاثیرگذارترین بخش از زندگی هر کسی خواهد بود .بخشی که ما از آن برای الهام گرفتن و همچنین به آرامش رسیدن به آن پناه می بریم.

مطمئنا این موقعیت همیشه برای ما فراهم نخواهد شد که به طبیعت برویم و از فضای لذت بخش آن بهره ببریم .اما تنها کافیست با یک انتخاب هوشمندانه و البته هنرمندانه طبیعت را به خانه شخصی خود دعوت کنیم و به صورت شخصی تکه ایی از بهشت را تحت تصرف خودمان در بیاوریم.

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیراییهمانطور که می دانید اتاق پذیرایی هر خانه فضایی است که در آن اعضای خانواده بیشترین زمان را در کنار هم می گذرانند.

قطعا شما هم از مهمان های خود در این اتاق پذیرایی می کنید.با توجه به این امر ،دکوراسیون اتاق پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است .

پس پیشنهاد می کنم تمام تلاش خود را بکنید تا اتاق پذیرایی خانه خود را به فضایی دلچسب ،گرم و صمیمی و البته زیبا تبدیل کنید.

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد ،استفاده از تابلوهای دیواری است.نصب یک تابلوی دیواری مناسب و زیبا می تواند فضای سرد و بی روح اتاق پذیرایی شما را به فضایی مدرن و شیک و گرم تبدیل کند.

تابلوها نشان دهنده سلیقه و هوش شما در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل هستند.در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که  در انتخاب و نصب تابلوهای دیواری کمک کننده و الهام بخش خواهند بود:

در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی وسواس به خرج بدهید

اتاق پذیرایی باید به شما و مهمان هایتان احساس راحتی بدهد.پس برای دیوارهای اتاق پذیرایی از رنگ های ملایم استفاده کنید.

سعی کنید مبلمان را در گوشه ایی از اتاق انباشته نکنید و آنها را در اطراف اتاق به صورت پراکنده و البته با زیبایی و نظم خاصی پخش کنید.

حال باید به فکر یک تابلوی زیبا باشید. تابلویی که در اتاق پذیرایی نصب می کنید باید با مبلمان و پرده همخوانی داشته باشد.

لزومی ندارد تابلوی اتاق پذیرایی با کل وسایل هماهنگ باشد اما این مهم است که رنگ آن  با رنگ مبلمان موجود در اتاق پذیرایی هماهنگی داشته باشد تا هارمونی اتاق پذیرایی از بین نرود.

بد نیست که از گلدان هایی با رنگ متناسب با تابلو در اطراف اتاق پذیرایی استفاده کنید تا فضای اتاق را چشم نواز تر کنید.

ممکن است بخواهید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار اتاق استفاده کنید و یا با یک تابلوی بزرگ نقاشی فضای اتاق را به تسخیر خود در آورید.

فرقی نمی کند چه نوع تابلویی را انتخاب می کنید  مهم این است که بهترین انتخاب را انجام بدهید.

نکات مهم در نصب تابلو در اتاق پذیرایی

هنگام آویزان کردن تابلوی دیواری در اتاق پذیرایی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • در صورتی که قصد دارید از یک تابلوی دیواری بزرگ استفاده کنید ارتفاع آن باید حداقل ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  • اگر می خواهید از چندین تابلوی کوچک در کنار هم استفاده کنید دقت داشته باشید که فاصله میان تابلوها نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد .
  • در صورتی که دو تابلوی بزرگ بر روی دیوار نصب می کنید فاصله میان انها نباید بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.
  • بهترین مکان برای نصب تابلو روی دیوار بالای مبل است.
  • در صورتی که تلوزیون را بر روی دیوار نصب کرده اید می توانید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار کنار تلوزیون استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که تابلوهای کوچکی که کنار تلوزیون نصب می کنید نباید رنگارنگ باشند چون باعث پرت شدن حواس کسی که تلوزیون تماشا می کند می شوند.
  • در صورتی که قصد دارید تابلو را بالای میز کنسول نصب کنید دقت داشته باشید که تابلو باید حداقل ۱۵ سانت از میز فاصله داشته باشد.
  • در نصب تابلو روی دیوار دقت کنید.تابلو بایددر ارتفاعی روی دیوار نصب شود که برای نگاه کردن به آن لازم نباشد فرد سرش را بالا بگیرد.پس روی مبل بنشینید و به دیوار نگاه کنید .حالا تا جایی که ممکن است تابلو را در امتداد چشم خودتان روی دیوار نصب کنید.
  • در صورتی که رنگ های دیوارهای اتاقتان تیره است از یک تابلوی بزرگ مثلا با اندازه ۶۰*۹۰ سانتی متر با رنگ های بسیار روشن و زنده استفاده کنید.با این کار می توانید از تضاد رنگ موجود میان دیوارها و تابلو استفاده کنید و فضای اتاق را هیجان انگیز کنید.این روش به شما کمک می کند تا تمرکز را از روی رنگ ها دیوارها برداشته و توجه همه را به تابلو و حال و هوای آن جلب کنید.به این ترتیب مهمانهایتان قطعا از فضای مدرن و شیک و البته هیجان انگیز اتاق پذیرایی شما استقبال خواهند کرد!
  • در صورتی که میز نهار خوری را در اتاق پذیرایی قرار داده اید می توانید از یک تابلوی شگفت انگیز از طبیعت در کنار آن استفاده کنید. حتما قبل از هیر چیز به هارمونی رنگ های تابلو و میز نهارخوری دقت کنید.
  •  در صورتی که دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ هایی خنثی مثل خاکستری و کرم و … هستند  بهتر است از یک تابلوی بزرگ با رنگ تیره استفاده کنید.این کار باعث می شود که فضای دلسرد کننده و بی روح اتاق پذیرایی شما روحی تازه بگیرد و فضای یکنواخت آن تغییر کند.

حالا شما می دانید که چطور باید با  استفاده از چندین تابلوی زیبا خانه خود را به شکلی حرفه ایی و زیبا طراحی کنید تا تحسین مهمان هایتان را برانگیخته و به آنها اجازه بدهید تا از فضای دلچسب خانه تان لذت ببرند.

پیشنهاد می کنم به تابلوهای زیبا و متنوع وب سایت رویامد سری بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید تابلو داشته  باشید و با یک انتخاب حرفه ایی و متمایز ،خانواده خود را گرم تر و شادتر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()