تابلوهاي ديواري چوبي
نوشته شده توسط : هانی

تابلوهاي ديواري چوبي

تابلوهاي ديواري چوبي: تابلوهاي ديواري و آثار هنري که براي تزئين ديوار استفاده مي شوند مي توانند به خانه شما يک شخصيت منحصر به فرد و زيبا ببخشد.

يکي از بهترين ايده هاي براي تزئين ديوار استفاده از تابلوهاي چوبي ويا تزئينات ساخته شده از چوب است.

مي توانيد به وب سايتهايي همچون وب سايت رويامد سري بزنيد و از تابلوها و تزئينات چوبي آن ديدن کنيد.در صورت قصد خريدنيز مي توانيد به سادگي يکي از بهترين تابلوهاي چوبي مورد علاقه خود را به صورت   آن لاين خريداري کرده و آن را درب منزل خود دريافت کنيد.

اما مي خواهيم بدانيم چگونه تابلو و يا تزئينات ديواري چوبي مناسب فضاي خانه را انتخاب کنيم.در ادامه ايده هايي مطرح مي شوند که به شما کمک مي کنند يک انتخاب دقيق و فوق العاده داشته باشيد:

تابلوي چوبي منحصر به فرد خود را بسازيد

شايد بخواهيد تابلوي چوبي منحصر به فرد و شخصي خود را بسازيد.تابلويي که نشان دهنده حس و حال دروني شما باشد و شخصيت واقعي شما را آشکار کند.

در اين صورت بايد بدانيد که کار با چوب ساده است.براي ساختن يک تابلو و يا وسيله تزئيني چوبي لزومي ندارد حتما چوب نو  خريداري کنيد.

گاهي يک تکه چوب کهنه مي تواند به خانه شما حس و حالي نوستالژيک و فوق العاده زيبا ببخشد.پس بد نيست به انباري خود نگاهي بيندازيد.

حتما در انباري خانه تان چند تکه چوب قديمي و بلااستفاده پيدا مي شود.مي توانيد چوب ها را در اندازه هاي مورد نظر خود تهيه کنيد و آنها را رنگ کنيد.

خب حالا کافيست يک شيشه مربايي خالي را با استفاده از سيم به تکه چوبتان متصل کنيد.حالا داخل آن را با گل خشک پر کنيد.مي تونيد اين تابلوي هنري دست ساز فوق العاده ساده اما زيبا را با استفاده از يک ميخ به ديوار آويزان کنيد.

همچنين به جاي شيشه مربا مي توانيد از حبابهاي شيشه ايي استفاده کنيد.کافيست اين حبابهاي شفاف و دوست داشتني را با استفاده از يک قلاب به قطعه چوبي که تهيه کرده ايد نصب کنيد.

اين تابلوهاي زيبا و دوست داشتني فضاي خوبي براي کاشتن کاکتوس هاي  کوچک و زيبا هستند.

تابلوهاي ديواري چوبي با جملات الهام بخش

يکي از جالب ترين ايده ها براي تزئين ديوارهاي خانه استفاده از تابلوهاي چوبي با جملات الهام بخش است.

شايد نتوان چنين تابلويي را در هر خانه ايي پيدا کرد اما گر به خانه يکي از دوستانتان رفتيد و چنين تابلوي زيبا و خلاقانه ايي را در اتاق پذيرايي اش ديديد به ذوق و سليقه هنري او شک نکنيد!

مي توانيد با توجه به حس و حال دروني خودتان و يا علاقه مندي هايتان يک تابلوي چوبي زيبا را انتخاب کنيد.

تابلويي که بر روي آن يک بيت از شعر حافظ يا سعدي يا شاعر مرود علاقه تان نوشته شده ؛ و يا جمله ايي از يک شخص مشهور که براي شما الهام بخش است.

يک جمله ساده اما پر معنا که بر  روي يک تخته چوب حکاکي و يا چاپ شده است قطعا تاثير زيادي بر روي روحيه شما و اعضاي خانواده و مهمانهايتان خواهد گذاشت.

نظرتات چيست که يکي از جمله هاي معروف که براي شما الهام بخش و انرژي دهنده است را انتخاب کنيد و آن را بر روي يک تکه چوب قديمي بنويسيد و يا از تکنولوژي چاپ استفاده کنيد ؟

مي توانيد اين تابلوي زيبا و الهام بخش را در اتاق خوابنان نصب کنيد و هر روز صبح که از خواب بيدار مي شويد با ديدن تابلو ، جمله مورد نظر  را به خودتان يادآوري کنيد.

تابلوهاي چوبي مدرن

براي اينکه به خانه خود فضايي مدرن و امروزي ببخشيد مي توانيد از تابلوهاي چوبي طرح دار استفاده کنيد.

اين تابلوهاي چوبي اگرچه شکل و ظاهري روستايي دارند اما در ترکيب با مبلمان راحتي و تلوزيون ،ظاهري تلفيقي به خانه شما بخشيده و حس آرامش در عين مدرنيته را به شما و خانواده تان هديه مي دهد.

خوبي اين تابلوها اين است که نيازي نيست رنگ آنها را با وسايل خانه هماهنگ کنيد.رنگ چوب در کنار هر رنگي به خوبي نمايش داده مي شود و مي تواند مکمل خوبي براي وسايل مدرن خانه شما باشد.

نظرتان در مورد فلش هاي چوبي چيست؟مي توانيد از چند فلش چوبي در اندازه هاي مختلف استفاده کنيد و آنها را جهات مختلف بر روي ديوار نصب کنيد.اين فلش ها را در ترکيب با يک دست مبلمان ال چرمي سفيد و در کنار شومينه روشن خانه تصور کنيد.زيبا نيستند؟

گاهي نصب کردن چند تکه چوب اضافي و بلااستفاده به شکلي زيبا و منحصر به فرد بر روي ديوار ميتواند شخصيت خانه شما را به طرز معجزه آسايي تغيير دهد.

چوب يک ياز عناصر اصلي طبيعت است که وقتي در کنار ديگر وسايل خانه قرار مي گيرد ميتواند براي اعضاي خانه الهام بخش باشد.

همچنين عناصر طبيعت مي توانند در خانه انرژي مثبت ايجاد کنند.تصور کنيد به جاي دور ريختن  شاخه هاي خشک هرس شده  درخت پير حياط خانه تان ، آنها را به اندازه مناسب بريده و از آنها روي ديوار يک قلب زيبا و دوست داشتني بسازيد.

حالا با رنگ کردن بخشي از اين چوب ها و قرار دادن يک شاخه خشک بزرگ در بالاي آن مي توانيد يک اثر هنري فوق العاده خلق کنيد که چشم هر بيننده ايي را به خود خيره مي کند.

شايد نشستن روي صندلي کنار اين اثر هنري خيره کننده آرزوي خيلي از افراد  باشد. پس با اين اثر هنري زيبا شما قطعا پادشاه بي بديل خانه خواهيد بود!





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: