نوشته شده توسط : هانی

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

تابلوی دیواری

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسببسیاری از افراد سعی می کنند خانه و یا محل کار خود را به گونه ایی  خاص و مدرن و یا کلاسیک و مجلل  طراحی کنند.

خیلی از افراد برای این کار اقدام به خرید مبلمان و یا وسایل تزئینی می کنند .اما این کار ممکن است منجر به صرف هزینه بالایی شود. تابلوهای دیواری یکی از ارکان اصلی در طراحی داخلی منزل و یا محیط کار ، محسوب می شوند.

شاید شما در محل زندگی و یا محیط کار خود از مبلمان ساده و معمولی استفاده کرده باشید و یا پرده هایی ساده و بدون طرح داشته باشید.اما برای اینکه منزل یا محیط کار خود را مجلل کنید کافیست چند تابلوی دیواری زیبا و با شکوه انتخاب کنید.

تابلوها می توانند ظاهر ساده و بی روح منزل یا محیط کار شما را به محیطی زنده و یا مجلل تبدیل کنند و یا از خانه ساده شما فضایی مدرن و امروزی بسازند.

هر تابلو  دیواری یک شخصیت منحصر به فرد دارد

شاید شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به ادبیات و شعر علاقه دارید،پس قطعا در خانه یا محل کارتان یک یا دو تابلوی شعر یا نقاشی خط پیدا می شود.

حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن چند تابلو از خواننده های معروف دنیا بر روی دیوار خانه یکی از دوستانتان به این موضوع پی برده باشید که دوستتان به موزیک علاقه مند است.

با توجه به این مطالب می توان گفت تابلوها می توانند نشان دهنده بخشی از علاقه مندی ها و یا شخصیت صاحب خانه باشند.

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

هنگام انتخاب تابلوی دیواری برای منزل یا محل کار خود به رنگ ها دقت کنید.مهمترین چیز تشخیص رنگ غالب در فضای خانه یا محل کارتان است.

به عنوان مثال اگر مبلمان و میز ناهار خوری و صندلی هایی سفید با کوسن های بزرگ بنفش و پرده بنفش دارید پس رنگ غالب موجود در محیط رنگ بنفش است.

بد نیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ غالب بنفش را انتخاب کرده و آن را در بالای مبلمان خود و بر روی دیوار نصب کنید.یک تابلوی زیبا از چندین گل بنفش و پس زمینه سفید می تواند با مبلمان و پرده هارمونی خوبی داشته باشد.

تابلو باید با فضای خانه هارمونی داشته باشد

به خاطر داشته باشید حفظ تناسب و هارمونی میان اسباب و وسایل موجود در محل کار یا خانه از اهمیت بالایی برخودار است.

شاید در جنش تولدتان یک تابلوی بسیار زیبا و گران قیمت با رنگ غالب قرمز هدیه گرفته باشید ولی مطمئن باشید که این تابلوی زیبا  برای خانه ایی با رنگ غالب سفید و بنفش اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود.

اگر از مبلمانی با رنگ خنثی مثل خاکستری یا دودی و کرمی و شنی استفاده کرده اید نصب یک تابلوی زیبا و رنگارنگ از یک نقاشی انتزاعی می تواند به فضا روح ببخشد و ظاهری شیک و مدرن به آن ببخشد.

ترکیب چوب با رنگ های شاد و زنده

اگر در اتاق ناهار خوری خود میز و صندلی هایی با طرح چوب قرار داده اید باید بدانید که نصب یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی پر و جنب و جوش می تواند ظاهر شیک و مدرن سالن نهار خوری شما را چند برابر بهتر  کند.

ترکیب رنگ چوب با دیوارهای سفید و یک نقاشی با رنگ های زنده و جذاب می تواند اشتهای هر کسی را برانگیخته کند.

همچنین برای یک اتاق نهارخوری با رنگ غالب سفید که یک رنگ خنثی است نصب یک تابلوی نقاشی رنگارنگ با طرح راه راه می تواند فضای را بزرگتر و البته دلچسب تر کند.

شاید بد نباشد در انتخاب تابلوی های دیواری کمی جسارت به خرج بدهید و از طرح های جسورانه استفاده کنید.

ست کردن تابلو با کوسن

یکی از زیباترین روش های ست کردن وسایل و اسباب منزل ، ست کردن تابلوی دیواری با کوسن های روی مبل است.

کافیست به وب سایت رویا مد سری بزنید و از میان صدها مدل و طرح کوسن های فوق العاده جذاب و شگفت انگیز یک طرح را انتخاب کنید.

حل اگر بتوانید همان طرح کوسن را روی یک تابلو نیز پیاده کنید دقیقا به هدف زده اید.ست کردن تابلو با کوسن های روی مبل یکی از ایده هایی است به شدت به حفظ هارمونی در فضا کمک کرده و از نظر زیبایی شناختی ،تصویر فوق العاده ایی را به فضا می بخشد.

خیلی از طراحان دکوراسیو ن داخلی ،برای  کوسن ها و تابلوی بالای مبل و همچنین پرده اتاق یک طرح مشابه را انتخاب می کنند.شاید ست بودن طرح روی پرده با کوسن ها و فقط با تابلو ایده خوبی باشد اما فکر می کنم شما با اجرا کردن یک طرح مشابه روی  همه وسایل خانه موافق نباشید.

تابلو می تواند یا با کوسن و یا با پرده اتاق همخوانی داشته باشد و از یک طرح مشابه در انها استفاه شده باشد.

یکی از مهمترین وسایل تزئینی منزل که باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج بدهید ،تابلو است.

یک تابلوی ناهماهنگ با دیگر وسایل منزل می تواند فضای خانه را دلسرد کننده و بی روح کند.در حالیکه با انتخاب یک تابلوی زیبا با رنگهای شاد و زنده می توان به خانه رنگ و بویی شیک و مدرن داد .

شاید به نگاهی به تابلوهای زیبا و رنگارنگ وب سایت خوگر بتوانید یکی از بهترین انتخاب های خود را انجام بدهید.پس وقت را تلف نکنید و برای زیباتر کردن فضایی که درآن نفس می کشید یعنی خانه و یا محل کارتان، یک قدم مهم بردارید!

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو برای آقایانآیا می دانید که سبک هایی از کادو برای آقایان آن ها را خوشحال و شگفت انگیز می کند؟ اگر شما هم همانند بقیه این احساس را دارید که خرید کادو برای آقایان بسیار سخت و یک معمای حل نشدنی است و نمی دانید بهترین هدیه برای آنان در مناسبت های مختلف چیست پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را حتماً مطالعه کنید تا بدون تردید و دودلی و در کمترین زمان ممکن بهترین نوع کادو را برای آنان تهیه کنید.

بهترین کادو برای آقایان چیست؟

درست است که در بسیاری مواقع خرید کادو مردانه به مناسبت های مختلف، خانم ها را به چالش می اندازد اما می توان گفت هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می تواند آن ها را خوشحال کند.

شاید در نگاه اول این گونه به نظر برسد که آقایان از موضوع دریافت کادو واکنش بسیار ساده و معمولی نشان می دهند اما اگر در بطن ماجرا وارد شویم آنگاه متوجه می شویم که واقعیت چیز دیگری است.

در واقع هدیه دادن به آقایان نه تنها آن ها را بسیار خوشحال و شگفت زده می کند بلکه می توان به این شیوه از زحمات آنان در موقعیت های مختلف قدردانی کرد. به شرطی که بتوانیم کادویی کاربردی و درخور نیازی را برایشان تهیه کنیم.

بهترین کادو برای آقایان خجالتی

آیا می دانید بهترین کادو برای آقایان خجالتی کدام است؟ آیا از تأثیرات خرید کادو برای آقایان خجالتی مطلع هستید؟ شاید گفتن این جمله که هیچ کادویی در بازار وجود ندارد که بتوان با آن آقایان مشکل پسند را راضی نگه داشت اندکی تعجب برانگیز باشد اما واقعیت دارد.

شاید به همین دلیل که همه خانم ها بر این باور هستند که یکی از مشکل ترین کارهای دنیا خرید هدیه برای آقایان است. اما آیا این جمله میتواند در مورد آقایان خجالتی و کم رو نیز صدق کند؟

فرقی نمی کند هدیه گیرنده و کسی که قرار است به مناسب های مختلف برایش کادویی خریداری کنید آقا باشد یا خانم. در هر صورت افراد کم رو و خجالتی بسیار کمتر از دیگران حرف می زنند.

از آنجایی که این افراد دارای اعتماد به نفس کمتری هستند پس فهمیدن این موضوع که آن ها چه سلیقه ای دارند و از چه هدایایی بیشتر خوششان می آید تا حدودی سخت و غیر قابل درک باشد.

پس بهتر است با چنین ذهنیتی نسبت به خرید بهترین کادو برای آقایان خجالتی اقدام کنید و به این باشید که چگونه می توانید معمای چه هدیه ای را می توانید به آن ها تقدیم کنید که دوستش داشته باشند را حل کنید.

اگر می خواهید با دادن هدیه ای به آقایان خجالتی، حسی خوب و متفاوت را در آن ها ایجاد کنید به طوری که نامتان را برای همیشه در ذهنشان به ثبت برسانید پیشنهاد می کنیم کتاب و موزیک پلیر را در لیست هدایای انتخابی تان قرار دهید.

زیرا این دسته از افراد معمولاً زمان تنهایی بیشتری دارند و این مدت زمان را بیشتر به مطالعه کتاب و گوش دادن به موسیقی می گذرانند.

بهترین کادو برای آقایان سخت گیر و جدی کدام است؟

زمانی که صحبت از خرید هدیه سخت گیر و جدی به میان می آید این تصور بر ذهنمان حاکم می گردد که هیچ چیزی نمی تواند آن ها را خوشحال و راضی کند.

شاید دلیل اصلی این طرز فکر این باشد که آقایان جدی به هیچ وجه نمی توانند احساسات خود را به اطرافیان خود ابراز کنند. از طرفی هم چون در زندگی شان خط مشی و هدف ثابتی دارند بنابراین ایده های محدودی برای خرید کادو برایشان وجود دارد.

پس بهترین کار برای خرید هدیه برای آقایان سخت گیر و جدی این است که در وهله اول با شخصیت و احساسات درونی شان نفوذ کنید.

به عبارتی ساده تر سعی کنید شیوه های راه یابی به سلیقه و علاقه شان را پیدا کنید و بدانید از چه چیزهایی خوششان می آید. مثلاً دقت کنید که اگر اهل ورزش کردن هستند

برایشان یک وسیله ورزشی خوب و کارآمد تهیه کنید. یا اگر به حوزه های هنری مختلف علاقه مند است می توانید ایده های جذاب و متنوعی را برای خرید هدیه مورد علاقه اش در نظر بگیرید.

بهترین کادو برای آقایان ولخرج کدام است؟

از آنجایی که ولخرج ها (فرقی نمی کند آقا باشد یا خانم) افرادی هستند که در نهایت خوش بین بودن، بدون هیچ حساب و کتابی خرید می کنند و به هیچ امنیت و مدیریتی به هنگام خرج کردن پول هایشان اعتقادی ندارند لذا تا حدودی می توان گفت خرید بهترین کادو برای آنان راحت و بی دردسر تر است.

فقط کافی است برای خرید هدیه مناسب و مورد علاقه شان کمی سر کیسه را شل کنید. زیرا این دسته از افراد بیشتر به هدایای گران قیمت و تجملاتی علاقه دارند و تنها این دسته از هدایا است که می تواند آن ها را غافلگیر و هیجان زده سازد.

ایده های جالب و جذابی که می توانید برای خرید بهترین کادو برای آقایان ولخرج در نظر بگیرد خرید یک تابلو هنری شیک و لاکچری گران قیمت و یا یک ساعت گران قیمت با دستبند چرمی اصل است. چنین هدایایی می توانند فرد هدیه گیرنده را به شدت خوشحال و هیجان زده کند.

برای آقایان حساب گر

باید گفت برای خرید کادو برای آقایان حساب گر دستتان برای هدایای متنوع و جذاب باز است. چرا که این دسته از آقایان به دلیل حسابگر بودنشان و اینکه زیاد اهل خرج کردن نیستند هر نوع هدیه کاربردی را می پسندند. اما اگر نمی خواهید با کادویی که تقدیمشان می کنید آن ها را رنجیده خاطر کنید پیشنهاد می کنیم لوازم غیر قابل استفاده و به نوعی تزئینی را انتخاب نکنید

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو ازدواج

کادو ازدواج چی بخرم؟ این سؤال معمولاً در مواقعی در ذهن زوج ها نقش می بندد که کم کم به سالگرد ازدواج خود نزدیک می شوند و هیچ ایده ای برای خرید کادو در نظر ندارند.

بدون شک سالگرد ازدواج برای تمامی زوج ها یکی از متفاوت ترین روزهای زندگی شان است. هریک از آن ها دوست دارند برای چنین روزی برنامه های متنوع و متفاوتی داشته باشند که با دادن هدیه به یکدیگر لحظات خاطره انگیزی را برای هم رقم زنند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که سالگرد ازدواجتان نزدیک است و دلتان می خواهد هدیه ای بی نظیر و ویژه را به همسر خود تقدیم کنید پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از مقاله ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید تا ایده های بسیار جذاب و نابی را برای خرید هدیه ازدواج پیدا کنید.

بهترین کادو ازدواج چیست؟

از نظر بسیاری از زوج ها بهترین کادو ازدواج تعابیر و تفاسیر متفاوتی دارد. اما در حالت کلی هر یک از آن ها می خواهند با خرید چنین هدیه ای عشق و علاقه خود را به بهترین شکل ممکن به طرف مقابلشان ابراز کنند و با این کار پیوند عاطفی را که از مدت ها قبل با یکدیگر بسته اند تقویت نمایند.

در حقیقت هدیه ازدواج هرچه که باشد در هر سایز و اندازه ای که باشد نقش مبرهنی را در هرچه رؤیایی تر کردن روز سالگرد ازدواج ایفا می کند.

اکنون که به فرا رسیدن روز سالگرد ازدواجتان چیزی نماند حتماً تا به حال متوجه شده اید که همسرتان به چه چیزی نیاز دارد و یا اینکه در آرزوی خرید چه وسیله ای است.

حتی اگر به چنین موضوعی هم پی نبرده باشید با شناختی که از وی پیدا کرده اید تا حدود بسیاری می توانید سلیقه اش را شناخته و هدیه ای جذاب برایش تهیه کنید.

پس اکنون زمان آن رسیده که آستین هایتان را بالا برده و کادویی ناب و شگفت انگیز که می تواند او را به وجد آورد تهیه کنید و با تمامی عشق و علاقه تان آن را تقدیمش نمایید.

البته نیازی نیست که حتماً هدیه ای گران قیمت و سنگین تهیه کنید زیرا تنها با صرف هزینه ای کم هم می توانید همسرتان را به بهترین شکل ممکن غافلگیر کنید تا برای همیشه چنین روز متفاوتی در ذهنش بماند. در ادامه ما را همراهی کنید تا ایده هایی جذاب و زیبا را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی ایده های عالی برای بهترین کادو ازدواج

دکوراسیونی رمانتیک و عاشقانه بهترین کادو ازدواج

اگر بخواهیم بهترین هدیه را برای کادو ازدواج یا همان کادو سالگرد ازدواج در نظر بگیریم یک طراحی شیک و بی نظیر برای دکوراسیون منزل می تواند گزینه ایده آلی باشد.

اگر شما جزء خانم های خوش سلیقه ای هستید که الان در حال خواندن این قسمت از مقاله ما هستید می توانید به نحوی فضای منزلتان را تزئین کنید که به طرز ناباورانه ای همسرتان را شگفت زده کنید.

شاید از نظر خیلی ها انجام چنین کاری به معنای یک هدیه تلقی نشود اما اگر در بطن انجام کار وارد شوید می دانید که چنین طراحی شیک و زیبا تا چه اندازه می تواند طرف مقابلتان را خوشحال و شگفت زده کند.

البته نیاز است خلاقیت بسیاری را چاشنی این کار کنید. برای جذابیت هرچه بیشتر می توانید از کاغذهای رنگی برای درست کردن شکل های زیبا استفاده کرده و آن ها را روی دیوار بچسبانید.

همچنین می توانید پیام های عاشقانه و محبت آمیزی را نوشته و آن ها را به شکل بنر در بیاورید و به گوشه هایی از منزل خود بچسبانید.

ماگ با عکس دو نفره بهترین ایده برای کادو ازدواج

حتی اگر جزء افرادی هستید که می خواهید برای سالگرد ازدواج یکی از عزیزانتان کادو ازدواج مناسبی تهیه کنید ما به شما یک پیشنهاد جالب و مهیج داریم.

شیک ترین و جذاب ترین هدیه ای که می توانید تهیه کنید و با این کار خود عزیزانتان را غافلگیر کنید این است که ماگ های دو نفره ای که در بازار انواع مدل های عاشقانه آن وجود دارد خریداری کنید.

البته برای اینکه کارتان را در متفاوت نشان دادن هدیه تان تمام کنید می توانید عکس های دو نفره زوج مد نظرتان را به صورت دیجیتالی آماده کرده و بر روی ماگ ها بچسبانید. ما به شما قول می دهیم کسانی که برایشان این کادو ازدواج را در نظر گرفته اید به شدت از هدیه تان استقبال می کنند.

پخش آهنگ اختصاصی در رادیو

در میان خانم ها و آقایان کسانی وجود دارند که علاقه زیادی به گوش دادن رادیو و برنامه های رادیویی نشان می دهند. اگر طرف مقابل شما جزء این دسته از افراد است می توانید یک برنامه اختصاصی را به مناسبت کادو ازدواج برایش تدارک دیده و آن را در رادیو پخش کنید.

ایده ای که ما برای دادن چنین هدیه ای در نظر گرفته ایم این است که می توانید یک آهنگ مورد علاقه او یا آهنگی که برایش تداعی شیرین ترین خاطره اش است را به همراه بردن اسمش در رادیو پخش کنید. البته به شرطی که مطمئن شوید که در زمان پخش آن، طرف مقابلتان به رادیو گوش خواهد داد.

تدارک یک سفر به یاد ماندنی

همیشه کادو دادن آن ها کادو ازدواج در یک هدیه فیزیکی خلاصه نمی شود. گاهی اوقات تدارک دیدن یک سفر کوتاه مدت عاشقانه می تواند چندین برابر طرف مقابلتان را غافلگیر کند.

ایده جالب برای انتخاب چنین هدیه ای این است که یکی از خاطره انگیزترین مکان های دوران آشنایتان را در نظر گرفته و با دعوت همسرتان به آن مکان همان حس و حال عاشقانه را در وجودش زنده کنید. این ایده جذاب برای کسانی که می خواهد سالگرد ازدواج یکی از عزیزانشان را تبریک بگویند هم بسیار مناسب است.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو ارزان برای مرد

کادو ارزان برای مردوقتی که حرف خرید کادو ارزان برای مرد پیش کشیده می شوند همیشه لوازم ساده ای همچون جوراب و زیر پیراهن در ذهنمان تداعی می شود. اما آیا این کادوهای تکراری می تواند برای یک آقا مهیج و شگفت انگیز باشد؟

انتخاب و خرید کادو برای مردان به ویژه اگر یکی از عزیزترین و مهم ترین مرد زندگی تان هم باشد چیزی است که باید هیچ گاه آن فراموش کرد یا به تعویق انداخت.

زمانی که در چنین شرایطی قرار می گیرید قطعاً دلتان می خواهد چیزی را خریداری کنید که باب سلیقه شان باشد و از آن خوششان بیاید.

اما سؤال اینجا است که کادو ارزان برای مرد می توان کادو جذاب برای آنان باشد؟ آیا چنین کادوهایی می تواند عشق و محبت بین طرفین را تقویت کرده و روابطشان را محکم تر کند؟

اگر چنین سؤالاتی در رابطه با هدیه ارزان برای مرد در ذهنتان نقش بسته است پیشنهاد می کنیم این مقاله ما را حتماً مطالعه کنید. زیرا ما در این مطلب خود می خواهیم ایده های عالی برای خرید چنین هدایایی در اختیارتان قرار دهیم.

همه چیز درباره خرید کادو ارزان برای مرد

شاید شنیدن خرید هدیه ارزان برای مرد برای بسیاری از خانم ها اندکی وسوسه برانگیز باشد. درست است که در بیشتر مواقع این خانم ها هستند که هدیه دریافت می کنند و کمتر پیش می آید که خودشان به همسرانشان هدیه ای تقدیم کنند.

معمولاً آقایان برخلاف خانم ها از هدیه های کاربردی و درخور نیازشان خوششان می آید. اما گاهی اوقات به خاطر گران بودن اجناس مورد نیاز آن و کمبود وقت از سوی خانم ها و نیز به دلیل برداشت نادرستی که از کادوهای ارزان می شود تهیه هدایای متنوع برای آقایان با مشکلاتی مواجه می شود.

هدف ما از نوشتن این مطلب این است که راه کارها و ایده های جذابی برای خرید هدیه ارزان برای مرد ارائه دهیم تا با این کار خود راه کارهایی را برای رفع مشکل گرانی اجناس و همچنین طرز فکر خریداران ارائه دهیم.

قبل از هرچیزی باید بدانیم که مفهوم کادو ارزان برای مرد صرفاً به معنی هدایای بی معنی و بی کیفیت نیست. در واقع منظور این است که با صرف هزینه های معقول و مقرون به صرفه که با اندکی چاشنی خلاقیت ادغام شده است بتوانیم هدایایی را برای طرف مقابلمان تهیه کنیم که هم مورد پسندش واقع شود و هم با نیاز و سلیقه اش مطابقت داشته باشد. در ادامه به معرفی ایده های جذاب می پردازیم.

معرفی ایده های عالی برای خرید کادو ارزان برای مرد

این روزها فروشگاه های گوناگون بسیاری در زمینه فروش کادو ارزان برای مرد فعالیت دارند که از میان آنان می توان هدایایی با کیفیت و برای مناسبت های مختلف اعم از روز تولد، روز والنتاین، سالگرد ازدواج و… خریداری کرد.

اگر می خواهید تجربه دلپذیری از خرید خود داشته باشید و هدیه مورد نظرتان از لحاظ کیفیتی و ظاهری مطلوبیت بالایی داشته باشد بایستی حتماً از اعتبار مرکز خرید آن اطمینان حاصل کنید. با هم نگاهی می اندازیم به چند ایده جذاب و منحصر به فرد که یقیناً آقایان بسیاری از آن استقبال می کنند.

گردنبند استیل با طرح و فرم زیبا و منحصر به فرد نه تنها در زمره کادو ارزان برای مرد قرار دارد بلکه از آن دسته هدایایی است که برای هر مردی شیک و قابل تحسین است. فقط کافی است با اندکی صرف وقت و گردش در بازار به جست وجوی جنس مورد نظر خود بپردازید. به این طریق می توانید در کمال ناباوری مدل های متنوع و با کیفیتی از این گردن بند را مطابق سلیقه طرف مقابلتان خریداری کنید.

بی آنکه بهای زیادی هم بابت آن پرداخت نمایید. معمولاً مدل هایی از این هدیه که در قیمت های ارزان تر عرضه می شوند بدون جعبه می باشند.

اما نمی توان این مورد را عامل نگرانی و دغدغه خود دانست. زیرا تنها با خرید یک جعبه کادویی شیک و زیبا نه تنها می توانید هدیه خود را زیباتر و شکیل تر کنید بلکه ارزش کیفی آن را نیز افزایش دهید.

نگهدارنده گوشی تلفن همراه

هولدر موبایل یا همان نگهدارنده های تلفن همراه یکی دیگر از لوازم بسیار کاربردی برای آقایان است که همواره و در هر شرایطی از آن استقبال می کنند. کارایی زیاد این محصول سبب شده تا به یکی از وسایل مورد نیاز آن ها مبدل گردد.

بنابراین شما می توانید در میان مدل های متنوع، خلاقانه و با کیفیت هولدر مورد دلخواه فرد مورد نظرتان را خریداری کرده و آن را در نهایت زیبایی و جذابیت به او تقدیم کنید.

لازم به گفتن است این مدل هدیه در دسته کادو ارزان برای مرد قرار گرفته است. به همین خاطر و به دلیل کاربرد همه گیر آن، بسیار مورد استقبال آقایان قرار گرفته است.

ست پاپیون و دکمه سر دست

پیشنهاد دیگر ما برای خرید کادو ارزان قیمت برای مرد خرید ست پاپیون و دکمه سر دست است. شاید در نگاه اول خرید چنین هدیه ای بسیار ساده و معمولی به نظر رسد. اما وقتی سری به فروشگاه لباس مردانه بزنید مدل های متنوع، شیک و بسیار جذابی را مشاهده می کنید که تماماً در کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسند. در واقع این ست های ارزان قیمت در زمره کادوهای پرکاربرد برای آقایان قرار گرفته که می توانند از آن در انواع مهمانی های مختلف استفاده کنند.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای آقایان میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو ارزان

کادو ارزان ما در این مطلب خود قصد داریم اطلاعاتی را برای شما فراهم کنیم که اگر تصمیم به خرید کادو ارزان قیمت گرفته اید تردید و دودلی را کنار گذاشته و بتوانید زیبا ترین کادوی ممکن را برای فرد مورد نظر خود خریداری کنید.

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این موضوع مهم اشاره کنیم که هدف اصلی ما از نوشتن این مطلب این است که نشان دهید کادوهای ارزان قیمت به معنای کادوهای از مد افتاده و معمولی نیستند.

نکته مهم دیگر این است که نقش قیمت و هزینه در برابر کیفیت هدیه ای که قرار است خریداری شود بسیار پر رنگ است. به همین خاطر است که همواره در تعیین ارزش آن نقش والایی دارد.

چرا کادو ارزان من زیاد به چشم نمی آید؟

به هنگام خرید هدیه قیمت به این فکر کنید که به جشن تولد یکی از صمیمی ترین دوستتان دعوت شده اید و می خواهید چیزی را برای خود انتخاب کنید که اول از همه به آن نیاز دارد و سلیقه اش با آن هدیه همخوانی دارد.

حتی به هنگام خرید به این فکر کنید که ممکن است چیزی که شما برای او در نظر گرفته اید موجبات بهبود شرایط فعلی او را به بهترین شکل ممکن فراهم آورد. اگر چنین تصوراتی را به هنگام خرید کادو ارزان در نظر داشته باشید یقیناً به نتایج مطلوب تری دست خواهید یافت.

کادو ارزان قیمت

بسیار اتفاق می افتد که در طول سال برای یکی از نزدیکان صمیمی خود کادو می خریم. از کادوهای تولد گرفته تا هدیه والنتاین، عیدی، سالگرد ازدواج و… که تمامی آن ها را با دنیایی از عشق و محبت تهیه می کنیم.

گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که نمی توانیم قیمت های بالایی بابت خرید آن ها پرداخت کنیم. آیا به نظر شما در چنین شرایطی خرید کادو ارزان علاقه ترین کار نیست؟ آیا شما هم این‌گونه فکر می کنید که ممکن است کادو ارزانی که خریده اید به چشم اطرافیانتان نمی آید؟ در پاسخ به این سؤالات جا دارد این جمله را بیان کنیم که کادو هرچه که باشد مردم اسب پیشکشی را دندانش را نمی شمارند. اجازه دهید ما در این جا راه کارهایی را برای خرید هدیه ارزان به شما پیشنهاد دهیم که با به کارگیری هریک از آن ها به هنگام خرید، مطمئناً ارزش هدیه تان بالا می رود و دیگران نگران این قضیه نیستید که چرا هدیه ارزان من به چشم نمی آید.

ترفندهای ساده برای انتخاب کادو ارزان

در تمامی فرهنگ های مختلف کادو دادن نشانه ابزار علاقه و محبت به فرد هدیه گیرنده است. در میان ایرانیان نیز این فرهنگ به طرز قابل ملاحظه ای به چشم می خورد و برای آن احترام و ارزش ویژه ای قائل اند.

با تمامی این تفاصیل ممکن است کادو ارزان قیمت اندکی وجه و ارزش پایین تری دارد. اما آیا در واقعیت این گونه است؟ واقعیت رسم بر این است که افرادی که هدیه ای به مناسبت مختلف به آن ها ارزانی شده است به قیمت و کمیت آن نگاه نمی کنند. این فرد هدیه گیرنده است که بایستی با مهر و محبت خود ارزش و کیفیت هدیه ای که داده است را افزایش دهد.

اگر شما هم به تازگی مناسبتی در پیش دارید که بایستی برای شخص مورد نظر خود هدیه ای ارزنده خریداری کنید اما بودجه کافی برای آن در نظر نگرفته اید با ما همراه باشید تا راه کارهای مناسب و درخور نیازی را پیش پایتان قرار دهیم.

خلاقیت به خرج دهید

فرقی نمی کند کادو ارزان قیمت را برای فرد هدیه گیرنده در نظر گرفته اید یا اینکه می خواهید هدیه ای گران قیمت به او دهید. در هر صورت این خلاقیت است که می تواند جذابیت هدیه شما را نشان دهد.

حتی اگر مبلغ بالایی را بابت هدیه ای پرداخت کنید ولی تزئینات آن بسیار ساده و معمولی باشد نه تنها از ارزش کادو خریداری شده تان کاسته می شود بلکه نمی توانید طرف مقابلتان را هم هیجان زده کنید.

اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و از کاغذ کادوهای شیک و جذاب برای بسته بندی آن الهام بگیرید دیگر نگران این نیستید که کادو ارزان شما به چشم نیاید. حتی می توانید از گل یا یک روبان شیک برای بسته بندی هدیه خود استفاده کنید و یک کارت همراه با نوشته زیبا را لای آن قرار دهید.

هدیه مناسبی را انتخاب کنید

گاهی اوقات مشخص کردن مناسبت خرید هدیه موجب می شود تا برنامه ریزی بهتری برای خرید آن داشته باشیم. چرا که با تنوعی از انواع هدایای شیک و زیبا رو به رو می شویم که مسلماً در میان آن هدایای مقرون به صرفه ای هم به چشم می خورد.

به عنوان مثال اگر می خواهید کادویی مناسب برای سالگرد ازدواج تهیه کنید می توانید عکس هدیه گیرنده و همسرش را چاپ کرده و بر روی یک قاب عکس شیک و متفاوت قرار دهید.

این‌گونه نه تنها هدیه شما ارزان قیمت به چشم نمی خورد بلکه فرد هدیه گیرنده به این فکر فرو خواهد رفت که شما تا چه اندازه برای تدارک هدیه او در چنین روز مهمی چقدر وقت و انرژی گذاشته اید. مسلماً از چنین هدیه ای شگفت زده خواهد شد.

خودتان وارد عمل شوید

اگر نمی خواهید کادو ارزان قیمت خریداری کنید و احساس می کنید با هزینه کم نمی توانید هدیه ای شایسته خریداری کنید و از طرفی هم خلاقیت کافی برای درست کردن یک هدیه زیبا را دارید می توانید خودتان وارد عمل شوید. به عنوان مثال اگر نقاش ماهری هستید و هر طرح و نقشی برایتان عین آب خوردن است می توانید یک تابلو نقاشی شیک و زیبا کشیده و به فرد مورد نظرتان هدیه دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

کادو ارزان برای دختر

کادو ارزان برای دختر : به جرات می توان گفت خرید کادو ارزان برای دختر نوجوان نیاز به دقت و تزئینات بیشتری دارد. زیرا یک دختر خانم چه کودک باشد و چه نوجوان دارای روحیات حساس و شکننده ای است و همواره با تحولات ذهنی بسیاری روبه رو است.

پس به خاطر داشتن چنین خلقیاتی باید به هنگام تهیه کادو برای او حسابی حواستان را جمع کنید. اما سؤال اینجا است که می تواند کادو ارزان برای دختر تهیه کرد که باب سلیقه و نیازش باشد؟ از دید یک دختر نوجوان بهترین کادو چیست که بتواند آن را یادگاری ارزشمند و همیشگی بداند؟ ما در این مقاله خود می خواهیم توضیحات مفصلی بر روی مبحث بهترین کادو ارزان برای دختر داشته باشید و در ادامه هم ایده های عالی برای خرید یک کادو ارزان برای دختر به شما پیشنهاد می کنیم. پس برای اطلاعات بیشتر دراین باره می توانید ما را تا اتمام شدن این مطلب همراهی کنید.

کادو دادن از گذشته های دور تا به امروز موضوع بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده که همواره لحظاتی شاد و متفاوت را با خود به ارمغان می آورد. این مقوله که مورد پسند تمامی افراد در قشرهای گوناگون است راحتی می تواند به شکل حیرت انگیز و پیچیده ای تعاملات انسانی را تقویت کرده و موجبات ارتقا کیفیت آن را فراهم آورد. به طبع کادو ارزان برای دختر جدای از قیمت آن از این قاعده مستثنی نیست. همان‌طور که می دانیم امروزه خرید کادو به بخشی از فرهنگ روزمره ما تبدیل شده است. از آنجایی که دختران نوجوان در زمره اولین کسانی هستند از فرهنگ و مدهای روز پیروی می کنند پس خرید هدیه می تواند به طرز قابل ملاحظه ای بر روحیات و احساسات آن ها تأثیر بسزایی بگذارد.

بهترین کادو ارزان برای دختر

در مقاله های قبلی شما مطالب جذاب و شنیدنی بسیاری در رابطه با موضوعات مختلف کادو مطالعه کردید. اکنون جا دارد مطالب جالبی درباره بهترین کادو ارزان برای دختر برایتان بیان کنیم. دختر خانم ها همیشه جزء رده اول لیست افرادی هستند که موقع دریافت هدیه ذوق متفاوت و مهیجی از خود نشان می دهند. اما از آنجایی که ممکن است هر یک از آن ها دارای ذوق و سلیقه متفاوت باشند. پس این احتمال وجود دارد احساسات آن ها با هر نوع کادویی برانگیخته نشود و به عبارتی نتوانیم آن ها را با همه نوع هدیه غافلگیر کنیم. بنابراین باید به شما بگوییم که برای انتخاب یک کادو مناسب برای آن ها با اندکی سختی مواجه هستید.

شاید بسیاری از افراد به ویژه مادران به هنگام خرید هدیه برای دختر خود نقش بودجه را بسیار پر رنگ بدانند. اما در واقع اینگونه نیست و قیمت تعیین کننده جذابیت و کارایی هدیه ای که می خرید نیست. بنابراین سعی کنید بدون توجه به توانایی مالی خود کادویی شیک و متفاوت را برای دخترتان خریداری کنید. از طرفی هم توجه به این نکته بسیار مهم است که درست است دختر خانم ها با دریافت هدیه روز دختر یا هدیه تولد بسیار خوشحال و شگفت زده می شوند اما تهیه هدیه برای آنان حتماً نیازی به مناسبت یا بهانه ندارد. پس اگر می خواهید برای دختر یا خواهر خود کادو مناسب سلیقه او خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از هر فرصتی برای تهیه هدیه ارزان برای دختر استفاده کنید.

ایده های جالب برای خرید کادو ارزان برای دختر

  • دستبند الهام بخش: شاید خرید دستبند الهام بخش به عنوان کادو برای دختر اندکی تعجب برانگیز باشد و این احساس در ما ایجاد شود که نمی توانیم با چنین هدیه ای طرف مقابلمان را خوشحال سازیم. اما در حقیقت باید گفت جذابیت و متفاوت بودن این هدیه جدای از قیمت های منصفانه آن می تواند در همان نگاه اول فرد هدیه گیرنده را به تحسین وا دارد. این مدل دستبند نه تنها می تواند برای مچ دست بسیار جذاب و شیک به نظر آید بلکه موجبات انتقال انرژی مثبت به دختر خانم ها را نیز فراهم می آورد. شما می توانید با تهیه یک دستبند الهام بخش زیبا و منحصر به فرد و حک کردن یک جمله صمیمانه بر روی آن خواهر یا دخترتان را به طرز ناباورانه ای غافلگیر کنید.
  • بالشتک مهتابی: یکی دیگر از پیشنهادات جالبی که می توانیم برای خرید کادو ارزان برای دختر در نظر بگیریم بالشتک مهتابی است. به جرات می توان گفت این مدل کادو یک هدیه دخترانه کاملاً متفاوت و منحصر به فرد است که با انواع سلیقه های مختلف همخوانی دارد. دلیل اصلی آن هم این است که مطابق تکنولوژی های روز طراحی شده است. چراغ های ال ای دی تعبیه شده در درون این بالشتک ها فضای بصری شیک و دوست داشتنی را به هنگام تاریکی شب به وجود می آورند.
  • عروسک پشمالوی بزرگ: قریب به اکثریت دختر خانم ها علاقه شدیدی به عروسک پشمالوی بزرگ دارند. اگرچه این علاقه در تمامی آن ها صدق نمی کند اما برای آن دسته دیگر هیچ کادو گران قیمتی نمی تواند به اندازه یک عروسک پشمالوی بزرگ آن ها را خوشحال و هیجاناتشان را تحریک سازد. اگر شما هم دختری شیرین و دوست داشتنی دارید که می خواهید هدیه ای باب سلیقه او برایش تهیه کنید پیشنهاد می کنیم حتماً این مدل کادو ارزان برای دختر را در لیست هدایای خود قرار دهید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه برای خانم ها میتوانید به لینک مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی : در دنیای شرکتی امروز، طراحی یک سایت شرکتی که می‌تواند بیننده را به خود جلب کند، به رقابت شما در میان رقیبانتان کمک می‌کند. بدین ترتیب، این یک عنصر اصلی برای همه شرکت‌ها است که یک وب‌سایت داشته باشند که هم نشان‌دهنده طراحی خلاقانه و هم جوهر شرکت باشد. در طراحی این سایت، باید از اجزای مختلف استفاده کرد. از طراحی خاص گرفته تا الگوهای رنگی جذاب.

طرح و ارائه طراحی وب‌سایت شرکت‌ها نیز باید معنی‌دار باشد تا بتواند هدف شرکت را مشخص کند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکت‌ها یک عامل تعیین‌کننده است که شما را از رقیبان خود جدا می‌کند. شرکت‌های مختلف، با درگیر کردن استعدادهای متعارف و ایده‌های نوآورانه با کمک فن‌آوری‌های نوین سعی در تقویت و افزایش فضای وب خود دارند. طراحی و گرافیک وب‌سایت‌های الهام‌بخش شرکتی، تأثیر ماندگاری بر روان بینندگان می‌گذارد که بعداً آن‌ها را تبدیل به مشتری بالقوه خواهند کرد. تلاش‌هایی که در قالب وب‌سایت‌های شرکتی طراحی و ارائه می‌شوند، قطعاً مزد زحمات خود را خواهند گرفت.

ارائه، گرافیک و پالت‌های رنگی هر شرکت مظهر عناصر خاصی است که آن‌ها را از سایر شرکت‌ها منحصربه‌فرد می‌کند. این بدان دلیل است که هر طراحی، رنگ و الگو بر افراد مختلف، تأثیر می‌گذارد. بنابراین چنین چیزی وجود ندارد که یک طراحی خاص، کم‌وبیش از دیگری معنی‌دار باشد.

بنابراین، داشتن یک وب‌سایت شرکتی الهام‌بخش و معنی‌دار که بیانگر خلاقیت، دسترسی در همه زمان و نسبتاً حرفه‌ای است، یک عامل ضروری است. با این حال، مهم‌ترین چیزی که یک شرکت باید در خاطر داشته باشد، ساده نگه‌داشتن آن است بدون هیچ‌گونه ابهامی.

اما این بدان معنا نیست که یک طراحی فوق‌العاده خاص و زیبا در بازار رقابتی امروز کاربردی‌تر خواهند بود. در بازار کنونی شرکت‌هایی که از آخرین روند و تکنولوژی پیشرفته غافل هستند و فقط به ظاهر سایت خود توجه می‌کنند، آشکارا از دیگر رقیبان خود عقب خواهند ماند.

 

اکنون به چند مورد از مزیت‌های داشتن یک سایت شرکتی برای کسب‌وکارتان اشاره می‌کنیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 بهبود بخشیدن به اعتبار کسب‌ و کارتان

یک روش ساده برای مشاهده یک وب‌سایت این است که آدرس کسب‌وکار شما به صورت آنلاین در دسترس باشد. اینجاست که مشتریان و همکاران شما برای یافتن شما در اینترنت به آنجا می‌روند.

این کار اعتبار شما را بهبود می‌بخشد و به کسب‌وکار شما در فضای مجازی هویت می‌دهد.

ساختن تجارت خودتان

قبل از گسترش فناوری در سال 2004، وب‌سایت‌ها در درجه اول برای اهداف بازاریابی و اطلاع‌رسانی استفاده می‌شدند. شاید فکر کنید داشتن یک وب‌سایت بیشتر شبیه به داشتن یک بروشور برای نشان دادن شما در فضای مجازی است تا از رقابت عقب نمانید اما در پشت این موضوع محتوای فکری و هدف زیادی وجود دارد.

برای نتیجه گرفتن بهتر و بیشتر سایت خود، داستان خود را در سایتتان به اشتراک بگذارید.

به مخاطبان خود بگویید که چرا این تجارت و اهداف خود را آغاز کرده‌اید و امیدوارید که با آن به چه نتیجه‌ای برسید.

تقویت حضور آنلاین خود

از 7.4 میلیارد نفر در این جهان، روزانه 3.5 میلیارد نفر یا 47 درصد آنلاین هستند. آن‌ها در جستجوی اطلاعات، اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی یا خرید در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی هستند.

بنابراین داشتن یک وب‌سایت شرکتی برای کسب‌وکار خود به شما کمک می‌کند تا از فرصت‌های موجود در اینترنت استفاده کنید.

برقراری رابطه‌ای محکم با بازار خود

یک تجارت طبق تعریف، یک موجود زنده است. وفاداری زمانی حاصل می‌شود که مشتریان بدانند که با شرکتی که در حال معامله هستند نیازهای آن‌ها را درک می‌کند و نه فقط شرکتی که می‌خواهد سود کسب کند.

تقویت اعتبار خود به عنوان یک مقام

اگر کسب‌وکار شما در یک صنعت رقابتی قرار دارد، یک وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد تا اعتبار خود را به عنوان یک شخصیت قدرتمند تقویت کنید.

ایجاد ابزاری برای تولید فروش

یک وب‌سایت همچنین می‌تواند یک ابزار فعال و غیرفعال برای تولید درآمد باشد زیرا این نقطه خاتمه یا خروج در قیف فروش است.

تبدیل فروش در رسانه‌های اجتماعی کاری بسیار دشوار است. اما اگر با درایت کافی و برنامه‌ درست پیش بروید می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

به نمایش گذاشتن کار خود

در وب‌سایت خود، یک صفحه مخصوص نمونه کارهایتان درج کنید و نمونه کارهای خود را در آنجا قرار دهید که نشان‌دهنده کار شما باشد.

پیگیری مشاغل خود در زمان واقعی

یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن وب‌سایت برای یک تجارت کوچک این است که شما می‌توانید با استفاده از تجزیه‌وتحلیل، عملکرد آن را در زمان واقعی پیگیری کنید.

به عنوان مثال:

تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت شما

تعداد “بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد” یا کسانی که فقط یک بار به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند

تعداد بازدیدکنندگان صفحات با مطالب شما در وب‌سایتتان

میانگین زمان در سایت نشان می‌دهد بازدیدکنندگان چه مدت محتوای شما را مشاهده می‌کنند. هرچه مدت زمان متوسط ​​سایت بیشتر باشد، وب‌سایت شما بهتر است.

تعداد بازدیدکنندگانی که فقط برای چند لحظه به وب‌سایت شما مراجعه کرده و سپس وب‌سایتتان را ترک کردند.

حرفه‌ای کردن برند خود

شما باید قبل از راه‌اندازی تجارت خود شروع به کار روی نام تجاری خود کنید. این برند به کسب‌وکار شما هویت خود را می‌بخشد و درک و فهمیدن را برای مشتریان شما راحت‌تر می‌کند.

وب‌سایت شرکتی، موثرترین و کارآمدترین راه برای ساخت و حرفه‌ای کردن نام تجاری شما است.

به علاوه، تکنیک‌های بهینه‌سازی وب‌سایت می‌تواند به کاربران اینترنتی کمک کند تا برند شما را راحت‌تر پیدا کنند.

یک وب‌سایت شرکتی و یک برند حرفه‌ای نشان می‌دهد که در مورد تجارت خود جدی هستید.

سخن پایانی

وب‌سایت‌های شرکتی معمولاً سطح تبلیغاتی دارند. زیرا هدفشان ارائه شرکت است.

مخاطبان اصلی آن‌ها مشتریانی هستند که خدمات خریداری می‌کنند و تبدیل آن‌ها به معامله یا قرارداد منجر می شود. البته در این بین وب‌سایت‌های شرکتی دیگری نیز هستند که مخاطبانشان از آن‌ها، کالا خریداری کنند اما درصد خرید خدمات در وب‌سایت‌های شرکتی بالاتر است زیرا معمولاً شرکت‌هایی که تولیدکننده یا عرضه‌کننده کالا هستند ترجیح به طراحی سایت فروشگاهی می‌دهند تا طراحی سایت شرکتی.

یک وب‌سایت شرکتی چیزی بیش از یک چهره تجارت برای شما است. شما نیز باید این را به خاطر داشته باشید که قبل از شروع طراحی سایت شرکتی خود، تعیین اهداف، برنامه‌های کاربردی و شناخت کاربرانتان، مهم‌ترین کار شما است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت علمی مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

طراحی سایت علمی

طراحی سایت علمی در عصر حاضر که عرصه‌های مختلف به سرعت در حال پیشرفت و تغییر و تحول هستند، انتشار اخباری از این تغییرات و پیشرفت‌ها و انتقال اطلاعات به‌روز و جدید به مردم می‌تواند بسیار جذاب و مفید باشد. یکی از روش‌های بسیار مناسب برای انتقال این اطلاعات، طراحی سایت علمی است که دانشمندان در حوزه‌های مختلف علمی می‌توانند از این طریق جدیدترین اخبار حوزه فعالیت خود را به دیگران منتقل کنند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با زیروبم طراحی یک سایت علمی و مزایای آن آشنا کنیم پس در صورت تمایل به آشنایی با این نوع طراحی سایت در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت علمی

چکیده

وب سایت علمی به وب‌سایتی گفته می‌شود که افرادی مانند اساتید، دانشمندان و سایر افراد متخصص در یک زمینه علمی خاص، جهت انتقال به‌روزترین اطلاعات حوزه فعالیتی خود به دیگران از آن استفاده می‌کنند. با توجه به گسترده بودن دامنه علوم، وب‌سایتی که بتوان از طریق آن اطلاعات جدید و مفید را در اختیار کاربران قرار داد می‌تواند برای هر کاربری جالب و جذاب باشد.

 

هدف از طراحی سایت علمی چیست؟

اصلی‌ترین هدف یک وب سایت علمی، انتشار انواع مطالب و مقالات علمی که حاصل تحقیق و پژوهش پژوهشگران هستند در قالب اینترنت است که دلیل استفاده از آن هم سرعت بالای انتقال اطلاعات در اینترنت و قابلیت دسترسی بالا در نقاط مختلف جهان است. نکته مهمی که باید در زمینه طراحی سایت علمی مدنظر قرار دهید این است که لازم است برای ماندگار کردن چنین وب‌سایتی همواره در حال تولید و ارائه محتوای جدید باشید.

مزایای طراحی سایت علمی

وظیفه یک وب سایت علمی در مرحله اول، انتقال اطلاعات علمی مفید و جدید است بنابراین وب‌سایتی که بتواند این کار را به نحو مناسب و درست انجام دهد می‌تواند از مزایای انجام این کار بهره‌مند شود. برخی از مزایای طراحی سایت علمی شامل موارد زیرند:

  • یک وب سایت علمی به خوبی طراحی‌شده با توجه به دربرداشتن اطلاعات جدید و جالب می‌تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد و نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
  • با توجه به حجم بالای مطالب در چنین وب‌سایت‌هایی، طراحی خوب و سازمان‌دهی متن‌ها می‌تواند باعث بالا رفتن رتبه سایت در رتبه‌بندی موتورهای جستجویی مانند گوگل شود.
  • شما می‌توانید در چنین وب‌سایتی درباره توانایی‌های خود به کاربران توضیح دهید و برای تأثیرگذاری بیشتر از تصاویر باکیفیت و متنوع استفاده کنید تا کاربران را در مدت زمان کوتاهی به چیزی که می‌خواهند برسانید و در عین حال آن‌ها را در صفحه خود ماندگار کنید.
  • شما این امکان را در اختیاردارید تا علاوه بر انتقال اطلاعات علمی از طریق این وب‌سایت‌ها، از آن‌ها به عنوان یک منبع درآمد در بستر اینترنت استفاده کنید.
  • یک وب سایت علمی می‌تواند افرادی که در زمینه علمی مشابه فعالیت دارند را کنار هم جمع کند و دامنه فعالیت شما را گسترش دهد.
  • افراد می‌توانند با عضویت در وب‌سایتی که در زمینه علمی تخصصی آن‌ها فعالیت می‌کند مقالات و جزوه‌های علمی خود را در با دیگران به اشتراک بگذارند و در نتیجه محتوای علمی سایت روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.
  • مراکز علمی و آموزشی می‌توانند با استفاده از چنین وب‌سایتی از لحاظ علمی رابطه نزدیکی میان اساتید و دانش‌آموختگان ایجاد کنند و در عین حال افراد دیگر را نیز وارد بحث کنند. این ارتباط شامل به اشتراک گذاشتن فعالیت‌های علمی و همچنین بحث‌های علمی و تبادل نظر درباره چنین مسائلی می‌شود.
  • دانشمندان با استفاده از این نوع وب‌سایت‌ها دستاوردها و یافته‌های علمی خود را به تمام مردم معرفی کنند.
  • شما می‌توانید در وب سایت علمی خود بخشی را به عنوان دریافت تبلیغات تعیین کنید و با استفاده از آن درآمدزایی کنید.
  • با معرفی شبکه‌های اجتماعی مختلف خود مانند یوتیوب، فیس‌بوک و… می‌توانید کاربران وب‌سایت خود را به آنجا روانه کنید و دامنه فعالیت مجازی خود را گسترش دهید.

 

ویژگی‌ها و امکانات یک وب سایت علمی

  • انتشار اخباری با موضوع‌های مختلف علمی و فناوری.
  • داشتن بخشی با عنوان پرسش و پاسخ برای برقراری ارتباط نزدیک با کاربران آنلاین و فعال وب‌سایت و همچنین تبادل نظر میان آن‌ها.
  • بخش مقالات که مقالات مختلف هر حوزه علمی خاص را شامل می‌شود.
  • قسمتی با عنوان ثبت‌نام یا ورود که افراد متخصص می‌توانند از طریق آن در وب‌سایت عضو شوند و در آن به فعالیت بپردازند.
  • انتشار مطالبی درباره زندگی‌نامه بزرگان در هر حوزه علمی.
  • بخشی با عنوان معرفی کتاب که در آن به معرفی کتاب‌های مفید و معتبر علمی می‌پردازید.

علاوه بر موارد گفته‌شده، فهرست مطالبی که به خوبی طراحی شده باشد یکی دیگر از موارد اساسی در طراحی سایت علمی است که دسترسی کاربران را به مطالب، راحت‌تر می‌کند و در عین حال باعث وفاداری آن‌ها به وب‌سایتتان خواهد شد.

مواردی که برای طراحی حرفه‌ای یک سایت علمی نیاز است

طراحی سایت علمی به‌خودی‌خود نمی‌تواند باعث جذب کاربر شود و در کار خود موفق باشد به همین دلیل لازم است که پیش از طراحی چنین سایتی نکاتی را مدنظر قرار دهید تا کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. از جمله این نکات می‌توان به مواردی مانند بهره‌گیری از طراحان مجرب و حرفه‌ای، مطالب خاص و منحصربه‌فرد، قالب‌بندی خوب، کارهای گرافیکی، برنامه‌نویسی و سئو حرفه‌ای اشاره کرد که همه آن‌ها به نوبه خود در میزان تأثیرگذاری یک سایت موثر هستند.

در طراحی یک وب سایت علمی مهم‌ترین بخش موجود محتوا است که باید به طور ویژه به آن توجه شود زیرا اگر ساده از کنار آن بگذرید این امکان وجود دارد که در رونق دادن وب‌سایتتان با شکست مواجه شوید. سعی کنید برای محتوای سایت از متن‌هایی استفاده کنید که مفید، تازه و مناسب هستند. از طرف دیگر به بهینه‌سازی مطالب سایت نیز بسیار توجه کنید زیرا این مسئله است که تعیین می‌کند وب‌سایت شما در لیست مطالب جستجو شده گوگل در چه رتبه‌ای قرار بگیرد.

نتیجه‌گیری

طراحی سایت علمی اگر به درستی انجام شود می‌تواند علاوه بر تبادل اطلاعات میان افراد علاقه‌مند به علوم و آگاهی سازی عمومی، برای مدیر یک وب‌سایت به درآمدزایی نیز منجر شود و سودآور نیز باشد؛ به همین دلیل لازم است که برای انجام این کار از افراد کارآزموده و مجرب بهره گرفته شود تا بهترین نتیجه را به دست بدهد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت آموزشی مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

آشنایی با طراحی سایت

آشنایی با طراحی سایت : اگر قصد دارید وب سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع نمایید، به جای درستی آمده‌اید … اکثر مشتریان انتظار دارند شغل شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. برای این که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید یا اطلاعاتی در مورد شغل و اطلاعات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک وب‌سایت ضروری است. ایده خوبی است که پیش از ایجاد سایت خود، در مورد آنچه که می‌خواهید از وب‌سایت خود به دست بیاورید، فکر کنید. تحقیق در وب‌سایت‌های رقبای شما می‌تواند به شما در درک آنچه برایتان بهتر است، کمک کند.

طراحی سایت

آشنایی با طراحی سایت  و نکات اصلی آن که باید به آن‌ها توجه کنید:

برای ایجاد یک وب‌سایت، باید 4 مرحله اساسی را دنبال کنید.

۱. نام دامنه خود را ثبت کنید

آشنایی با طراحی سایت : نام دامنه شما باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند به راحتی کسب‌وکارتان را از طریق موتور جستجو پیدا کنند. مشتریانتان همچنین ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه شما شبیه به نام تجاری شما باشد.

از نام دامنه شما، همچنین برای آدرس ایمیل خود استفاده خواهد شد. در حالی که می‌توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند hotmail استفاده کنید، ارسال ایمیل از آدرس کسب‌وکار حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. برای ثبت نام دامنه خود، باید یک ثبت‌کننده معتبر پیدا کنید و هزینه‌ای را بپردازید.

۲. یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید

آشنایی با طراحی سایت : برای به دست آوردن نام دامنه خود در اینترنت، باید یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید. بسیاری از ارائه‌دهندگان اصلی خدمات اینترنتی، خدمات میزبانی وب را ارائه می‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند چند آدرس ایمیل در اختیار شما قرار دهند.

هزینه ماهانه میزبانی وب بسته به اینکه وب‌سایت شما چقدر بزرگ است و تعداد بازدید شما چقدر می‌باشد، متفاوت خواهد بود.

۳. مطالب خود را آماده کنید

آشنایی با طراحی سایت : در مورد آنچه می‌خواهید مشتریان از طریق وب‌سایت شما انجام دهند، فکر کنید. این امر به شما کمک می‌کند قسمت‌ها یا صفحاتی را که می‌خواهید در سایت خود قرار دهید. در نظر داشته باشید که مشتریان شما چه اطلاعات یا معامله‌ای را می‌خواهند و مطمئن شوید که سایت ساختار یافته است تا به مشتریان کمک کند هر چیزی را که می‌خواهند، پیدا کنند.

دقیقاً همانطور که ممکن است یک حرفه‌ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، همچنین ممکن است بخواهید یک فرد حرفه‌ای را برای نوشتن و ایجاد مطالب خود استخدام کنید.

وب‌سایتی که به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن آسان می‌باشد، به شما در برجسته کردن کسب‌ و کار خود کمک می‌کند. داشتن مطالب و تصاویر مناسب و مرتبط، به مشتریان در درک محصولات و خدمات شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در خرید از کسب‌ و کار شما، احساس راحتی کنند.

۴- وب‌سایت خود را ایجاد کنید

آشنایی با طراحی سایت : می‌توانید وب‌سایت خود را خودتان بسازید یا از یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای کمک بگیرید تا آن را به بهترین شکل ممکن برای شما ایجاد کند. وب‌سایت‌ها باید به روز باشند، بنابراین حتماً برای به روز رسانی مداوم، برنامه‌ریزی داشته باشید.

در صورت تازه کار بودن در تجارت آنلاین، کمک گرفتن از شخص دیگری برای ایجاد یک وب‌سایت، ایده خوبی است. یک توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای می‌تواند سایت شما را به سرعت راه‌اندازی کند و راهنمایی‌هایی را در زمینه طراحی وب موفق ارائه دهد. اگر به دنبال داشتن یک فروشگاه اینترنتی یا ارائه خدمات دیگری از طریق وب‌سایت خود هستید، استخدام یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند بسیار مفید باشد.

حواستان باشد که وب‌سایت شما باید طوری طراحی شود که نه تنها روی دسکتاپ قابل اجرا باشد، بلکه روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نیز به راحتی اجرا شود. در واقع، بهتر است بگوییم که سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بهینه‌سازی وب‌سایت خود، به منظور ریسپانسیو بودن آن، به این معنی است که تعداد فزاینده افرادی که از تلفن همراه و تبلت برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توانند از سایت شما در هر صفحه نمایشی استفاده نمایند.

 

آشنایی با طراحی سایت و نکات اصلی که باید در این رابطه بدانید

۱. در مورد آنچه مشتریان شما می‌خواهند بدانند، فکر کنید، نه فقط آنچه شما  می‌خواهید به آن‌ها بگویید!

۲. از متخصصان طراحی سایت کمک بگیرید. یک وب‌سایت غیرحرفه‌ای، به طور بالقوه می‌تواند مشتریان را دور کند.

۳. به طور مرتب وب‌سایت خود را به روز کنید، به خصوص اگر اطلاعاتی در مورد قیمت‌های محصولات و خدمات خود روی سایتتان قرار داده‌اید.

۴. اطمینان حاصل کنید که جزئیات تماس شما برای مشتریان، مناسب صحیح و آسان است.

۵. وب‌سایت خود را در مطالب بازاریابی خود تبلیغ کنید و آدرس آن را در کارت‌های ویزیت خود قرار دهید.

۶. دریابید که چگونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google بهینه‌سازی کنید. به این کار، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) گفته می‌شود. یک توسعه‌دهنده وب می‌تواند در سئوی وب‌سایت به شما کمک کند.

۷. وب‌سایت شما باید کاربرپسند باشد.

۸. سایت شما باید ریسپانسیو باشد. بدین معنی که وب‌سایت شما را بتوان روی هر صفحه نمایشی از جمله تبلت، لپ تاپ و تلفن‌های همراه اجرا کرد. اگر سایت شما طوری باشد که تنها روی لپ تاپ اجرا شود، ممکن است بازدیدکنندگان زیادی را از دست بدهید!

سخن پایانی

آشنایی با طراحی سایت : اگر می‌خواهید سایت خودتان را طراحی کنید، نکاتی وجود دارد که باید ابتدا به آن‌ها توجه کنید. ما در این مطلب در مورد طراحی سایت و نکات اصلی آن صحبت کردیم و سعی داشتیم تا به شما بگوییم که چطور می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی کنید. امیدواریم مطلب ما برایتان مفید بوده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک طراحی سایت تخفیف گروهی  مراجعه کنید یا با شماره تماس  02122115710 تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانی

بهینه سازی دیتابیس برای بالابردن سرعت وب سایت

بهینه سازی دیتابیس برای بالابردن سرعت وب سایت : بهینه سازی دیتابیس یکی از مسائل مهمی است که به طور مداوم باید انجام شود تا داده‌های غیر ضروری که نیازی به آنها  نداریم را از دیتابیس پاک کرده تا سرعت سایت افزایش یابد . وقتی شما هر روز در حال اضافه کردن انواع داده و محتوا در دیتابیس  هستید تمام اطلاعات سایت مثل متن، تصاویر، تغییرات انجام گرفته بر روی تنظیمات اصلی سایت، اطلاعات مربوط به افزونه ها و… بر روی دیتابیس سایت ذخیره می شود. با هر بار بروز رسانی سایت، اطلاعات جدیدی به دیتابیس یا همان پایگاه داده اضافه می شود  انباشته شدن اطلاعات در پایگاه داده درطول زمان باعث کاهش سرعت لود سایت  میشود و در نتیجه بازدید کنندگان سایت کم میشود. این داده‌ها مدام در حال بیشتر و بیشتر شدن هستن که به بسیاری  از این داده‌ها اصلا نیازی نداریم و وجود آنها در دیتابیس فقط  باعث اشغال شدن حجم دیتابیس می شود که در این صورت سایت شما با کندی مواجه میشود و باعث مصرف بیش از حد منابع CPU در هاست می شود  .وقتی سایت کند باشه دیر لود شده  که یکی از اصول سئو که  سرعت لود سایت حداکثر ۷ ثانیه باشد  را زیر پا میگذارد.

بالا بودن سرعت وب سایت از جمله عواملی است که می تواند  بازدید کنندگان سایت را حفظ کند و رتبه بهتری در جایگاه گوگل نصیب سایت شما کند.

برای سیستم هایی که مدیریت محتوای آنها وردپرس  است میتوان از  افزونه ای به اسم WP-Optimize  که در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و افزونه ای پر امتیاز است استفاده کرد  با استفاده از این افزونه می توانید دیتابیس خود را بهینه سازی کنید .

در غیر اینصورت مراحل بهینه سازی دیتابیس به صورت دستی را بخوانید .

مراحل بهینه سازی دیتابیس برای بالا بردن سرعت وب سایت

برای بهینه سازی دیتابیس باید چندین کار انجام دهید که هر کدام از این مراحل نقش زیادی در کم حجم شدن پایگاه داده و بهینه سازی آن دارند. حالا به بررسی این مراحل پرداخته و توضیحاتی در مورد نحوه انجام هر مرحله ارائه می دهیم.

حذف اطلاعات بدون استفاده

اولین مرحله بهینه سازی دیتابیس که مطمئناً به ذهن ادمین های سایت خواهید رسید حذف اطلاعاتی از پایگاه داده  است که مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیهوده فضای پایگاه داده را اشغال کرده اند. همچنین ممکن است هنگامی که مطلب جدیدی را ایجاد می کنید چند نسخه کپی از مطلب شما در دیتابیس ایجاد شود که شما با حذف آن ها می توانید فضای قابل توجهی از دیتابیس را آزاد نمایید.

 

حذف افزونه های بدون کاربرد

یک سری از  افزونه ها به طور پیش فرض بر روی سیستم های مدیریت محتوا نصب شده اند که ممکن است بعضی از آن ها مورد استفاده سایت شما قرار بگیرند و برخی از آن ها به درد شما نخورند و حذف آن ها می تواند در بهینه سازی دیتابیس موثر باشد. گاهی  مدیران سایت برای آن که امکان جدیدی در سایت خود فراهم کنند اقدام به نصب افزونه های مورد نیاز خود می کنند که بعد از مدتی آن ها را غیرفعال کرده و دیگر از آنها استفاده نمی کنند. این افزونه ها هم بهتر است از پایگاه داده به طور کامل پاک شوند .

 

در پایان اگر به دنبال یک تیم حرفه ای با سالها سابقه عملی و هزاران پروژه انجام شده برای پروژه طراحی سایت خود هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()